Oon 31v mies ja mua oksettaa nykymaailma ja nykysuomi
Somekulttuuri.. Seksillä, heikkoudella, valheilla, itsekkyydellä itsensä myyminen
Ei mitään moraalia tai arvoja tai mitään kenelläkään.... Pelkkä seksi myy ja alastomuus, se peittää kaiken oleellisen alleen.. Mutta kai se on tarkoituskin, kansan tyhmentäminen pelaa pelkästään Eliitin pussiin.
Kai mä oon vanha sielu itse kun mulle asioilla on oikeasti väliä
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Ap:n kanssa samaa mieltä. Suomi on sekaisin monessa mielessä. Televisiossakin kaiken maailman alastomat vartalot ja pillut ja penikset ovat arvioitavana, kun kansa on niin julmettoman sekaisin. Liberaali vihervasemmisto sotkee maata oikein urakalla taloutta ja moraalia myöten. Onneksi Suomessa ei ole pakko asua.
Voi kuule kun mulla, liberaalilla vassarilla ei edes ole televisiota eikä somea. Vinkkinä sullekin, jos telkkarista ei tule mitään hyvää, niin sen voi sammuttaa.
Minusta tässä on kysymys tuotannosta , riippumatta katsooko tai omistaako.
Sitähän sitä tuotetaan mitä television omistavat katsoo. Ei ne m
Joku kehotti menemään kirkkoon. Sinne voi vapaasti liittyä ja mennä, jos tuntuu oikealta.
Ap, olet fiksu ja syvällinen ihminen, Kaikkea hyvää Sinulle elämääsi!
Raamattu opettaa juuri nuo mainitsemasi asiat, että ihmiskunta muuttuu tällaiseksi, kohti viimeisimpiä aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kumpuaa kaipuusi yhtenäiskulttuuriin ja juuri sinun arvojesi mukaan? Miksei riitä, että sinulla on mahdollisuus elää omien arvojesi mukaan? Miksi naapurisikin pitäisi tehdä samoin? Onko erilaisuutta vaikeaa sietää? Vai tunnetko olosi turvattomaksi, kun kaikki eivät tee niin kuin sinä? Auttaisiko jos sinä alkaisit elää niin kuin muut ihmiset?
Kerrotko vielä mitä hyvää tämä loputon yksilöllisyyden korostaminen on meille tuonut? Miksi tavoitella jotain, mikä ensisijaisesti vain aiheuttaa eripuraa ja jakaa kansaa?
Monet ihmiset ovat nyt vapaita elämään elämäänsä itselleen mielekkäällä tavalla. Mitä eripuran aihetta siinä on? Kysyn sinulta kun sä siitä täällä valitat.
Ai mitä eripuran a
Okei. Montakos lasta Suomessa on nyt leikattu? Ja missä kaikissa asioissa sä henkilökohtaisesti olet joutunut alistumaan vähemmistöjen edessä? Ihan konkreettisia, sinun elämään vaikuttavia esimerkkejä haluaisin tietää, jotta voisin ymmärtää sun tunteita paremmin.
Mitä tuohon kysymyksen kysymiseen tulee, niin vaikea ottaa kantaa kun en tiedä mitä on kysytty ja miten. Oliko sulla joku tietty tilanne/tapahtuma mielessä?
Mulla on yksi tuttava, jota 80-luvulla puukotettiin ihan vaan kun tuli homobaarista ulos. Mä koen että toisen puukottaminen on pahempi synti kuin toisen mielen pahoittaminen, eli jos et ole ketään ikinä fyysisesti satuttanut, niin et ole kamalin kaikista. Mutta kyllä mä silti tykkään ihan siitä ettei tuollaista tarvi enää ihmisten pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Ap:n kanssa samaa mieltä. Suomi on sekaisin monessa mielessä. Televisiossakin kaiken maailman alastomat vartalot ja pillut ja penikset ovat arvioitavana, kun kansa on niin julmettoman sekaisin. Liberaali vihervasemmisto sotkee maata oikein urakalla taloutta ja moraalia myöten. Onneksi Suomessa ei ole pakko asua.
Voi kuule kun mulla, liberaalilla vassarilla ei edes ole televisiota eikä somea. Vinkkinä sullekin, jos telkkarista ei tule mitään hyvää, niin sen voi sammuttaa.
Sitähän sitä tuotetaan mitä television omistavat katsoo. Ei ne mulle niitä ohjelmia tee. Vasemmisto on kuitenkin ai
Moni tuotanto on kaatunut alussa koska ketään ei kiinnostanut. Joten nyt lopetatte turha jeesustelun ja niiden alastomien ihmisten katselun netissä ja televisioissa niin ne loppuu sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kumpuaa kaipuusi yhtenäiskulttuuriin ja juuri sinun arvojesi mukaan? Miksei riitä, että sinulla on mahdollisuus elää omien arvojesi mukaan? Miksi naapurisikin pitäisi tehdä samoin? Onko erilaisuutta vaikeaa sietää? Vai tunnetko olosi turvattomaksi, kun kaikki eivät tee niin kuin sinä? Auttaisiko jos sinä alkaisit elää niin kuin muut ihmiset?
Kerrotko vielä mitä hyvää tämä loputon yksilöllisyyden korostaminen on meille tuonut? Miksi tavoitella jotain, mikä ensisijaisesti vain aiheuttaa eripuraa ja jakaa kansaa?
Monet ihmiset ovat nyt vapaita elämään elämäänsä itselleen mielekkäällä tavalla. Mitä eripuran aihetta siinä on? Kysyn sinulta kun sä siitä täällä valitat
Okei. Montakos lasta Suomessa on nyt leikattu? Ja missä kaikissa asioissa sä henkilökohtaisesti olet joutunut alistumaan vähemmistöjen edessä? Ihan konkreettisia, sinun elämään vaikuttavia esimerkkejä haluaisin tietää, jotta voisin ymmärtää sun tunteita paremmin.
Mitä tuohon kysymyksen kysymiseen tulee, niin vaikea ottaa kantaa kun en tiedä mitä on kysytty ja miten. Oliko sulla joku tietty tilanne/tapahtuma mielessä?
Mulla on yksi tuttava, jota 80-luvulla puukotettiin ihan vaan kun tuli homobaarista ulos. Mä koen että toisen puukottaminen on pahempi synti kuin toisen mielen pahoittaminen, eli jos et ole ketään ikinä fyysisesti satuttanut, niin et ole kamalin kaikista. Mutta kyllä mä silti tykkään ihan siitä ettei tuollaista tarvi enää ihmisten pelätä.
En osaa sanoa montako on leikattu, mutta yksikin on liikaa.
Ja tänä päivänä ei pysty katsomaan edes lastenohjelmia, ilman että sieltä pusketaan jonkinlaista vähemmistöagendaa. Tietenkin voin valita katsoa vanhempaa tuotantoa, mutta miksi mut tai kenet tahansa muukaan pakotetaan sen valinnan eteen, jos ei yksinkertaisesti halua lapsilleen sellaista esittää? Alla kouluikäisten ei tarvi tietää seksuaalisuudesta yhtään mitään.
Sillä ei ole edes väliä mitä kysyy, oli se sitten mmuutto, seksuaalivähemmistöt tai mikä tahansa huoli aiheeseen liittyen, niin välittömästi heiluu rasistikortti tai muu sortajaksi syyttely, jos se vaan millään muotoa menee valtamedian narratiivia vastaan.
Se on tietenkin ikävää, että on puukotettu, mutta se että tuli ulos homobaarista, ei suoraan tarkoita sen olleen syy puukotukselle. Ihmiset kohtaa jatkuvasti väkivaltaa, ilman että niiden seksuaalisuudella on mitään tekemistä asian kanssa. Se on vain agendalle edullista kaataa kaikki syyt vähemmistöstatuksesta johtuvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä on sentään edelleen perhearvot, musta tuntuu että täällä nekin on katoamassa...
Kun tiukennetaan ihmisten taloustilannetta tarpeeksi, niin säästetään sillä ettei vietetä enää jouluakaan.
Kirjahyllyistä ja lukemisesta on moni nuori luopunutkin jo. Huonekaluja ei osteta koska pieneen asuntoon ei mahdu mitään.
Kaikki perinteinen katoaa säästösyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän sitä tuotetaan mitä television omistavat katsoo. Ei ne m
Tässä ei näy, mutta oletan tuon "ei televisiota ole pakko katsoa jne" olevan vastaus tuohon kommenttiin kuluttajan osuudesta tuottajan tekemisiin; ei tarvikaan, mitä sitten? Se ei muuta sitä tosiasiaa, että rahanteko ohjailee tuotakin osa-aluetta. Vedotaan ihmisten alkukantaisiin toimintamekanismeihin, jolla kääritään mahdollisimman paljon katsojia=tuottoa, välittämättä lopputuloksesta.
Se, että minä omistan itsehillintää mutten televisiota ja yle areenastakin seuraan vain sitä avaraa luontoa, ei vaikuta ollenkaan siihen todellisuuteen, että nyt kun rahanteko on kaiken päämäärä niin sen hinnalla rappeutetaan keskenkasvuisia ja muita, jotka eivät jostain syystä voi (vaikkapa raskaan työpäivän jälkeen) tarkastella asiaa syvällisemmin ja kokonaisuudessaan.
Tuotakin teknologiaa vois oikeasti käyttää vaikka mihinkä hyödylliseen ja/tai taiteelliseen, mutta ei se rahantahkoamismaailmassa vain yksinkertaisesti ole mahdollista.
Koska minulla on lapsia niin katson lastenohjelmia jatkuvasti. Vositiko kertoa missä ohjelmissa ja millä tavalla on puskettu jonkinlaista vähemmistöagendaa ja seksuaalisuutta?
Ainakin vaikuttaisi siltä ettei suomessa tehdä korjausleikkauksia alaikäisille, juridinen sukupuolenvaihdos on vissiin tapetilla, mutta ilmeisesti huolesi sen suhteen on turha. Lapsia ei leikellä.
Itse katson lastenohjelmia hyvin harvoin (ja silloinkin lähinnä Ryhmä Hauta) enkä ole törmännyt itse seksiin liittyvin juttuihin, mutta hyvin mahdollista että olen vain missannut ne. Ja olen samaa mieltä ettei seksi kuulu alle kouluikäisten ohjelmiin.
Tuo nyt on ihan naurettava väitös että ihan muuten vaan hyökkäsi homobaarista tulevan kimppuun, sattumalta. Tajuat sen kyllä itsekin. Sinun huolesi vähemmistöjen suhteen (ei siis väkivallan pelko tai sun elämäsi rajoittaminen, vaan pelko verbaalisesta kritiikistä) että pitäisi ottaa vakavasti, mutta sitten itse näin räikeästi kiellät itsestäänselvyydet kun se ei sovi sun narratiiviin.
Edelleen odotan miten sinun henkilökohtainen elämäsi kärsii tästä kaikesta, jos moraalista mielipahaa ja yleistä närkästystä ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän sitä
Eli siis kapitalismi on perseestä mutta haukut ja syyttelet mielummin vassareita ja vihreitä?
Nämä nuoret kuten ap reagoi avoimeen maailmaan ahdistuneesti, vaikka hänen pitäisi nähdä se mahdollisuutena löytää itsensä. Nykyään nuoret reagoi tähän kiinnostumalla konservatiiviydestä.
Ennustan että nuoret liittyy takaisin kirkkoihin ennätysvauhtia tulevaisuudessa. He haluavat turvallisia rajoja ja selkeää vasemmistolaista kollektiivisuutta elämäänsä. Tiukkaa kontrollia ja valvontaa. He haluavat että joku käskee toimimaan ja elämään kuten valtakoneisto määrää. Liiallinen vapaus ahdistaa ja ihmiset tarvitsevat muureja ja kahleita elämäänsä.
Monet naiset jotka tulevat länsimaihin ovat ahdistuneita, kun heidän pitää itse ottaa elämänsä haltuun ja lähteä töihin ja kouluttaa itsensä. Sellainen ahdistaa kun tuttu turvallinen perinteinen elämä on ollut keittiössä ja pyykkituvassa.
Vapaus ahdistaa ja pelko epäonnistumisesta luo stressiä. Siksi niin monet pojat tuntevat mielihyvää armeijassa, kun ei tarvitse ottaa vastuuta mistään. Noudattaa vain käskyjä. Siitä on turvallisuus luotu.
Ideologia puskee kovasti läpi ja ihmisiä ohjaillaan kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla on lapsia niin katson lastenohjelmia jatkuvasti. Vositiko kertoa missä ohjelmissa ja millä tavalla on puskettu jonkinlaista vähemmistöagendaa ja seksuaalisuutta?
Olen eri, mutta luin vasta jutun, jossa kerrottiin, että ryhmä hauhun on tulossa/tuli muunsukupuolinen ihmishahmo. Eikä tää taia olla ainut tapaus, mutten tosiaan ole tähän silleen perehtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ideologia puskee kovasti läpi ja ihmisiä ohjaillaan kaikessa.
Mitään konkreettista ti järkevää et osaa sanoa, kunhan höpiset nurkassa kuinka "ideologia ohjailee"... "ehdollistetut lampaat"..."liberaalit puna-viher-vassarit".."moraalinen rappio"...."trans-agenda ja vähemmistöt"..."koronapiikki ja vapaamuurarit"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta luin vasta jutun, jossa kerrottiin, että ryhmä hauhun on tulossa/tuli muunsukupuolinen ihmishahmo. Eikä tää taia olla ainut tapaus, mutten tosiaan ole tähän silleen perehtynyt.
Voisitko hieman enemmän perehtyä ettei tarvitse mutulla mennä?
Vierailija kirjoitti:
Nämä nuoret kuten ap reagoi avoimeen maailmaan ahdistuneesti, vaikka hänen pitäisi nähdä se mahdollisuutena löytää itsensä. Nykyään nuoret reagoi tähän kiinnostumalla konservatiiviydestä.
Ennustan että nuoret liittyy takaisin kirkkoihin ennätysvauhtia tulevaisuudessa. He haluavat turvallisia rajoja ja selkeää vasemmistolaista kollektiivisuutta elämäänsä. Tiukkaa kontrollia ja valvontaa. He haluavat että joku käskee toimimaan ja elämään kuten valtakoneisto määrää. Liiallinen vapaus ahdistaa ja ihmiset tarvitsevat muureja ja kahleita elämäänsä.
Monet naiset jotka tulevat länsimaihin ovat ahdistuneita, kun heidän pitää itse ottaa elämänsä haltuun ja lähteä töihin ja kouluttaa itsensä. Sellainen ahdistaa kun tuttu turvallinen perinteinen elämä on ollut keittiössä ja pyykkituvassa.
Vapaus ahdistaa ja pelko epäonnistumisesta luo stressiä. Siksi niin monet pojat tuntevat mielihyvää armeijassa, kun ei tarvi
AP:ta ahdistaa, koska hän ei ymmärrä asioiden syy-seuraus-suhdetta. Hän on harhaluuloinen. Paranoidi. Oikea osoite on mielenterveyspalvelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tässä on kysymys tuotannosta , riippumatta katsooko tai
Kirjoitin kaksi viimeisintä vastausta, eli en haukkunut muuta kuin kapitalismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta vastasin juttuun, johon ei ole itselläni kiinnostusta suuntaan tai toiseen. Eli en ala perehtymään. Siinä lukemassani jutussa kerrottiin tämän hahmon tekijästä, joka oli tehnyt muihinkin lastenohjelmiin hahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitan googlettaa, en löytänyt yhtään mitään. Olisin todella halunnut tietää miten jonkun hahmon seksuaalisuus tulee esille ryhmä hau-ohjemassa. Tai mitä tämä puskeminen on, jos näemme Kaapon äidin ja isin pussaavan niin pusketaanko silloin seksuaalisuutta lapsille kun tulee esille miten ne Kaapon vanhemmat ovat suuntautuneet? Vai millaista siis tämä puskeminen konkreettisesti on?
Ai mitä eripuran aihetta? Koska on viimeksi ilmennyt asia, josta kansalaiset olisi edes etäisesti löytäneet yhteisymmärrystä?
Kun tämän korostaminen tarkoittaa väistämättä sitä, että milloin minkäkin vapauden nimissä ihmiset joutuu alistumaan vähemmistöjen edessä, kun mielipaha on se synneistä suurin nykyään.
Leimataan ihmisiä milloin miksikin foobikoiksi ihan vain kysymysten kysymisestä. Aiheellinenkin huoli, esimerkiksi lasten transleikkauksia kohtaan on nykyään mitä suurinta suvaitsemattomuutta.