Mistä tulee luulo että vanhemmat naiset näpäyttelevät nuoria naisia kateuden takia?
Ja miksi täällä on joka viikko ulinaketjuja omasta rupsahtamisesta/tätimäistymisestä? Sisäinen kauneushan on tärkeämpää kuin ulkoinen kaikkien omien sanojen mukaan.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää 50v boomerit on pahimpia.
50v on gen x, boomerit 60+
Joojoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 wee ei oo boomeri. Ota nyt selvää.
Joojoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 50-vuotias ole boomer.
Joojoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 50 v ole mikään boomeri :-)
Joojoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v ei ole buumeri.
Joojoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v on gen x, boomerit 60+
Ja 40+ on milleniaali tai genX (tai xennial). Mekään ei olla boomereita ;)
Joojoo
Minut valittiin vapaaehtoishuommissa nuorten ohjaajavastaavaksi, kun olen kuulemma ja omastakin mielestäni olen kaikille tasapuolisesti mukava. Sellaiset 30-40-vuotiaat olivat kyllä kovimpia pätemään ja tiuskimaan teineille. En minä nähnyt tarpeelliseksi tiuskia jos joku tekee virheen, vaan ohjata nätisti oikeaan suuntaan. Lisäksi nämä noin kolmekymppiset huusivat vanhemille kuinka heitä kohdellaan väärin, vanhempi porukka oli vain hiljaa ja kuunteli. Sen jälkeen he kertoivat julkisuudessa, kuinka heitä kohdellaan kaltoin ja kaikki uskoivat. Se väärin kohtelu oli sellaista, että pyydettiins selvitys tehdyistä ostoista yms. Mutta on niitä nuoria, että jos ihan vain ohjaa tekemään homman niinkuin laki vaatii, näm suuttuvat. En ole muutosvastarintainen vanhus, teen tuotekehitystä päätyöksenikin ja olen opiskellut omaehtoisesti. Nuoremmat joskus kysyvät että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä näpäyttäminen pitää sisällään?
Siinäpä 🤔iltapähkinä.
No, semmoista vaikka, että koetapa käyttää koko kapasiteettia, jos sieltä letin alta jotain löytyis.
Sen olen havainnut että äiti ihmiset kyselevät painostaen aina lapsettomalta naiselta että koska tämä aikoo synnyttää. Tämä johtuu kateudesta,siitä että synnyttämättömällä naisella on kaunis ja virheetön vartalo, kun taas synnyttäneellä roikkuu rinnat, perse on levinnyt, vatsa on repeillyt ja täynnä rasvamakkaroita..
He kateuttaan ja ilkeyttään toivoisivat tuon kauniin naisen pilaavan myös kehonsa samanlaiseksi kuin heillä itselläänkin on.
🤮 Burb..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50v ei ole buumeri.
Boomer on vietnamin sodan aikaan syntynyt sukupolvi. 1955-1976 välinen sukupolvi. Jos ihan tarkkoja haluatte olla. Sanan alkuperäinen merkitys siis.
.
En tiennytkään että naiset ajattelevat itse naisten olevan samanlaisia tietyssä iässä. Hieman näpäyttämistä näkisin siinä, jos joku vanhempi nainen käy selittelemään muille, kuinka joku toinen nainen, nuorempi kun hän mutta ei enää mikn super nuori on mukamas katkea vanhenemisesta ja ei voi sietää nuorempiaan ja kauniimpiaan. Tämä siis hänen ihan oma arvionsa, eikä ole edes jutellut tuon naisen kansa, jonka on analysoinut viimeistä piirtoa myöten. Kannattaa ottaa huomioon, että tuollainen saattaa lähettää nuoret naiset ja pojattuon naisen kimppuun, jolloin näyttäisi siltä että olisi ongelmia juuri niiden nuorempien kanssa. Valitettavasti ovat niin tyhmiä, että niihin uppoaa, vaikka mitkä tarinat vanhemmilta naisilta ja miksei myös sediltä.Toisin sanoen nuoret tekee likaisen työn vanhempien käskystä.
Joojoo