Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sertralinista

Vierailija
19.07.2023 |

Onko kellään kokemusta Sertralinin aiheuttamasta ripulista ja ennenkaikkea, mikä siihen aittaa? Annostuksen noston myötä alkanut vaiva ja todella järkky! En vielä haluaisi luovuttaa lääkkeen kanssa, koska muuten saattaa olla sopiva, mutta näinkään tämä ei tietenkään voi jatkua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuttua. Älä anna periksi, nuo sivuoireet ovat todella vastenmielisiä mutta ne menevät ohitse ensimmäisten kuluvien päivien, enintään viikon tai kahden kuluttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuttua. Älä anna periksi, nuo sivuoireet ovat todella vastenmielisiä mutta ne menevät ohitse ensimmäisten kuluvien päivien, enintään viikon tai kahden kuluttua.

Lohdullista, kiitos. Toivon todella!

Ap

Vierailija
4/10 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna paskan lentää, voit itseksesi hihitellä äänille.

Vierailija
5/10 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on vasta muutamien päivien - parin viikon kestoisesta asiasta, mitään syytä huoleen ei ole. Useissa lääkkeissä on aloitus- tai annonostovaiheessa epämiellyttäviä haittavaikutuksia. Myös lääkesivuvaikutuksena ilmenneitä suolisto-oireita voi hoitaa onnistuneesti ruokavaliolla kuten muutenkin.

Monen on pakko käyttää jonkinlaisessa kunnossa tai hengissä pysyäkseen pitkään tai jatkuvasti lääkkeitä, joilla on hyvin vaikeita sivuvaikutuksia.

Vierailija
6/10 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tästä tiedä mitään, mutta jos ei ole pakko ottaa tyhjään vatsaan niin kannattaa ehdottomasti syödä alle kunnolla jotain. Oma lääke laittaa mahan aivan sekaisin, jos syö tyhjään vatsaan mutta jos syö ruokaa alle, ei tule mitään oiretta. Tässäkin tämä siis tyypillinen sivuoire.

Vierailija
7/10 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mikä annostus sulla on? Ei mulla mitään ripulia tullut 50mg nostosta. Tosin mä syön joka päivä Gefilus-kapselin. En tiedä onko sillä jotain vaikutusta sitten.

Vierailija
8/10 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa mikä annostus sulla on? Ei mulla mitään ripulia tullut 50mg nostosta. Tosin mä syön joka päivä Gefilus-kapselin. En tiedä onko sillä jotain vaikutusta sitten.

100mg, 50mg ei ollut ongelmia.

Ap

Vierailija
9/10 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100mg, 50mg ei ollut ongelmia.

Ap

Mullakin on tuo 100mg käytössä.

Vierailija
10/10 |
19.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta söin, 4kk tais mennä aika maksimilla, ei auttanu, mutta pierut haisi ihan kauhealle koko ton ajan, ja niitä riitti paljon.

se haju on jotaki x 100 pahempi ku normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi