Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitan yleensä täyen pesupallon reilu 120 ml tuoksuvaa pyykinpesuainetta. Yliherkkä työkaveri valittaa.

Vierailija
03.09.2023 |

En mielestäni tuoksu yhtään pesuaineelle.
Ainoastaan haistan tuoksun joskus mietona, kun kuivatan pyykkiä tai nuuhkin juuri pestyjä pyykkiä.
En tajua, että joku on noin yliherkkä.
Itse ainakin haluan, että vaate on puhdas ja raikas.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täysi pesupallo. Joka tekee noin reilu 120ml ainetta.

Siihen viittasin otsikossa.

Ap

Vierailija
2/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 ml? Ja haisevaa? Pakko olla Provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaista tänään Porvoosta päin.

Vierailija
4/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta voi oireilla jo joku muukin, kuin allerginen.

Ei omaa pesuaineen lotrausta huomaa, kun nenä tottuu.

Puolet pois ainakin määrästä!! Pilaat vaatteesi.

Vierailija
5/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on. Tuolla pesuainemäärällä vaatteet eivät tule puhtaiksi vaan kuidut ovat täynnä pelkkää pesuainetta.

Vierailija
6/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä huuhteluaine, ap?

Vierailija
7/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hajustettu haisee ihan hirveälle. Itse jouduin kylppäriremontin takia menemään sukulaiselle pesemään pyykkiä. Unohdin ottaa pesuaineen mukaan ja käytin hänen ainettaan, josta hyvästä hain samanlaisen pullon tilalle. Kaapit löyhkäsivät "vastapestyä pyykkiä". Hyi helevetti.

Vierailija
8/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses idiootti. Typerää rahan tuhlausta. Koneesi menee tukkoon ja hajoo tuosta myös. Tyhmästä päästä saat kärsiä, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
9/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä huuhteluaine, ap?

Ap luultavasti on juonut sen.

Vierailija
10/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tuolla määrällä jätät jäkkeesi pesuaineen katkun missä ikinä liikutkaan.

Se ei vain löyhkää vaatteistasi vaan seuraa sinua vanana perässä.

Et itse huomaa sitä tietenkään.

Haluatko, että sinut tunnistetaan hajun perusteella jo ennen, kuin näyt?

Onko mukavaa aiheuttaa allergia ja astmakohtauksia ihmisille, kun liikut kodin ulkopuolella?

Vierailija
11/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tuolla määrällä jätät jäkkeesi pesuaineen katkun missä ikinä liikutkaan.

Onko mukavaa aiheuttaa allergia ja astmakohtauksia ihmisille, kun liikut kodin ulkopuolella?

Ei näitä provoilijoita ennenkään ole tosiasiat kiinnostaneet.

Vierailija
12/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan katsonut sen pesuaineen annosteluohjetta, vai onko sinulla kammottavan likaista pyykkiä ja 12 kilon pesukone?

Olen tainnut tavata aloittajan, eikä se tapahtunut Porvoossa. Kun tuli kadulla vastaan, teki mieli vaihtaa toiselle puolelle katua sen löyhkän vuoksi.

Vierailija
13/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta voi oireilla jo joku muukin, kuin allerginen.

Ei omaa pesuaineen lotrausta huomaa, kun nenä tottuu.

Puolet pois ainakin määrästä!! Pilaat vaatteesi.

Ei tämä tosissaan ole, kunhan huvikseen keksii satuja.

Vierailija
14/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida osata lukea pyykinpesujauheen annosteluohjeita. Olet yksi niistä tyhmistä, jotka laittaa varmuuden vuoksi enemmän, eikä lopputulos ole yhtään sen parempi.

Vierailija
15/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä on itten tahmaista pyykkiä, ei ollenkaan puhdasta ja se haju. En ole millekään allerginen mutta noita ylikäyttäviä saa haistella siellä sun täällä. Kamalia hajuja. Pierukin haisee paremmalle.

Vierailija
16/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus nauratti :D mutta oikeasti säännöllisesti tulee vastaan näitä haisuleita. Kauhee dunkkis kun vaatteiden kuidut on ihan tukossa pesuainetta, huuhteluainetta, ihotalia, likaa ja hajusteita. Varmasti eivät itse enää haista tilannetta jos siihen on pikkuhiljaa päätynyt.

Vierailija
17/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä kanssa. Laitan vielä dödöä ja hajuvettä. Hiuksiin lakkaa. Rasittaa nämä hajuista vinkuvat. Taitaa olla jotain mentaaliprobleemia heillä.

Vierailija
18/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-työkaveri oli AP:n kaltainen (vaikka tämä onkin provo). Ei tarvinnut kuin kävellä huoneen ohi niin haistoi missä tämä oli, oli huone kuinka iso tahansa. Joskus jo sisälle tultaessa tuli hajuseinä vastaan.

Vierailija
19/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu minä kanssa. Laitan vielä dödöä ja hajuvettä. Hiuksiin lakkaa. Rasittaa nämä hajuista vinkuvat. Taitaa olla jotain mentaaliprobleemia heillä.

Olen aina ihmetellyt kun töissämme on kaikki hajusteet/parfyymit kielletty, en Ihmettelen enää.

Vierailija
20/24 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Lapsella on kaveri ja hänen äitinsä pesee vaatteet todella hajusteisilla pesuaineilla. Kerran lapset olivat meillä ja sanoivat lähtevänsä puistoon. Ihmettelin hetken päästä, että eivätkö menneetkään, sillä se haju niistä vaatteista leijaili edelleen lapsen huoneessa.

Tarttuu muuten hajut hyvin myös ihan kyläillessä, jos pestään kovin vahvalla pesuaineella.

Itse olen joskus yli 10vuotta sitten käyttänyt hajusteisia, mutta lopetin niiden käytön kun alkoi tulemaan kauhea olo niistä hajuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän