Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jännä juttu miten moni uskova...

Vierailija
03.12.2023 |

Menee omien mielihalujen ja tekojensa mukaan ja sitten pyytää rukoilemaan puolestaan! Jumala ei siunaa laittomuuksia! Turhaan rukoilee sellaisten uskovien puolesta jotka tekee mitä sattuu ja jotka muokkaa omaa Jumalan kuvaansa omien mieltymyksien ja tekojensa mukaan ja sitten sanovat että kyllä Jumala siunaa/varjelee!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen paljon täällä ihmiset törmää uskoviin ja heidän tekemisiinsä.

Täälläpäin ei ole uskovia tai Jumalia kukaan miettinyt vuosikymmeniin.

Vierailija
2/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Uskovaisuus on sitä, että synti on vältettävä 100 %

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalakuva taitaa muodostua just tuosta että ei mennä raamatun sanan mukaan ja otetaan kohtia sieltä sun täältä eli ns rusinat pullista. Moniin uskoviin minä törmännyt jotka muodostaa omalle kohdalle oman jumalankuvansa ja luulevat että se on se raamatun Jumala.

Vierailija
4/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtäkään synnitöntä maailmassa. Synnittömyys ei ole ratkaisevaa vaan usko Jeesukseen Kristukseen ja Hänen ristin työhönsä. 

Vierailija
5/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalakuva taitaa muodostua just tuosta että ei mennä raamatun sanan mukaan ja otetaan kohtia sieltä sun täältä eli ns rusinat pullista. Moniin uskoviin minä törmännyt jotka muodostaa omalle kohdalle oman jumalankuvansa ja luulevat että se on se raamatun Jumala.

Aivan! Raamattu kieltää esimerkiksi avioeron ja eronneiden uudelleen avioitumisen, puhumattakaan vihannespuutarhoista tai katkarapujen syömisestä.

Samoin raamatun mukaan kuolleet ihmiset ovat tilassa, jossa he eivät tiedä eivätkä tee mitään. He eivät esimerkiksi lentele täällä enkeleinä lohduttamassa omaisiaan, vaan sellaiset olennot ovat demoneita.

Vierailija
6/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtäkään synnitöntä maailmassa. Synnittömyys ei ole ratkaisevaa vaan usko Jeesukseen Kristukseen ja Hänen ristin työhönsä. 

Et käsittänyt alkuunkaan, toi lause kertoo vaan siitä että uskovat eivät lue raamattuaan. Moni tämän päivän uskova menee omien mielihalujensa ja himojensa mukaan, moni luulee että Jumala siunaa laittomuudet mm kateus,katkeruus,selän takana puhuminen mutta myös paljon vakavammat synnit kuten avoliitot, homosuhteet, naimisiin meno uskosta osattoman kanssa, väärä oppi mm onnellisuus oppi,ennustaminen,tarot kortit....

Minä päätin irrottautua kirkon ja mm vapaaseurakunnan opeista joissa opetetaan ja saarnataan korvasyyhyn mukaan. " jumala siunaa,siunaa ja varjelee hallelujaaa hallelujaa" ne huutaa niin että kuuluu kilometrien päähän,kuitenkin tekevät arkielämässään syntiä ja laittomuuksia. Harva noudattaa oikeasti raamatun käskyjä ja oppeja. Lankeemus on eri asia kuin tietoinen synti,jos uskova lankeaa voi kääntyä Jumalan puoleen ja pyytää anteeksi mutta tietoinen synti jota jatkaa oli se mikä tahansa vie lopulta tuhoon ja kadotukseen.

Vierailija
7/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan! Raamattu kieltää esimerkiksi avioeron ja eronneiden uudelleen avioitumisen, puhumattakaan vihannespuutarhoista tai katkarapujen syömisestä.

Samoin raamatun mukaan kuolleet ihmiset ovat tilassa, jossa he eivät tiedä eivätkä tee mitään. He eivät esimerkiksi lentele täällä enkeleinä lohduttamassa omaisiaan, vaan sellaiset olennot ovat demoneita.

Raamattu ei kumminkaan kiellä kiertämästä ovelta ovelle myymässä ylihintaisia tarpeettomia remontteja? 

Vierailija
8/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo tuollaiset ovat laittomuuden teot mistä Raamattu puhuu ja varoittaa, ruoasta en ota kantaa muutakuin sen että Jeesushan sanoo että jokainen saa syödä mitä haluaa paitsi kypsentämätöntä lihaa koska siinä on edelleen eläimen sielu. Enkelioppi on yksi tämän päivän eksytystä kuolleet ei myöskään lähetä "rakkaita terveisiään"

Moni uskova elää myös avosuhteissa ja naivat just aina uudelleen ja luullaan että se on Jumalasta.

Vierailija
9/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorruin kiusaukseen 6 kertaa viikon aikana, liha on heikko, syyllistyin aviorikokseen, kiellety hetelmä oli liian houkutteleva.. mutta onneksi Herramme iskämme on armollinen. Rukoilin tänään anteeksiantoa. 

Halleluujaa!

Vierailija
10/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Kaikki ovat synnittömiä, sillä syntiä ei ole olemassa. Se on vain luulevaisten mielikuvituksen tuote.

Vierailija
11/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää esim.lestatiolaisten piirissä tapahtuva lasten hyväksikäyttö. Miten nämä ihmiset pystyvät elämään itsensä kanssa, ne hyväksikäyttäjät? Tai ne perheiden vanhemmat, jotka tietää, että  sukulainen käyttää omaa lasta hyväksi, muttei tee siitä rikosilmoitusta vaan rukoilee ja hyssyttelee koko asian mielestään pois. Miten??

Vierailija
12/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää esim.lestatiolaisten piirissä tapahtuva lasten hyväksikäyttö. Miten nämä ihmiset pystyvät elämään itsensä kanssa, ne hyväksikäyttäjät? Tai ne perheiden vanhemmat, jotka tietää, että  sukulainen käyttää omaa lasta hyväksi, muttei tee siitä rikosilmoitusta vaan rukoilee ja hyssyttelee koko asian mielestään pois. Miten??

Ne saa ansionsa mukaan kuolleessaan Jumalalta ei jää mitään huomaamatta. Mut hei, rukoillaan vaan lujempaa että synnin ääni peittyy!!

Vierailija
13/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei ymmärretä syntiä synniksi johtuu huonoista paimenista, joiden opetus on heikkoa ja epäselvää, jopa selkeästi väärää.

Se,, että ihminen ei PYSTY pitämään käskyjä on se syy, miksi Jeesus tuli maailmaan meitä pelastamaan. Se, joka katuu, saa armon.

Vierailija
14/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne saa ansionsa mukaan kuolleessaan Jumalalta ei jää mitään huomaamatta. Mut hei, rukoillaan vaan lujempaa että synnin ääni peittyy!!

Rukoilu on syntiä, sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.

Vierailija
15/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lapseton ikisinkku ja hirveän moni uskovakin vaan sanoo mulle et rukoile mun puolesta rukoile yms,kuitenkin mut jätetty yksin, ei ketään jonka luokse mennä tai vierailla sittenkun ehdottaa tapaamisia ei se kenellekään käy. Pelkkä rukoussanko vaan muille. Luulin että vain uskottomat käyttäytyy tuolla tavalla mutta näköjään myös uskovaisetkin voi tehdä niin.

Vierailija
16/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhurskaita on 36. Tästä lisää kun googlaat Tzadikim Nistarim.

Vierailija
17/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohdin avioero on kiellettyä? Ei ainakaan vanhassa testamentissa.

Vierailija
18/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Et käsittänyt alkuunkaan, toi lause kertoo vaan siitä että uskovat eivät lue raamattuaan. Moni tämän päivän uskova menee omien mielihalujensa ja himojensa mukaan, moni luulee että Jumala siunaa laittomuudet mm kateus,katkeruus,selän takana puhuminen mutta myös paljon vakavammat synnit kuten avoliitot, homosuhteet, naimisiin meno uskosta osattoman kanssa, väärä oppi mm onnellisuus oppi,ennustaminen,tarot kortit....

Minä päätin irrottautua kirkon ja mm vapaaseurakunnan opeista joissa opetetaan ja saarnataan korvasyyhyn mukaan. " jumala siunaa,siunaa ja varjelee hallelujaaa hallelujaa" ne huutaa niin että kuuluu kilometrien päähän,kuitenkin tekevät arkielämässään syntiä ja laittomuuksia. Harva no"

Mistä sinä tiedät mitä minä käsitän?

Vierailija
19/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen. 

Vierailija
20/38 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun lapsiperhe alueella ja täällä paljon todella isoja perheitä. Oletan osan olevan uskovia kun ei lasten mukaan ole TV:tä kotona ja sisarusmäärät aika hurjia. Valitettavasti nämä uskovaisoletetut on pahimpia kiusaajia ja pyörittävät sitten enimmäkseen omiensa seurassa kiusaten muita.