Paras perus sinappi kinkun kanssa? Ei tarvitse olla kallis.
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johny's sinapit on ehdottomasti parhaita, sopii kinkun niinkuin grillimakkaran päälle. Makuja on monia, omat suosikkini on shipotle&mustapippuri ja toinen hyvä on mango&habanero.
Suosittelen testaamaan.
Ihan käsittämätöntä, miten ihmiset eivät osaa enää kirjoittaa suomea.
Mutta empatiakyvyn puute palstalla ei ole yhtä käsittämätöntä. Se on suorastaan tavallista.
Kyllä tuosta tekstistä selvän sai, mutta sinä et tiedä, onko kirjoittajalla huono näkö, pieni näppis, tai lukihäiriö, mutta puutu toki epäolennaisiin. Kestät kai vittuilun myös takaisinpäin pikkusieluisuudesta ja ikävästä persoonallisuudestasi.
- eri
Kotisinappi. Ei lisäaineita. Sopiva!
Keltainen muovipullo. Edullinen myös.
Mikä helkutin sinappipippuri? Kirjoitin pippureista, en halua mitään sinappia pilaamaan kinkun makua!
Joko itse tehty tai sitten Kotisinappi (perus tai väkevä). Lidlin konjakkiainappi myös hyvä.
Kaikki Turun sinapit yms voi unohtaa. Ne eivät maistu edes grillimakkaran kanssa.
Pöltsämaa sinep. Saa Viron-herkku -kaupoista. On aika vahva, mutta tosi hyvä. Minun makuuni. Kannattaa rohkaistua kokeilemaan. Tallinnan matkoilta tuon aina mukanani.
Ylivoimainen testivoittajakin perustason sinapeista, eli Herttuan vihreä.
Meidän vauva tekee hyvää sinappia.
Auran mieto sinappi (oli parempaa kuin Turun vastaava)
Ruoveden herkku konjakki sinappi
Dijonin makuun kun olen aikoinaan päässyt niin paluuta ei ole
Vierailija kirjoitti:
Hango Herkkusinappi. En voi uskoa, että joku edes ehdottaa mietoa turun sinappia tai jotain perus meiraa. Eivät sovi kinkkuun ollenkaan.
Kinkku on miedon makuinen, miksi pitäisi peittää sen maku vahvalla sinapilla ?
Dijon tottakai .. toimii myös moneen tarpeeseen säveltää ruokia.
Miksi. Pippurin alta kinkku ei maistu miltään. Sinappi-pippurit melko hullua hommaa pilata liha.