Tuleeko naisille negatiivinen fiilis, jos 50v miehellä on 20-50v ikähaarukka nettiprofiilissa?
Mies haluaa vain maksimoida hakutulokset mahdollisimman laajalla rangella.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehelle kelpaa 7-kymppiset naiset? Ikähän on vain numero.
Niin. Naisille pitää kelvata itseä 20 vuotta vanhempi, niin kyllä silloin pitää miehillekin kelvata.
Miten tuo "pitää kelvata" ilmenee sun omassa elämässä?
Ei tule, koska ei tuollainen mies yhtäkään naista tule saamaan. Ihan yhdentekevää, mitä hän kirjoittaa treffipalstoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa ällön vaikutelman oman ikäisille.
Itse jos olisin 50 v mies, tuskin välittäisin, mitä oman ikäiseni naiset seurusteluistani ajattelevat, sillä en tuon ikäisiä naisia itse hakisi. Kiinnostaisi enemmän, mitä ne nuoret mimmit ajattelee hopeaketun avuista.
Mistä avuista? Kerro muutama esimerkki.
En ole tuo hypoteettinen 50 v mies, joten miksi kysyt minulta? Pitäisikö minun siis keksiä kuvitteellinen henkilöprofiili tyydyttääkseni uteliaisuutesi? Häh?
Jos sinä kirjoitit "mimmit ajattelee hopeaketun avuista", niin varmaan osaat kertoa, mitä ne hopeaketun avut ovat?
mies ei ainakaan ole ikärasisti, kun jopa 30v skaalalla naiset kelpaa ja jopa 50v mummot ovat mukana skaalalla
Todellakin. Tuo on iso syy miksi en ole deittisivuilla. Haluan, että lapseni ovat turvassa seuraavan kumppanini seurassa.
Tulee todellakin negatiivinen fiilis. Oksettaa nämä vanhat ukot jotka kuvittelee saavansa minun ikäisiäni. En huolisi isäni ikäistä.
t. 23
Tuollaiset ukot on noloja. Tulee myötähäpeä niiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Näitä suurten ikäerojen pareja nykyään yhä enemmän. Monet ulkomaalaiset naisetkin naimisissä huomattavasti vanhemman herrasmiehen kanssa. Usein kainalossa 20-30vuotias kaunotar ja ukko päälle 60v. Tää on tätä nykyaikaa tämmöinen. Onhan vanhempi mies on turvallinen ja hyvä vaihtoehto. Nuoret kollit ja pojanklopit lapsellisiaja jotkut pelkäävät arkielämää ja lapsia. Vanhempi mies viihtyy hyvin kotona.
Minun oma mies on vähän päälle kuusikymppinen ja ei puhettakaan, että hän jaksaisi enää pienten lasten hoitoa yövalvomisineen. Lapset on syytä tehdä ajoissa.
No ei, meressä on muitakin kaloja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! En edes halua tutustua ikäiseeni viiskymppiseen joka lähtökohtaisesti etsii kumppania omien lastensa ikäisistä nuorista. Luokittelen hänet heti jollain tapaa ihmiseksi jolta on a) todellisuuden taju hukassa tai sitä ei ole koskaan ollutkaan b) joksikin elostelijaksi joka kuvittelee itsestään ihan liikaa tai c) kaikkea edellämainittua jolle ei oman ikäiset kelpaa.
Herää heti kysymys kuka luulee että jollekin 20-30v kelpaa viiskymppinen? Mitä yhteistä heillä edes olisikaan?
Kyllä 50v miehelle omaikäinenkin nainen kelpaa, mutta vain pieni osa heistä miellyttää silmää. Silloin mies rajoittaa itse omia mahdollisuuksia saada nainen.
Kyllä 50 v ikään mennessä pitäisi osata rakastua muuhunkin kuin ulkonäköön, suurin osa oppii tämän jo teini-iän jälkeen.
Ei 50 v mieskään ulkonäöllisesti miellytä, heidän kanssa seurustellaan, jos persoonat, arvomaailma ja keskinäinen kemia kohtaa. Hyvä ulkonäkö on kiva bonus, mutta ei todellakaan enää seurustelun kantava voima
Ennemminkin säälittää kun ei tajua minkä vaikutelman antaa.
Ap:n tinderkeskustelu matchin kanssa:
Ap: Oi unelmieni nainen! Missä olet piileskellyt koko elämäni ajan?
Match: No... Ensimmäisen puoliskon aikana en ollut edes syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin! En edes halua tutustua ikäiseeni viiskymppiseen joka lähtökohtaisesti etsii kumppania omien lastensa ikäisistä nuorista. Luokittelen hänet heti jollain tapaa ihmiseksi jolta on a) todellisuuden taju hukassa tai sitä ei ole koskaan ollutkaan b) joksikin elostelijaksi joka kuvittelee itsestään ihan liikaa tai c) kaikkea edellämainittua jolle ei oman ikäiset kelpaa.
Herää heti kysymys kuka luulee että jollekin 20-30v kelpaa viiskymppinen? Mitä yhteistä heillä edes olisikaan?
Kyllä 50v miehelle omaikäinenkin nainen kelpaa, mutta vain pieni osa heistä miellyttää silmää. Silloin mies rajoittaa itse omia mahdollisuuksia saada nainen.
Kyllä 50 v ikään mennessä pitäisi osata rakastua muuhunkin kuin ulkonäköön, suurin osa oppii tämän jo teini-iän jälkeen.
Ei 50 v miesk
Minun ainoat vaatimukset naiselle on se, että nainen miellyttää silmää ja että intuitio sanoo tuon naisen olevan sopiva minulle. Edes treffejä ei minun puolesta tarvittaisi. On niin harvinaista tavata nainen, joka miellyttää silmää ja "gut feeling" sanoo tuon naisen sopivan minulle ja vielä, että nainen on kiinnostunut minusta. Silloin ei ole varaa nirsoilla yhtään mistään käytännön asioita. Ei ole väliä kestääkö suhde päivän, puoli vuotta, pari vuotta vai koko elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen, ja minulla on ollut kaikenikäisenä se tilanne, että vain pieni osa miehistä miellyttää silmää. Että sen vuoksi en oikein ymmärrä ongelmaasi. Oikein hyvin on löytynyt hyvänäköisiä, fiksuja ja mukavia miehiä, vaikka olen itse moninkin eri tavoin rajannut hakuani pieneen otantaan - minulla on ulkonäön lisäksi myös persoonaan liittyviä kriteereitä.
En muutenkaan oikein käsitä, miten uskot mahdollisuutesi lisääntyvät, jos haet myös niistä ikäryhmistä, jotka eivät 99% todennäköisyydellä ole sinusta kiinnostuneita - eihän se lisää mahdollisuuksiasi. Saat vain nähdä isomman määrän niitä, jotka antavat sinulle pakit. Katsos kun se ei vielä lisää mahdollisuuksiasi, että itse viehätyt nuorista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää maksimoida mutta vaikutus on päinvastainen. Ei siihen Einsteinia tarvita ymmärtääkseen.
Näinhän se yleensä menee. Pari-kolmikymppiset ei ole kiinnostuneita isänsä ikäisestä vanhuksesta, ja ne 40-50v jotka voisivat olla kiinnostuneita iän puolesta jättävät väliin koska on ällöä että 50v etsii itseään niin paljon nuorempaa seuraa.
Kyllähän se omaa fiilistä laskee, jos 50v mies kelpuuttaisi jopa 20v lapsosen. Mielestäni viiskymppisen ikähaarukka voisi olla tyyliin 35-55. Mutta mitäpä tuosta. Eipä minun tarvitse sekaantua miehiin jotka hakevat lastensa ikäisiä kumppaneita. Minä keskityn niihin fiksuihin miehiin.
Käytä mielummin Audi Miehen laskukaavaa joka aikanaan aiheutti paljon pahennusta:
Oma ikä / 2 + 7.
50 / 2 = 25 + 7 = 32v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nainen, ja minulla on ollut kaikenikäisenä se tilanne, että vain pieni osa miehistä miellyttää silmää. Että sen vuoksi en oikein ymmärrä onge
Onhan se 1% 20v naisista kaikki plussan puolella. Jos 25v naisista 5% voisi olla kiinnostunut, niin ne kaikki lisäävät mahdollisuuksia saada nainen.
Vierailija kirjoitti:
Näitä suurten ikäerojen pareja nykyään yhä enemmän. Monet ulkomaalaiset naisetkin naimisissä huomattavasti vanhemman herrasmiehen kanssa. Usein kainalossa 20-30vuotias kaunotar ja ukko päälle 60v. Tää on tätä nykyaikaa tämmöinen. Onhan vanhempi mies on turvallinen ja hyvä vaihtoehto. Nuoret kollit ja pojanklopit lapsellisiaja jotkut pelkäävät arkielämää ja lapsia. Vanhempi mies viihtyy hyvin kotona.
Käytännössä mahdollisuus saada paljon nuorempi nainen onkin etsiä ulkomailta, ja tarkemmin sanottuna kehitysmaista - jostain sellaisesta maasta, jossa on paljon ihmisiä haluamassa Eurooppaan. Tällöin suhteen saa sellaisen kanssa, joka ei ole rakastunut eikä tunne seksuaalista vetoa miestä kohtaan, mutta päästäkseen Suomeen, tekee vaihtokaupan, jossa mies sitten saa toivomansa nuoren "kumppanin". Ehkä 1-2% voi olla oikeita ihmissuhteita, valtaosa on tällaisia "järjestelyjä".