Onko naisilla muuta elämää kuin seurustelu?
Mistään muusta ei osata puhua kuin seurustelusta ja säädöistä. Rasittavaa kuunneltavaa.
Kommentit (20)
Mulla on muuta elämää. Kun en ole ollut parisuhteissa. Nuorena oli pari huonoa yritelmää, toinen oli psyko ja toinen vihainen diabeetikko joka joi joskus.
Vierailija kirjoitti:
On muuta parisuhteen lisäksi. Onko sulla?
Osaan puhua muustakin kuin seurustelusta ja alapäästäni toisin kuin naiset
Menin kauppaan nii jo joku tyhmä pissis jauho jostain suhteista
Ööh, minä en harrasta seurustelua enkä säätöjä enkä niistä myöskään puhu. T:kiltti nainen(oikeasti tuhma ja perseestä)
No varmasti tietyssä iässä on sekä miehillä ja naisilla se parin etsimisvaihe, kun "seurustellaan" mutta sitten löydetään se avo- tai aviopuoliso, eikä seurustella enää. Ei kai siinä mitään erikoista ole, kyllä nuoret miehetkin naisista puhuu ja osa vanhemmistakin.
Kannattaa hakeutua autistinaisten seuraan. He eivät jauha seurustelusta tai muutenkaan miehistä.
En puhu eron jälkeisistä suhteistani kenellekään. Miksi pitäisi? Jotain olen voinut lyhyesti mainita.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakeutua autistinaisten seuraan. He eivät jauha seurustelusta tai muutenkaan miehistä.
Vielä pahempi. Jauhavat tylsistä erityiskiinnostuksen kohteistaan jos edes osaavat puhua mitään.
Naisille ollut tärkeämpää. Miehiä ei tuomita lapsettomuudesta
Naisille kaikki mitataan aina parisuhteessa. Miestä arvostellaan sen mukaan millaisen naisen on "saanut". Hyvännäköisen naisen kanssa seurustellessa on se haittapuoli, että muut naiset asettuvat jotenkin kilpailuasetelmaan ja kiinnostuvat kauniin naisen validoimasta miehestä. Toki se näkyy myös itsevarmuudessa, mutta kyllä naiset jotenkin haistaa ne miehet, joilla on muutenkin naisia.
On, mutta en kerro elämästäni mitään miehille koska paskotte kaiken päälle. Juuri tuollaisilla "wöö wöö mikset puhu mekaniikasta ja minun pippelistäni" ulinalla mitä sinäkin pidät. Mene siis muualle vinkumaan!
Vierailija kirjoitti:
On, mutta en kerro elämästäni mitään miehille koska paskotte kaiken päälle. Juuri tuollaisilla "wöö wöö mikset puhu mekaniikasta ja minun pippelistäni" ulinalla mitä sinäkin pidät. Mene siis muualle vinkumaan!
Vaikutat tosi rasittavalta, ja jo yhden viestin perusteella siltä, ettet osaisi ylläpitää normaalia keskustelua. Siksi vain ääliöt miehet kiinnostuu susta, koska vanha sanonta että reikä se on rotallakin.
Vierailija kirjoitti:
Aah kiihotun kun nainen äksyilee🤤
Niin. Minulla on onnellinen parisuhde. Nyt hetken taas lepotauolla suuresta lapiohommasta.
Kesäaikaan minä ainakin puhun lähinnä puutarhastani. Keväällä toki myös luontohavainnoistani, muuttolinnuista, myöhemmin marjoista ja varsinkin sienistä. Talvella lähinnä työstäni.
Miehestäni puhun lähinnä jos on luvannut tehdä jonkun fyysisesti raskaan homman puutarhassani eikä sitten kuitenkaan viitsi sitä tehdä joko ollenkaan tai sovitussa aikataulussa. Ja joka kuitenkin heti loukkaantuu, jos edes ehdotan hyvillä mielin avun ostamista. Ihan omilla rahoillani.
Niin kuin nyt tämä kaivuu-urakka. Olisi minulla näille vapailleni ollut tuhat ja yksi muutakin puutarhahommaa, joita hän taas ei osaa. Asia olisi siis fine, jos ei itse lupaisi eikä olisi niin vastaan työmiehen tilaamista.
Joten ei, en puhu miehestäni/avioliitostani, ellei ole jotakin akuutisti hyvinkin ärsyttävää. Minulla on ihan liikaakin omia kiinnostuksen kohteita. Ja teen töitä liikaa. Se on tavattoman mielenkiintoista. Ja opiskelen työn ohessa koko ajan.
Että tutustupa oikeisiin naisiin ja päivitäpä käsityksesi naisista, ap. Jostain syystä vietät aikaasi tyhmimpien keskuudessa. Voimme vain arvella syitä.
On myös esim. kuukautissiteistä, tampooneista ja Tena leideistä keskustelul
Minulla taas on kaikkea muuta elämää kuin seurustelua, sitä en ole vielä ikinä kokenut. N19
Olen itse nainen mutta tunnistan naistyypin jolla kaikki aina liittyy miehiin. Jos kerron että kävin museossa, hän vastaa meillä mies ei lähde museoon mutta käytiin risteilyllä, jos mainitsen että hankin uuden läppärin, hän kommentoi että tarvitsisi itsekin uuden mutta mies ei oo suostunu ostamaan, kerron esimerkiksi putsanneeni lattiakaivon niin vastaus tottakai meillä mies tekee sen.
kyllä muuta elämää on muttei valitettavasti seurustelua!
On muuta parisuhteen lisäksi. Onko sulla?