Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tulee luulo että vanhemmat naiset näpäyttelevät nuoria naisia kateuden takia?

Vierailija
10.12.2023 |

Ja miksi täällä on joka viikko ulinaketjuja omasta rupsahtamisesta/tätimäistymisestä? Sisäinen kauneushan on tärkeämpää kuin ulkoinen kaikkien omien sanojen mukaan.

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taas höpöä. Oikea itsevarmuus ei ketään ärsytä, sellainen näkyvä  'olen teitä vähän itsevarmempi ja siis parempi' on aika lapsellista, ja varmasti joku mielessään miettii, että elämä tuotakin vielä opettaa.

Minä uskoin niihin setien juttuihin, miten vanhemmat naiset muka on niin kateita. Nolottaa oma hyväuskoisuus näin jälkikäteen. Oikeasti kyse ei ollut kateudesta, harva vanhempi oikeasti on niin pinnallinen,että ulkonäkö on suunnilleen kaikki. Mitä enemmän tulee ikää, sitä vähemmän merkitystä on ulkonäöllä, ja enemmän sillä mitä on ihmisen sisimmässä.

Keitä nämä sedät olivat ja missä kuuntelit heidän juttujaan? Voisitko kertoa jonkun esimerkki tilanteen? Kuulostaa sen verran kummalliselta tarinalta😅

Vierailija
42/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosiaan kiva tietää mistä aloittajan kertoma luulo johtuu. En ole itse nähnyt sellaista että vanhemmat naiset näpäyttelisivät ketään, mutta toisin päin olen kyllä nähnyt. Suomessa on hirveät ennakkoluulot vanhenemisesta, vanhenevia ihmisiä kohdellaan kuin olisivat vähä-älyisiä.

Oma kokemukseni päinvastainen, mutten silti kiellä etteivätkö nuoretkin näpäyttelisi vain koska en ole itse sellaista koskaan nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että nuoret naiset ovat hehkeitä ja kauniita, olen itsekin ollut nuorena hehkeä ja kaunis. Yleensä näpäytän itse nuoria naisia typerästä käytöksestä, heidän ulkonäkönsä ei liity asiaan millään tavalla. Jos näpäytän, nuoren naisen käytös on ollut itsekästä ja pyörinyt oman napansa ympärillä, esimerkiksi seisoa tyhmänä tönöttänyt kaupassa tukkeena sen typerän älylaitteen kanssa, ihan kuin koko kauppa olisi hänen oma markettinsa. Siellä on muitakin, minusta olisi kohteliasta ottaa muutkin ihmiset huomioon eikä vain sitä omaa pärstää ja sitä tyhmää älylaitetta.

Älylaitteet kuuluu nykyaikaan. Sinun käytöksesi on vanhanaikaista.

Älylaite tai ei, muttei silti seisota tien tukkeena yhtään missään. Normaali ihminen voi tuijottaa sitä älylaitetta niin, ettei tuki tietä.

Vierailija
44/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kukaan n.k. näpäytellyt ikinä.

Olen kaikkien kanssa ollut kaveri.

Tiedä, että kunhan oikeasti opit tuntemaan ihmisiä sitten, kun poistut kotoasi niin huomaat, että naistenkin kanssa voi olla ystävä, jos ei perseile ja pilaa kaveruuttaan katteettomalla ylimielisyydellään.

Tunnen ihmisiä jotka puhuvat pahaa kaikista. Valikoiden piikittelevät naamatusten ja joillekin esittävät kivaa, mutta selän takana haukkuvat kuitenkin heidätkin.

Vierailija
45/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai että samanikäiset naiset näpäyttelevät kateuden takia? Opiskelijaporukoissa oli näitä jotka sähisivät naisille ja lirkuttelivat miehille. Sähinäänhän voi olla syynä vaikka jos naiset tekevät virheitä ja miehet eivät.

Ja nyt näin viiskymppisinä osa naisista sähisee edelleen ikäisilleen naisille ja lirkunlärkyn miehille.

Vierailija
46/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuoret naiset vaan ovat niin tyhmiä, etteivät osaa muulla tavalla reagoida vanhempien ja viisaampien naisten neuvoihin

Minut haukkui juuri pari vanhempaa naista päin näköä. Olen kuulemma tyhmä. Ei mitään syytä. Työt on hoidettu hyvin, olen ollut ystävällinen ja mukava heille. Siitä vain yhtäkkiä alkoivat haukkumaan. Ilmeisesti otti koville, kun pomo oli kehunut minua. Työpaikkakiusaamistahan tuo oli. Työpaikalla on kova vaihtuvuus henkilöstön suhteen, enkä kyllä yhtään ihmettele miksi. Onneksi on määräaikainen työ.

Vierailija
47/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää 50v boomerit on pahimpia.

Kyllä mun mielestä nää 5v nykynuoret on pahimpia. Kauheen kiukkusia😅

Vierailija
48/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedä, että kunhan oikeasti opit tuntemaan ihmisiä sitten, kun poistut kotoasi niin huomaat, että naistenkin kanssa voi olla ystävä, jos ei perseile ja pilaa kaveruuttaan katteettomalla ylimielisyydellään.

Tunnen ihmisiä jotka puhuvat pahaa kaikista. Valikoiden piikittelevät naamatusten ja joillekin esittävät kivaa, mutta selän takana haukkuvat kuitenkin heidätkin.

Nämä pahan puhujat kuvittelee myös että kaikki muut toimii samoin kuin he itse.

Vierailija
49/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nuoret naiset vaan ovat niin tyhmiä, etteivät osaa muulla tavalla reagoida vanhempien ja viisaampien naisten neuvoihin

Minut haukkui juuri pari vanhempaa naista päin näköä. Olen kuulemma tyhmä. Ei mitään syytä. Työt on hoidettu hyvin, olen ollut ystävällinen ja mukava heille. Siitä vain yhtäkkiä alkoivat haukkumaan. Ilmeisesti otti koville, kun pomo oli kehunut minua. Työpaikkakiusaamistahan tuo oli. Työpaikalla on kova vaihtuvuus henkilöstön suhteen, enkä kyllä yhtään ihmettele miksi. Onneksi on määräaikainen työ.

Onko paljon muita nuoria naisia jäänyt? Ehkä heillä on agenda savustaa sellaiset pois.

Vierailija
50/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan näpäytellyt nuoria naisia, päinvastoin kehun aina ovat niin sieviä sileine ihoineen-tuppaavat vain olemaan kriittisiä omasta ulkonäöstään, kannustan nauttimaan nuoruudesta

Vierailija
51/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että nuoret naiset ovat hehkeitä ja kauniita, olen itsekin ollut nuorena hehkeä ja kaunis. Yleensä näpäytän itse nuoria naisia typerästä käytöksestä, heidän ulkonäkönsä ei liity asiaan millään tavalla. Jos näpäytän, nuoren naisen käytös on ollut itsekästä ja pyörinyt oman napansa ympärillä, esimerkiksi seisoa tyhmänä tönöttänyt kaupassa tukkeena sen typerän älylaitteen kanssa, ihan kuin koko kauppa olisi hänen oma markettinsa. Siellä on muitakin, minusta olisi kohteliasta ottaa muutkin ihmiset huomioon eikä vain sitä omaa pärstää ja sitä tyhmää älylaitetta.

Älylaitteet kuuluu nykyaikaan. Sinun käytöksesi on vanhanaikaista.

En puhuisi älylaitteista, koska ne näemmä tyhmentävät. 

Toisten huomioon ottaminen on tätäkin päivää. 

-eri 

Vierailija
52/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja monia ärsyttää, jos ihminen on positiivinen ja iloinen. Esim. itse harvemmin valitan kiirettä tai stressiä, enkä juuri koskaan puhu pahaa ihmisistä selän takana. Se tuntuu ärsyttävän monia. He luulevat, etten ole heidän puolellaan, kun en hauku ketään. 

Anniina Valtonenhan kirjoitti joskus tästä samasta asiasta. Häntä kiusataan, koska hän on positiivinen ja iloinen ihminen. Hapannaamat tekevät kaikkensa tuhotakseen iloisuuden.

Vierailija
53/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä osa näpäyttelee kateuden tai ennakkoluulojen vuoksi. Näpäyttely on typerä tapa ja kertoo enemmän tekijästä kuin kohteesta oli sitten ikänumero mitä tahansa. 

Vanhoja naisia on ärsyttänyt minussa mm. Se, että olen heidän mielestä luullut itsestäni liikoja, minulla on ollut näppylä naamassa, olen ollut liian sitä tai tätä, koska minulla on hyvä itsetunto niin en ole kuulemma kunnioittanut yhtä vanhaa naista niin hän päätti huutaa minulle, kuulemma ääneni on ärsyttävä, kuulema ässäni suhisee, en kuulema tajua mistään mitään, kuulemma nuoria aina kiusataan että minunkin pitäisi ajatella että minä olen henpukka jne. Kyllä otan osan puhtaana kateutena.

Osan mielestä myös en saisi olla hyvä missään, koska olen nuorempi, jne.

Itse inhoan vanhemmissa sitä käskyttävää vanhanaikaista tyyliä ja muiden latistamista, huonoa itsetuntoa ja unpinielisyyttä s

ekä sitä että ei olla lainkaan ajantasalla.

Kohtelen silti kaikkia hyvin vaikka kokemus on tuonut ennakkoluuloja vanhempia naisia kohtaan. 

Vierailija
54/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin huomautin joskus n.50-60v naiselle että päästäisi ohi eikä tukkisi koko käytävää, niin vastauksena oli inhoten tuijotus pitkin nenänvartta ja sitten perästäpäin jupina kuinka nuoret ovat niin huonokäytöksisiä eivätkä teitittele. 

Vierailija
55/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette molemmpuolin iha tun va jakkeja seksistejä, naisia on 3 miljardia, siihen mahtuu niin äidilliset hahmot kun narsistiset kuspäätkin. Pissavärkki ei tee teistä kaikista samaa ihmistä. >_>

Vierailija
56/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin huomautin joskus n.50-60v naiselle että päästäisi ohi eikä tukkisi koko käytävää, niin vastauksena oli inhoten tuijotus pitkin nenänvartta ja sitten perästäpäin jupina kuinka nuoret ovat niin huonokäytöksisiä eivätkä teitittele. 

Sinä olet aina se syyllinen huolimatta muiden käytöksestä, jos toinen on jo päättänyt että olet ikäsi vuoksi arvottomampi ihminen.

Vierailija
57/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti ja kaunis nainen. Olen ollut muita kohtaan ystävällinen ja asiallinen, mutta se ei ole koskaan riittänyt. Olen lapsuudesta saakka saanut ihme kommentteja ulkonäöstäni niin eri-ikäisiltä kuin eri sukupuolta olevilta. Ajattelin että iän myötä se loppuisi, mutta ei ilmeisesti. 

Vierailija
58/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja monia ärsyttää, jos ihminen on positiivinen ja iloinen. Esim. itse harvemmin valitan kiirettä tai stressiä, enkä juuri koskaan puhu pahaa ihmisistä selän takana. Se tuntuu ärsyttävän monia

Anniina on ihana. En usko tähän juttuun yhtään. Turha on ap.n yrittää todistella.

Kyllä ei siellä sohvanperukalla elämänkokemus kasva.

Vääävää

Vierailija
59/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä nuoremmat näpäyttelee vanhempia, hirveä egomarssi menossa nuoremmilla naisilla, ovat olevinaan parempia, vaikka eivät ole. Mutta huvittavaa katsottavaa.

Kun keski-ikäiset aikoinaan astuivat työelämään, kuunneltiin ja otettiin oppia vanhemmista, kokeneemmista tekijöistä ja heitä arvostettiin. 

Nykyään aloitetaan työelämä vähättelemällä ja näpäyttelemällä vanhempia.

Samaa käytöstä, mitä on opittu kotona, koulussa jne. 

Vierailija
60/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko paljon muita nuoria naisia jäänyt? Ehkä heillä on agenda savustaa sellaiset pois.

90% väestä tuolla on todella ilkeitä luonteeltaan. Puhuvat muille ja muista todella ilkeään ja tympeään sävyyn. En itse ole mikään teini enää. Osaan työni, olen ahkera, iloinen ja positiivinen. Se ärsyttää monia. On ärsyttänyt aina. 

Mielestäni tämä ei ole ikäkysymys, vaan luonnekysymys. Kivat ihmiset ovat kivoja läpi elämän. Räksyttimet räksyttävät aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi