Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menet täyteen bussiin ja muutama ihminen pitää laukkua viereisellä paikalla - mitä teet?

Vierailija
12.12.2023 |

Koen aina sisäistä raivoa näitä itsekkäitä mulkeroita kohtaan, mutta en ole koskaan kehdannut kuitenkaan tehdä mitään. Suomalaisena tuppisuuna jään kyräillen seisomaan. 

P.s. tänään näin, kun bussiin asuva nainen otti tällainen kahta paikkaa varaavan repun ja nakkasi sen hänen syliinsä. :DDD

Mitä sinä teet?

Mä lupaan tästä eteenpäin toimia ihan samalla tavalla, kuin tuo mun arjen sankarinainen!! xD

Kommentit (243)

Vierailija
241/243 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun päälle. En voi seistä bussissa. 

Vierailija
242/243 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällei rv37 raskaana ei onneksi tarvitse tehdä mitään, kun ihmisillä on yleensä nykyäänkin sen verran tilannetajua, että ymmärtävät että tuo raskaana oleva haluaa varmaan istua. Mutta normaalioloissa en varmaan tee mitään, vaan jään seisomapaikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/243 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä ymmärtänyt mitkä sosiaalisesti vammaiset friikit tätä nettiä oikein kansoittaa.

Oon itsekin vähän sosiaalisesti ehkä joskus outo, mutta osaan minä nyt sen verran toimia että voin kysyä ihmiseltä voiko hänen viereen istua, tällöin myös luonnollisesti se reppu pois siirretään. Ja itseni viereen istujat ihan samalla tavalla tuota asiaa osaavat kysyä.

Ihan luonnollista sitä laukkua tai reppua on omasta mielestä pitää siinä viereisellä paikalla jos vaan mahdollisuus siihen on. Sitten jos joku viereen istuu niin se siirretään tietty pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän