Listataan asioita joista huokuu keski-ikäisyys
Kommentit (56)
Marimekko on enemmän teinien merkki nykyään kuin keski-ikäisten.
Keski-ikäisyyttä on minusta haluta esim matkalla aina hyvä hotelli, eikä halpaa, ja hyväksyä omat heikkoutensa ja vahvuutensa.
Lyhyet hiukset naisella yhdistetty roikkuviin (vaneri)korviksiin ja tietysti tunika legginsseillä. Ei noissa silti mitään pahaa ole, Jokainen tyylillään pitäköön mistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vyötärölihavuus
Niilo 22 on siis keski-ikäinen. Ja Patrik Itäniemi.
Minkä ikäinen on keski-ikäinen? 40- vai 50-vuotias vai kaikki siltä välitä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen on keski-ikäinen? 40- vai 50-vuotias vai kaikki siltä välitä?
Varhaiskeski-ikä alkaa noin 35 kun elämä vakiintuu, ja myöhäiskeski-ikä menee sitten jo sinne lähemmäs kuuttakymmentä. Eli hyvin laaja ikäskaala.
Menee Pattayalle ja istuu vain baareissa törisemässä muiden suomalaisjuoppojen kanssa. Ei naisiin vilkaisekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vyötärölihavuus
Niilo 22 on siis keski-ikäinen. Ja Patrik Itäniemi.
Mainitse jokin asia, joka on VAIN yhden ikäryhmän juttu. Lakisääteiset velvollisuudet poislukien.
Olen 55 vuotias eikä minulla ole mitään Marimekko tai Muumi krääsää. Hiuksetkin ovat pitkät.
Crocsit tai vastaavat aina jalassa joka paikassa.
Mullakin on, mutta ikinä en lähde ne jalassa kauppaan. Ikä 60+
Vierailija kirjoitti:
Menee Pattayalle ja istuu vain baareissa törisemässä muiden suomalaisjuoppojen kanssa. Ei naisiin vilkaisekaan.
Miksi mennä Pattayalle, jos ei naisiin vilkaisekaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen 55 vuotias eikä minulla ole mitään Marimekko tai Muumi krääsää. Hiuksetkin ovat pitkät.
Olen vähän vanhempi eikä minullakaan ole Marimekko tai Muumi krääsää. Hiuksetkin ovat pitkät.
M60
Päivittely ja voivottelu.
Säästä puhuminen.
Mun äidin kommentti KAJ:n pojista "Niillä on niin siistit tukatkin." Eli sopivat nuorisolle kai sitten hyvin idoleiksi :D
Marimekko on seniorikansalaisten brändi.