Mistä tulee luulo että vanhemmat naiset näpäyttelevät nuoria naisia kateuden takia?
Ja miksi täällä on joka viikko ulinaketjuja omasta rupsahtamisesta/tätimäistymisestä? Sisäinen kauneushan on tärkeämpää kuin ulkoinen kaikkien omien sanojen mukaan.
Kommentit (132)
Onhan se hirveää, jos joku on koulutettu, osaava, ahkera, positiivinen, auttavainen, mukava ja vielä nättikin. Kyllä se silloin on haukuttava maan rakoon. Juuri kuuntelin töissä sellaista sontaa, ettei mitään rajaa. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta kyllähän se noista ihmisistä huonon kuvan antaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas tämän naisvihaa pursuilevan vääväävauvan aloituksia. Kohta alkaa ylimielinen solvaus ja, kun ilmiannoin tämän(kin), niin suuttuu ja pistää spämmitaitonsa peliin.
Kuulostat vainoharhaiselta. Älä anna vainoharhasi vaikuttaa siihen miten huonosti muita kohtelet. Kaikki eivät ole sinua vastaan, vaikka kehtaisivatkin olla nuorempia.
On taas höpöä. Oikea itsevarmuus ei ketään ärsytä, sellainen näkyvä 'olen teitä vähän itsevarmempi ja siis parempi' on aika lapsellista, ja varmasti joku mielessään miettii, että elämä tuotakin vielä opettaa.
Minä uskoin niihin setien juttuihin, miten vanhemmat naiset muka on niin kateita. Nolottaa oma hyväuskoisuus näin jälkikäteen. Oikeasti kyse ei ollut kateudesta, harva vanhempi oikeasti on niin pinnallinen,että ulkonäkö on suunnilleen kaikki. Mitä enemmän tulee ikää, sitä vähemmän merkitystä on ulkonäöllä, ja enemmän sillä mitä on ihmisen sisimmässä.
Ei vaan keski-ikäiset miehet näpäyttelee nuorempia miehiä. Töissä tätä näkee usein. Mutta siitä ei puhuta, on kuulemma "normaalia"
Meillä töissä nuoremmat näpäyttelee vanhempia, hirveä egomarssi menossa nuoremmilla naisilla, ovat olevinaan parempia, vaikka eivät ole. Mutta huvittavaa katsottavaa.
Siinä on ehkä se yhtälö, että tädit muuttuu painovoiman ansiosta iän myötä vihaisen näköiseksi, kun suupielet valahtaa ja kulmat alkaa roikkua, ja samaan aikaan suomalaiset luulevat, että kaikki kadehtivat heitä.
Lopputulos: nuori nainen, jota täti katsoo mukamas vihaisesti, ja tyttö päättelee, että se on kateutta.
Olen nähnyt tuota työpaikalla liian usein. Jotkut alkavat jopa väittää, että heitä kiusataan, jos katsoo väärällä ilmeellä.
Mtv:n uutisissa on niitä räkänauruhymiöitä esim. Veitolaan ja Mariniin liittyvissä uutisissa. Nämä vanhemmat naiset ja junteimmat miehet eivät tunnu tajuavan, että uutisen takana on toimittaja ja uutisen on tarkoitus kerätä klikkejä. Onko nämä "eukot ja juntit" todella niin tyhmiä vai ovatko ne trolliprofiileja? Suosittelen estämään idiooteimmat .
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan keski-ikäiset miehet näpäyttelee nuorempia miehiä. Töissä tätä näkee usein. Mutta siitä ei puhuta, on kuulemma "normaalia"
Saattaa koskea kumpaakin sukupuolta. Itse en ole koskaan huomannut tuollaista mutten sen perusteella kiellä sen olemassaoloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuoret naiset vaan ovat niin tyhmiä, etteivät osaa muulla tavalla reagoida vanhempien ja viisaampien naisten neuvoihin
Tämä. Toisaalta nuoret miehet eivät ole, vaan ovat herkkua.
pitikö ne miehet sekoittaa tähänkin ketjuun, vaikka tämä ei mitenkään liittynyt miehiin
Tämä. Liittyy tyhmyyteen jos piikittelee vain nuoria naisia muttei nuoria miehiä.
ahaa. siis tasa-arvoa. kun ketjussa puhutaan naisista, niin sinun pitää mennä sinne vänkäämään miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä nuoremmat näpäyttelee vanhempia, hirveä egomarssi menossa nuoremmilla naisilla, ovat olevinaan parempia, vaikka eivät ole. Mutta huvittavaa katsottavaa.
Miksi puhut nuorista ja sitten kuitenkin erottelit sukupuolet? Onko pilkkaamasi sukupuoli samaa kuin omasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on taas tämän naisvihaa pursuilevan vääväävauvan aloituksia. Kohta alkaa ylimielinen solvaus ja, kun ilmiannoin tämän(kin), niin suuttuu ja pistää spämmitaitonsa peliin.
Kuulostat vainoharhaiselta. Älä anna vainoharhasi vaikuttaa siihen miten huonosti muita kohtelet. Kaikki eivät ole sinua vastaan, vaikka kehtaisivatkin olla nuorempia.
Älä poika höpätä.
Ymmärrän että nuoret naiset ovat hehkeitä ja kauniita, olen itsekin ollut nuorena hehkeä ja kaunis. Yleensä näpäytän itse nuoria naisia typerästä käytöksestä, heidän ulkonäkönsä ei liity asiaan millään tavalla. Jos näpäytän, nuoren naisen käytös on ollut itsekästä ja pyörinyt oman napansa ympärillä, esimerkiksi seisoa tyhmänä tönöttänyt kaupassa tukkeena sen typerän älylaitteen kanssa, ihan kuin koko kauppa olisi hänen oma markettinsa. Siellä on muitakin, minusta olisi kohteliasta ottaa muutkin ihmiset huomioon eikä vain sitä omaa pärstää ja sitä tyhmää älylaitetta.
Eiköhän se johdu ihmisestä. Mua kiusasi kaksi 20v naista työpaikallani, olen silloin itsekin vähän päälle 20v. Sitten taas kaksi vanhempiaa naista oli tosi ystävällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Nää 50v boomerit on pahimpia.
Ja siellä taas Jonne huutelee tietämättä, mitä ikäluokkaa boomerit ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että nuoret naiset ovat hehkeitä ja kauniita, olen itsekin ollut nuorena hehkeä ja kaunis. Yleensä näpäytän itse nuoria naisia typerästä käytöksestä, heidän ulkonäkönsä ei liity asiaan millään tavalla. Jos näpäytän, nuoren naisen käytös on ollut itsekästä ja pyörinyt oman napansa ympärillä, esimerkiksi seisoa tyhmänä tönöttänyt kaupassa tukkeena sen typerän älylaitteen kanssa, ihan kuin koko kauppa olisi hänen oma markettinsa. Siellä on muitakin, minusta olisi kohteliasta ottaa muutkin ihmiset huomioon eikä vain sitä omaa pärstää ja sitä tyhmää älylaitetta.
Älylaitteet kuuluu nykyaikaan. Sinun käytöksesi on vanhanaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se johdu ihmisestä. Mua kiusasi kaksi 20v naista työpaikallani, olen silloin itsekin vähän päälle 20v. Sitten taas kaksi vanhempiaa naista oli tosi ystävällisiä.
Miksi luulet että jokin ilmiö vaatii sen että joka ikinen ikäryhmään kuuluva ihminen olisi tietyntyyppinen?
Olisi tosiaan kiva tietää mistä aloittajan kertoma luulo johtuu. En ole itse nähnyt sellaista että vanhemmat naiset näpäyttelisivät ketään, mutta toisin päin olen kyllä nähnyt. Suomessa on hirveät ennakkoluulot vanhenemisesta, vanhenevia ihmisiä kohdellaan kuin olisivat vähä-älyisiä.
Minua ei kukaan n.k. näpäytellyt ikinä.
Olen kaikkien kanssa ollut kaveri.
Tiedä, että kunhan oikeasti opit tuntemaan ihmisiä sitten, kun poistut kotoasi niin huomaat, että naistenkin kanssa voi olla ystävä, jos ei perseile ja pilaa kaveruuttaan katteettomalla ylimielisyydellään.
Tunnistan inhon ja näpäyttämisen tarpeen nuoria naisia kohtaan. Olen inhonnut sitä ihmisryhmää aina, jopa ollessani itse nuori nainen. Ja ehkä olen jonkun mittapuulla sitä edelleen.
Osaltaan se johtuu äänenkorkeudesta ja intonaatiosta, tavasta nostaa äänekorkeutta lauseen lopussa siten, että kaikki kuulostaa kysymykseltä/innokaalta/tyhmältä.
Sitten osa on vaan niin ylimielisen oloisia kaiken sen epävarmuuden/kokemattomuuden/ymmärtämättömyyden alla että jotenkin vaan vituttaa. Ja se minäminäminä, apua.
Haluaisin olla sellainen äidillinen suojeleva susismadame ja ottaa kaikki nuoret naiset siipien alla, mutta ei vain pysty.
Ei kai mainittavasti sitäkään. Mutta olen aika itsevarma ihminen, sellaisella rauhallisella tavalla itsevarma, ei päällekäyvällä tavalla. Luulen että se herättää ärtymystä, ehkä kateuttakin 50 plus ikäisissä naisissa, koska heidät on kasvatettu epäitsevarmoiksi (yleistys mutta pitää hyvin monen kohdalla paikkaansa että on saanut tuollaisen kasvatuksen aikoinaan).