Saitko työnantajaltasi joululahjan?
Minä sain jouluruokailun ja palkallisen vapaapäivän.Ihan ok.
Kommentit (361)
Viimeisimmässä työpaikassa ei saatu mitään paitsi yhtenä vuotena joulun alla saatiin sähköpostilla johtokunnan kiitokset. Tosin aatonaattona kaikki pääsi lähtemään töistä klo 15 eikä kenenkään tarvinnut jäädä päivystämään 16.30 asti. Kyseessä oli iso valtakunnallinen toimija.
Eipä ole kunnan hommissa joululahjoja työnantajan puolelta saatu. Ei edes joululounasta. Torttukahvit sentään.
Jos viitsisi hakea niin saisin tuikkualustan, mutta inhoa niitä. Olen entisetkin vastaavat lahjoittanut kirppikselle, joten en aio sitä hakea. Muutamana vuonna on itse saanut verkosta valita tavaralahjan tai sen sijaan jonkun lahjoituskohteen. Sitä alkaa olla siinä iässä että lisäroinaa ei kaipaa ja tila kaapeissa on tervetullutta.
Muutaman kympin arvoinen lahjakortti tuli postista. Arvostan, saa itse valita lahjansa, tosin valikoimasta, mutta silti. Aina löytyy herkkiksiä, joille lahjan pitäisi olla yksilöllinen ja arvokas ja mielellään parempi kuin muiden saamat.
Sain 500,00, mutta verottaja vie suuren osan..
Eläkeyhtiö saisi lähettää asiakkaallen kinkun joka Joulu
t.eläkeläinen
Pari viinipulloa, jouluisia herkkuja sekä 1000e joulubonuksen :) +joululounaan
Työnantaja antoi potkun persuuksille kun elokuussa alkoi polvi vihoittelemaan. Tässä nyt klinkataan menemään tuilla.
Korin, jossa kahvia, teetä, glögiä,pipareita ja suklaata. Kyllä kelpas
Jokavuotinen joulukassi, jossa on eri valmisruokia. Ei ole tarvinnut ostaa joululaatikoita vuosiin.
Olen töissä elintarviketehtaassa, jossa valmistetaan valmisruokia.
Ei joululahjaa eikä jouluateriaa työnantajalta. Työnantajana Siun sote.
Christiiina kirjoitti:
joululounasbuffetin henkilöstöravintolassa (arvo 15€) sekä joulutortun.
Ei joululahjaa, eikä jouluruokaa. Kuulemma ei kuulu yrityksen tapoihin.....
Palkallinen vapaapäivä, eli n. 300 € arvoinen lahja.
Sain toimitusjohtajalta kiihkeän selkähieronnan minkä jälkeen ole ryhtynyt kyseenalaistamaan heteroseksuaalisuuttani.
Hänen vahvat kätensä liikkuivat hitaasti lapaluitteni päältä ja hetken aikaa tuntui siltä kuin me olisimme yhtä.
Vierailija kirjoitti:
Vain korkeassa virassa olevat saavat herkkukoreja,lahjakortteja yms. Me oikeasti raskaan työn duunarit saamme joululahjaksi kämäsen pipon,kuulakärkikynää,pandan pahoja konvehteja...siinä meidän kiitos ja monet vaan duunareista hymyilee ja hyväksyy vuodesta toiseen orjuuttamisen ja vielä tuollaista pilkkalahjaa kaupan päälle.
Riippuu missä on töissä. Paskaduunia itsekin teen ja oon saanut edellisinä vuosina 100 euron lahjakortteja 3kpl ja viinipullon jouluksi. Syy miksi saan hyvät lahjat on se, kun oon hyvin pienessä firmassa töissä.
Huomenna tai ylihuomenna saan jotain... toivottavasti.
Perhepäivähoitajana ollessani kaupungilta lahjaksi kuusi värikynää.kyllä nauratti.