Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 31v mies ja mua oksettaa nykymaailma ja nykysuomi

Vierailija
10.12.2023 |

Somekulttuuri.. Seksillä, heikkoudella, valheilla, itsekkyydellä itsensä myyminen

Ei mitään moraalia tai arvoja tai mitään kenelläkään.... Pelkkä seksi myy ja alastomuus, se peittää kaiken oleellisen alleen.. Mutta kai se on tarkoituskin, kansan tyhmentäminen pelaa pelkästään Eliitin pussiin. 

Kai mä oon vanha sielu itse kun mulle asioilla on oikeasti väliä

Kommentit (217)

Vierailija
101/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee paljon katsottua tubettajia Kanadasta jotka ostaneet maata ja tehneet mökin maillensa.

Eivät pelkää villieläimiä kuin me suomalaiset ja osaavat elää yksinkertaista elämää. Jos olisi rahaa, lähtisin minäkin.

Vinkki, Kuusamoon päin.

Vierailija
102/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai on mielikuvitusviholliset taas porteilla, ap laitappa ne laitteet pois päältä, maailma ei näytä samalta kun sitä ei kattele ruudulta. <3

Minä hylkäsin laitteet 90% vuosikymmen sit, niin tietokoneen kun puhelimet ja mun misantropia ja toivottomuus katos hetken päästä myös.

Nykyään olen koneilla tasan maksamassa laskut tai töissä tauolla vähäsen rääpimässä.

Yhteiskunnan ongelmat eivät katoa laittamalla pään pensaaseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Ap:n kanssa samaa mieltä. Suomi on sekaisin monessa mielessä. Televisiossakin kaiken maailman alastomat vartalot ja pillut ja penikset ovat arvioitavana, kun kansa on niin julmettoman sekaisin. Liberaali vihervasemmisto sotkee maata oikein urakalla taloutta ja moraalia myöten. Onneksi Suomessa ei ole pakko asua.

Voi kuule kun mulla, liberaalilla vassarilla ei edes ole televisiota eikä somea. Vinkkinä sullekin, jos telkkarista ei tule mitään hyvää, niin sen voi sammuttaa.

Minusta tässä on kysymys tuotannosta , riippumatta katsooko tai omistaako.

Sitähän sitä tuotetaan mitä television omistavat katsoo. Ei ne mulle niitä ohjelmia tee. Vasemmisto on kuitenkin aika marginaalinen ryhmä kun mietit koko Suomen väes

Vasemmiston edellisellä kerralla Suomalaiset äänestivät johtoon.

Vierailija
104/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä someseksistä valittavat tuntuvat yksinkertaisilta. Se some tarjoo sinulle juuri sitä mitä siellä seuraat. Eli aplle seksiä, itsekkyyttä moraalittomuutta. Kannattaa välillä sulkea se insta jos alkaa ahdistaa, koko profiilin voi poistaa.

Eiköhän ap tarkoittanut asiaa laajemminkin kuin vain jossain somealustalla. 

Vierailija
105/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Ap:n kanssa samaa mieltä. Suomi on sekaisin monessa mielessä. Televisiossakin kaiken maailman alastomat vartalot ja pillut ja penikset ovat arvioitavana, kun kansa on niin julmettoman sekaisin. Liberaali vihervasemmisto sotkee maata oikein urakalla taloutta ja moraalia myöten. Onneksi Suomessa ei ole pakko asua.

Voi kuule kun mulla, liberaalilla vassarilla ei edes ole televisiota eikä somea. Vinkkinä sullekin, jos telkkarista ei tule mitään hyvää, niin sen voi sammuttaa.

Sitähän sitä tuotetaan mitä television omistavat katsoo. Ei ne mulle niitä ohjelmia tee. Vasemmisto on kuitenkin aika marginaalinen ryhmä kun mietit koko Suomen väes

Hyvin on mennyt opetus perille. 

Vierailija
106/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kumpuaa kaipuusi yhtenäiskulttuuriin ja juuri sinun arvojesi mukaan? Miksei riitä, että sinulla on mahdollisuus elää omien arvojesi mukaan? Miksi naapurisikin pitäisi tehdä samoin? Onko erilaisuutta vaikeaa sietää? Vai tunnetko olosi turvattomaksi, kun kaikki eivät tee niin kuin sinä? Auttaisiko jos sinä alkaisit elää niin kuin muut ihmiset?

Kerrotko vielä mitä hyvää tämä loputon yksilöllisyyden korostaminen on meille tuonut? Miksi tavoitella jotain, mikä ensisijaisesti vain aiheuttaa eripuraa ja jakaa kansaa? 

Vierailija
107/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä someseksistä valittavat tuntuvat yksinkertaisilta. Se some tarjoo sinulle juuri sitä mitä siellä seuraat. Eli aplle seksiä, itsekkyyttä moraalittomuutta. Kannattaa välillä sulkea se insta jos alkaa ahdistaa, koko profiilin voi poistaa.

Eiköhän ap tarkoittanut asiaa laajemminkin kuin vain jossain somealustalla. 

Edistämässä on VHO ja YK,globaalisti,agenda 2030 niinkuin poistetuissa kommenteissa oli .

Vierailija
108/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oksettaa tällaiset ketjut, missä puhutaan eliitistä, pandemiasopimuksesta, vihervasemmistosta ja muusta vastaavasta muka viattomasti.

Trollausketju.

Vierailija
109/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkeviämielipiteitä. Kyllä monia samat asiat kyllästyttää. Siit huolimatta telkkarissa nakuillaan estottomasti ja kaikenlaista hömppää tulee.

Ei niitä ohjelmia ole pakko katsoa. En itsekään katso, mutta ei mun elämään vaikuta jos tuollainen on jollekin viihdettä. Nakuiluun sen sijaan vaan sanon, että minusta on ihan ok ettei mennä samaan suuntaan kuin jenkeissä missä hysteerisesti seksualisoidaan kaikki vähänkin enemmän näkyvä iho. Suomessa ei kuulu tai tarvitse järkyttyä niin pienestä. Toki jossain se raja täälläkin menee, ehkä nykyään ollaan menty sen yli joissain tv-ohjelmissa.

Vierailija
110/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen itsekin 30 vuotias mies ja samaa mieltä kanssasi. maailmasta on kadonnut sellainen perus hyvyys. nykyään nomalisoidaan kaikkea turhaa ja sairastakin. 

Onneksi saan elää lähellä luontoa ja pääsen rauhoittumaan ja maadoittumaan tasaisin väliajoin. Suomesta on tulossa ihan samanlainen paskamaa kuin USA, ei toki ihan samanlainen voi tulla mutta huonoon suuntaan on kaikki menossa.

varsinkin se häritsee että suomi on menossa antamaan kansalaistensa määräysvallan ulkomaisille toimijoille kuten WHO:lle (pandemiasopimus" jne 

surullista on tulevaisuus. jos olisi varaa niin muuttaisin täältä jonnekin lämpimään maahan. luontoon elämään simppeliä mutta fyysisesti raskaampaa elämää

Samaa mieltä, mutta itseä masentaa myös nykyajan kärjistävä, epäasiallinen ja turhia vastakkainasetteluja luova keskustelukulttuuri netissä, myös muualla kuin pelkästään somessa. Yksinkertaisesti käytöstapojen puute ja osaamattomuus keskustella ja jopa väitellä asiallisesti ilman rumien puhumista.

Miksi sanot vaikka, että USA on "paskamaa"? Lukijalle jää ensinnäkin epäselväksi, miksi se sinusta on sellainen ja muutenkaan tuohon tyyliin keskustelu ei ole hirveän rakentavaa. Asian voisi sanoa myös esimerkiksi "USA:sta on paljon peräisin nykyinen Suomessakin ilmenevä pinnallisuuden ja materialistisuuden kulttuuri ja harmittaa, kuinka paljon tällaiset arvot voimistuvat". Näin kritiikin saa ilmaistua mutta sen sävy ei ole sellainen, että kohde teilataan halveksuvasti kokonaan. 

Sori kun takerruin yhteen kohtaan muuten hyvässä viestissäsi, mutta halusin vain tuoda esille tuon asian, jonka ihmiset tekevät nykyään usein huomaamattakin. 

Vierailija
111/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vähän niin kuin kuluttaja voi kulutustottumuksillaan vaikuttaa siihen mitä meille myydään? Miten voin ostaa tuotteen, jota ei löydy markkinoilta? Tai katsoa ohjelman, jota ei televisiosta tai netistä näy? Sanoisin, että tuottajilla kyllä on isompi vaikutusvalta, kuin niillä jotka niitä käyttää.

Vierailija
112/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua oksettaa tällaiset ketjut, missä puhutaan eliitistä, pandemiasopimuksesta, vihervasemmistosta ja muusta vastaavasta muka viattomasti.

Trollausketju.

Mitä tarkoitat muka viattomalla? Voiko niitä ottaa esille ilman, että kyseessä olisi trollausketju?

Vierailija
113/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2006 kuvattu elokuva Idioluutio kuvaa hyvin kansan tyhmentämistä. Se tuntuu pelottavan todelta.

Vierailija
114/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän sitä tuotetaan mitä television omistavat katsoo. Ei ne mulle niitä ohjelmia tee. Vasemmisto on kuitenkin ai

Kuule. Telkkari ja Netflix ei ole mitään elämän edellytyksiä. Jos kummastakaan ei löydy mielekästä sisältöä, vaan pelkästään rappeutumista ja haureutta, niin myy töllö pois, irtisano Netflix ja lue illat vaikka Raamattua. Kukaan ei pakota sua katsomaan yhtään mitään ja jos ihmiset lakkaisivat katsomasta telkkaria kun siellä ei ole mielekästä sisältöä, niin silloin olisi pakko kanavien joko muuttaa sisältöään tai lakata olemasta. Ainoastaan Yle porskuttaisi menemään, mutta Areenassa on Tuntematon sotilas ja Avara luonto, joten kai se on ok.

Vierailija
115/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kumpuaa kaipuusi yhtenäiskulttuuriin ja juuri sinun arvojesi mukaan? Miksei riitä, että sinulla on mahdollisuus elää omien arvojesi mukaan? Miksi naapurisikin pitäisi tehdä samoin? Onko erilaisuutta vaikeaa sietää? Vai tunnetko olosi turvattomaksi, kun kaikki eivät tee niin kuin sinä? Auttaisiko jos sinä alkaisit elää niin kuin muut ihmiset?

Kerrotko vielä mitä hyvää tämä loputon yksilöllisyyden korostaminen on meille tuonut? Miksi tavoitella jotain, mikä ensisijaisesti vain aiheuttaa eripuraa ja jakaa kansaa? 

Kuitenkin silti vain harva todella elää omien arvojensa mukaan, eiköhän suurin osa ole "ajanlapsia" järjestäen jokainen.

Vierailija
116/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ihmiset ovat nyt vapaita elämään elämäänsä itselleen mielekkäällä tavalla. Mitä eripuran aihetta siinä on? Kysyn sinulta kun sä siitä täällä valitat. 

Vierailija
117/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju kuulostaa kovasta ryssäpaskan kehittämältä.

Vierailija
118/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kannattaisi tutkia Raamattua. Siellä lukee ettei Herran tahto ole tällainen kuin mitä nykysuomi edustaa. 

Ja mitäköhän sen on väliä mitä jossain homeisessa satukirjassa lukee?

Vierailija
119/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju kuulostaa kovasta ryssäpaskan kehittämältä.

Ai koska kaiken yhteiskuntakritiikiksi laskettavan on tultava sieltä? Täysin poissuljettu ajatus, että joku täällä onnellisessa hyvinvointivaltio-Suomessa itse saattaisi muodostaa sen suuntaisia mielipiteitä. Herranen aika, ei sentään!

Vierailija
120/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista on hyvä puhua, mutta mäkään en ymmärrä sitä että ihmiset myy itseään omilla heikkouksillaan. 

Se voi johtua myös mun juurista, mä tulen paikasta missä heikkoutta ei ole voinut näyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi