Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko työnantajaltasi joululahjan?

Vierailija
15.12.2023 |

Minä sain jouluruokailun ja palkallisen vapaapäivän.Ihan ok.

Kommentit (361)

Vierailija
261/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras oli kun joitakin vuosia sitten saatiin k-kaupan lahjakortti jolla sai ostettua kaljaa ja tupakkaa. En siis keksi tätä eikä varmasti pitäisi olla mahdollista, oliskohan kaupan myyjä toiminut väärin sitten.

Saa niillä ostaa mitä huvittaa. Miksi luulit ettei saa?

Kaikilla lahjakorteilla ei saa tupakkaa tai alkoholia.

Z

Juu ei sossun korteilla, mutta silkalla rahalla maksettu lahjakortti, jota voi käyttää niin kauan kun saldoa piisaa, ostaa saa mitä haluaa, kuinka pienissä erissä tahansa, ja myös olutta ja röökii. Tänään myin viimeksi 4 toppaa tupakkia s lahjakortilla, oli kuulemma saanut 100 e lahjakortin hääpäivälahjaksi appivanhemmilta.

Z

Vierailija
262/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljoonavoittoja taotaan osakkeenomistajille ja pomot saa isot joulubonukset ja tulospalkkiot. Me rivihoitajat ei saada mitään. Ei edes joulupuuroa. Tervetuloa yksityiselle sektorille hoitajaksi hei!

Joo mielellään. Saatiin valita useista vaihtoehdoista lahja, oli pikkujoulut ravintolassa ja teatterissa ja lisäksi iso kassillinen jouluherkkuja. Tämä yksityisellä hoivayhtiöllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat pikkujoulut (omalla ajalla) jossa esiintyjiä, hyvää ruokaa ja kaksi alkoholiannosta työnantajan kustantamana. Joulutorttu kahvitauolla. Työnantaja kaupunki.

Vierailija
264/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehtirasia ja 50e ePassiin. Oon peruskoulun ope.

Vierailija
265/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylennyksen, 600€ palkankorotuksen, joululounaan ja keittiöön kaikkia ottimia ja kapustoja.

Vierailija
266/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutortut ja piparia ja glögiä tuli 

Vierailija
267/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin valtiolla. Valion juustolajitelma ja herkkukassi. Jouluna työvuorossa oleville taatusti riittävästi jouluruokaa.

Vierailija
268/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut, ei yleensäkään saada. Olen Helsingin kaupungilla töissä. Koronavuonna saatiin herkkukori, se yllätti. 

Mies sai herkkulaatikon, jossa oli laadukas punaviini, pastaa, pastakastiketta, pähkinöitä, suklaata, hilloja, keksejä, pipareita yms. Saavat joka vuosi aika samanlaisen setin. 

Vierailija
269/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suanu! 

Vierailija
270/361 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut, mutta ei haittaa ollenkaan. Edellisessä työpaikassa työntekijät palkittiin epätasa-arvoisesti, mikä aiheutti monille pahaa mieltä. 

Vierailija
271/361 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuivan tähtitortun. Kahvi piti kustantaa ihan itse. Parempi tämä kuin turha logokrääsä tai muilta firmoilta taloon tulleet yhtä turhat ilmaislahjat.

Vierailija
272/361 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion virastossa 38 vuotta ja ikinä ei ole joululahjaa tullut.

Vierailija
273/361 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sähköpostissa hyvän joulun toivotuksen. Kesällä työnantaja järjesti juhlat jonne olisi saanut osallistua omalla ajalla omakustanteisesti ryyppäämään. Tämän juhlatilan vuokra oli syönyt kuulemma joululahjabudjetin. Aiempina vuosina olen saanut suklaarasioita ja kahvipaketteja.

Vierailija
274/361 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ihan tyytyväinen siihen jokavuotiseen suklaarasiaan, minkä saamme joululahjaksi.

Aikaisempi työnantaja lahjoitti aina joulutähden. Kyllä sekin ilahdutti.

Meillä ei voisi haaveillakaan mistään jouluboksista, jossa on juustoja ja konvehteja ja muita herkkuja. Saati konjakkipullosta. 

Vierailija
275/361 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Porchen ja kultaisen Philip Patekin,pettymyksen tunteen toi,että auto oli viime vuoden mallia.2022 ei kehtaa valoisalla säällä istua ratin taakse.567

Vierailija
276/361 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on valtiolla tai kunnalla töissä, täytyy ymmärtää itsekin ettei kuulu saada mitään kalliita lahjoja. Veronmaksajien rahoja. Työntekijöitä on kuitenkin tärkeää muistaa jollain tavalla, vaikka edullinen joululounas tai yhteiset kahvit. Itse ostan omille työntekijöille omasta pussista pienen muistamisen. Kymmenelle ihmiselle ei kuitenkaan kovin kalliita pysty. Toivon, että ollaan kiitollisia muistamisesta, eikä olla täällä itkemässä lahjan pientä arvoa.

Vierailija
277/361 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut. 13v samassa firmassa ja vuosi vuodelta käynyt joululahjat kämäsemmiksi. Nyt päästy siihen, että niitä ei anneta enää ollenkaan. Säästö se on pienikin säästö 😂

Ollaan varmaan samassa firmassa töissä. Vielä 10 vuotta sitten saatiin käyttökelpoista tavaraa ym., mutta sen jälkeen on alkanut kuihtua ja nyt taitaa olla 2. vuosi putkeen, ettei saada mitään. Edelliset pari kertaa, jolloin lahjat saatiin, teki mieli mennä sanomaan, että olisitte nämäkin rahat säästäneet, koska alkoi tuntua jo v***uilulta. Oli ihan typerää rihkamaa. Enää ei saa lahjoja edes yhteistyökumppaneiöta. Niin surkeaksi on mennyt jo firman touhu niidenkin kanssa. Enteilee lopun alkua.

Vierailija
278/361 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokialla (siis firma) ei ole saanut joululahjoja viimeiseen 15 vuoteen. Pikkujoulut on omakustanteiset eikä ole tiimi/tyhy yms. päiviä lainkaan.

Vierailija
279/361 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on valtiolla tai kunnalla töissä, täytyy ymmärtää itsekin ettei kuulu saada mitään kalliita lahjoja. Veronmaksajien rahoja. Työntekijöitä on kuitenkin tärkeää muistaa jollain tavalla, vaikka edullinen joululounas tai yhteiset kahvit. Itse ostan omille työntekijöille omasta pussista pienen muistamisen. Kymmenelle ihmiselle ei kuitenkaan kovin kalliita pysty. Toivon, että ollaan kiitollisia muistamisesta, eikä olla täällä itkemässä lahjan pientä arvoa.

Hyvinvointialue ei huomioi millään tavalla, etenkään reuna-alueen omillaan puurtavia työntekijöitä.

T. Siivooja, joka teki ensi kuukaudet työtä ilman ohjaajia eikä tilanne ole paljon kummempi nytkään.

Vaikka kummallinen onkin.

Vierailija
280/361 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi tulee jotain täysin tarpeetonta krääsää. Viime vuonna oli joku fiskarsin veitsisetti ja nyt joku hemmetin desing-kippo. Just sellaista muka-hienoa, mutta millä ei tee yhtikäs mitään. Olenkin joka vuosi pistänyt työnantajan lahjan kiertoon. Joku sukulainen saa siis tänä vuonna tuon iittalan kipon ja sekin varmaan ajattelee mielessään, että mitä hittoa mä tällä kipolla teen. Täysin turhaa rahan käyttöä, mutta eipä ole ensimmäinen työnantaja joka näitä tällaisia turhuuksia harrastaa. Yhtenä jouluna sain Jukka Rintalan suunnitteleman pussilakanasetin. Sitähän tekee tosi paljon yhdellä pussilakanasetillä, kun nukun kuitenkin parisängyssä vaimoni kanssa. Ja ei, en todellakaan ala itse ostamaan toista samanlaista sen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi