Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko työnantajaltasi joululahjan?

Vierailija
15.12.2023 |

Minä sain jouluruokailun ja palkallisen vapaapäivän.Ihan ok.

Kommentit (361)

Vierailija
241/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti, jolla sai valinnan mukaan esimerkiksi äänikirja- tai suoratoistopalvelun määrätyksi ajaksi, erilaisia aktiviteetteja tai keittiötarvikkeita. Valitsin äänikirjapalvelun kuudeksi kuukaudeksi. Yllätyin positiivisesti :)

Meillä samanlainen. Oli hyvä valikoima ja kerrankin joutui miettimään mikä olisi itselle paras lahja.

Sama täällä, on perinne meillä. Olen alkanutkin kerätä sieltä itselleni parempia keittiövälineitä, näin hienoja veitsiä esim. ei mulla ole ollutkaan ikinä. Oman tiimin pomo antoi myös lahjakassin, parempaa alkon glögiä, suklaata ja joulukukka.

Vierailija
242/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuosina mahtava jouluherkkupaketti (paitsi joskus se pallojuusto oli musta ja homeessa), ilmainen joululounas, joulukahvit, iso uudenvuoden konvehtirasia. Sitten kun firman nimi vaihtui IVO:sta Fortumiksi, niin kaiken tuon korvasi kupillinen todella pahaa kahvia (toki posliinikupista, vielä silloin), 9 mm paksu pullasiivu, ruskea pipari ja torttu työmaaruokalassa. Kera yhtiön suurimman johtajan puhe, missä kertoi toimipaikan olevan yhtiölle varsinainen kultakaivos. Ja se puhallutus alkometriin aina töihin tullessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Valtiolla, joten en mitään. Mutta pikkujouluissa oli tarjolla ihan hyvä jouluruoka. Ja joulutortunkin olisi saanut jonain päivänä toimistolla, mutta olin silloin etänä.

Mies pienessä firmassa tekniikan alalla. Sai joulukinkun, jonkun villakerraston ja kaksi palkallista vapaapäivää.

Myös valtiolla. 20e lahjakortti, kohteen sai itse valita muutamasta vaihtoehdosta.

Vierailija
244/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjaksi ilmoittivat, että YT alkaa Tammikuussa.

Vierailija
245/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Valtiolla, joten en mitään. Mutta pikkujouluissa oli tarjolla ihan hyvä jouluruoka. Ja joulutortunkin olisi saanut jonain päivänä toimistolla, mutta olin silloin etänä.

Mies pienessä firmassa tekniikan alalla. Sai joulukinkun, jonkun villakerraston ja kaksi palkallista vapaapäivää.

Kaksi palkatonta vapaapäivää olisi ollut parempi lahja! Huumorisellainen.

Vierailija
246/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain joululahjaksi lahjakortin, jolla saa vaihtoehtoisesti tilattua 5kk Aku Ankkaa, 3 kk digi-HS:a tai 6 kk Ruutu+ -tilausta. Melkoisen surkea lahja, kun IT-alalla työskentelevä puoliso tuo kotiin joka joulu todella runsaan herkkulahjakorin.

Viime vuonna työnantajani joululahja oli pullo hienompaa/erikoisempaa oliiviöljyä. En edes ottanut omaa "lahjaani" mukaani toimistolta, sillä emme käytä oliiviöljyä ruuanlaitossa. Hiusten- ja ihonhoitoon sen olisi voinut käyttää, nyt kun alan ajatella asiaa.

Jaa. Minun mielestäni kuulostavat ihan hyviltä lahjoilta molemmat verrattuna siihen ettei mitään ollenkaan tai joku kortti ja mainospipo. Pelkkä oliiviöljy ehkä vähän omituinen, mutta sillekin kyllä käyttöä löytynee joka taloudesta.

Vierailija
247/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös valtiolla. 20e lahjakortti, kohteen sai itse valita muutamasta vaihtoehdosta.

Valtiolla. Saatiin Fazerin lahjaboksit täynnä karkkia ja keksejä :) 

Vierailija
248/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton glögipullo, kynttilä ja mantelipussi.

Vierailija
249/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman pipo

Vierailija
250/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain joululahjaksi lahjakortin, jolla saa vaihtoehtoisesti tilattua 5kk Aku Ankkaa, 3 kk digi-HS:a tai 6 kk Ruutu+ -tilausta. Melkoisen surkea lahja, kun IT-alalla työskentelevä puoliso tuo kotiin joka joulu todella runsaan herkkulahjakorin.

Viime vuonna työnantajani joululahja oli pullo hienompaa/erikoisempaa oliiviöljyä. En edes ottanut omaa "lahjaani" mukaani toimistolta, sillä emme käytä oliiviöljyä ruuanlaitossa. Hiusten- ja ihonhoitoon sen olisi voinut käyttää, nyt kun alan ajatella asiaa.

Jaa. Minun mielestäni kuulostavat ihan hyviltä lahjoilta molemmat verrattuna siihen ettei mitään ollenkaan tai joku kortti ja mainospipo. Pelkkä oliiviöljy ehkä vähän omituinen, mutta sillekin kyllä käyttöä löytynee joka taloudesta.

Kyllä mulle kelpais erikoisempi oliiviöljy, niitä ei koskaan oikein itse henno ostella eikä joka ruokakaupassa edes myydä. Ruutu-tilauksen kanssa sama juttu, en viitsi itse maksaa, mutta kattelisin niitä alkuperäissarjoja mielellään kyllä.

Meillä oli tänä vuonna myös tuo sama, mikä monilla, eli sai valita itse, mäkin valitsin parempaa keittiötarviketta. Lisäksi pomo justiin soitti ja toivotti hyvät joulut ja pahoitteli, että missasi mut kun kävin toimistolla (teen normisti etää), siellä kuulemma vielä odottelee tiimin lahja.

Ei voi väittää, kyllä sillä merkitystä on, että saa jotain ja jos saa jotain parempaa, niin kyllä se paljon vuoden harmeista kuittaa!

Vierailija
251/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

firmalla menee hyvin mutta lahjarahat lahjoitetaan hyväntekeväisyyteen joka vuosi

Vierailija
252/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museokortti

Vierailija
253/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain pomolta joululahjaa ja sain:

- Bird's tree 2022 valkoviiniä

- S-ryhmän lahjakortteja 250 euron edestä

- kortin

Hyvät lahjat ja ei valittamista. Epäilin tässä ketjussa aikaisemmin saanko näinä tulevina päivinä mitään, mutta turhaa epäilin.

Vierailija
254/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 100 euron lahjakortin. Valitsin sillä itselleni korun tällä kertaa. 

Vierailija
255/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikollinen Lahden Erikois Joulu-olutta.

Vierailija
256/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joululahjaksi ilmoittivat, että YT alkaa Tammikuussa.

Meillä jaettiin eilen lomautuslaput. 

Vierailija
257/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku hlvetin lahjoitus hyväntekeväisyyteen vain mistä sai äänestää.

Ihmettelen vaan miksei työnantaja voi muistaa omia työntekijöitään?

Sama homma meidänkin työpaikalla. UNICEF jotain voitti. Itse äänestin kotimaan köyhiä lapsia.

Lahjoitus oli 20€ työntekijää kohden. 

Vierailija
258/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut, koska en ole töissä.

Vierailija
259/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras oli kun joitakin vuosia sitten saatiin k-kaupan lahjakortti jolla sai ostettua kaljaa ja tupakkaa. En siis keksi tätä eikä varmasti pitäisi olla mahdollista, oliskohan kaupan myyjä toiminut väärin sitten.

Saa niillä ostaa mitä huvittaa. Miksi luulit ettei saa?

Kaikilla lahjakorteilla ei saa tupakkaa tai alkoholia.

Vierailija
260/361 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksen rasvaisen lipevältä pomolta ja glögipullon. Uh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan