Laitan yleensä täyen pesupallon reilu 120 ml tuoksuvaa pyykinpesuainetta. Yliherkkä työkaveri valittaa.
En mielestäni tuoksu yhtään pesuaineelle.
Ainoastaan haistan tuoksun joskus mietona, kun kuivatan pyykkiä tai nuuhkin juuri pestyjä pyykkiä.
En tajua, että joku on noin yliherkkä.
Itse ainakin haluan, että vaate on puhdas ja raikas.
Kommentit (24)
120 ml? Ja haisevaa? Pakko olla Provo.
Että sellaista tänään Porvoosta päin.
Tosta voi oireilla jo joku muukin, kuin allerginen.
Ei omaa pesuaineen lotrausta huomaa, kun nenä tottuu.
Puolet pois ainakin määrästä!! Pilaat vaatteesi.
Provohan tämä on. Tuolla pesuainemäärällä vaatteet eivät tule puhtaiksi vaan kuidut ovat täynnä pelkkää pesuainetta.
Se hajustettu haisee ihan hirveälle. Itse jouduin kylppäriremontin takia menemään sukulaiselle pesemään pyykkiä. Unohdin ottaa pesuaineen mukaan ja käytin hänen ainettaan, josta hyvästä hain samanlaisen pullon tilalle. Kaapit löyhkäsivät "vastapestyä pyykkiä". Hyi helevetti.
Jösses idiootti. Typerää rahan tuhlausta. Koneesi menee tukkoon ja hajoo tuosta myös. Tyhmästä päästä saat kärsiä, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Entä huuhteluaine, ap?
Ap luultavasti on juonut sen.
Todennäköisesti tuolla määrällä jätät jäkkeesi pesuaineen katkun missä ikinä liikutkaan.
Se ei vain löyhkää vaatteistasi vaan seuraa sinua vanana perässä.
Et itse huomaa sitä tietenkään.
Haluatko, että sinut tunnistetaan hajun perusteella jo ennen, kuin näyt?
Onko mukavaa aiheuttaa allergia ja astmakohtauksia ihmisille, kun liikut kodin ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti tuolla määrällä jätät jäkkeesi pesuaineen katkun missä ikinä liikutkaan.
Onko mukavaa aiheuttaa allergia ja astmakohtauksia ihmisille, kun liikut kodin ulkopuolella?
Ei näitä provoilijoita ennenkään ole tosiasiat kiinnostaneet.
Et ole koskaan katsonut sen pesuaineen annosteluohjetta, vai onko sinulla kammottavan likaista pyykkiä ja 12 kilon pesukone?
Olen tainnut tavata aloittajan, eikä se tapahtunut Porvoossa. Kun tuli kadulla vastaan, teki mieli vaihtaa toiselle puolelle katua sen löyhkän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tosta voi oireilla jo joku muukin, kuin allerginen.
Ei omaa pesuaineen lotrausta huomaa, kun nenä tottuu.
Puolet pois ainakin määrästä!! Pilaat vaatteesi.
Ei tämä tosissaan ole, kunhan huvikseen keksii satuja.
Et taida osata lukea pyykinpesujauheen annosteluohjeita. Olet yksi niistä tyhmistä, jotka laittaa varmuuden vuoksi enemmän, eikä lopputulos ole yhtään sen parempi.
Siinäpä on itten tahmaista pyykkiä, ei ollenkaan puhdasta ja se haju. En ole millekään allerginen mutta noita ylikäyttäviä saa haistella siellä sun täällä. Kamalia hajuja. Pierukin haisee paremmalle.
Aloitus nauratti :D mutta oikeasti säännöllisesti tulee vastaan näitä haisuleita. Kauhee dunkkis kun vaatteiden kuidut on ihan tukossa pesuainetta, huuhteluainetta, ihotalia, likaa ja hajusteita. Varmasti eivät itse enää haista tilannetta jos siihen on pikkuhiljaa päätynyt.
Juu minä kanssa. Laitan vielä dödöä ja hajuvettä. Hiuksiin lakkaa. Rasittaa nämä hajuista vinkuvat. Taitaa olla jotain mentaaliprobleemia heillä.
Ex-työkaveri oli AP:n kaltainen (vaikka tämä onkin provo). Ei tarvinnut kuin kävellä huoneen ohi niin haistoi missä tämä oli, oli huone kuinka iso tahansa. Joskus jo sisälle tultaessa tuli hajuseinä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu minä kanssa. Laitan vielä dödöä ja hajuvettä. Hiuksiin lakkaa. Rasittaa nämä hajuista vinkuvat. Taitaa olla jotain mentaaliprobleemia heillä.
Olen aina ihmetellyt kun töissämme on kaikki hajusteet/parfyymit kielletty, en Ihmettelen enää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Lapsella on kaveri ja hänen äitinsä pesee vaatteet todella hajusteisilla pesuaineilla. Kerran lapset olivat meillä ja sanoivat lähtevänsä puistoon. Ihmettelin hetken päästä, että eivätkö menneetkään, sillä se haju niistä vaatteista leijaili edelleen lapsen huoneessa.
Tarttuu muuten hajut hyvin myös ihan kyläillessä, jos pestään kovin vahvalla pesuaineella.
Itse olen joskus yli 10vuotta sitten käyttänyt hajusteisia, mutta lopetin niiden käytön kun alkoi tulemaan kauhea olo niistä hajuista.
Eli täysi pesupallo. Joka tekee noin reilu 120ml ainetta.
Siihen viittasin otsikossa.
Ap