Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tämä alkoi, että posti jakaa paketit minne sattuu noudettaviksi!

Vierailija
03.12.2023 |

Kaksi paketti ja kummassakin noutopaikka vaihtunut, mutta ei tietenkään edes samaksi vaan toinen 2,5 km tästä länteen ja toinen reilun 3km etelään. 

Kaiken huipuksi tässä noin 200m päässä on ihan postin noutopiste hyllytiloineen (sen noutopisteeksi valitsinkin) ja siinä on myös julmettu lokerikko sekä noita lokerikkoja oli äkkiseltään laskettuna kolmisenkymmentä lähempänä mitä nämä kaksi joihin paketit on ohjattu.

Kiva lähteä tällaisella pakkasella noita hakemaan ja tuohon toiseen ei mene edes julkisia tästä kovinkaan lähelle eli sama kävellä koko matka.

Ei perze.

Kommentit (237)

Vierailija
21/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun siellä on pakettiautomaatit ja noutopisteet Black Fridayn vuoksi täynnä! BF oli reilu viikko sitten, toimitus noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin kestää yleensä muutaman päivän, joten ryysis ajoittuu suunnilleen juuri näihin aikoihin.

Minun kokemukseni mukaan vääriin pisteisiin toimittamista tapahtuu ympäri vuoden, ei vain yleisten shoppaustapahtumien kuten BF:n ja joulun yhteydessä.

Vierailija
22/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on bazga firma joka pitäisi haastaa joka kerta oikeuteen petoksesta kun eivät tee niitä asioita joista sille maksetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa ensi kerralla kotiinkuljetuksella. Maksaa vain pari euroa enemmän.

Maksamalla lisähintaa saat kotiin lapun jossa kerrotaan että et ollut kotona 'kun pakettia yritettiin tuoda'.

Ei mulle ole koskaan käynyt noin, aina ovat tuoneet kotiovelle sovitusti, tilaan paljon kotiinkuljetuksella. T. Lainaamasi

Vierailija
24/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokerot on täynnä. Myös kaupat ja R-kioskit tursuilee paketteja. Tähän aikaan vuodesta saisi olla säilytusmaksu joka päivästä, kun pakettia ei ole haettu. 

Vierailija
25/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkahuoltokin osaa. Mun paketti meni automaattiin mutta vaikka mitä tein, ovi ei auennut. Piti soittaa asiakaspalveluun jossa todettiin että "joo, nää menee joskus näin sekaisin." ja ohjasivat paketin lähimpään kauppaan noudettavaksi. Paketin liikkuminen automaatista 500m päässä olevaan kauppaan vei kolme päivää. 

Vierailija
26/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa ensi kerralla kotiinkuljetuksella. Maksaa vain pari euroa enemmän.

Ei todellakaan maksa. Ja lisäksi kuriiri tuo kotiin jos tuo ja jos olet tietyllä kellonlyömällä vastaanottamassa. 

Vierailija
27/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lokerot on täynnä. Myös kaupat ja R-kioskit tursuilee paketteja. Tähän aikaan vuodesta saisi olla säilytusmaksu joka päivästä, kun pakettia ei ole haettu. 

Ei minäminäminä-akat tätä tajua. 

Vierailija
28/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hakekaa omanne heti kun pystytte niin osaltanne autatte tilannetta

Jos se paketti tulisi valitsemaani lähiautomaattiin niin hakisinkin sen nopeasti. Sen sijaan se menee kauemmas asiamiespostin tiskiltä noudettavaksi, eikä minulla ole sinne mitään muuta asiaa koskaan joten haen sitten kun jaksan, usein viimeisenä noutopäivänä.

Vierailija
29/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkahuoltokin osaa. Mun paketti meni automaattiin mutta vaikka mitä tein, ovi ei auennut. Piti soittaa asiakaspalveluun jossa todettiin että "joo, nää menee joskus näin sekaisin." ja ohjasivat paketin lähimpään kauppaan noudettavaksi. Paketin liikkuminen automaatista 500m päässä olevaan kauppaan vei kolme päivää. 

Sanoisin kuitenkin että Matkahuolto on kaikista luotettavin. 

Vierailija
30/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syytä mieluummin ihmisiä, jotka eivät viitsi hakea pakettejaan. Niiden takia lokerot ovat täynnä. 

Yksi eniten käyttämistäni smartposteista on sellainen, että ihmiset hakevat saapuneet lähetykset sieltä tosi vikkelästi. Siitä huolimatta noin joka toinen tai kolmas paketti ohjautuu noudettavaksi marketin kassalta. Sama juttu erään Matkahuolto/Postnord automaatin kanssa, saapuvat eivät muka mahdu sinne vaikka tuotteita palauttaessa on aina löytynyt vapaita lokeroita vaikka kuinka. Miksi näitä automaatteja edes ylläpidetään, jos niihin ei saa tilattua paketteja?? 

Vierailija
31/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hakekaa omanne heti kun pystytte niin osaltanne autatte tilannetta

Jos se paketti tulisi valitsemaani lähiautomaattiin niin hakisinkin sen nopeasti. Sen sijaan se menee kauemmas asiamiespostin tiskiltä noudettavaksi, eikä minulla ole sinne mitään muuta asiaa koskaan joten haen sitten kun jaksan, usein viimeisenä noutopäivänä.

Ongelma ei ole asiamiespostin tiskissä vaan se tulppa on nimenomaan automaateissa. Kun ne ovat täynnä, sinne ei pysty lähettämään uusia paketteja. 

Vierailija
32/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä... Postnord paketti ja eestaas matka tulee 40 km... kun pitäs tulla tohon parin kilsan päähän mihin ennenki tullu

Vierailija
33/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin työmatkan varrella olevaan automaattiin, yleensä jos on täynnä, niin saa sitten siitä 3 metrin päästä kaupan kassalta klo 22 asti. Tällä kertaa keksivät viedä 10km sivuun, kauppaan joka on auki 18 asti, lauantaisin 14 ja su suljettu. Ei mua tuo matka sinänsä haittaa, mutta nuo aukioloajat.... ei voi yhdistää lapsen harrastuskuskauksiin.

Vierailija
34/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä... Postnord paketti ja eestaas matka tulee 40 km... kun pitäs tulla tohon parin kilsan päähän mihin ennenki tullu

Lisäyksenä tähän vielä että sinnepä meni BF hyvät tarjoukset ku menee nyt bensoihin rahaa ja ku tuo paketti on vielä semmonen mikä mun on pakko saada. Ei ole siis vaihtoehto että annan sen vaan mennä lähettäjälle takas

Vierailija
35/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaa ne tosiaan muutkin, mä sain DHL-viestin että mun kotoa ei ole löytynyt mun nimistä ihmistä joten paketti oli vietävä postin noutopisteeseen. Heheh. 

Mulla ei koskaan onnistu nuo DHL-toimitukset vaikka olen kotona. En tiedä mikä siellä on ongelmana. 🤷 Epäilen kuskin ajavan vain ohi, koska on aikataulusta myöhässä. 

Ajoissa ne eivät ainakaan ole. Olen pari kertaa sopinut paketin noudosta kun en ole viitsinyt lähteä 20 km päähän DHL:n pakettipisteelle lähettämään palautusta, mutta nouto on aina tullut vähintään pari tuntia myöhässä sovitusta aikaikkunasta.

Vierailija
36/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkahuolto on vihoviimeinen, mitä kannattaa käyttää. Jatkuvien huonojen kokemusten vuoksi en tilaa toimittajilta, joiden ainoa vaihtoehto on Matkahuolto. Otan aina kotitoimituksen Budbeelta, joka on luotettava ja toimii sovitun ajan puitteissa.

Vierailija
37/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paketit ei ikinä mene sinne mihin haluan, eli pakettiautomaattiin vaikka se on postin sovelluksessakin oletuksena. En vaan jaksa sitä kaupan kassalta hakua, joten olen lopettanut tilaamisen. Jotenkin hävettää että luulin ostavani vain tarpeeseen ja vastuullisesti mutta ihan hyvin pärjään ilmankin enkä tarvitse tavaraa.

Vierailija
38/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa reklamoida. Tilasin pari kirjaa, ja postin mukaan eivät mahtuneet lokeroon, siksi nouto muualta. Eipä ollut iso paketti, joten reklamoin, ihan periaatteesta. Vaadin ja sain postimaksun 5,90 € + HSL kertalipun hinnan tililleni takaisin. Tarpeeksi kun tulee reklamointeja, ehkä alkavat kehittää toimintaansa.

Vierailija
39/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa reklamoida. Tilasin pari kirjaa, ja postin mukaan eivät mahtuneet lokeroon, siksi nouto muualta. Eipä ollut iso paketti, joten reklamoin, ihan periaatteesta. Vaadin ja sain postimaksun 5,90 € + HSL kertalipun hinnan tililleni takaisin. Tarpeeksi kun tulee reklamointeja, ehkä alkavat kehittää toimintaansa.

Reklamoitko siis kirjakauppaan vai postiin? Ja saitko rahasi?

Vierailija
40/237 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on paha kierre mikä pitäisi saada katkaistua. Posti ei voi vielä lähipostiin kun sinne ei mahdu, joten paketti viedään kauemmas. Kauempaa taas ei saaja välttämättä voi sitä heti hakea, joten se on siellä ainakin pari päivää, jopa viikon, viemässä tilaa. Sitten ei taas siihen toimipisteeseen mahdu paketteja, joten sinne tulevat siirretään taas muualle jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi