Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Mika Aaltola myönsi olleensa nuorempana naistenmies - "Kun sitä on pitkä ja varmaan aika komeakin, niin siitä sitten seuraa asioita"

Vierailija
13.12.2023 |

https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/9ee39fa7-b6bd-4ece-943d-…

Aikamoista... Tunnustaisiko joku mamma jopa saaneensa Mikalta?

Kommentit (594)

Vierailija
261/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Aaltola ilmestyi ekoja kertoja telkkariin, aattelin minäkin, että onpas hyvännäköinen mies, tuuhea tumma tukka ja kaikki. Vaan niinhän siinä kävi, että mitä enemmän kuulin sen puhuvan, sitä vähemmän kiinnosti myöskään ulkoinen olemus. Viimeinen vuosi onkin ollut sitten totaalista alamäkeä. 

Halla-aho taas ei mun silmissä täytä oikein mitään klassisen komeuden kriteerejä, mut herraisä mikä karisma sen ympärillä leijuu. Tykkään myös sen huumorista. En ole monesta asiasta kanssaan samaa mieltä, mut voisin kuunnella sitä loputtomiin.

Anteeksi pinnallisuuteni :( mutta en vois itse ikinä pitää komeana miestä, jolla on noin ilmiselvän perunan muotoinen nenä. Katson usein miehessä juuri nenää. Mutta jos ei olis niin omahyväinen niin näyttäis varmasti nykyistä komeammalta omaankin silmään 

Vierailija
262/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne naisten määrittämään top10-mieslistaan eivät kuulu myöskään yleistävät, naisia halveksuvat ja miehille kaikki paheet puolestaan sallivat, katkerat tyypit, jotka jakavat ihmiset omituisiin incel-, chad yms. tyyppeihin vielä numeroarvostelun kera. Vaikea sanoa, kummat ovat vastenmielsempiä, nuo vai "panomiehet".

Onneksi minun piireissäni ei juurikaan tuollaisia tyyppejä ole vaan naiset ja miehet arvostavat toisiaan ja kohtelevat muita ihmisiä kunnioittavasti. Palstoilla törmää tuhon teidän surulliseen todellisuuteenne. Ole pahoillani puolestanne. Joka tapauksessa, toivotan kaikille rauhallista, lämmintä ja rakkaudellista joulua. 

Ai et ole törmännyt livenä tällaisiin ikäviä ominaisuuksia omaaviin miehiin, et ainakaan omassa tuttavapiirissäsi? On se jännä juttu mikset ole. Mistähän voisi johtua?

Ehkäpä siitä, että näitä juttuja en minäkään möläyttele ääneen live-tasolla, vaan jätän ne anonyymiteetin varaan nettikeskusteluissa. En minäkään ihan tyhmä sentään ole ja halua suorittaa sosiaalista itsemurhaa kertomalla kasvotusten omia mielipiteitäni tässä asiayhteydessä. Ja ennen kuin alat suoltaa näppikseltäsi seuraavaa tekstinpätkää "kyllä se tuollaisen katkeran incelin arvomaailma sieltä rivien välistä tulee esiin meille naisille vaikkei sitä suoraan sanoisikaan", niin anna olla, et usko tuohon itsekään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho on enemmän sellainen joka ihan vain vahingossa saa naisia vaikkei edes yrittäisi, jotain sellaista karismaa on. Stubb taas vetoaa varmasti lipevyydellään tiettyyn osaan naisista. Mutta Aaltola joutuu jo yrittämään. 

No minä näin tämän Halla-ahon sattumalta vaalikiertueella viime viikonloppuna ostoksilla käydessäni ja kyllä sen ympärillä on sellainen "karismaattinen aura" tai miten sen sanoisi. Paljon oli ihmisiäkin kerääntynyt. En ole kannattaja, mutta kyllä sen karisman tai jonkin voin allekirjoittaa, koska itse asiassa tämä kiinnitti huomioni tuolloin :D

🙄🙄🙄 tuo karisma on sitä, että katselee kyllästyneen näköisenä kattoa ja sitten heittää jotain sarkastista aiheen vierestä. Jokainen pystyy luomaan tuollaista karismaa ympär

En itse tajua, miksi H-Ahoa jotkut pitävät erityisen älykkäänä. Ei se tyhmäkään ole, mutta ei ole osoittanut koskaan mitään erityistä nerouttakaan minkään asian suhteen. Ilmeisesti tietynlainen tyyli (vähäpuheinen, nörtähtävä) saa ihmisen vaikuttamaan jotenkin tosi älykkäältä joidenkin silmissä

Vierailija
264/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten av-palstan jankkaajat selittävä sen, että Mika Aaltola ei ole gallupeissa menestynyt vaikka on juuri se laatikkoleukainen menestyjä joiden edessä naisten pitäisi oikein vapista?

Juurihan Mika kertoi, että on menestynyt juuri siinä kilpailussa, missä siitä laatikkoleuasta on eniten hyötyä: panomarkkinoilla. MOT.

Vierailija
265/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://im.mtvuutiset.fi/image/8806288/landscape16_9/1600/900/c58da3754…

Joo, sorry. Ei oo komea. Mutta en teilaa teitä, joiden mielestä hän on hyvän näköinen - tää vaan vahvistaa sen, että makuja tosiaan on monia. 

Vierailija
266/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina luullut että olen sukupuoleltani nainen mutta en sitten ilmeisesti olekaan, kun olen nuori ja kokematon ja haluaisin elämässäni vain yhden miehen, ystävällisen ja huomaavaisen ja hellän sellaisen. Mikähän mutantti olen? 

Olet yksilö. Tällaisissa keskusteluissa helposti käytetään yleistäviä sanamuotoja kuten "naiset ovat..päläpälä" mutta se ei kuitenkaan tarkoita, että kirjaimellisesti KAIKKI maailman naiset ovat tuollaisia. Ehkä tämän ymmärsitkin, mutta halusit vain päteä ja nillittää. Tai sitten et ymmärtänyt ja mietin oletko kenties jotenkin vähä-älyinen tapaus. Kummin päin vain, niin tunnen sympatiaa sinua kohtaan ja olen pahoillani luonteestasi/tilanteestasi.

Vierailija
267/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas se nähtiin että kiltit pojat ei saanu mitään kun aaltolat pyöritti naisia.

Oikeasti miehen pitää olla kiltti kaikkia kohtaan. Turhaan uhriudutaan siellä vai kuvitteletko, että naisia hakkaamalla saa tasokkaita ja sivistyneitä naisia?

Vierailija
268/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki perinteiset arvot, itsensä ja halujensa hillitseminen ja pyrkiminen korkeaan moraaliin tuntuvat olevan väärin ja pilkan kohde, suoranainen synti. Onneksi tiedän, että myös muulla tavalla ajattelevia ihmisiä on ja että nyky-Suomestakaan ei ole mahdotonta löytää sellaista miestä, joka jakaisi samat arvot kuin minä.

Ja kukahan sen korkean moraalin saa määritellä? Sinä? Minä? Vai viittaatko kenties johonkin satuhahmoon tyylin jeesus?

Teitä tiukkapipoisia uskiksia alkaa kuitenkin olla vuosi vuodelta vähemmän ja vähemmän. Liberaali ja avoin yhteiskunta valtaa tilaa enemmän ja enemmän. Ja se on hyvä näin.

Vierailija
269/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaltola näyttävä ja raamikas mies verrattuna keskivertosuomalaisiin. Oma mies komeampi, mutten ikinä kiistäisi etteikö hän ole parhaasta kymmenyksestä ulkonäkönsä puolesta. Onhan naiset valmiina aina fiksujen ja komeiden miesten kanssa, miksi pitäisi kiistää. 

Kyllähän naiset sen mm. keskustelupalstalla tiukasti kiistävät "ei ole minun makuuni, en antaisi", mutta tuolla tosielämässä tilanne on ihan toinen ja sen meistä fiksuimmat voivat jopa täällä myöntää.

Nainen

Vierailija
270/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://im.mtvuutiset.fi/image/8806288/landscape16_9/1600/900/c58da3754…

Joo, sorry. Ei oo komea. Mutta en teilaa teitä, joiden mielestä hän on hyvän näköinen - tää vaan vahvistaa sen, että makuja tosiaan on monia. 

:D se on tosiaan hyvä jos makuja (naisillakin) on näin monia. En ainakaan minä olisi kilpailemassa, jospa kaikki eivät ole niistäkään joita minä pidän miellyttävän näköisinä :O

Vierailija
271/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas yks ilmeisesti poikkeusnainen.. Joka ihastuu aina vain suht lyhyisiin miehiin. Oon aika lyhyt itse (160 cm) ja olisi jotenkin hankala ajatus olla tosi pitkän miehen kanssa. Tuntuu, että ei saa kunnolla yhteyttä, jutellessa miehen pitäisi aina istua, en ees tiedä miten suuteleminen onnistuisi luontevasti (seisaaltaan) jne.

Mutta en halua myöskään jakaa ihmisiä niin raa'asti ulkoisten ominaisuuksien perusteella että voisin sanoa, etten koskaan voisi ihastua pitkään mieheen. Jos hän olisi todella ihana luonne ja uskollinen ja rehellinen tyyppi niin tietenkään ei pituudella olisi mitään väliä. 

Mutta TIETYSTI sinullekin miehen pitää olla sinua pidempi, eikö vain? Muutenhan et tuntisi itseäsi naiselliseksi ja sehän kuivattaa pikkarit nopeammin kuin aavikoituminen Saharan eteläreunalla. 

Perus nainen siis olet. Ei mitään uutta auringon alla taaskaan.

Vierailija
272/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä oli jo asiantuntijan roolissaan jotain sellaista maalailevaa saarnamiestä, joka sai vaihtamaan kanavaa. Mutta nyt menee kyllä jo säälin puolelle, koska julkisuus voi olla aika julmaa. 

Kuinkas pitkä hän on? Mielikuvani on, että hän on enemmänkin keskimittainen eikä pitkä lainkaan. Livenä en ole nähnyt.

Vierailija
273/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se vähän karsastakin?

Ei mun mielestä kovin vähänkään. En kyllä katso telkkaria enkä juuri lue uutisia ( mitä nyt täältä keskisteluja) että vain pari kertaa nähnyt.

Vierailija
274/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"seksi on kivaa"

Sen pitääkin olla kivaa, hauskaa ja onnellista ja täynnä rakkautta ja toisesta välittämistä.

Mutta kivatkin asiat voivat johtaa rappioon, jos niitä käyttää väärin. 

Auts! Älä viitti lyödä raamatulla toisia päähän, se sattuu, saatana. 

Vierailija
275/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan komeuteni voittaa vaatimattomuuteni. Mika, sydänten presidentti. 

Ja hänen maineensa kulkee hänen edellään.

Vierailija
276/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne naisten määrittämään top10-mieslistaan eivät kuulu myöskään yleistävät, naisia halveksuvat ja miehille kaikki paheet puolestaan sallivat, katkerat tyypit, jotka jakavat ihmiset omituisiin incel-, chad yms. tyyppeihin vielä numeroarvostelun kera. Vaikea sanoa, kummat ovat vastenmielsempiä, nuo vai "panomiehet".

Onneksi minun piireissäni ei juurikaan tuollaisia tyyppejä ole vaan naiset ja miehet arvostavat toisiaan ja kohtelevat muita ihmisiä kunnioittavasti. Palstoilla törmää tuhon teidän surulliseen todellisuuteenne. Ole pahoillani puolestanne. Joka tapauksessa, toivotan kaikille rauhallista, lämmintä ja rakkaudellista joulua. 

Ai et ole törmännyt livenä tällaisiin ikäviä ominaisuuksia omaaviin miehiin, et ainakaan omassa tuttavapiirissäsi? On se jännä juttu mikset ole. Mistähän voisi johtua?

Ehkäpä siitä, että näitä juttuja en minäkään möläyttele ääneen live-tasolla, vaan j

No, sitten läheiseni ja monet ystävistäni valehtelevat minulle päin naamaa. Jos ne miehet ajattelevat noin niin eivät he ainakaan kuitenkaan elä sen mukaan.

Mutta luuletko tosissasi, että ihmisen sisäinen maailma ja arvot eivät millään tavalla tulisi esille hänen ulosannissaan sun muussa varsinkin, jos häneen tutustuu yhtään paremmin? No, oikeastaan parempi, että et usko asiaa, niin osaan nätisti väistää luodin, jos sinut joskus tapaan ja ensi alkuun kävisi mielessäkin, että voisko tuossa olla hyvä mies. Eli unohda koko juttu ja elä edelleen siinä uskossa, että sisäinen maailmasi ei välity ulospäin. 

Vierailija
277/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänessä oli jo asiantuntijan roolissaan jotain sellaista maalailevaa saarnamiestä, joka sai vaihtamaan kanavaa. Mutta nyt menee kyllä jo säälin puolelle, koska julkisuus voi olla aika julmaa. 

Kuinkas pitkä hän on? Mielikuvani on, että hän on enemmänkin keskimittainen eikä pitkä lainkaan. Livenä en ole nähnyt.

PS. Ja olen vähän hämmästynyt, jos häntä on valtavan komeana pidetty. Minun miesmakuni on aivan erilainen eli kyllä sieltä pitäisi haukan iso nenä ja metsästäjän silmät löytyä ja pituutta mielellään reilusti yli 190 cm, että voisi komeana pitää. Näin jonkun kuvan, missä Mikalla oli vielä kihara pitkä tukka nuorena, voi kamala :D  Mitä lyhyempi tukka miehellä, sitä parempi, kaljukin käy.

Vierailija
278/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko Aaltolasta edustava presidentti? Siitähän Marinia näillä palstoilla usein kiiteltiin: että on vihdoinkin edustavan näköinen pääministeri. :)

Vierailija
279/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina luullut että olen sukupuoleltani nainen mutta en sitten ilmeisesti olekaan, kun olen nuori ja kokematon ja haluaisin elämässäni vain yhden miehen, ystävällisen ja huomaavaisen ja hellän sellaisen. Mikähän mutantti olen? 

Olet yksilö. Tällaisissa keskusteluissa helposti käytetään yleistäviä sanamuotoja kuten "naiset ovat..päläpälä" mutta se ei kuitenkaan tarkoita, että kirjaimellisesti KAIKKI maailman naiset ovat tuollaisia. Ehkä tämän ymmärsitkin, mutta halusit vain päteä ja nillittää. Tai sitten et ymmärtänyt ja mietin oletko kenties jotenkin vähä-älyinen tapaus. Kummin päin vain, niin tunnen sympatiaa sinua kohtaan ja olen pahoillani luonteestasi/tilanteestasi.

Miehethän ne useammin yleistää naiset joksikin homogeeniseksi joukoksi kuin toisin päin. 

Vierailija
280/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on edelleen komea, näyttävä mies. Varmaan on flaksi käynyt. Kai nyt on seurustellut useammankin kanssa ettei mitä

än hetken panoja kuten jotkut harrastaa, naisetkin.