Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapselleni on ollut itsestäänselvää, että ihmisen ulkomuodosta ei voi päätellä, minkä maalainen hän on, mitä sukupuolta hän edustaa tai ketä

Vierailija
04.12.2023 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000010033535.html

Eli opetetaan että mitkään aistihavainnot eivät ole tosia vaan ihmisen oman pään sisäinen "totuus" on se, jota muidenkin on uskottava ja mukana leikittävä?

Mä en vaan tajua tätä meininkiä. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kakarasta tulee Jeesuksen mieliharmi ja ihmisten sydänten hapatus.

Vierailija
22/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 kertaa sadasta voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näen kadulla tummaihoisen ihmisen, päättelen, että tuossa on tummaihoinen ihminen. Jos hän puhuu minulle englantia, niin oletan (todennäköisesti täysin väärin?), että hän ei osaa suomea. Jos hän uhkailee minua, niin oletan, että hän on vaarallinen (jälleen väärä havainto ?) ja jos hän yrittää viedä pinkin paitani, niin en oleta, että hän on homo, vaan todennäköisesti epäilen hänen yrittävän rais kausta.

Nämä oletukset ovat mielestäni ok. Ymmärrätkö eron siihen, että olettaisit kansalaisuuden ulkonäöstä? Palstalla näkyy olevan paljon niitä, jotka eivät sitä ymmärrä. Olisi varmaan pitänyt olla Maria Veitola äitinä, niin olisivat oppineet ajoissa.

Vierailija
24/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää

Vierailija
25/25 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kävelee kuin ankka, ääntelee kuin ankka ja näyttää ankalta niin se hyvin todennäköisesti ON ankka.

Jos se nyt sitten omissa ankanaivoissaan identifioi itsensä virtahevoksi niin ... yksvitunhailee, en osallistu harhan vahvistamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän