Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Mika Aaltola myönsi olleensa nuorempana naistenmies - "Kun sitä on pitkä ja varmaan aika komeakin, niin siitä sitten seuraa asioita"

Vierailija
13.12.2023 |

https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/9ee39fa7-b6bd-4ece-943d-…

Aikamoista... Tunnustaisiko joku mamma jopa saaneensa Mikalta?

Kommentit (594)

Vierailija
301/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Mikalla ole mitään pr-toimistoa takanaan? Tällainen Tein itse ja säästin-kampanja päätyy vahvasti miinusmerkkiseksi.

Mika on varmaankin sitä mieltä, että hän on niin erinomainen, että hän hoitaisee myös yhden vaalikampanjankin paremmin, kuin alan ammattilaiset.

Vierailija
302/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan omasta mielestään komea, silmissäni aivan tuikitavallisen suomalaisen näköinen mies. Mutta kivaa tietysti että itsestään tykkää, senhän Aaltola on kyllä jo alusta asti tuonut esiin että rakastaa julkisuutta ja tuoda itseään esille, mikä kertonee aika paljon ihmisestä. Alusta saakka on ollut vähän melkeinpä vastenmielinen linssilude, yksikään kokenut presidenttiehdokas ei ole tuolla tavoin tunkenut itseään lööppeihin vaan lähinnä työnsä puolesta sinne joutunut. On Aaltolalla vähän eri arvomaailmat tosiaan kuin muilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan paneskeli satoja kurppa naisia koska kurppa naisille kelpaa vain pitkä ja komea mies.

Ei jumalavita, täällä kurppanainen, joka ei tuollaiseen sössöttävään limakkeeseen kajoaisi mistään hinnasta.

Vierailija
304/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten av-palstan jankkaajat selittävä sen, että Mika Aaltola ei ole gallupeissa menestynyt vaikka on juuri se laatikkoleukainen menestyjä joiden edessä naisten pitäisi oikein vapista?

Totta. Aaltolahan on juuri laatikkoleuka ja hiusraja tyyppi. 

Nyt palstajankkaajia varmaan harmittaa kun laatikkoleuka ei olekaan niin naisten mieleen...Tosin feminiinisille miehille tämä on kai enemmän parempi uutinen?

Öö, eikös Mika Aaltola ole niittänyt naisia kuin heinää? Joten on siis laatikkoleuka tuuheilla hiuksilla kelvannut monille naisille. Livenä siis. Tämän palstan mammojen mielipiteillä nyt voi heittää vesilintua, niin kaukana arkirealismista ne on.

Vierailija
305/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan, että presidentinvaalikampanja loppuisi, ihan sen takia, että tämä mies lopettaisi näiden typerien lausuntojen antamisen.

Vierailija
306/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan omasta mielestään komea, silmissäni aivan tuikitavallisen suomalaisen näköinen mies. Mutta kivaa tietysti että itsestään tykkää, senhän Aaltola on kyllä jo alusta asti tuonut esiin että rakastaa julkisuutta ja tuoda itseään esille, mikä kertonee aika paljon ihmisestä. Alusta saakka on ollut vähän melkeinpä vastenmielinen linssilude, yksikään kokenut presidenttiehdokas ei ole tuolla tavoin tunkenut itseään lööppeihin vaan lähinnä työnsä puolesta sinne joutunut. On Aaltolalla vähän eri arvomaailmat tosiaan kuin muilla. 

Minun mielestäni mm. Sara Sieppi on ihan tuikitavallisen suomalaisen näköinen nainen, tasoasteikolla 5/5. Ei mitään ihmeellistä, jokaisella raksapenalla ois mahkuja Sieppoon.

Uskokaa nyt. Uskokaa nyt, saamari!! 

Vierailija
307/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mun hyvän tuulen salaisuus on käydä riittävän monta päivää peilin edessä. Kun siellä käy toteamassa "hitto mä näytän hyvältä", naurahtaa ja iskee silmää itselleen, unohtuu samalla ne murheet jotka vaivaavat vähän tavallisempia ihmisiä."

- Mika Aaltola

Vierailija
308/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänessä oli jo asiantuntijan roolissaan jotain sellaista maalailevaa saarnamiestä, joka sai vaihtamaan kanavaa. Mutta nyt menee kyllä jo säälin puolelle, koska julkisuus voi olla aika julmaa. 

Kuinkas pitkä hän on? Mielikuvani on, että hän on enemmänkin keskimittainen eikä pitkä lainkaan. Livenä en ole nähnyt.

PS. Ja olen vähän hämmästynyt, jos häntä on valtavan komeana pidetty. Minun miesmakuni on aivan erilainen eli kyllä sieltä pitäisi haukan iso nenä ja metsästäjän silmät löytyä ja pituutta mielellään reilusti yli 190 cm, että voisi komeana pitää. Näin jonkun kuvan, missä Mikalla oli vielä kihara pitkä tukka nuorena, voi kamala :D  Mitä lyhyempi tukka miehellä, sitä parempi, kaljukin käy.

Taidat siis olla melkoinen lumihiutale naiseksi mitä tulee komeuskäsityksii

Mika Aaltolahan ei sovi lainkaan palstan komeuskäsitteiden mukaiseksi mieheksi, kysy vaikka tasoteoriaeksperteiltä. Oli huvittavaa, kun aikoinaan tänne tulin ja käsitin, että minullahan on ihan samanlainen miesmaku kuin 12121212 sanoi kaikilla naisilla olevan (ei ole, mutta minulla kyllä on). Ja Aaltola poikkeaa tuosta kyllä aika paljon.

Ainoa noista mainituista näyttelijöistä, joka jollain tapaa minua miellyttää on Johnny Depp (koska hän on lahjakas ja karismaattinen), mutta hän ja kaikki muutkin ovat todella lyhyitä. En edes tiedä yhtään komeaa näyttelijää, joka olisi riittävän pitkä minun makuuni. Näyttelijöitä ei muutenkaan valita komeutensa takia töihin, vaikka siitä varmaan apuakin on. Joka tapauksessa 99 prosenttia miesnäyttelijöistä on liian lyhyitä minun makuuni. 

Vierailija
309/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Aaltolahan ei sovi lainkaan palstan komeuskäsitteiden mukaiseksi mieheksi, kysy vaikka tasoteoriaeksperteiltä. Oli huvittavaa, kun aikoinaan tänne tulin ja käsitin, että minullahan on ihan samanlainen miesmaku kuin 12121212 sanoi kaikilla naisilla olevan (ei ole, mutta minulla kyllä on). Ja Aaltola poikkeaa tuosta kyllä aika paljon.

Ainoa noista mainituista näyttelijöistä, joka jollain tapaa minua miellyttää on Johnny Depp (koska hän on lahjakas ja karismaattinen), mutta hän ja kaikki muutkin ovat todella lyhyitä. En edes tiedä yhtään komeaa näyttelijää, joka olisi riittävän pitkä minun makuuni. Näyttelijöitä ei muutenkaan valita komeutensa takia töihin, vaikka siitä varmaan apuakin on. Joka tapauksessa 99 prosenttia miesnäyttelijöistä on liian lyhyitä minun makuuni. 

Mika Aaltola on melko pitkä (riittävän pitkä tasoteoreetikoille) jykeväleukainen, karskin komeilla kasvonpiirteillä, tuuheilla hiuksilla varustettu ja menestynyt mies sekä julkkis. Mikä tässä on sellaista, minkä vuoksi hän ei sopisi tasoteorian mukaiseen alfa-miesmuottiin?  Niinpä.

Okei, sulla on siis melko dominoiva pituusfetissi miehiä kohtaan taakkanasi. Ymmärrän ettei tällä tavoin ole kovin helppoa löytää miestä itselleen tai julkkiksista sopivaa kuolauskohdetta. Jos nyt kuitenkin haluat ilmaisen vinkin, niin Jason Momoa on 193cm pitkä. Ole hyvä.

Vierailija
310/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KANNATTAJAKORTTIEN KERÄYSTÄ JATKETAAN TULOSTA TÄÄLTÄ KANNATTAJAKORTTEJA!

https://www.paavovayrynen.fi/2023/12/14/kannattajakorttien-keraysta-jat…

Vierailija
311/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni mm. Sara Sieppi on ihan tuikitavallisen suomalaisen näköinen nainen, tasoasteikolla 5/5. Ei mitään ihmeellistä, jokaisella raksapenalla ois mahkuja Sieppoon.

Uskokaa nyt. Uskokaa nyt, saamari!! 

Eikös tämä Sieppi ollut ainakin joskus ihan kaunis nainen, joku missi? En ole häntä koskevia juttuja seurannut joten en osaa sanoa mille näyttää nykyisin. Jonkun mielestä Aaltola voi olla toki komea, makunsa kullakin. Ehkä hän vetoaa joihinkin joilla ei ole niin hyvä maku muutenkaan? 

Pääasia toki että Aaltola pääsi jälleen kerran kehumaan itseään ja sai naamansa esille. 

Vierailija
312/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä Sieppi ollut ainakin joskus ihan kaunis nainen, joku missi? En ole häntä koskevia juttuja seurannut joten en osaa sanoa mille näyttää nykyisin. Jonkun mielestä Aaltola voi olla toki komea, makunsa kullakin. Ehkä hän vetoaa joihinkin joilla ei ole niin hyvä maku muutenkaan? 

Pääasia toki että Aaltola pääsi jälleen kerran kehumaan itseään ja sai naamansa esille. 

Ei ollut koskaan kaunis. Sieppi on aina ollut ihan tavis ulkoisesti 5/10. 

Ihan samalla tavalla kuin Mikko Leppilampi on ihan tavis ulkoisesti 5/10

Mika Aaltola on puolestaan ihan ruma 0/10

Terveisin Av-palstan miehet ja naiset, jotka sotii keskenään sukupuolien juoksuhaudoissa ja kaikki, KAIKKI aseet on käytössä vastapuolen voittamiseksi.

Vierailija
313/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minua ei Aaltolan ulkonäkö nappaa yhtään. Ihmetyttää sekin, miksi hän haastatteluissa ja telkkarissa puhuessaan tuijottaa katonrajaan. Näyttää oudolta.

Vierailija
314/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänessä oli jo asiantuntijan roolissaan jotain sellaista maalailevaa saarnamiestä, joka sai vaihtamaan kanavaa. Mutta nyt menee kyllä jo säälin puolelle, koska julkisuus voi olla aika julmaa. 

Kuinkas pitkä hän on? Mielikuvani on, että hän on enemmänkin keskimittainen eikä pitkä lainkaan. Livenä en ole nähnyt.

PS. Ja olen vähän hämmästynyt, jos häntä on valtavan komeana pidetty. Minun miesmakuni on aivan erilainen eli kyllä sieltä pitäisi haukan iso nenä ja metsästäjän silmät löytyä ja pituutta mielellään reilusti yli 190 cm, että voisi komeana pitää. Näin jonkun kuvan, missä Mikalla oli vielä kihara pitkä tukka nuorena, voi kamala :D  Mitä lyhyempi tukka miehellä, sitä parempi, kaljukin käy.

Taidat siis olla melkoinen lumihiutale naiseksi mitä tulee komeuskäsityksii

Pitt, Clooney ja Depp ovat kyllä komeita miehiä, kaksi viimeisintä eivät yllä samalle tasolle. Clooneylla ja Deppillä on myös karismaa, Pittilläkin oli nuorempana vaikka olikin ns. kaunis poika ja vähän "tylsän komea". Clooney ja Depp on näistä kiinnostavimmat. 

Vierailija
315/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan, että presidentinvaalikampanja loppuisi, ihan sen takia, että tämä mies lopettaisi näiden typerien lausuntojen antamisen.

Tentit on vasta alkamassa, villasukat jalkaan ja popparit lämpenemään.

Vierailija
316/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitt, Clooney ja Depp ovat kyllä komeita miehiä, kaksi viimeisintä eivät yllä samalle tasolle. Clooneylla ja Deppillä on myös karismaa, Pittilläkin oli nuorempana vaikka olikin ns. kaunis poika ja vähän "tylsän komea". Clooney ja Depp on näistä kiinnostavimmat. 

Joo, Bradley Cooper ja Henry Cavill eivät tietenkään ole komeita miehiä, ihan taviksia ulkonäöltään. Mun moka, pahoittelut tästä. 

Vierailija
317/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä

Vierailija
318/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan tykännyt Clooneyn ulkonäkötyypistä. Liikaa sitä laatikkoleukaa. Myös Pitt on vähän ärsyttävän näköinen, komeat lihakset toki. Deppillä on karismaa. 

Vierailija
319/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä pituusjuttu on? Ei se pituus yksinään mitään merkitse, jos naama on kuin Aaltolalla. Nyt kun hän kerran itse alkoi kehua ulkonäköään, voi varmaan sanoa myös oman mielipiteen asiasta, ja se on se, että hänen naamastaan tulee sika tai sitten joku syvänmeren kala mieleen. Sori siitä.

Vierailija
320/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tosi lapsellista kehua omaa ulkonäköään. Ei kuulu hyväkäytöksisen ja sivistyneen ihmisen käyttäytymiseen tuollanen. Veti maton altaan totaalisesti.