Olen nyt nostanut tasoani jo 4 vuotta, mutta edelleen tinderissä tulevat tykkäykset lähinnä itkettävät
Mitä oikein teen nyt?
4 pitkää vuotta olen nostanut tasoani, ja onnistunutkin siinä kiitettävästi...Nykyään on vartaloni erittäin treenattu, pukeudun tyylikkäästi, varallisuutta on, hiukset/iho/hampaat huippukunnossa, tinderkuvat ovat tarkoin harkittuja, en polta tai juo, olen mukava kaikille ja kohtelen heitä kuten itseäni kohtelisin, olen hankkinut uudia harrastuksia, jne...
Mutta silti tinderissä minusta tykkäävät naiset ovat sellaisia jotka eivät herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Erittäin paljon on esim. Reilusti ylipainoisia vaikka itse tosiaan olen huippukunnossa.
Täm alkaa olla epätoivoista, kun ikääkin on jo 34. Löydänkö koskaan ketään kiinnostavaa johon ihastun ja rakastun, vai onko kohtaloni ottaa joku ketä kohtaan tunnen jopa hieman inhoa?
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole treenattu enkä kauhean komea, mutta akateeminen ja osaan kirjoittaa kuvauksia joissa on jotain jujua.
Ihan OK-näköisiä mätsejä tulee toisinaan mutta ne parhaan näköiset ei mätsää ikinä - joten jos heistä haaveilet, niin tosiasia on, että vain todella komeat ja hyväpalkkaisessa ammatissa olevat saavat heiltä tykkäyksiä. Ap:n niin sanottu taso ei selvästikään riitä myöskään, ehkä ulkonäkö kunnossa mutta koulutus ja työ ei? Lisäksi monet vähän yksinkertaisemmat miehet arvioi tasonsa helposti yläkanttiin.
Pituutta et mainitse; jos se on alle 180cm voit myös ns. tasostasi tipauttaa pykälän tai pari pois, heh. Se on tärkeimpiä ulkonäkökriteerejä.
Taas herää kysymys, miksi oletat että ne tosi komeat ja rikkaat saa niitä matcheja ja tykkäyksiä niiltä mielestäsi tosi kauniilta naisilta? Oletko nähnyt näin käyvän ihan oikeassa elämässä vai mihin tämä perustuu? Mistä edes tiedät antavatko ne kauniit naiset tykkäyksiä, kuinka paljon ja kenelle? Ihan tutkitustihan kaikki eivät edes hae Tinderistä seuraa, vaan ovat siellä hakemassa egoboostia tai muuten vaan selaamassa tarjontaa vailla mitään aietta tarttua tarjoukseen.
Niin mitenkäs se aloittajan persoonan laita on? Jos on tuollainen rasittava tasojankkaaja niin ei sitä kukaan jaksa kuunnella vaikka olisi miten laitettu muuten
Ukot AINA unohtaa mainita naiselle siirrettävän korvauksen. Cindykin katseli möhömahaista keski-ikäistä äijää turvatakseen elantonsa. Älä hemmetissä kuvittele kenenkään omanarvontuntoisen uranaisen kuiskuttelevan hempeitä rasvakattilalle. Valoja päälle, jookos? Cindy: https://m.youtube.com/results?sp=mAEA&search_query=Cindy+sugarbaby