Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 46-vuotiaalla lapsettomalla sinkkumiehellä enää mitään mahdollisuuksia löytää lapsetonta naista, jonka kanssa perustaa ydinperhe?

Vierailija
10.12.2023 |

Vai joko juna meni ohi? 

Olen aina haaveillut vaimosta ja 1-2 lapsesta. Mutta näin on päässyt käymään, että olen kohta 50v ja yksin mennään. 

Toisella kierroksella olevia, eronneita naisia olisi netin deittisovelluksissakin tarjolla vaikka kuinka paljon. Heillä vaan on "lapset tehtynä"...itseäni ei uusperhekuviot kiinnosta. 

Jos vielä nyt keski-ikäisenä haluan perustaa perheen, onko ainoa vaihtoehto hakea nuori vaimo Aasiasta vai vieläkö voi löytää Suomesta...

Kommentit (150)

Vierailija
81/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se nuoruuden venyttäminen teettää, ikätoverit ovat perustaneet perheet jo 15 v sitten. Harmi, kun niin moni mies kuvittelee olevansa Sauli tai Mick. Perusmikan speksit ovat toiset, olkaa ajoissa.

Vierailija
82/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono homma jos haluat perustaa perheen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juna meni jo. Minä hankin Aasialaisen vaimon ja kyllä kaduttaa. Se, että on kaunis nuori vaimo, ei oikein riitä. Jos sama ihminen on yhtä aikaa laiska ja tyhmä, niin oot kusessa loppu ikäsi. Nauti elämästä ja vapaudesta. Sinun ei tarvitse kustantaa vaimon elämistä lomareissuineen. Käy huorissa, jos niin on puute. Tulee helvetin paljon halvemmaksi.

Vierailija
84/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika huonot ne mahdollisuudet Suomessa on, koska tarvitset nuoremman naisen, ja Suomessa useimmiten ihmiset haluaa suunnilleen oman ikäisensä puolison. Jos tämä asia on oikeasti sinulle tärkeä, niin oikeasti kannattaa katsella ulkomaan deittejä. Eikä ainoa vaihtoehto ole Aasia tai Latinot, myös esim. Itä-Euroopassa on paljon naisia joita kiinnostaa "länsimaalaiset" miehet, eikä ole läheskään yhtä paljon kulttuurieroja sitten. Oma veljeni löysi 45-vuotiaana itselleen vaimon Tsekeistä, kansainvälisen deittailupalvelun kautta. Vaimo on 28 ja odottaa nyt ensimmäistä lastaan.

Vierailija
85/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se juna meni jo. Minä hankin Aasialaisen vaimon ja kyllä kaduttaa. Se, että on kaunis nuori vaimo, ei oikein riitä. Jos sama ihminen on yhtä aikaa laiska ja tyhmä, niin oot kusessa loppu ikäsi. Nauti elämästä ja vapaudesta. Sinun ei tarvitse kustantaa vaimon elämistä lomareissuineen. Käy huorissa, jos niin on puute. Tulee helvetin paljon halvemmaksi.

En usko sinua. Täällä on kerrottu, miten aasialaiset naiset palvovat miehiään ja tekevät heidän eteen kaikkensa.

Vierailija
86/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla sattunut huono mäihä, aasialaiseen kulttuuriin kuuluu ahkeruus ja asenne jo ihan työntekoon on täysin päinvastainen kuin suomalaisilla. Siksihän tänne niitä hoitajiakin halutaan ulkomailta koska työmoraali parempi kuin suomalaisilla ja kohtelevat potilaitakin hyvin.

Vierailija
87/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toki ulkomailta vaimo, jos sinulla on varaa elättää hänen suku.

Vierailija
88/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Osta tyköistuva paita, farmariasu ja valkoiset tennarit. Menee heittämällä kolmikymppisestä.

Vierailija
89/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan, mutta minusta tuntuu, että ei AP:n kaltaiset miehet oikeasti halua lapsia siksi, koska he tykkäävät lapsiperhearjesta ja lapsista, vaan koska hänellä on nyt joku ikäkriisi ja tullut paniikki, että nyt hän haluaa lapsia kun on jo ikää tullut. Jos hän olisi 20-30-vuotiaana halunnut lapsen, niin hän olisi jo silloin nähnyt vaivaa löytääkseen sopivan kumppanin löytämiseksi. Ja jos AP oikeasti tykkää lapsista, niin ei ne kumppanin lapset haittaa .

Vierailija
90/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on vielä mahdollista. Itsekin etsisin tuosta 35-40-vuotiaiden ikäluokasta ap:n tilanteessa. Moni on vedonnut siihen, että ei noin vanhaa naista, koska lasta ei kuitenkaan aleta heti yrittämään, mutta kannattaa muistaa, että tuon ikäisellä lapsia haluavalla naisella on luultavasti omasta mielestään jo hoppu, ja nainen on todennäköisesti valmis yrittämään lasta melko pian sopivan kumppanin löydyttyä, ilman useiden vuosien seurustelua. 

Vierailija
91/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei, juna meni jo,......

Mullä kaveri onnistui tuossa vielä 41 vuotiaana. Löytyi sattumalta lentokoneessa lapsenkipeä kolmikymppinen nainen...nyt on 9 v jälkeen 3 lasta

Vierailija
92/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos etit 35-40 ikähaitarilla, niin mikä ettei löytyisi. Sun pitää vaan olla aika hyvä saalis naiselle, terveet elämäntavat, hyvä luonteinen, talousasiat kunnossa, tietenkin hyvä hygienia ja muutenkin kaikin puolin katseen kestävä. 

Nuo kriteerit täyttäviä naisia ei tuosta 35-40 ikähaarukasta juurikaan Suomessa löydy 😂

Täällä ainakin oli yksi. Miehet näyttävät heräävän siinä 40 korvilla, joten hyviä isäehdokkaita oli valittavaksi asti. Minä 35 ja mies 42. Saatiin kaksi lasta jotka jo aikuisia. Yhdessä ollaan edelleen.

Vierailija
93/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 53-vuotias mies, ja minulla on sama haave kuin aloittajalla. Itsekin asetan toivoni suomalaisiin 35-40-vuotiaisiin naisiin. Oikein hyvällä tuurilla ja omalla aktiivisuudella toive on vielä mahdollista toteuttaa! 👍

Vierailija
94/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävisi tuollainen mies. Olen vähän alle 40 ja haluaisin myös perheen. Hyviä ja minulle sopivia miehiä ei vaan helposti löydy. Olen tosin lopettanut deittisovellusten käytön kun en jaksa niitä, mutta urheilen ja liikun paljon ja sitä kautta löydän miehen jos se on löytyäkseen.

En kuitenkeen ihan kenen tahansa kanssa alkaisi perhettä perustaa vaan luonteet ja arvot pitäisi sopia yhteen. Lisäksi miehen pitäisi olla myös urheilullinen ja kiinnostunut terveellisistä elämäntavoista. Alkoa saa ottaa silloin tällöin, mutta kohtuudella.

Ilmoittaudupa minulle, niin katsellaan, mitä asialle voisi tehdä!

nim. samanlainen viiskymppinen mies🏒

Vierailija
95/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että täällä kuorossa julistetaan, että ei, se juna meni jo, ei hyödytä ketään. Aina voi ja kannattaa yrittää, vaikka ei onnistuisikaan! Tsemppiä sinulle!

Vierailija
96/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä paljon kolmenkympin päälle olevia naisiakin, joita ei kiinnosta valmis perhe, mutta ei ole sattunut myöskään lapsiperheytymisestä kiinnostunutta miestä kohdalle. Kannattaa vaan olla rehellinen omista toiveistaan heti alussa, kun etsii kumppania. 

Vierailija
97/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko sinua. Täällä on kerrottu, miten aasialaiset naiset palvovat miehiään ja tekevät heidän eteen kaikkensa.

Mä en ole mies, mutta mulla on ollut aasialaisia naisia työkavereina ja ei ne kyllä eroa itsekkyydessä suomalaisesta mitenkään. Lisäksi ovat jännällä tavalla röyhkeän häikäilemättömiä ja joustamattomia joilta puuttuu kompromissikyky käytännössä kokonaan. Hymy ei tosiaan ulotu silmiin vaikka ovat kuinka mairean mielinkielin ja kun käännät selkäsi niin tulee ns puukosta.

Vierailija
98/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi oon 40v lapseton sinkku nainen ja haluan miehen ja lapsia. Miten ois?

Vierailija
99/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuoren haluat niin katse köyhiin maihin jossa rahalla saa ja hevosella pääsee. Muuten +40v naiset on ainoa toivosi..ja heidän mukulansa tulevat kaupan pieälle.

Vierailija
100/150 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jos mies tekee työtä kuin hullu ja takoo lompakkoon euroja mitä syytää naiselle ja hänen suvulleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi