Saitko työnantajaltasi joululahjan?
Minä sain jouluruokailun ja palkallisen vapaapäivän.Ihan ok.
Kommentit (361)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras oli kun joitakin vuosia sitten saatiin k-kaupan lahjakortti jolla sai ostettua kaljaa ja tupakkaa. En siis keksi tätä eikä varmasti pitäisi olla mahdollista, oliskohan kaupan myyjä toiminut väärin sitten.
Saa niillä ostaa mitä huvittaa. Miksi luulit ettei saa?
Kaupan lahjakorteilla saa ostaa mitä haluaa. Maksusitoumuksilla ei.
Ei ollut pikkujouluja tai jouluruokailua, mutta joululahjaksi saatiin 15 euron lounaslippu. siinä kiitos vuodesta alalta jossa muutenkin on huonot palkat
En saanut. Joululounaan tarjosi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinvointipiiri osti meidän osastolle 30 euroa per lärvi maksaneen jooga-videon, joka pitää käydä katsomassa työpaikan tietokoneelta omalla ajalla.
Eli ne ketkä eivät halua joogata, eivät saaneet mitään.
En saanut mitään. Viime vuonna taisimme saada mahdollisuuden katsella joulukonsertin nettistriimauksen. Muuten ei kyllä juuri ole tullut mitään muistamisia, minkä ymmärrän.
t. Valtion virkamies
Vierailija kirjoitti:
En saanut mitään. Viime vuonna taisimme saada mahdollisuuden katsella joulukonsertin nettistriimauksen. Muuten ei kyllä juuri ole tullut mitään muistamisia, minkä ymmärrän.
t. Valtion virkamies
Täydennän vielä, että joululounastakaan ei ole ja pikkujouluista piti maksaa :D Eli se on tämä valtion pitkä ja kapea leipä...
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti, jolla sai valinnan mukaan esimerkiksi äänikirja- tai suoratoistopalvelun määrätyksi ajaksi, erilaisia aktiviteetteja tai keittiötarvikkeita. Valitsin äänikirjapalvelun kuudeksi kuukaudeksi. Yllätyin positiivisesti :)
Meillä samanlainen. Oli hyvä valikoima ja kerrankin joutui miettimään mikä olisi itselle paras lahja.
Olen Valtiolla, joten en mitään. Mutta pikkujouluissa oli tarjolla ihan hyvä jouluruoka. Ja joulutortunkin olisi saanut jonain päivänä toimistolla, mutta olin silloin etänä.
Mies pienessä firmassa tekniikan alalla. Sai joulukinkun, jonkun villakerraston ja kaksi palkallista vapaapäivää.
perinteisesti ei mitään
mutta hyvät pikkujoulut firma osaa järjestää
No se perinteinen ja joka vuotinen lahja eli joululounas palacessa ja 500 lahjakortti stoccalle.
En vaan potkun takalistolle! 3 päivää oli jäljellä 4 kk koeajasta, kiitos esimies kivasta joulun pilaamisesta ja järkytyksestä, joo en tykännyt samoista asioista mutta työni tein tunnollisesti ja hyvin. Juu ja valitettavasti sairastuin koronaankin ja parin vkon s-loma, sorry siitä. Pzzzzkaa joulua sullekin, rn edes pierase tyhmän firmasi suuntaan!
Miljoonavoittoja taotaan osakkeenomistajille ja pomot saa isot joulubonukset ja tulospalkkiot. Me rivihoitajat ei saada mitään. Ei edes joulupuuroa. Tervetuloa yksityiselle sektorille hoitajaksi hei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Valtion virkamies
Täydennän vielä, että joululounastakaan ei ole ja pikkujouluista piti maksaa :D Eli se on tämä valtion pitkä ja kapea leipä...
No siellä sitten saavat nämä pomot, matkustelevat ympäri maailman viraston piikkiin kuten yliviikare ja nyt tuli ilmi se joku mieskin joka harrasti samaa, nimeä en muista...
En, kunnallisessa sairaalassa olen töissä. Yhtenä koronavuotena saatiin pieni pakkaus terveellisiä ruokia, muuten ei ikinä mitään. Keskiviikkoaamuna olisi ollut osastolla ilmainen puuroaamiainen työntekijöille, mutta en mennyt kun en ollut silloin työvuorossa.
Välipäivät palkallisena vapaana
Kunnalla töissä. Ei tule joululahjoja. Kouluruokalassa sai käydä syömässä laatikkoa.
Sain joululahjaksi lahjakortin, jolla saa vaihtoehtoisesti tilattua 5kk Aku Ankkaa, 3 kk digi-HS:a tai 6 kk Ruutu+ -tilausta. Melkoisen surkea lahja, kun IT-alalla työskentelevä puoliso tuo kotiin joka joulu todella runsaan herkkulahjakorin.
Viime vuonna työnantajani joululahja oli pullo hienompaa/erikoisempaa oliiviöljyä. En edes ottanut omaa "lahjaani" mukaani toimistolta, sillä emme käytä oliiviöljyä ruuanlaitossa. Hiusten- ja ihonhoitoon sen olisi voinut käyttää, nyt kun alan ajatella asiaa.
Sinä voit sanoa vieraille, että ihan itse olen laatikot tehty, jos he epäilee niiden olevan kaupasta ostettuja.