Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tämä alkoi, että posti jakaa paketit minne sattuu noudettaviksi!

Vierailija
03.12.2023 |

Kaksi paketti ja kummassakin noutopaikka vaihtunut, mutta ei tietenkään edes samaksi vaan toinen 2,5 km tästä länteen ja toinen reilun 3km etelään. 

Kaiken huipuksi tässä noin 200m päässä on ihan postin noutopiste hyllytiloineen (sen noutopisteeksi valitsinkin) ja siinä on myös julmettu lokerikko sekä noita lokerikkoja oli äkkiseltään laskettuna kolmisenkymmentä lähempänä mitä nämä kaksi joihin paketit on ohjattu.

Kiva lähteä tällaisella pakkasella noita hakemaan ja tuohon toiseen ei mene edes julkisia tästä kovinkaan lähelle eli sama kävellä koko matka.

Ei perze.

Kommentit (237)

Vierailija
1/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Posti toimii aina hyvin "luotettavana", siksi valitsen tilaamille tavatoille  jonkun toisen toimijan

Vierailija
2/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ensi kerralla kotiinkuljetuksella. Maksaa vain pari euroa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla jo paikallinen marketti tiedotti, että pliis hakekaa ne paketit, jotta seuraavien mahtuu automaattiin.

itse olen hakenut heti.

lähinnä sun naapureiden vika, jos uudelleenohjataan paketit muualle.

sitten vielä nämä tapaukset, jotka ei jaksa tehdä palautusta vaan makuuttavat pakettiaan 2 vkoa, jotta se palautuu automaattisesti. Eivät huomioi muita ihmisiä.

Vierailija
4/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut toimittajat on yhtä epäluotettavia mitä tulee valitun noutopisteen noudattamiseen. Juuri sain viestin Postnordilta että eivät jättäneetkään pakettia automaattiin vaan minun pitää taas jonottaa jostain f*cking kaupan kassalta sitä. Olen vakuuttunut että kuskit eivät  vain jaksa vaivautua näpyttelemään automaatin lokeroita auki, niin yleistä on että paketit eivät mene automaattiin.

Vierailija
5/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tilaat, mä tuon JOS tuon ja sattuu huvittamaan. Ja älä luulekaan että saat itse valita noutopaikan, ehei. Täällä päätän minä. T: postipate

Vierailija
6/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä mieluummin ihmisiä, jotka eivät viitsi hakea pakettejaan. Niiden takia lokerot ovat täynnä. 

Vierailija
7/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää käytä verkkokauppoja joissa toimittajana on Posti.

Tee ap niin että noudat paketit vasta viime hetkellä. Homma ei muutu ellei Postille itselleen tule haittaa hutiloinnistaan.

Vierailija
8/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehnyt nyt muutaman kerran niin, että jätän vain kylmästi paketit noutamatta ja palautus lähtee sitten suoraan tavarantoimittajalle, kun noutoaika menee umpeen. 

Jokin vastuu luulisi heilläkin olevan, kun kauppojen netti-sivuilla saa valita postituspisteen ja asiakkaana maksan siitä postimaksut, niin silloin myös odotan, että paketti toimitetaan sinne, minne sen tilasin. 

Vierailija
9/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nuo kaukana ole. Täällä menee paketit 45km päähän.

Vierailija
10/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut toimittajat on yhtä epäluotettavia mitä tulee valitun noutopisteen noudattamiseen. Juuri sain viestin Postnordilta että eivät jättäneetkään pakettia automaattiin vaan minun pitää taas jonottaa jostain f*cking kaupan kassalta sitä. Olen vakuuttunut että kuskit eivät  vain jaksa vaivautua näpyttelemään automaatin lokeroita auki, niin yleistä on että paketit eivät mene automaattiin.

Olen epäillyt samaa kun tätä tapahtuu luvattoman usein. On niin paljon vaivattomampaa kuskille lykätä yksi tai useampi täysi rullakollinen paketteja kassapisteeseen, kuin laitella pakaasit yksi kerrallaan automaatin lokeroihin. Harmi vaan että tämä kostautuu asiakkaalle jonottamisena ja mahdollisesti myös pitkinä välimatkoina. Yleensä uusi noutopiste on jossain hevon kuusessa, kun se automaatti olisi ollut lähistöllä.  

Vierailija
11/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun siellä on pakettiautomaatit ja noutopisteet Black Fridayn vuoksi täynnä! BF oli reilu viikko sitten, toimitus noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin kestää yleensä muutaman päivän, joten ryysis ajoittuu suunnilleen juuri näihin aikoihin.

Vierailija
12/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa ne tosiaan muutkin, mä sain DHL-viestin että mun kotoa ei ole löytynyt mun nimistä ihmistä joten paketti oli vietävä postin noutopisteeseen. Heheh. 

Vierailija
13/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakekaa omanne heti kun pystytte niin osaltanne autatte tilannetta

Vierailija
14/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I AM the captain now.

T:postipete

Vierailija
15/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minulla, paketit menee AINA parin kilometrin päähän joko etelän tai pohjoisen suuntaan kotoani. Lähin noutopiste (johon aina tilaan lähetyksen) on 50 metrin päässä kotoani. Lisäkuluja tulee joka kerta 3,10 € kun joudun käyttämään julkisia paketin noutamiseen.

Vierailija
16/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokerot varmaan täynnä, koska ihmiset eivät hae pakettejaan kovin nopeasti. Oletko katsonut mitä seurantatunnuksen historiassa lukee? Siellä saattaa olla tieto, että noutopiste vaihdettu, koska haluttu noutopiste oli täynnä. 

Vierailija
17/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tehnyt nyt muutaman kerran niin, että jätän vain kylmästi paketit noutamatta ja palautus lähtee sitten suoraan tavarantoimittajalle, kun noutoaika menee umpeen. 

Jokin vastuu luulisi heilläkin olevan, kun kauppojen netti-sivuilla saa valita postituspisteen ja asiakkaana maksan siitä postimaksut, niin silloin myös odotan, että paketti toimitetaan sinne, minne sen tilasin. 

Suurin osa verkkokaupoista joista teen säännöllisesti hankintoja perii sakkomaksua noutamattomista lähetyksistä. Se voi olla useita kymppejä per paketti. 

Vierailija
18/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa ensi kerralla kotiinkuljetuksella. Maksaa vain pari euroa enemmän.

Maksamalla lisähintaa saat kotiin lapun jossa kerrotaan että et ollut kotona 'kun pakettia yritettiin tuoda'.

Vierailija
19/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytä mieluummin ihmisiä, jotka eivät viitsi hakea pakettejaan. Niiden takia lokerot ovat täynnä. 

Ei ne täynnä yleensä ole. Viimeksi Matkahuolto jopa tunnusti että jätettiin se tuonne edelliseen paikkaan ja tehtiin se noutopaikan muutos ja syy-kohtaan painettiin enteriä. 

Vierailija
20/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa ne tosiaan muutkin, mä sain DHL-viestin että mun kotoa ei ole löytynyt mun nimistä ihmistä joten paketti oli vietävä postin noutopisteeseen. Heheh. 

Mulla ei koskaan onnistu nuo DHL-toimitukset vaikka olen kotona. En tiedä mikä siellä on ongelmana. 🤷 Epäilen kuskin ajavan vain ohi, koska on aikataulusta myöhässä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi