Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 31v mies ja mua oksettaa nykymaailma ja nykysuomi

Vierailija
10.12.2023 |

Somekulttuuri.. Seksillä, heikkoudella, valheilla, itsekkyydellä itsensä myyminen

Ei mitään moraalia tai arvoja tai mitään kenelläkään.... Pelkkä seksi myy ja alastomuus, se peittää kaiken oleellisen alleen.. Mutta kai se on tarkoituskin, kansan tyhmentäminen pelaa pelkästään Eliitin pussiin. 

Kai mä oon vanha sielu itse kun mulle asioilla on oikeasti väliä

Kommentit (217)

Vierailija
81/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Ap:n kanssa samaa mieltä. Suomi on sekaisin monessa mielessä. Televisiossakin kaiken maailman alastomat vartalot ja pillut ja penikset ovat arvioitavana, kun kansa on niin julmettoman sekaisin. Liberaali vihervasemmisto sotkee maata oikein urakalla taloutta ja moraalia myöten. Onneksi Suomessa ei ole pakko asua.

Sori nyt, mutta noita alastomat pellet -ohjelmia katsovat kyllä ennemminkin Seiskan tilaajat, kuin vassarit. Oikeistohan se haluaa viihteellistää/kaupallistaa kaiken, näkee joka asiassa seksiä, ja tuhota kirjastot ja perinteisen kulttuurin.

Vierailija
82/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää rikosten määrä ja ihmisten päihteiden käytön taso, liikaa ottavat. Ja ehkä vääriä aineksia. Ennen ei ollut tämä tilanne. Mistä niitä virtaa ulkomailta.

Ennen tapettiin paljon enemmän. Suomi on huumeiden viejämaa. Hyviä sieniä kuulemma, puhtaita ja vahvoja :D

Sinun/teidän ylilautanuijien maailmankuva muodostuu pelkästään ruudun välityksellä ja vääristyy, koska sitä algoritmit teille tarjoavat mitä te silmät tapillanne ahmitte.

Menkää ulos, elämä on siellä. Mitä te noin helvetisti pelkäätte?

Korkeaa moraalia peräänkuulutetaan.

"Korkeaa moraalia" pitää noudattaa ihan ite. Korkeasti moraalinen ei esim sekoile vauva.fissä vaatimassa muilta seksittömyyttä, kun itse on s

Miten ymmärrät korkean moraalin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä on sentään edelleen perhearvot, musta tuntuu että täällä nekin on katoamassa... 

Vierailija
84/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ap olisi Suomen muhamettilaisia eli persuja, aloitus sopii kyllä, kuin sormia sian takapuoleen, heidän arvomaailmaansa... Kannattaisiko vaikka harkita uskontokunnan vaihtamista..

Vierailija
85/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on mielikuvitusviholliset taas porteilla, ap laitappa ne laitteet pois päältä, maailma ei näytä samalta kun sitä ei kattele ruudulta. <3

Minä hylkäsin laitteet 90% vuosikymmen sit, niin tietokoneen kun puhelimet ja mun misantropia ja toivottomuus katos hetken päästä myös.

Nykyään olen koneilla tasan maksamassa laskut tai töissä tauolla vähäsen rääpimässä.

Vierailija
86/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjällä on sentään edelleen perhearvot, musta tuntuu että täällä nekin on katoamassa... 

Venäjän perhearvot, eli naisystävänsä/vaimonsa saa hakata. Mä en halua tällaista tänne.

Vierailija
87/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Ap:n kanssa samaa mieltä. Suomi on sekaisin monessa mielessä. Televisiossakin kaiken maailman alastomat vartalot ja pillut ja penikset ovat arvioitavana, kun kansa on niin julmettoman sekaisin. Liberaali vihervasemmisto sotkee maata oikein urakalla taloutta ja moraalia myöten. Onneksi Suomessa ei ole pakko asua.

Voi kuule kun mulla, liberaalilla vassarilla ei edes ole televisiota eikä somea. Vinkkinä sullekin, jos telkkarista ei tule mitään hyvää, niin sen voi sammuttaa.

Vierailija
88/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten ymmärrät korkean moraalin?"

En ole se jolta kysyit mutta minusta korkea moraali on nimenomaan moraalia joka oikeasti pohtii sitä mitä mistäkin seuraa ja kuka mistäkin kärsii. Ja nimenomaan oman käytöksensä suhteen.

On tunkkaista moraalia että kertoo aina muille miten muiden pitäisi elää. Oikeaa korkaa moraalia on se että elää itse niin että ei aiheuta muilla haittaa ja kärsimystä vaan päinvastoin yrittää parantaa muiden elämää.

Vierailija
89/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt, mutta noita alastomat pellet -ohjelmia katsovat kyllä ennemminkin Seiskan tilaajat, kuin vassarit. Oikeistohan se haluaa viihteellistää/kaupallistaa kaiken, näkee joka asiassa seksiä, ja tuhota kirjastot ja perinteisen kulttuurin.

Mä odotan sitä päivää kun maikkari keksii sarjan "Vain naked elämää!", jossa kaikki Suomen B-julkkikset istuu alasti leirinuotion ympärillä ja itkee ja laulaa kaikki vuoron perään. Voin jo nähdä kuinka kokkareet, keput  ja persut istuu nenät kiinni telkkarissa taivastellen kuinka vassarit onkin sitten kieroutunutta sakkia!

Vierailija
90/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhearvot ovat useimmiten vain ontto hokema joka ei oikeasti tarkoita mitään. Ihan kuten se "koti, uskonto ja isänmaa" joka tarkoittaa jokaiselle ihan juuri sitä mikä itselle sopii.

Vierailija
91/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paljon katsottua tubettajia Kanadasta jotka ostaneet maata ja tehneet mökin maillensa.

Eivät pelkää villieläimiä kuin me suomalaiset ja osaavat elää yksinkertaista elämää. Jos olisi rahaa, lähtisin minäkin.

Vierailija
92/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sen somen laittaa hetkeksi kiinni ja katselee oikeaa elämää ympärillään niin tajuaa että se some ei hekä kuvaakaan sitä maailmaa ja ihmisiä niin hyvin kuin ensin luulisi.

Vierailija
93/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyttää somessa silmät tapilla alastomia naisia ja sitten tulee tänne huutamaan moraalipaniikin vallassa.

Some toimii niin että saat sitä mistä kiinnostut.

Naisten kyttäämisessä on monilla miehillä kyse naisvihasta ja pakottavasta tarpeesta luoda naisesta mielikuva moraalisen rappion edustajana. Seksi toki sekoittuu siihen, mutta naisvihaa se enimmäkseen on. Naisviha on kaikkien uskontojen pääasiallinen raaka-aine.

Vierailija
94/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan perhearvoilla sitä että Venäjällä mies saa laillisesti rais kata vaimonsa? Suomessa se kiellettiin 90-luvulla.

Vierailija
95/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kumpuaa kaipuusi yhtenäiskulttuuriin ja juuri sinun arvojesi mukaan? Miksei riitä, että sinulla on mahdollisuus elää omien arvojesi mukaan? Miksi naapurisikin pitäisi tehdä samoin? Onko erilaisuutta vaikeaa sietää? Vai tunnetko olosi turvattomaksi, kun kaikki eivät tee niin kuin sinä? Auttaisiko jos sinä alkaisit elää niin kuin muut ihmiset?

Käännäppä kirjoituksesi 'toisinpäin' ja esitä noita kysymysiä  itsellesi...

Oli vaan vähän suolaista (=salty , på engelska)

Juu kylläpä on maailma muuttunut eikä parempaan suuntaan, toisaalta onko se nyt kaikissa asioissa muuttunut. Sitä samaa. Televisiota tai radiota ei enää viitsi seurata jne. No on siellä välillä jotain. Uutiset ei varsinaisesti kerro maailmasta mitään (tai ainakaan _miksi?_) Toisaalta on varmaankin paljon ihmisiä jotka tuntevat samoin mutta  missäs heitä nyt välttämättä näkee tai kuulee. Miten se olikaa:  'yhteisöllisyyden illuusio' tai vastaavaa. 

Ai some? Mieluusti jätän väliin  Kenties  ne tyhjät tynnyrit sitten  kolisevat eniten ; )

Jättää ne 'mainstream' uutiset väliin ja etsii netistä sitä parempaa antia / mediaa tms nii kyllä sitä pysyy tukevasti ankkurissa vaikka satais mitä...

Vierailija
96/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule kun mulla, liberaalilla vassarilla ei edes ole televisiota eikä somea. Vinkkinä sullekin, jos telkkarista ei tule mitään hyvää, niin sen voi sammuttaa.

Minusta tässä on kysymys tuotannosta , riippumatta katsooko tai omistaako.

Vierailija
97/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90 suomalaisista käyttää älypuhelimia ja ovat somen orjia. Teitä hallitaan suuryritysten algoritmien avulla. ;)

Vierailija
98/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä himputin vanha sielu? ootko hindu?

Vierailija
99/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso televisiota, en kuuntele radiota, en lue muuta kuin sanomalehtiä, en seuraa somessa niitä, jotka kekkuloivat vähissä vaatteissa ja kas, enää ei tunnu siltä, että kaikki ihmiset ovat alhaisia. Seksi myy, juorut myyvät, kohut myyvät, siksi niitä tuotetaan. Se kertoo ihmisluonnosta kaiken tarpeellisen. Ihmiset olivat ennen ihan samanlaisia, mutta se vain verhottiin paremmin. En ole ihan varma, oliko sekään hyvä asia.

Vierailija
100/217 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä on kysymys tuotannosta , riippumatta katsooko tai omistaako.

Sitähän sitä tuotetaan mitä television omistavat katsoo. Ei ne mulle niitä ohjelmia tee. Vasemmisto on kuitenkin aika marginaalinen ryhmä kun mietit koko Suomen väestöä, niin aika outoa että teidän mukaan meille räätälöidään kaikki ohjelmat jokaisella kanavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän