Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuorotyön parhaita puolia: Vapaat keskellä viikkoa

Vierailija
12.12.2023 |

Huomenna voikin mennä vapaapäivän kunniaksi shoppailemaan joululahjoja ja syömään.

8-16 työaikaa tekevillä puuttuvat kaikki hyvät edut kuten arkivapaat ja pitkät vapaaputket.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, kyllä vapaissa viikonlopuissa olusi puolensa. Ja pitkät vapaat=pitkät työputket

Vierailija
2/14 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hullumpaa. Millaista työtä teet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niissä arkivapaissa etuja ainakin näin, kun opiskelee töiden ohella. Mutta pitkissä viikonloppuvapaissa perheen kanssa yhtaikaa ois myös omat hyvät puolensa. 

Vierailija
4/14 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään vuorotöistä, teen keikkaa. Kaikki rahavuorot, tietenkin. Nyt on vklp tulossa aamuvuoro. En ole tehnyt sellaista puoleen vuoteen, karmea stressi heräänkö kellonsoittoon. Kaikella sitä päätään vaivaakin.

Vierailija
5/14 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupanalan töissä jossa saattoi olla työpäivä lautaina ja vastaavasti arkena vapaapäivä. Oli ihan perseestä, viikkorytmi meni ihan sekasin, muut oli töissä eli ei voinu ketään tavata, jne jne. Yhtään ei oo sitä aikaa ikävä. Vapaa la-su on ihan parasta.

Vierailija
6/14 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin vuorotyöt viime vuosituhannella. Normityöaika on parasta, koska yöt saa nukkua ja viikonloput ovat vapaat ja pystyy näkemään tuttujakin.

Vierailija
7/14 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viikolla tuo on jotenkin muka hienompaa tehdä kuin viikonloppuna? 🤔

Vierailija
8/14 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa, kyllä vapaissa viikonlopuissa olusi puolensa. Ja pitkät vapaat=pitkät työputket

Miten niin ? 8-16 tai 9-17 työntekijät tekee viisi päivää putkeen töitä, eikö se ole paljon ? Viisi vuorotyötä olen tehnyt ja oli kaksi aamua, kaksi iltaa ja vapaapäivä ja sitten kaksi yötä ja neljä vapaata. 

Vierailija
9/14 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nojaa. Vuorotyötä keikkana. Pelkkiä öitä ja pitkät vapaat vaikka joka viikonloppu.

Vierailija
10/14 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkivapaat on vaan siitä paskoja kun suurin osa kavereista on viikonloppuna vapaalla.

Vierailija
11/14 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on kun voi itse päättää työaikansa. Mikään ei estä minua huomenna menemästä syömään ja shoppailemaan. Katselen aamulla fiilistä kuinka työt maistuu. 

Vierailija
12/14 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen normaalityöaikaa etänä. En tarvitse vapaita viikolla.

Vierailija
13/14 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla oli itsenäisyyspäivä, eli keskiviikko vapaa, enkä kyllä osannut nauttia yhden päivän vapaasta oikein ollenkaan, kun seuraavana aamuna oli taas noustava aikaisin. Mulle sopii parhaiten päivätyö ja viikonloput aina vapaat. Vuorotyöstäkin on kokemusta, mulla keho on stressitilassa ja pulssi jatkuvasti koholla, kun työvuorot on mitä sattuu.

Vierailija
14/14 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaat työajat ois parhaat. Jos on arkena hoidettavia asioita, ne voisi hoitaa ja tehdä työt sopivassa kohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän