Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 46-vuotiaalla lapsettomalla sinkkumiehellä enää mitään mahdollisuuksia löytää lapsetonta naista, jonka kanssa perustaa ydinperhe?

Vierailija
10.12.2023 |

Vai joko juna meni ohi? 

Olen aina haaveillut vaimosta ja 1-2 lapsesta. Mutta näin on päässyt käymään, että olen kohta 50v ja yksin mennään. 

Toisella kierroksella olevia, eronneita naisia olisi netin deittisovelluksissakin tarjolla vaikka kuinka paljon. Heillä vaan on "lapset tehtynä"...itseäni ei uusperhekuviot kiinnosta. 

Jos vielä nyt keski-ikäisenä haluan perustaa perheen, onko ainoa vaihtoehto hakea nuori vaimo Aasiasta vai vieläkö voi löytää Suomesta...

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani olivat tuossa iässä jo ukkeja mummeja, isovanhemmat vielä nuorempina. Se on luonnollista.

Toki tunnen pari tapausta jossa lapsettomaksi kaikista hoidoista huolimatta jäänyt pari saikin ihan luomuna pari tervettä yllätyslasta pitkästi yli 40v.

Vierailija
42/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka normijärkinen vastuuntuntoinen lisääntymisikäinen ja -haluinen nainen raskautuisi turhariski seniilispermalla?

Siihen on ap syynsä (lapsen etu/paras) että tuskin edes mikään klinikka huolisi yli-ikäisen sedän spermaluovutusta.  

Tämä siitäkin huolimatta että tusinasetä on vanhoilla päivillään vielä keksinyt haluta leikkiä passattuna ulikotileikkiä.

Ikis jatkaa tätä haukkua loputtomiin.

Koko aloituskin on pelkkä trolli jonka varjolla miestä voi taas kerran haukkua.

Te mammat kuvotatte todella. 

Vierailija
44/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisilla naisilla on vaimo-osaamista.

Katso sitten, että se on neitsyt koska kaikki muut ovat paitsi prostituoidut.

Vierailija
45/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin kivaa olla päälle nelikymppisten lapsi, kun omat kakskymppiset menee siinä että valmistautuu omien vanhempien vanhuuteen ja kuolemaan, ja tiedät että menetät heidät nuorena eikä heistä ole sinulle tukiverkoksi mikäli itse saat lapsia siinä 28-35 vuotiaana.

Vierailija
46/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei sinänsä mulle kuulu, mutta kun kyseessä nyt kuitenkin on keskustelu(palsta) niin saamko kysyä, miksi et ole hankkinut lapsia tähä mennessä, jos omat biologiset jälkeläiset ovat sinulle tärkeä asia? Jopa niin tärkeä, että olisit valmis "hankkimaan" vaimon ulkomailta sen/niitä saadaksesi.  

Vastauksena sinun kysymykseesi: kyllähän omien biologisten lasten saaminen on vielä mahdollista tietysti, mutta todennäköisyys siihen että löydät ihmisen jota rakastat ja jonka kanssa voit yhteisiä lapsia saada, ei toki ole valtavan korkea. Eronneita lapsellisia, kaikin puolin kivoja naisia on "markkinoilla" paljon. Perheen saamiseen on siis ihan hyvätkin mahdollisuudet. 

Vierailija
47/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovin kivaa olla päälle nelikymppisten lapsi, kun omat kakskymppiset menee siinä että valmistautuu omien vanhempien vanhuuteen ja kuolemaan, ja tiedät että menetät heidät nuorena eikä heistä ole sinulle tukiverkoksi mikäli itse saat lapsia siinä 28-35 vuotiaana.

Yleensä lapsen hankkiminen onkin itsekästä ja siinä mietitään vain omaa haluaan, ei sillä ole väliä mitä lapsi kokee sen jälkeen kun maailmaan tullut. Ja veloja haukutaan sitten itsekkäiksi🙄

Vierailija
48/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisitko oikeasti vielä pienten lasten kanssa? Itse ainakin suurinpiirtein samanikäisenä naisena voin todeta etten jaksaisi. 

Vierailija
49/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksaisitko oikeasti vielä pienten lasten kanssa? Itse ainakin suurinpiirtein samanikäisenä naisena voin todeta etten jaksaisi. 

Tietenkin jaksaa, nainenhan lapsen hoitaa suurimmaksi osaksi.

Vierailija
50/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos etit 35-40 ikähaitarilla, niin mikä ettei löytyisi. Sun pitää vaan olla aika hyvä saalis naiselle, terveet elämäntavat, hyvä luonteinen, talousasiat kunnossa, tietenkin hyvä hygienia ja muutenkin kaikin puolin katseen kestävä. 

Eivät nuo riitä siihen, että nuorempi nainen kiinnostuisi. Jotta  nainen ottaisi itseään noin paljon vanhemman miehen, täytyisi sen miehen olla jotain tosi erityistä, mitä ei nuoremmista löydy - yleensä se tarkoittaa jotain erityisen kiinnostavaa persoonaa, ja esim. jos molemmat ovat jotain marginaalityyppejä, niin silloin jotain sellaista erikoista. Pelkkä fiksu ja kiva tavismies ei oikein ole vahvoilla - koska niissä naisen kanssa samanikäisissäkin on fiksuja ja kivoja tavismiehiä.

Poikkeus voivat olla ne naiset, jotka eivät löydä kumppania omasta ikäluokastaan, eli joilla on esim. ulkonäössä, persoonassa tai mielenterveydessä jotain, mikä karkottaa kaikki miehet. Eli joku ylipainoinen ja/tai tätimäisen näköinen, tai sitten esim. joku epävakaan persoonallisuushäiriön tai muiden mielenterveysongelmien kanssa kamppaileva nainen. Kun kumppania ei löydy, saattaa osa näistä alkaa kelpuuttaa niitä vähän vanhempia, jolloin vanhemman miehen täytyy tehdä valinta, ottaako mielenterveysongelmaisen, jos tämä vain on nuorempi.

Jos ei se kelpaa, sitten on kehitysmaat ainoa optio.

Vierailija
51/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä yli nelikymppisellä miehellä mitään saumaa enää saada lapsetonta naista. Parisuhdemarkkinoilla on niin kova kisa näistä lapsettomista friiduista, että siinä setämiehet jää ilman. Tosi tuurilla voit löytää itseäsi 10 vuotta nuoremman yh-äidin, jonka kanssa teet yhteisen skidin...

Vierailija
52/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ap ihan mahdoton ajatus mennä yhteen yksinhuoltajan kanssa jolla ihan pienet lapset? Siinä tulisi perhe samantien. Onhan jopa näitä jotka etsii seuraa jo raskaana ollessaan. Silloin se lapsi olisi ihan omaa vastaava kun kokisi syntymänkin yhdessä. 

Vierailija
53/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin kamalaa uusperheessä on?

Vierailija
54/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ap ihan mahdoton ajatus mennä yhteen yksinhuoltajan kanssa jolla ihan pienet lapset? Siinä tulisi perhe samantien. Onhan jopa näitä jotka etsii seuraa jo raskaana ollessaan. Silloin se lapsi olisi ihan omaa vastaava kun kokisi syntymänkin yhdessä. 

Tämä on hyvä ehdotus. Joskus mies jättää, kun nainen tulee raskaaksi.

Vierailija
55/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko olla kummisetä, päiväkodissa töissä tai esim. vapaaehtoistyössä, jossa olet lasten kanssa tekemisissä (olettaen, että sinulla on ns puhtaat jauhot pussissa)?

Vierailija
56/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-40-vuotiaat naiset eivät välttämättä enää tule raskaaksi.

Vierailija
57/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 33v, ei lapsia mutta kaikki sanoo että mulle sopisi. Tykkään lapsista ja olen niiden kanssa erityisen hyvä. Ei vaan oo sopivaa miestä löytynyt ja olen kotihiiri, joten niitä miehiä ei helposti tapaa. Olisi kiva löytää fiksu, ok näköinen ja ok tuloinen mies. 

Vierailija
58/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä oon 33v, ei lapsia mutta kaikki sanoo että mulle sopisi. Tykkään lapsista ja olen niiden kanssa erityisen hyvä. Ei vaan oo sopivaa miestä löytynyt ja olen kotihiiri, joten niitä miehiä ei helposti tapaa. Olisi kiva löytää fiksu, ok näköinen ja ok tuloinen mies. 

Kurjaa kun nämä kunnolliset naiset on juuri niitä jotka viihtyvät kotona ja näin ollen eivät miestä löydä. 

Vierailija
59/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta on mahdollista. Suomi on täynnä lapsettomia naisia, joka ikäluokassa, samoin miehiä. Ongelma onkin siinä, etteivät he kohtaa. Kun tietäisikin miten he löytäisivät toisensa. Onnea kuitenkin etsintään, älä menetä toivoa. Et ole vielä vanha, monet vanhemmatkin ovat perustaneet perheen myöhemmällä iällä.

Vierailija
60/150 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kyllä yli nelikymppisellä miehellä mitään saumaa enää saada lapsetonta naista. Parisuhdemarkkinoilla on niin kova kisa näistä lapsettomista friiduista, että siinä setämiehet jää ilman. Tosi tuurilla voit löytää itseäsi 10 vuotta nuoremman yh-äidin, jonka kanssa teet yhteisen skidin...

Siis kyllä yli nelikymppinen voi hyvinkin löytää lapsettoman naisen. Mutta vaikeaksi menee, jos sen lapsettoman naisen pitäisi haluta lapsia. Yhtä lailla vaikeaksi menee, jos naisen pitäisi olla 10 vuotta nuorempi.  Nimittäin pääsääntöisesti mahdollisuudet ovat aina suunnilleen samanikäiseen, ja 40+ ikäiset eivät enää oikein lapsia kovin todennäköisesti saa. Ja ne, jotka 40 ikävuoteen mennessä eivät ole lapsia tehneet, eivät suurella todennäköisyydellä lapsia edes halua. Ne naiset, jotka haluavat lapsia, pyrkivät kyllä tekemään lapset viimeistään 35-vuotiaana. Mutta silloinkaan ei etsitä kumppaniksi 10 vuotta vanhempaa. Vielä joku 5-6 vuoden ikäero voi mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme