Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Mika Aaltola myönsi olleensa nuorempana naistenmies - "Kun sitä on pitkä ja varmaan aika komeakin, niin siitä sitten seuraa asioita"

Vierailija
13.12.2023 |

https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/9ee39fa7-b6bd-4ece-943d-…

Aikamoista... Tunnustaisiko joku mamma jopa saaneensa Mikalta?

Kommentit (594)

Vierailija
341/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut nuorena samoilla kulmilla ja muistan hänen ikätovereitaan (olen vähän nuorempi). Mitään muistikuvaa tästä miehestä ei kyllä ole. 

Vierailija
342/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan paneskeli satoja kurppa naisia koska kurppa naisille kelpaa vain pitkä ja komea mies.

Ei jumalavita, täällä kurppanainen, joka ei tuollaiseen sössöttävään limakkeeseen kajoaisi mistään hinnasta.

No ei kajoaisi kyllä Mikakaan sinuun. Että ei tarvitse pelätä, kurppa :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista että jälleen aaltolasta tehdään joku höpöhöpö uutinen.

eihän täällä ole mitään merkitystä kenellekään yhtään mitenkään mutta miten olisi Petteri Orvon köyhien kyykytysoperaatio joka jatkuu vuosikymmenestä toiseen tästä ei puhuta juuri koskaan mitään. Sellainen Se hyväveli verkosto on niin Petteri hän rupeaa itkemään jos totuuksia ruvetaan puhumaan että hän on paha ihminen.

Vierailija
344/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut nuorena samoilla kulmilla ja muistan hänen ikätovereitaan (olen vähän nuorempi). Mitään muistikuvaa tästä miehestä ei kyllä ole. 

Äitinsä antoi lausunnon, että pelkäsi Mikasta tulevan peräkammarinpojan. Missäs hän asuikaan - Petäjävedellä? Siellä varmasti oli meno melkoista - not. 

Vierailija
345/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

340: Olen eri, mutta Depp on noista kuitenkin heittämällä paras näyttelijä ja karismaattisin, siitä olen toisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, vaikken ole pätkääkään rokkareiden perään. Kuitenkin, kaikessa päihdesekoilussaankin, Depp onnistui antamaan itsestään älykkään kuvan Heard-keississä (luin amerikkalaista uutisointia aiheesta, litterointeja puhelinkeskusteluista jne.), sillä eihän se kenestäkään tyhmää ja lahjatonta tee, että hänellä on päihdeongelma. Ja hän oli aivan ylittämätön muutamassa roolissaan (Gilbert Grape ja Willy Wonka) - enemmän kuin moni kuuluisampi näyttelijä koko urallaan.

Depp on tunnettu manletti.

Vierailija
346/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän miehen pitäisi oppia pitämään suunsa kiinni.Miten näin nolo mies on päässyt tuohon asemaansa?

Ulkonäöllään, laatikkoleuallaan.

Englannin kielen ääntämyksellään... not

Vierailija
347/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitinsä antoi lausunnon, että pelkäsi Mikasta tulevan peräkammarinpojan. Missäs hän asuikaan - Petäjävedellä? Siellä varmasti oli meno melkoista - not. 

Mikkis sai kerran vahingossa Pettuvedellä pimppiä ja sekosi siitä; antaa yhä psykoottiskatseisia, irvistyshymyisiä lausuntoja kuinka *pituudesta ja komeudesta seurasi nuoruudessa kaikenlaista* !

Vierailija
348/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

340: Olen eri, mutta Depp on noista kuitenkin heittämällä paras näyttelijä ja karismaattisin, siitä olen toisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, vaikken ole pätkääkään rokkareiden perään. Kuitenkin, kaikessa päihdesekoilussaankin, Depp onnistui antamaan itsestään älykkään kuvan Heard-keississä (luin amerikkalaista uutisointia aiheesta, litterointeja puhelinkeskusteluista jne.), sillä eihän se kenestäkään tyhmää ja lahjatonta tee, että hänellä on päihdeongelma. Ja hän oli aivan ylittämätön muutamassa roolissaan (Gilbert Grape ja Willy Wonka) - enemmän kuin moni kuuluisampi näyttelijä koko urallaan.

Depp on tunnettu manletti.

Lyhyt pönäkkä ja turvonnut manletti. Pärjännyt muilla avuilla kuin isolla leualla ja ladonovi hartijoilla. Pituudesta nyt puhumattakaan!

Vierailija
349/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän miehen pitäisi oppia pitämään suunsa kiinni.Miten näin nolo mies on päässyt tuohon asemaansa?

Englannin kielen ääntämyksellään... not

letömii kissoujuu änäteik juu mönthyniimi än van seks pliis.

Vierailija
350/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh god... Onko tuolla enää mitään suhteellisuudentajua noissa lausunnoissa?

Miettikää jos naisehdokas sanoisi samaa! Jutta Urpilainen muistelee villiä nuoruuttaan...

Vierailija
351/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltola on ällöttävä narsisti, joka luulee itsestään ihan liikoja. En ikinä äänestäisi häntä. Kaikki hänen lausuntonsa ovat vähintäänkin omituisia.

Vierailija
352/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto nyt meni maku tyypistä..

Nyt vasta??? Toisaalta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. 

Vierailija
353/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää jos naisehdokas sanoisi samaa! Jutta Urpilainen muistelee villiä nuoruuttaan...

Tai Jussi Halla-Aho nieleskellen kehumassa miten nusaisi vieraan naisen paksuksi, todistellakseen että vientiä kyllä on.

Vierailija
354/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika on aivan ihana ja haukutte vaan, koska ootte niin kateellisia.

Oi voi. Olenkin aina halunnut olla vajaa pataloginen valehtelija jolla on outo naama ja sitäkin oudommat jutut.

Vierailija
355/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli tietysti vitsi, mutta siltä varalta ettei ollut, niin joka väittää keskustelun aiheena olevaa henkilöä komeaksi, niin suosittelen käyntiä Specsaversilla. Aivan järkyttävän etovan ja niljakkaan näköinen heppu!

Vierailija
356/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaltola sopisi hyvin Riikka 50-kiloinen blondi söpöliini Purran kanssa yhteen. Voisivat kilvan kehua itseään.

Vierailija
357/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Pienessä Kintauksen kylässä kaatoi naisia kuin pipoa. Muuten fine, mutta ei taida kukaan nainen tällaista kokenut? Mikan omissa fantasioissa. 

Vierailija
358/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä hän irvistää, siis aivan järkyttävällä tavalla tekohymyilee kauhistunut, tuijottava katse silmissään kaikissa kuvissa?

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/b937a5ff-8bf0-4f13-b5bf-65c…

Vierailija
359/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä hän irvistää, siis aivan järkyttävällä tavalla tekohymyilee kauhistunut, tuijottava katse silmissään kaikissa kuvissa?

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/b937a5ff-8bf0-4f13-b5bf-65c…

Pienet naskalihampaat ja psykoottinen katse. 

*väristys*

Vierailija
360/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Forrest Gump.