IL: Mika Aaltola myönsi olleensa nuorempana naistenmies - "Kun sitä on pitkä ja varmaan aika komeakin, niin siitä sitten seuraa asioita"
https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/9ee39fa7-b6bd-4ece-943d-…
Aikamoista... Tunnustaisiko joku mamma jopa saaneensa Mikalta?
Kommentit (594)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas se nähtiin että kiltit pojat ei saanu mitään kun aaltolat pyöritti naisia.
Oikeasti miehen pitää olla kiltti kaikkia kohtaan. Turhaan uhriudutaan siellä vai kuvitteletko, että naisia hakkaamalla saa tasokkaita ja sivistyneitä naisia?
Kiltin miehen vastakohta ei ole väkivaltainen mies. Kiltin miehen vastakohta tässä kontekstissa on röyhkeä ja assertiivinen mies, joka uskaltaa "ottaa" sen mitä tahtoo. Nämä ominaisuudet ovat juuri niitä, millä ne naisten pikkarit kostuu. Sellainen "anteeksi, häritsenkö" tyylinen tapa olla naisten lähellä ei todellakaan toimi, mutta on toki kilttiä käytöstä.
Miten pitkä Aaltola on? Veikkaan, ettei ole yli186 cm eli vähän keskimittaista pitempi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas yks ilmeisesti poikkeusnainen.. Joka ihastuu aina vain suht lyhyisiin miehiin. Oon aika lyhyt itse (160 cm) ja olisi jotenkin hankala ajatus olla tosi pitkän miehen kanssa. Tuntuu, että ei saa kunnolla yhteyttä, jutellessa miehen pitäisi aina istua, en ees tiedä miten suuteleminen onnistuisi luontevasti (seisaaltaan) jne.
Mutta en halua myöskään jakaa ihmisiä niin raa'asti ulkoisten ominaisuuksien perusteella että voisin sanoa, etten koskaan voisi ihastua pitkään mieheen. Jos hän olisi todella ihana luonne ja uskollinen ja rehellinen tyyppi niin tietenkään ei pituudella olisi mitään väliä.
Mutta TIETYSTI sinullekin miehen pitää olla sinua pidempi, eikö vain? Muutenhan et tuntisi itseäsi naiselliseksi ja sehän kuivattaa pikkarit nopeammin kuin aavikoituminen Saharan eteläreunalla.
Perus nainen siis olet. Ei mitään uutta auringon alla taaskaan.
No, en jaksa keskustella enempää ihmisen kanssa, joka olettaa jo valmiiksi vastausteni sisällön. Voit käydä keskustelun loppuun kehittämällä minun vuorosanani omassa päässäsi kun et minun aidosti kirjoittamiani ajatuksia selvästi edes usko.
Toivon vilpittömästi, että saisit sisältäsi katkeruutta ja kyynisyyttä pois ja valoisampia ajatuksia elämää ja muita ihmisiä kohtaan. Hyvää jatkoa sinulle.
T. Ystävälliseksi ja reiluksi usein kehuttu nainen, jonka mieltä nämä kehut aina lämmittävät enemmän kuin ulkonäköön suunnatut.
Eli Aaltola on siis lort tomies, ei jatkoon, en äänestä tuollaista
No, sitten läheiseni ja monet ystävistäni valehtelevat minulle päin naamaa. Jos ne miehet ajattelevat noin niin eivät he ainakaan kuitenkaan elä sen mukaan.
Mutta luuletko tosissasi, että ihmisen sisäinen maailma ja arvot eivät millään tavalla tulisi esille hänen ulosannissaan sun muussa varsinkin, jos häneen tutustuu yhtään paremmin? No, oikeastaan parempi, että et usko asiaa, niin osaan nätisti väistää luodin, jos sinut joskus tapaan ja ensi alkuun kävisi mielessäkin, että voisko tuossa olla hyvä mies. Eli unohda koko juttu ja elä edelleen siinä uskossa, että sisäinen maailmasi ei välity ulospäin.
No otetaan vaikka toinen aihepiiri; rasistiset mielipiteet ja niillä vitsailu. Mun kaveripiirissä, missä ollaan kaikki naimisissa olevia keskiluokkaisia ja koulutettuja perheenisiä, niin heitetään rajuakin ja hyvin epäkorrektia vitsiä keskenämme, mutta ei me samoja juttuja kerrota kun vaimot ovat porukassa mukana. Eikä kukaan meistä vaikkapa facessa heitä näitä jututja omalla nimellä & naamalla. Ihan vain sen takia, koska ei olla tyhmiä ja ymmärretään millainen negatiivinen maine siitä seuraisi.
Niin, olen siis naimisissa ja korkeasti koulutettu perheenisä. Taisin unohtaa mainita tämän seikan, joten turha tulla minua vonkaamaan. Nämä mun mielipiteet, mitä olen tähän ketjuun spämminyt, niin ovat harmitonta viihdettä ja tarkoituksella hieman väritettyjä, jotta niistä syntyy paremmin keskustelua. Tokihan se näiden ajatusteni "punainen lanka" on sellainen mihin uskon ja mitä olen omin silmin nähnyt ympärillä vuosien saatossa tapahtuneen.
Aaltolassa on samaa harhaisuutta kuin Konttori tv-sarjan David Brentillä :D
Vierailija kirjoitti:
Onhan hän ihan komea ja mikä tärkeintä omaa tuuheat hyväkuntoisen hiukset. Kaljua miestä ei saisi päästää vallan kahvaan koskaan.
Sanopa muutama esimerkki. Hitler ja Stalin olivat tuuheahiuksisia.
... Palaan vielä tuohon pituuteen eli kun sanotaan, että on pitkä, niin kai jutussa olisi pitänyt kertoa minkä pituisesta ihmisestä on kyse. Elämäni biisi on ainoa missä olen miehen livenä nähnyt eikä siinä vaikuttanut pitkältä ollenkaan. Max. keskimittainen.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh on kyllä hottis mies, sitä ette voi kieltää 🥵🥵 pikkarinpudottaja. Edelleen, nyt aikuisen miehen karismalla
Kuka nainen käyttää sanontoja pikkarinpudottaja ja hottis :D
Luulenpa että olet miesoletettu joka esiintyy naisena
Vierailija kirjoitti:
No, sitten läheiseni ja monet ystävistäni valehtelevat minulle päin naamaa. Jos ne miehet ajattelevat noin niin eivät he ainakaan kuitenkaan elä sen mukaan.
Mutta luuletko tosissasi, että ihmisen sisäinen maailma ja arvot eivät millään tavalla tulisi esille hänen ulosannissaan sun muussa varsinkin, jos häneen tutustuu yhtään paremmin? No, oikeastaan parempi, että et usko asiaa, niin osaan nätisti väistää luodin, jos sinut joskus tapaan ja ensi alkuun kävisi mielessäkin, että voisko tuossa olla hyvä mies. Eli unohda koko juttu ja elä edelleen siinä uskossa, että sisäinen maailmasi ei välity ulospäin.
No otetaan vaikka toinen aihepiiri; rasistiset mielipiteet ja niillä vitsailu. Mun kaveripiirissä, missä ollaan kaikki naimisissa olevia keskiluokkaisia ja koulutettuja perheenisiä, niin heitetään rajuakin ja hyvin epäkorrektia vitsiä keskenämme, mutta ei me sam
No ainakin tämän tyypin kirjoitustyyli on todella ilkeä ja vastenmielinen. Ihan sama vaikka voisit piilottaa sisimpäsi muilta mutta harmi, kun olet sisältä noin mätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänessä oli jo asiantuntijan roolissaan jotain sellaista maalailevaa saarnamiestä, joka sai vaihtamaan kanavaa. Mutta nyt menee kyllä jo säälin puolelle, koska julkisuus voi olla aika julmaa.
Kuinkas pitkä hän on? Mielikuvani on, että hän on enemmänkin keskimittainen eikä pitkä lainkaan. Livenä en ole nähnyt.
PS. Ja olen vähän hämmästynyt, jos häntä on valtavan komeana pidetty. Minun miesmakuni on aivan erilainen eli kyllä sieltä pitäisi haukan iso nenä ja metsästäjän silmät löytyä ja pituutta mielellään reilusti yli 190 cm, että voisi komeana pitää. Näin jonkun kuvan, missä Mikalla oli vielä kihara pitkä tukka nuorena, voi kamala :D Mitä lyhyempi tukka miehellä, sitä parempi, kaljukin käy.
Taidat siis olla melkoinen lumihiutale naiseksi mitä tulee komeuskäsityksiin. Ei toimi sinulle Brad Pitt, George Clooney, Johnny Depp, Henry Cavill tai Bradley Cooper. Eikä tarvikaan, kauneus/komeus on katsojan silmässä, mutta jotkut yleistykset silti niittävät tässäkin yhteydessä laajalti menestystä, kuten tuo nimirivini kertookin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on enemmän sellainen joka ihan vain vahingossa saa naisia vaikkei edes yrittäisi, jotain sellaista karismaa on. Stubb taas vetoaa varmasti lipevyydellään tiettyyn osaan naisista. Mutta Aaltola joutuu jo yrittämään.
No minä näin tämän Halla-ahon sattumalta vaalikiertueella viime viikonloppuna ostoksilla käydessäni ja kyllä sen ympärillä on sellainen "karismaattinen aura" tai miten sen sanoisi. Paljon oli ihmisiäkin kerääntynyt. En ole kannattaja, mutta kyllä sen karisman tai jonkin voin allekirjoittaa, koska itse asiassa tämä kiinnitti huomioni tuolloin :D
🙄🙄🙄 tuo karisma on sitä, että katselee kyllästyneen näköisenä kattoa ja sitten heittää jotain sarkastista aiheen vierestä
No pohdipa älykkyyttä ihan hänen opiskelusuoritustensa pohjalta.
Jokaisen naisen unelma on se, että Mika tulee ja antaa suusta suuhun elvytystä kielloista välittämättä.
Miksei enää ole Putousta? Siihen tämä sopisi sketsihahmoksi. Ilman paitaa kuvat jne.
Eikö Mikalla ole mitään pr-toimistoa takanaan? Tällainen Tein itse ja säästin-kampanja päätyy vahvasti miinusmerkkiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Mikalla ole mitään pr-toimistoa takanaan? Tällainen Tein itse ja säästin-kampanja päätyy vahvasti miinusmerkkiseksi.
Mika sanoi ettei Suomesta löytynyt yhtään riittävän osaavaa PR-toimistoa. Kokeili kyllä monia, mutta huomasi lopulta että hänen omat ideansa olivat parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on enemmän sellainen joka ihan vain vahingossa saa naisia vaikkei edes yrittäisi, jotain sellaista karismaa on. Stubb taas vetoaa varmasti lipevyydellään tiettyyn osaan naisista. Mutta Aaltola joutuu jo yrittämään.
No minä näin tämän Halla-ahon sattumalta vaalikiertueella viime viikonloppuna ostoksilla käydessäni ja kyllä sen ympärillä on sellainen "karismaattinen aura" tai miten sen sanoisi. Paljon oli ihmisiäkin kerääntynyt. En ole kannattaja, mutta kyllä sen karisman tai jonkin voin allekirjoittaa, koska itse asiassa tämä kiinnitti huomioni tuolloin :D
Karisma on kuin vampyyrillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten av-palstan jankkaajat selittävä sen, että Mika Aaltola ei ole gallupeissa menestynyt vaikka on juuri se laatikkoleukainen menestyjä joiden edessä naisten pitäisi oikein vapista?
Totta. Aaltolahan on juuri laatikkoleuka ja hiusraja tyyppi.
Nyt palstajankkaajia varmaan harmittaa kun laatikkoleuka ei olekaan niin naisten mieleen...Tosin feminiinisille miehille tämä on kai enemmän parempi uutinen?
No ainakin tämän tyypin kirjoitustyyli on todella ilkeä ja vastenmielinen. Ihan sama vaikka voisit piilottaa sisimpäsi muilta mutta harmi, kun olet sisältä noin mätä.
Voi harmi, enkö mahdukaan sinun "r efugees welcome, maailma kylässä, ihania etnisiä pelihetkiä" vihervassarikuplaasi?
Not.
Harmi, että Kummeleita ei enää tehdä. Minusta tästä saisi hyvän Kummelisketsin.