Onko 46-vuotiaalla lapsettomalla sinkkumiehellä enää mitään mahdollisuuksia löytää lapsetonta naista, jonka kanssa perustaa ydinperhe?
Vai joko juna meni ohi?
Olen aina haaveillut vaimosta ja 1-2 lapsesta. Mutta näin on päässyt käymään, että olen kohta 50v ja yksin mennään.
Toisella kierroksella olevia, eronneita naisia olisi netin deittisovelluksissakin tarjolla vaikka kuinka paljon. Heillä vaan on "lapset tehtynä"...itseäni ei uusperhekuviot kiinnosta.
Jos vielä nyt keski-ikäisenä haluan perustaa perheen, onko ainoa vaihtoehto hakea nuori vaimo Aasiasta vai vieläkö voi löytää Suomesta...
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita reilusti yli 50v ukkojakin nähty uusia perheitä perustavan, itsestä kiinni.
Kuinka moni niistä on vauvapalstalla vapaa-aikaansa viettävä tavis?
Jos haluaa edetä se tieto edellä että naisen hedelmällisyys laskee merkittävästi 35 ikävuoden jälkeen ja ajattelee että aluksi olisi hyvä seurustella jokusen vuoden ajan niin tämän sydänkäpysen olisi hyvä olla noin 15 vuotta nuorempi. Voit ihan itse arvioida, kuinka todennäköisesti onnistaa.
Hyvin voi vielä löytyä +35 naisten keskuudesta. Siinä porukassa on paljonkin perhettä toivovia naisia, jotka eivät ole tavanneet täyspäistä miestä.
En tiedä ja jos nyt olen rehellinen, minua ei kiinnosta miksi sinä olet jäänyt perheettömäksi. Katso kun minä olen ikäisesi, hankin lapset, asuntolainan ja perheen silloin kun sinä hilluit baareissa, ja nyt lapset on aikuisia ja minä steriloitu. Mutta toivotan onnea etsintöihin. Minä en ottaisi enää kierrosta uudestaan.
En usko. Hyvin epätodennäköistä.
Kuka normijärkinen vastuuntuntoinen lisääntymisikäinen ja -haluinen nainen raskautuisi turhariski seniilispermalla?
Siihen on ap syynsä (lapsen etu/paras) että tuskin edes mikään klinikka huolisi yli-ikäisen sedän spermaluovutusta.
Tämä siitäkin huolimatta että tusinasetä on vanhoilla päivillään vielä keksinyt haluta leikkiä passattuna ulikotileikkiä.
Sitten täytyy etsiä ja saada nuorempi nainen. Mitä nuorempi, sitä parempi. (Tiettyyn rajaan asti.) Yli 35-vuotiailla alkaa olla alentunut hedelmällisyys. Mutta jaksatko nuorempaa naista ja vauvaa, taaperoa, uhmaikää, koulunkäyntiä, kavereita, syyhyä, täitä, kihomatoja, oikomishoitoa, erityislasta, jos sellainen tulisi jne. Nuoremmat naisetkin voi olla vaikeita. Pms ja synnytyksen jälkeinen masennus, repeämiset jne.
Mites kaverivanhemmuus vaikka lesboparin kanssa? Ihan vakavasti.
T. N43
Minulle kävisi tuollainen mies. Olen vähän alle 40 ja haluaisin myös perheen. Hyviä ja minulle sopivia miehiä ei vaan helposti löydy. Olen tosin lopettanut deittisovellusten käytön kun en jaksa niitä, mutta urheilen ja liikun paljon ja sitä kautta löydän miehen jos se on löytyäkseen.
En kuitenkeen ihan kenen tahansa kanssa alkaisi perhettä perustaa vaan luonteet ja arvot pitäisi sopia yhteen. Lisäksi miehen pitäisi olla myös urheilullinen ja kiinnostunut terveellisistä elämäntavoista. Alkoa saa ottaa silloin tällöin, mutta kohtuudella.
Ainakin ystävälläni, jotka siis on kotoisin kehitysmaasta, on jonossa nuoria naisia Eurooppaan muuttamassa.
Kannattaisi ensin tutkia geeninsä jos uskaltaa. Sukunsa. Ja naisen vastaavat. Sitten miettiä lapsia uudelleen. Mitä jos periytyy muuten sairauksia tai migreenit, astmat, hormoniongelmat tms. Ja ei piik.
On mahdollista. Ota nuori aasialainen nainen.
Mun mies täytti just 46. Ei jaksaisi enää lasten saantia.
Meidän naapurissa asuu nelikymppinen pariskunta, jolla on pienet lapset. Isä ei KOSKAAN ulkoile lasten kanssa, vaikka on liikunnallinen ja käy juoksulenkillä. Vaimo on AINA lasten kanssa ulkona. Ei käy kateeksi. Kyllä pitää miehen jaksaa myös lasten hoitoa!
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista. Ota nuori aasialainen nainen.
Silloin toki nainen ei ole uskollinen. Mutta jos se ei ole ap:lle ongelma, niin se ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita reilusti yli 50v ukkojakin nähty uusia perheitä perustavan, itsestä kiinni.
Mutta kuinka moni perustaa ensimmäisen perheensä tuossa iässä?
Voithan sä Aasiasta hakea naisen, mutta toivottavasti tiedostat, että hän olisi sun kanssa lähinnä paremman elintason takia. Ja todennäköisesti olettaa sulta itsensä ja myös sukulaistensa elatusta.
Enkä sano, ettei aasialaisen naisten ja suomalaisen miesten suhteet olisi ikinä aitoja kun on luonnollisesti tutustuttu, vaan tarkoitan tilannetta kun sitä vaimoa lähdetään hakemalla hakemaan Aasian köyhistä maista.
Onko sulla ap rahaa ja onko sitä riittävästi vaimon ja lasten elättämiseen? Jos on niin sitten saattaa lykästää, ei ulkomaalaisetkaan halua köyhää miestä.
Mun mielestä on hyvä, että tiedostat oman haaveesi, mutta toisaalta on tärkeää myös realistisesti miettiä, mitä haaveen toteuttaminen tarkoittaisi. Lapsiperhe-elämä on hyvin vaativaa. Suomessa vaaditaan vanhemmilta paljon.
Se että sinulla ei ole perhettä, tarkoittaa, että sinulla ei ole vastuuta perheestä, ja olet vapaa, olet varakkaampi, voit elää itsekkäästi ja voit esim muuttaa ja matkustaa mielesi mukaan. Voit vaihtaa työpaikkaa tai opiskella jne. Miehet kantavat perheissä pitkälti taloudellista vastuuta yhä nykypäivänä, ja se tarkoittaa, ettei esim työpaikkaa voi helposti vaihtaa, vaikka haluaisikin.
T. N43
Voi olla mahdollista, jos muuten oot kunnollinen ja hyvä saalis.