Onko se nyt oikeasti ihan normaalia jos mies kehuu ja tykkäilee muita
Nuoria ja hoikkia koko ajan somessa. Ne ovat "super naisia" ja ihwua ja eiku sää ott eiku sää blaa blaa. Samaan aikaan minä en kehuja saa.
Minä väitän että mies on ihastunut. Mies väittää olevansa vain sosiaalinen, ainoa muu vaihtoehto kuuluu olevan erakko joka ei puhu kellekään mitään. Ja siis se ainoa toinen vaihtoehto ovat huomattavasti nuoremmat naiset. Jotka postaavat vähäpukeisia kuvia itsestään.
Kommentit (3)
Ja mies väittää että ihan vaan ystävällinen, kiinnostunut ihmisistä ja pitäskö muka erakko olla...
Yritin sanoa että jos itse olisin tehnyt samoin, tykkäillyt vuoden, viestitellyt ja hehkuttanut jotain nuorta komeaa hyväkroppaista miestä, niin oisko hänelle ok. Ei näytä osaavan ollenkaan ajatella miltä tuntuisi. Kaljuuntuvasta, vanhenevasta miehestä. Ei vaan saavuta mitään semmoista tajunnan tasoa jolla miettisi miltä se tuntuisi.
On se, jos mies on hakemassa uutta nuorempaa ja kimmoisampaa naista itselleen.
Mies oli onnistunut tapaamaan tuon yhdenkin naisen. Ei kiittänyt jutusta jonka vuoksi tapasivat, vaan "oli kiva tavata". Sitten uskoudutaan että " musta tuntuu että olet super nainen" sitten semmoista en oo, oot sä, oot säki, no en, no oot... helvetti ihastusta toi on. Lähes joka päivitykseen tykkäys kun rouva sääriään kuvailee.