Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tulee luulo että vanhemmat naiset näpäyttelevät nuoria naisia kateuden takia?

Vierailija
10.12.2023 |

Ja miksi täällä on joka viikko ulinaketjuja omasta rupsahtamisesta/tätimäistymisestä? Sisäinen kauneushan on tärkeämpää kuin ulkoinen kaikkien omien sanojen mukaan.

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai että samanikäiset naiset näpäyttelevät kateuden takia? Opiskelijaporukoissa oli näitä jotka sähisivät naisille ja lirkuttelivat miehille. Sähinäänhän voi olla syynä vaikka jos naiset tekevät virheitä ja miehet eivät.

Vierailija
2/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen on erityisen rumaa jos siihen liittyy liikkumattomuus ja lihavuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää 50v boomerit on pahimpia.

Vierailija
4/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vanhemmista naisista, mutta samanikäiset huomauttelee herkästi jos liikun ihmisten ilmoilla arkisissa vaatteissa ja meikittä. "Liikutko aina tuon näköisenä"

Vierailija
5/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori nainen ja melko kaunis ja elämäni aikana minua on näpäyttäneet eniten omanikäiseni ja kiusaajat myös sen ikäisiä. johtuu niin paljon ihmisestä, ettei voi yleistää.

Vierailija
6/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai että samanikäiset naiset näpäyttelevät kateuden takia? Opiskelijaporukoissa oli näitä jotka sähisivät naisille ja lirkuttelivat miehille. Sähinäänhän voi olla syynä vaikka jos naiset tekevät virheitä ja miehet eivät.

Tämä. Myös naiset voivat olla sovinisteja.

Vierailija
7/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä näpäyttäminen pitää sisällään? 

8/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oo tarvetta näpäytellä ketään 😄 Eikä mukaan kai oo näpäytelty, tai sitte en oo vaan  tajunnu 😅  

Vierailija
9/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole luulo, vaan kokemusperäinen tieto.

En ole kokenut vastaavaa enkä ole itsekään pitänyt tarpeellisena näpäyttää ketään. 

Vierailija
10/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis tämä näpäyttäminen on? Typeränkuuloinen sanakin. Jotain vittuilua, tms?

Minulle ovat ihmiset olleet pääasiassa ystävällisiä ja asiallisia. Ihan iästä riippumatta. En mielelläni edes pyöri huonosti käyttäytyvien seurassa.

Vierailija
11/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kokenut vastaavaa enkä ole itsekään pitänyt tarpeellisena näpäyttää ketään. 

Miksi se kumoaisi muiden kokemukset?

Vierailija
12/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis näpäyttelet nuorempia naisia kateuden vuoksi. Jos kerta kokemusta on olet itse silloin kokija. Toisen tunteita ei voi kokea.

Vierailija
13/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret naiset vaan ovat niin tyhmiä, etteivät osaa muulla tavalla reagoida vanhempien ja viisaampien naisten neuvoihin

Vierailija
14/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuoret naiset vaan ovat niin tyhmiä, etteivät osaa muulla tavalla reagoida vanhempien ja viisaampien naisten neuvoihin

Tämä. Toisaalta nuoret miehet eivät ole, vaan ovat herkkua.

Vierailija
15/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä vanhemmat naiset helposti näpäytteli kun olin nuori. Syytä en tiedä mutta en tykännyt. En siis näpäyttele nuoria.

Vierailija
16/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se kumoaisi muiden kokemukset?

No ihan samoin kuin muissakin asioissa. Kyllä minä tällä elämänkokemuksella pystyn sanomaan, että jos en itse ole kokenut väkivaltaa, niin sellaista ei silloin tapahdu!

Vierailija
17/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Itse en ole mainittavan kaunis nainen, en hoikkakaan, vaan tavallisen näköinen. Olen kuitenkin usein nuorempana törmännyt tuohon, että keski-ikäiset naiset suhtautuu minuun jotenkin piikikkäästi ja ärsyyntyneesti. Oman ikäiset tai nuoremmat naiset ei eikä minkään ikäiset miehet. Tästä tulkitsen, että keski-ikäisten naisten piikikkäässä suhtautumisessa ei ole syynä kateus ulkonäöstä, koska ei minulla ole ulkonäössä mitään erityistä josta olisivat kateellisia. 

Vierailija
18/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitikö ne miehet sekoittaa tähänkin ketjuun, vaikka tämä ei mitenkään liittynyt miehiin

Vierailija
19/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Itse en ole mainittavan kaunis nainen, en hoikkakaan, vaan tavallisen näköinen. Olen kuitenkin usein nuorempana törmännyt tuohon, että keski-ikäiset naiset suhtautuu minuun jotenkin piikikkäästi ja ärsyyntyneesti. Oman ikäiset tai nuoremmat naiset ei eikä minkään ikäiset miehet. Tästä tulkitsen, että keski-ikäisten naisten piikikkäässä suhtautumisessa ei ole syynä kateus ulkonäöstä, koska ei minulla ole ulkonäössä mitään erityistä josta olisivat kateellisia. 

Ei ehkä muihin nuoriin naisiin verrattuna, mutta heihin verrattuna kyllä.

Vierailija
20/132 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitikö ne miehet sekoittaa tähänkin ketjuun, vaikka tämä ei mitenkään liittynyt miehiin

Tämä. Liittyy tyhmyyteen jos piikittelee vain nuoria naisia muttei nuoria miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi