Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 31v mies ja mua oksettaa nykymaailma ja nykysuomi

Vierailija
10.12.2023 |

Somekulttuuri.. Seksillä, heikkoudella, valheilla, itsekkyydellä itsensä myyminen

Ei mitään moraalia tai arvoja tai mitään kenelläkään.... Pelkkä seksi myy ja alastomuus, se peittää kaiken oleellisen alleen.. Mutta kai se on tarkoituskin, kansan tyhmentäminen pelaa pelkästään Eliitin pussiin. 

Kai mä oon vanha sielu itse kun mulle asioilla on oikeasti väliä

Kommentit (217)

Vierailija
201/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että aika monia oksettaa. Joka kerta kun erehdyt katsoo vaikka iltapäivälehtien otsikoita, on siellä jotain seksuaali-aiheita tai muuta ällöttävää. Todella väsyttävää. Ja nykymeno ON erilaista. Sairasta menoa.

Vierailija
202/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaisi tutkia Raamattua. Siellä lukee ettei Herran tahto ole tällainen kuin mitä nykysuomi edustaa. 

Raamatussa sanotaan paljon muutakin. Niinkuin että naiset eivät saa käyttää misten vaatteita ja katkaravut ovat herran silmissä iljetys. Jännä, hän kun on ne katkaravut ihan itse luonut. Satukirjaan eli raamattuun nyt ei kannata kenenkään tukeutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea varjele sydämesi,sillä sieltä elämä lähtee.

Vierailija
204/217 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama

Vierailija
205/217 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin

Vierailija
206/217 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaisi tutkia Raamattua. Siellä lukee ettei Herran tahto ole tällainen kuin mitä nykysuomi edustaa. 

Raamatussa sanotaan paljon muutakin. Niinkuin että naiset eivät saa käyttää misten vaatteita ja katkaravut ovat herran silmissä iljetys. Jännä, hän kun on ne katkaravut ihan itse luonut. Satukirjaan eli raamattuun nyt ei kannata kenenkään tukeutua.

Kun noin hyvin tunnut tietävän niin kertoisitko vielä nämä kohdat mistä löytää.

Vierailija
207/217 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvottomuus on lisääntynyt ja se näkyy ihmisten pahoinvointina.

Vierailija
208/217 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa sit mennä vankilaan.      päättäjät on niin korruptoituneita että siellä on kaikki rehellisimmät.

Vierailija
209/217 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin

Vierailija
210/217 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa ap:n typeryys. Jos ei osaa lukea eikä kirjoittaa ja kaikki vain oksettaa, miksei sitten menisi vaikka ratakiskoille pötkölleen. Loppuu oma kärsimys ja muille aiheutettu riesa.

Ja jos hän ei sitä uskalla tehdä, niin passi kainalossa rajan yli ja bye bye. Ei täällä ole pakko olla. Mutta voi olla vaikeampaa muualla, kun sielläkin on niitä kauheita naisia, joiden seksuaalisuus häiritsee. Ehkä joku Talebanin hallitsema kalifaatti sopisi ap:lle?

Vierailija
211/217 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun noin hyvin tunnut tietävän niin kertoisitko vielä nämä kohdat mistä löytää.

Minäkin olen noihin törmännyt. Sinä taas et edes ole lukenut Raamattua kun et kohtia edes muista. Etkä ole kovin sivistynyt muutenkaan, koska et tunne yhtään juutalaisten kosher-sääntöjä. 

Vierailija
212/217 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että aika monia oksettaa. Joka kerta kun erehdyt katsoo vaikka iltapäivälehtien otsikoita, on siellä jotain seksuaali-aiheita tai muuta ällöttävää. Todella väsyttävää. Ja nykymeno ON erilaista. Sairasta menoa.

Se on viihdelukemisto tolvanoille. Miksi sinä sitä luet, jos ällöttää? Koska olet tolvana. Sitä saa mitä netissä klikkailee. Outoa, miten seksuaalimoraaliällöttelijöiden tekeekin mieli klikkailla juttuja, joita pitävät "sairaina". Onkohan niin, että te salaa kiihotutte niistä jutuista? 

Vierailija
213/217 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehethän tämän dystopia yhteiskunnan olette luoneet. Nautis nyt AP!

Vierailija
214/217 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on viihdelukemisto tolvanoille. Miksi sinä sitä luet, jos ällöttää? Koska olet tolvana. Sitä saa mitä netissä klikkailee. Outoa, miten seksuaalimoraaliällöttelijöiden tekeekin mieli klikkailla juttuja, joita pitävät "sairaina". Onkohan niin, että te salaa kiihotutte niistä jutuista? 

Voi kunpa seksipervotuputukselta pääsisikin suojautumaan noin helpolla. Itse taidat olla jo niin turtunut että et enää huomaa koko asiaa vaan pidät sitä normaalina. 

Vierailija
215/217 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kans surettaa, vanha uskovainen  tätini 84 v ylisti " metaaninhajun " toimintaa ja puhetta... 

Vierailija
216/217 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa Timo Vihavaisen kirja Barbarian paluu!

Vierailija
217/217 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää rikosten määrä ja ihmisten päihteiden käytön taso, liikaa ottavat. Ja ehkä vääriä aineksia. Ennen ei ollut tämä tilanne. Mistä niitä virtaa ulkomailta.

Ennen tapettiin paljon enemmän. Suomi on huumeiden viejämaa. Hyviä sieniä kuulemma, puhtaita ja vahvoja :D

Sinun/teidän ylilautanuijien maailmankuva muodostuu pelkästään ruudun välityksellä ja vääristyy, koska sitä algoritmit teille tarjoavat mitä te silmät tapillanne ahmitte.

Menkää ulos, elämä on siellä. Mitä te noin helvetisti pelkäätte?

Korkeaa moraalia peräänkuulutetaan.

"Korkeaa moraalia" pitää noudattaa ihan ite. Korkeasti moraalinen ei esim sekoile vauva.fissä vaatimassa muilta seksittömyyttä, kun itse on s

Aamen, tosi hienosti sanottu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän