Saitko työnantajaltasi joululahjan?
Minä sain jouluruokailun ja palkallisen vapaapäivän.Ihan ok.
Kommentit (361)
150 000 euron joulubonuksen. Tosin verojen ja muiden vähennysten jälkeen jää reilu 50 000. On hienoa olla suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
En saanut. 13v samassa firmassa ja vuosi vuodelta käynyt joululahjat kämäsemmiksi. Nyt päästy siihen, että niitä ei anneta enää ollenkaan. Säästö se on pienikin säästö 😂
Mulla sama juttu, 15 vuotta olen ollut firmassa ja ei saatu mitään joululahjaa tänävuonna ja syyksi kerrottiin, että säästöjä. Meitä on töissä 5 tavallista duunaria ja 2 pomoa. Pomot sai 50 000€ joulubonuksen joululahjaks. Säästöjä tosiaan.
Sain vodkapullon ja ison kassillisen jouluherkkuja.
Palkallinen vapaapäivä, 100 € S-Ryhmän lahjakortti sekä punaviinipullo.
Ryhmäseksiä tuli lahjana. Ihan pomo
Espoon kaupungin varhaiskasvatus.
ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kunnan hommissa joululahjoja työnantajan puolelta saatu. Ei edes joululounasta. Torttukahvit sentään.
Viimeisenä vuonna kunnalla ollessani saimme lupauksen ilmaisesta joululounaasta. Kun lounas saapui, minulle oli ruokavalio rajoitusten takia vain pari siivua kinkkua ja pari luumua, perunoitakaan ei ollut. Suurin yllätys oli palkkanauhassa, lounaasta oli peritty maksu.
Lahjakortti jostain palvelusta jossa sai itse valita erilaisia palveluita tai tavaraa. Oli jotain Marimekon patalappuja, Bookbeatia yms. Otin 2kk Ruutu+ ja kattelen lomalla kaikki sarjat mitä en oo nähny.
No miten sen lahja-asian ottaa! Olen eläkeläinen ja ELO:lla töissä`. Saimme pienen korotuksen tilipussiin.
Lahjakortti, jolla sai valinnan mukaan esimerkiksi äänikirja- tai suoratoistopalvelun määrätyksi ajaksi, erilaisia aktiviteetteja tai keittiötarvikkeita. Valitsin äänikirjapalvelun kuudeksi kuukaudeksi. Yllätyin positiivisesti :)
En, mutta sain 12000e joulubonuksen. Kait sillä jotaki kivaa voi sitte ostaa
Joulubonus tuli eli tuplapalkka :)
Edeltävinä jouluina villasukat tai suklaarasia. Nyt tuli tuotannollis-taloudellinen irtisanomislappu. Iloista joulumieltä säkkikaupalla.
Eipä saatu yhtään mitään. Isot johtajat sohlasivat Uniperin kanssa joten meitä tavallisia työntekijöitä muistettiin "fitness programilla". Kiitos siitä.
Täällä työnantajat kävivät keskenään syömässä hienossa ravintolassa lisäksi saivat kaikenmaailman herkkukoreja ja laatusuklaita ja viinejä mitä me työntekijät saatiin: ei mitään! Riisipuuroa ja luumusoppaa saatiin syödä siinä vuoden kiitos taas!!
Aloitin taannoin uudessa työpaikassa ja olen äimän käkenä työnantajan muistamisesta. Meidän osaston esihenkilö oli henk koht hankkinut kaikille glögiä ja suklaata ja organisaatiolta tuli 100 e lahjakortti sekä työnantajan tarjoama joululounas. Myös pikkujoulut oli upeat ja isolla rahalla järjestetty. Aika iso kontrasti edelliseen jossa ei saatu yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti, jolla sai valinnan mukaan esimerkiksi äänikirja- tai suoratoistopalvelun määrätyksi ajaksi, erilaisia aktiviteetteja tai keittiötarvikkeita. Valitsin äänikirjapalvelun kuudeksi kuukaudeksi. Yllätyin positiivisesti :)
Tosi kiva lahja! :)
Ylimääräisen vapaapäivän.