Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 46-vuotiaalla lapsettomalla sinkkumiehellä enää mitään mahdollisuuksia löytää lapsetonta naista, jonka kanssa perustaa ydinperhe?

Vierailija
10.12.2023 |

Vai joko juna meni ohi? 

Olen aina haaveillut vaimosta ja 1-2 lapsesta. Mutta näin on päässyt käymään, että olen kohta 50v ja yksin mennään. 

Toisella kierroksella olevia, eronneita naisia olisi netin deittisovelluksissakin tarjolla vaikka kuinka paljon. Heillä vaan on "lapset tehtynä"...itseäni ei uusperhekuviot kiinnosta. 

Jos vielä nyt keski-ikäisenä haluan perustaa perheen, onko ainoa vaihtoehto hakea nuori vaimo Aasiasta vai vieläkö voi löytää Suomesta...

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Itse tiedät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, juna meni. Hanki koira/koiria.

Vierailija
4/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäätkö mammoilta haukkuja? 

Vierailija
5/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
6/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaiset mahdollisuudet. Puoliso kannattaa hakea Aasiasta tai Etelä-Amerikasta. Suomalaisen naisen kanssa pääsyt todennäköisesti joko elättämään toisen miehen siittämiä lapsia tai maksamaan elatusmaksuja omistasi.

Vierailija
7/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää. Usko jo, juna meni. Toivoa on ainoastaan jos olet komea ja varakas. 

Vierailija
8/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat kuluneet revityt farkut jalkaan ja lähdet iskemään parikymppisiä.

Vierailija
9/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etit 35-40 ikähaitarilla, niin mikä ettei löytyisi. Sun pitää vaan olla aika hyvä saalis naiselle, terveet elämäntavat, hyvä luonteinen, talousasiat kunnossa, tietenkin hyvä hygienia ja muutenkin kaikin puolin katseen kestävä. 

Vierailija
10/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasia-hullu on taas vaihteeksi tehtaillut sadatta kertaa saman aloituksen ja tulee ketjuun vastailemaan itselleen. 0/5

Vierailija
11/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä noin 35 v vaimoa Aasiasta. Laita itsesi ennen matkaa sekä fyysisesti että henkisesti parhaaseen mahdolliseen kuntoon.  

40 v naisilla ja alkaa olla riskinä useat keskenmenot ja lapsettomuus, kun aikaa ei loputtomiin ole yrittää uutta raskautta. Miehillä ongelmat korostuvat alkaen 45 vuotiasta. Vanhemmat miehet siittävät  useammin nuoremmat kehityshäiriöisiä ja elinkyvyttömiä raskauksia. Vanhoille naisille suosittelen myös nuorempaa miestä.

Ystävällisin terveisin, lapsensa 28-35 vuotiaana  saanut suomalainen nainen

Vierailija
12/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos etit 35-40 ikähaitarilla, niin mikä ettei löytyisi. Sun pitää vaan olla aika hyvä saalis naiselle, terveet elämäntavat, hyvä luonteinen, talousasiat kunnossa, tietenkin hyvä hygienia ja muutenkin kaikin puolin katseen kestävä. 

Nuo kriteerit täyttäviä naisia ei tuosta 35-40 ikähaarukasta juurikaan Suomessa löydy 😂

Vierailija
13/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi naurattaa. Kuka hullu haluaisi noin vanhan naisen kanssa lähteä perhettä perustamaan?

Vierailija
14/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tavoitteena on omia biologisia lapsia niin ei riitä että nainen on 35-40 v. koska tuskin sitä mukulaa aletaan ensitreffeillä tehdä. Pitäisi olla max. 34 jos ensitreffeistä lasketaan pari vuotta siihen että aletaan edes yrittää. Ja silloinkin mennään jo aika kalkkiviivoille. Eli epätodennäköistä, ellei ap ole komea ja suurituloinen. 

Vierailija
15/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat sellaista? Olen muuten kuin sinä, mutta "vasta" 45-vuotias. 10-20 sitten olisin mielelläni perustanut perheen, jos sopiva nainen olisi osunut kohdalle. Nyt en edes ajattele sellaista. Juna on mennyt jo ohi. Olen sen myös aina deiteillä käydessäni heti kertonut. Osa naisista on ymmärtänyt sen hyvin, osa hieman vähemmän hyvin.

Vierailija
16/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla toivoa. Itselläni oli sama tilanne ei lapsia ja olin eronnut muutamia vuosia aikaisemmin.Tapasin mieheni 40v ja hän oli 41v . Aloimme heti yrittämään lasta, mutta minun ei ollut helppo tulla raskaaksi. Kävimme lapsettomuushoidoissa ja olin 45v, kun saimme mieheni kanssa toivotun lapsen. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
17/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi vielä onnistua. Olen 32 ja puoliso 45. Ensimmäistä lasta odotan ja tarkoitus olisi saada toinenkin että lapsella olisi sisarus. Ja ihan suomalainen olen, lapsia olisin halunnut jo aiemmin mutta jostain syystä ei hyvää kumppania löytynyt ja en halunnut yksinhuoltajaksi.

Vierailija
18/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erinomaiset mahdollisuudet. Puoliso kannattaa hakea Aasiasta tai Etelä-Amerikasta. Suomalaisen naisen kanssa pääsyt todennäköisesti joko elättämään toisen miehen siittämiä lapsia tai maksamaan elatusmaksuja omistasi.

Näin se muuten on noidenkin maisten neitosilla. Lapsi on isoäidin hoidossa, ja rikas länkkäri otetaan lapsen ja suvun elättäjäksi. 

Ihanaa seksiä riittää papin aameneeseen asti ja rahat menee naisen kotiin. Kun se yhteinen rakkauslapsi on tehty, muuttaakin sen naisen 3 muuta lasta sitten teille. Saat suurperheen yhdestä laakista. 

Latinot on sitten temperamenttisia, jopa fyysinen väkivalta ei ole poissuljettu, ja vaatii jatkuvaa hemmottelua. Thaimaalaiset on ilkeitä. 

Vierailija
19/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisee. Ja ulkonäkö. 

Jos olet rikas, komea ja menestynyt, voit ihan hyvin löytää sen kolmekymppisen naisen, joka haluaa sinut. Mutta sosiaalinen pitää olla, jotta löydät hänet. 

Vierailija
20/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy, 33v nainen Espoosta xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän