Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tämä alkoi, että posti jakaa paketit minne sattuu noudettaviksi!

Vierailija
03.12.2023 |

Kaksi paketti ja kummassakin noutopaikka vaihtunut, mutta ei tietenkään edes samaksi vaan toinen 2,5 km tästä länteen ja toinen reilun 3km etelään. 

Kaiken huipuksi tässä noin 200m päässä on ihan postin noutopiste hyllytiloineen (sen noutopisteeksi valitsinkin) ja siinä on myös julmettu lokerikko sekä noita lokerikkoja oli äkkiseltään laskettuna kolmisenkymmentä lähempänä mitä nämä kaksi joihin paketit on ohjattu.

Kiva lähteä tällaisella pakkasella noita hakemaan ja tuohon toiseen ei mene edes julkisia tästä kovinkaan lähelle eli sama kävellä koko matka.

Ei perze.

Kommentit (237)

Vierailija
221/237 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella ainakin ihmettelen joka kerta, jos paketti on toimitettu paikkaan minkä olen valinnutkin.

Sama Jyväskylässäkin. Silloin kun tulee saapumisilmoitus itse valitsemaani noutopisteeseen niin olen erittäin yllättynyt, joskin positiivisesti. Kuvastaa hyvin (surkuhupaisasti) postin nykyistä tilaa.  

Vierailija
222/237 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille laiskimus-fat-ass-weeteille tekee ihan hyvää pienet kävelyretket niitten helevatan pakettienne perään. Itsepä tilasitte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/237 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille laiskimus-fat-ass-weeteille tekee ihan hyvää pienet kävelyretket niitten helevatan pakettienne perään. Itsepä tilasitte.

Oletko kenties postilla tai vastaavassa kuljetusyrityksessä töissä pakettien kuskaajana? On niin katkeran ja kitkerän kuuloista tekstiä. 

Vierailija
224/237 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin mitään tilaan ja yleensä tullut tuohon k-kauppaan noudettavaksi samalla kauppareissulla. Nyt meni pieleen. Pakettini on reilun 100 km. Päässä noudettavissa.  Joo, en hae! Lähettäköön takaisin tai uudelleen ohjatkoon. Mulle sama. Harmi vain, että paketti on jo maksettu mutta en ala ajamaan runsasta 200 km  vain saadakseni parinkympin paketin.

Vierailija
225/237 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tehnyt nyt muutaman kerran niin, että jätän vain kylmästi paketit noutamatta ja palautus lähtee sitten suoraan tavarantoimittajalle, kun noutoaika menee umpeen. 

Jokin vastuu luulisi heilläkin olevan, kun kauppojen netti-sivuilla saa valita postituspisteen ja asiakkaana maksan siitä postimaksut, niin silloin myös odotan, että paketti toimitetaan sinne, minne sen tilasin. 

Minä olen laittanut palautetta nettikaupalle, jolla on pari toimittajaa, joista ei kuitenkaan voi itse valita ja toinen noista on posti. Kyselin, miksen voi valita sitä toista toimittajaa, kun sen toimittamana saan aina tavarat tuohon 100 m päähän, mutta posti päättää usein viedä tuon sijaan jonnekin kilometrien päähän paikkaan, mihin minulla ei ole koskaan mitään asiaa. Ei minua haittaisi, jos vaikka veisikin varsinaiseen "postiin", sillä siellä käyn usein.Mutta aina vievät sinne täysin väärässä suunnassa olevaan paikkaan. Vastauksena sain, ettei pysty valitsemaan, mutta tuon jälkeen heidän pakettinsa ovat tulleet aina sen toisen toimittamana tuohon viereen.

Ne väärään paikkaan viedyt paketit sitä hakua hidastavat. Jos olisi oikeassa paikassa, niin hakisin samantien, mutta tuolta täysin väärästä paikasta ei jaksa lähteä hakemaan usein ennenkuin on ihan pakko, jos haluaa saada ostoksensa.

Vierailija
226/237 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin mitään tilaan ja yleensä tullut tuohon k-kauppaan noudettavaksi samalla kauppareissulla. Nyt meni pieleen. Pakettini on reilun 100 km. Päässä noudettavissa.  Joo, en hae! Lähettäköön takaisin tai uudelleen ohjatkoon. Mulle sama. Harmi vain, että paketti on jo maksettu mutta en ala ajamaan runsasta 200 km  vain saadakseni parinkympin paketin.

Tämä on jo niin käsittämätön rimanalitus postilta ettei mitään rajaa. Reklamoi asiasta jos viitsit ja jaksat. 

Vierailija
227/237 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että sinäkin haluat meidän muiden tapaan saada juuri sen palvelun mistä olet maksanutkin. 

Vierailija
228/237 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen laittanut palautetta nettikaupalle, jolla on pari toimittajaa, joista ei kuitenkaan voi itse valita ja toinen noista on posti. Kyselin, miksen voi valita sitä toista toimittajaa, kun sen toimittamana saan aina tavarat tuohon 100 m päähän, mutta posti päättää usein viedä tuon sijaan jonnekin kilometrien päähän paikkaan, mihin minulla ei ole koskaan mitään asiaa.

Pienen verkkokaupan pyörittäjänä tässä muutama syy tuohon:

Posti on myös hurjasti vähentänyt paikkoja, mihin voi viedä ja Matkahuollon asiamies-lähetyspaikka voi olla aivan eri suunnassa ja mennä kiinni klo 16, joten tämä sama ongelma on lähettäjälläkin, yrittää saada tavarat lähetettyä jostakin. Muutaman euron tuotteisiin noiden kuljetuspalvelujen  noutopalvelut on aivan järkyttävän kalliita, joten itse niitä pitää ajella paikkaan  jos toiseenkin ja sitten nuo toimittajat ei toimita asiakkaan pyytämään paikkaan paketteja. Josta seurauksena aika kuluu puhelimessa selvitellessä, miten tavara saataisiin asiakkaalle perille, huoh!

Vierailija
229/237 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kun ne tilailevat niitä alkoholeja saksasta eikä maksa edes veroja niistä. Voisivat edes kävellen hakea ne, koska eiväthän he töissä eikö kuntosalilla käy. Kuittaavat verot sillä tavalla, ettei olla jatkuvasti lääkärillä sen helvetin läskiyden takia.

Vierailija
230/237 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä pidänkin paketin aivan viimeiseen asti lokerossa enkä hae sitä, itsepähän vievät mihin sattuu

Vierailija
231/237 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ME OSATA PAREMMIN

-posti-

Sinne, tänne, tonne, jonnekin, tää vois hukkua, tipuu matkalla.

Vierailija
232/237 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkahuolto teki samaa ja käyttävät bluetooth yhteyttä et boxin saa auki,niin soitin matkahuoltoon ja sanoin että mulla vanha puhelin ja en omista puhelimessa sinihammasta niin kaikki tulee nyt kauppoihin asiakaspalveluun

Vierailija
233/237 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Posti ettet petä koskaan! Jälleen kerran tuli ilmoitus "Noutopaikka on vaihtunut... ".

Vierailija
234/237 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän kun naapurustossa on 3 pakettiautomaattia sekä postin toimipiste. Silti paketit menee usein monen kilometrin päähän toiseen kaupunginosaan automaattiin koska "valitsemanne noutopaikka on täynnä".

Vierailija
235/237 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa päähän kun naapurustossa on 3 pakettiautomaattia sekä postin toimipiste. Silti paketit menee usein monen kilometrin päähän toiseen kaupunginosaan automaattiin koska "valitsemanne noutopaikka on täynnä".

Täynnä se on, kun sinne on tuotu niitä paketteja, joiden noutaja asuu eri suunnassa monen kilometrin päässä. Jos heidän pakettinsa olisivat oikeassa paikassa, he noutaisivat ne nopeammin. Nyt sinun pakettisi tukkii heidän noutopaikkaansa, kun sinä haet sen vasta ensi viikolla ... siinä on ikuinen kierrre.

Sekin voi olla mahdollista, että posti ei vaan viitsi kiertää kaikkia paikkoja vaan paketit jätetään sopivasti matkan varrella olevaan paikkaan, jos siellä vaan on tilaa.

Vierailija
236/237 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se useimpien toimijoiden kotiinkuljetus vasta vitsi on. Maksat siitä ja sitten valehtelevat, että vastaanottajaa ei ole tavoitettu, vaikka olisit koko päivän kotona.

Joudut hakemaan jostain kaukaa noutopisteestä, mikä on sekin määritelty ihan pieleen, vaikka aivan lähelläsi olisi parempi noutopiste.  Itse asun postinumeroalueen laidalla ja koskaan ei tarjota itselleni lähintä noutopistettä, koska se sijaitsee eri postinumeron alueella.

Vierailija
237/237 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Postin omapalvelussa asetettuna toivomani noutopaikka, mutta aina se on pitänyt paketti noutaa jostain muualta. Nyt tuli ilmoitus että se valitsemani oletusnoutopaikka ei ole enää edes käytössä, mutta enpä taida kiusallakaan käydä muuttamassa sitä joksikin muuksi, eihän sillä näy olevan jokatapauksessakaan mitään merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän