Olen nyt nostanut tasoani jo 4 vuotta, mutta edelleen tinderissä tulevat tykkäykset lähinnä itkettävät
Mitä oikein teen nyt?
4 pitkää vuotta olen nostanut tasoani, ja onnistunutkin siinä kiitettävästi...Nykyään on vartaloni erittäin treenattu, pukeudun tyylikkäästi, varallisuutta on, hiukset/iho/hampaat huippukunnossa, tinderkuvat ovat tarkoin harkittuja, en polta tai juo, olen mukava kaikille ja kohtelen heitä kuten itseäni kohtelisin, olen hankkinut uudia harrastuksia, jne...
Mutta silti tinderissä minusta tykkäävät naiset ovat sellaisia jotka eivät herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Erittäin paljon on esim. Reilusti ylipainoisia vaikka itse tosiaan olen huippukunnossa.
Täm alkaa olla epätoivoista, kun ikääkin on jo 34. Löydänkö koskaan ketään kiinnostavaa johon ihastun ja rakastun, vai onko kohtaloni ottaa joku ketä kohtaan tunnen jopa hieman inhoa?
Kommentit (223)
Näin naisena vastenmieliseltä kuulostaa sanat: "kuvat tarkkaan harkittuja". Kyllä itseä viehättää aidon oloiset profiilit, sellaiset joista tuntuu että saa oikeasti tietää persoonasta jotain. Jos kuva on selfie peili-ilmeellä, tai jotain lihasten harkittua paljastelua, niin ei kiitos. Äläkä laita kuvia autoista. Laita mieluummin jonkun muun ottama kuva, missä olet elementissäsi. Tai no, tietenkin riippuu siitä minkä luonteisesta naisesta olet kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina yhtä huvittavaa nähdä tilanne kun naisen psyyke romahtaa kun on koko elämänsä pitänyt itseään vähintään 11 arvosteluasteikolla 1-10 ja kun totuus iskee ja huomaa todellisen arvonsa.
Tuo arvostelu kun ikävä kyllä menee niin että tasoasi et voi itse määritellä vaan se määrittely tapahtuu markkinoilla
Missä sinä sellaista olet nähnyt? Taitaa olla oma psyyke nyt kyseessä, kun noin tarkkaan osaat kuvata.
Naisia on arvioitu pikkutytöistä alkaen, ei heille tule yllätyksenä se oma ui ulkonäkö.
Moni ruma ystäväni haluaa tumma komean pitkän miehen, jolla on sikspäkki.
Jos on itse lyhyt, lihava ja asuu pienessä kylässä, jonka miehet ovat vaaleita ja tukevia, niin kannattais miettiä uudelleen.
Onneksi voi aina valita olla ilman miestä 😌 Isosta osasta teistä on pelkkää haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis, hoikka, empaattinen ja hyvällä huumorintajulla varustettu korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen nainen, yleisesti ottaen ns."haluttu" nainen. Olen tutustunut nyt sinkkuna ollessani miehiin, jotka ovat olleet ulkonäöltään ja koulutus- sekä tulotasoltaan ihan laidasta laitaan. On ollut lyhyttä, pitkää, korkeasti koulutettua, boheemia pilvenpolttelijaa jne., en siis ole ollut nirso sen suhteen että kenelle annan mahdollisuuden, jos vaan kemiaa on ollut ja ihminen on herättänyt mielenkiintoni.
Se mihin kaikkien näiden miesten kohdalla mielenkiintoni on ennemmin tai myöhemmin karissut, on empatian puute ja/tai konfliktinratkaisutaitojen puute. Miesten on jostain syystä hyvin vaikea sietää naisen asettamia rajoja tapailuissa, ja ymmärtää että naisellakin on tarpeita ja vaatimuksia. Ja nämä tarpeet ja vaatimukset eivät ole itselläni mitään "kuu ja tähdet taivaalta", vaan ihan vaan 1) mol
Täh, tottakai lisää. En ole koskaan halunnut ketään miestä pelkän ulkonäön perusteella, aina on ollut joku muukin tekijä luonteessa mukana. Sivistys, äly ja huumori on yleensä se, mihin kiinnitän huomion, ja empatiakyky se mihin rakastun.
Sulla on siinä profiilissasi jokin, mikä karkottaa "oman tasoisesi" naiset. Korostatko liikaa ulkoisia ominaisuuksia itsessäsi tai naisessa? Oletko lyhyt, päälakikalju tmv.?
Olen itse sitä mieltä, että treenattu mies saakin vaatia samaa naiselta. Miksei saisi? En minäkään haluaisi jotain narukäsiplösöä, jos itse olisin huipputikissä tai edes normaalipainoinen. En haluaisi nytkään, vaikken olekaan timmissä kunnossa. Onneksi olen parisuhteessa niin ei tarvitse edes harkita tinderbingoon osallistumista.
Mutta vaatimukset ja toiveet pitäisi osattaa esittää niin, ettei vaikuta pinnalliselta. Sellainen saa naiset häipymään välittömästi, niitä epätoivoisimpia lukuun ottamatta. Olin itse nuorena hyvässä kuosissa, painokin alipainon rajoilla. Tapailemani mies meni kommentoimaan, etten ole hänen mielestään riittävän laiha. Se juttu loppui siihen, sai mies lähteä etsimään ihanteisiinsa sopivaa seuraa muualta.
Ehkä ap annat profiilissasi kuvan, ettei sinulle riitä mikään? Tai vaikutat ihmiseltä, jolle ulkonäkö on niin iso asia, että suhde loppuisi, jos toinen esim. lihoisi muutaman kilon?
Jotain ajatuksia aloittajalle voin jakaa koska olin itsekin Tinderissä sinun ikäisenä vajaan vuoden verran. Sattumalla ja tuurilla on oma osuutensa, mutta kannattaa muistaa pelikentän olosuhteet. Ensiksi ihan huomattava osa suomalaisista ei jaa liikunnallista elämäntyyliä kanssasi. Ja niistä jotka ovat samanhenkisiä, niin valtaosa on varattuja.
Huomattavan suurelle joukolle eläimet ovat jos ei koko elämä, niin iso osa elämää. Jos taas sinulle ei ole, niin kohderyhmäsi pienenee taas huomattavasti. Asuinpaikka on todella merkittävä asia, asu Helsingissä ja siellä missä asuu paljon liikuntaa harrastavia naisia. Pitäisi löytyä kohtaamisia jo arjessakin jos oikeasti olet kiinnostavan näköinen.
Se tyyli mitä välität itsestäsi, niin siihen kuuluu myös olla itsevarma. Oletko sitä ja oletko sitä hyvällä, etkä röyhkeällä tavalla? Muista sitten myös se, että kasvojen hyvännäköisyys on hyvinkin merkittävä asia joka vaikuttaa naisonneen.
En tykkää tinderin rahastus ominaisuudesta. Sovelluksesta kunnolla hyötyy vasta maksaessa. Miksi tykkäykset ei näy kuin maksaneille? Olisi helppo saada matcheja jos tykkäykset näkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ottaisit jonkun jota kohtaan tunnet inhoa? Ei kuulosta kovin reilulta toistakaan ihmistä kohtaan, hänhän tuhlaisi kenties vuosia kanssasi.
Ai niin se taso. Unohdit kehittää sitä tärkeintä. Luonnettasi.
Näkyykö luonne kuvissa tai biossa jotenkin noin selkeästi?
Kyllä ärtyisyys ja negatiivisuus näkyy usein kuvistakin.
No suomessa on aika huonoa tarjontaa muutenkin, liian vähän ihmisiä, naisten sekä miesten "laatu" nykyään on vähän mitä sattuu.
Kiva juttu että olet panostanut itseesi. Toivottavasti sulla on hyvä olo omissa nahoissasi, koska noita luettelemiasi asioita kuuluu ensisijaisesti tehdä itseä varten, ei jotain hypoteettista naista varten. Vähän tuntuu siltä, että koska olet nähnyt noin paljon vaivaa niin sinusta tuntuu että ne kaipaamasi naiset ovat nyt velkaa sen, että antaisivat sinulle huomiota. Mutta eihän se niin mene. Naiset ja miehet arvostavat eri asioita, varsinkin jos päästään parisuhteeseen asti. Ulkonäkö on toki yksi juttu, mutta sinuun ottavat yhteyttä ne naiset joita ulkonäkösi jollain tavalla viehättää. Harmi, jos et itse viehäty näistä ihmisistä, mutta he nyt olivat kiinnostuneita sinusta. Se on preferenssi, eikä sillä ole tekemistä naisen painon kanssa yhtään enempää kuin sillä, tykkääkö joku kauhuleffoista vai romanttisista komedioista.
Koska et nyt tunnu saavan toivomaasi seuraa, niin mitä sulla lukee siellä Tinderissä? Onko profiilisi liian laitetun näköinen, vai sellainen että se voisi kuulua jollekin oikealle ihmiselle? Onko profiilitekstissäsi jotain, mikä voisi karkottaa naisia? esim. "ethän ole..." tai "tykkään naisista joilla on [tähän joku fyysinen ominaisuus]" tyyliset lauseet yleensä karkottavat nekin, joita kriteerit eivät koske. Kerrotko itsestäsi positiiviseen sävyyn, annatko sellaisen kuvan että sinuun kannattaa tutustua? Markkinoitko itseäsi parisuhteeseen, vai oletatko että joku tekee "heräteostoksen" pelkän kuvan perusteella? Pelkkä kuvilla ratsastaminen ei oikeasti toimi kuin vain niihin, jotka etsivät pinnallisempaa suhdetta eivätkä ole ensisijassa kiinnostuneita sinusta vaan siitä miltä näytät ja millaisen sosiaalisen statuksen voit mahdollisesti antaa. Deittailu on niin paljon muutakin, kuin kehonkoostumuksesi ja kivat kuvat.
Naiset ovat nykyään niin pinnallisia ja jotenkin lapsellisia, kännykkää pitää tuijottaa koko ajan jopa treffeillä, ehkä mun pitäis vaan etsiä 50+ ikäisiä naisia ja tyytyä löysään roikkuvaan ihoon.
M44
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat nykyään niin pinnallisia ja jotenkin lapsellisia, kännykkää pitää tuijottaa koko ajan jopa treffeillä, ehkä mun pitäis vaan etsiä 50+ ikäisiä naisia ja tyytyä löysään roikkuvaan ihoon.
M44
Jaa, melko monella treffillä on tullut käytyä eikä kukaan ole kännykkää tuijotellut.
Vierailija kirjoitti:
M44
Hyi millainen ihminen. Kuten ap:kin, pinnallisuus ja ikävä luonne paljastuu jo lyhyestä viestistä.
Ja kyllä, negatiivisuus, pinnallisuus ja yliyrittäminen näkyy kuvista kyllä. Naiset arvioi ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
M44
Ei sun tarvitse tyytyä muuhun kuin omaan seuraasi. Ei ne 50+ naisetkaan halua noin tylsää tyyppiä, jonka kanssa treffeillä mieluummin uppoutuu puhelimeen kuin katselee ja kuuntelee sua.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisena kyllä pakko sanoa että niskakarvat nousee pystyyn avauksen mielenmaisemasta. Ap tuntee itsensä oikeutetuksi toiseen ihmiseen jonkun itsekeksimänsä leikin perusteella? Tyyliin kävin pari vuotta salilla, missä on pillupalkinto?
Hyi yökötys.
Siis täällähän aina hoetaan että miehen pitää nostaa tasoa jos ei natsaa.
Mutta sekin on nyt sit väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti (sinun kannaltasi) niillä komeilla lihaksilla, valkaistuilla hampailla ja roleksilla ei saa kompensoitua sitä, että päässä ei liiku mitään ja olet huumorintajuton tosikko. Jompi kumpi vielä menettelisi, mutta molemmat yhtäaikaa vetävät sinut juuri sille tasolle mitä tindertykkäykset osoittaa. Ota tai oo ilman, oma valintasi.
Aika ilkeä kommentti itselleen puolisoa etsivälle, joka edes yrittää olla parempi versio itsestään ja kehittää itseään. En ainakaan itse saanut mielikuvaa, ettei ap:n "päässä ei liiku mitään" - päinvastoin. Huumorintaju tai sen puute ei myöskään selviä aloituksesta.
Mitäs, jos ap koettaisit tällaisen boomerin villiä vinkkiä, että hakeudut paikkoihin, millaisista ihmisistä pidät.
Jos esim. olet liikunnallinen ja olet käynyt jossain liikuntakeskuksessa, varovast
Eli kun mies demonisoidaan kun se on ottanut oikeasti kunnon otteen elämästä ja kehittänyt itseään monella tavalla?
Ja sitten taas toisaalla koko ajan hoetaan naisettomille miehille että "nosta tasoas tai oo yksin".
:DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti (sinun kannaltasi) niillä komeilla lihaksilla, valkaistuilla hampailla ja roleksilla ei saa kompensoitua sitä, että päässä ei liiku mitään ja olet huumorintajuton tosikko. Jompi kumpi vielä menettelisi, mutta molemmat yhtäaikaa vetävät sinut juuri sille tasolle mitä tindertykkäykset osoittaa. Ota tai oo ilman, oma valintasi.
Aika ilkeä kommentti itselleen puolisoa etsivälle, joka edes yrittää olla parempi versio itsestään ja kehittää itseään. En ainakaan itse saanut mielikuvaa, ettei ap:n "päässä ei liiku mitään" - päinvastoin. Huumorintaju tai sen puute ei myöskään selviä aloituksesta.
Mitäs, jos ap koettaisit tällaisen boomerin villiä vinkkiä, että hakeudut paikkoihin, millaisista ihmisistä pidät.
Jos esim. olet liikunnallinen ja olet käynyt jossain liikuntakeskuksessa, varovast
Eli kun mies demonisoidaan kun se on ottanut oikeasti kunnon otteen elämästä ja kehittänyt itseään monella tavalla?
Ja sitten taas toisaalla koko ajan hoetaan naisettomille miehille että "nosta tasoas tai oo yksin".:DDDDD
Ja sitten taas toisaalla koko ajan hoetaan naisettomille miehille että "nosta tasoas tai oo yksin".
:DDDDD
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tinderin rahastus ominaisuudesta. Sovelluksesta kunnolla hyötyy vasta maksaessa. Miksi tykkäykset ei näy kuin maksaneille? Olisi helppo saada matcheja jos tykkäykset näkisi.
Täh? Ei Tinder ole mikään peli jossa eniten matchejä saanut voittaa. Tykkäysten tietämisestä ei ole mitään hyötyä. Tinder on vain väline ottaa uusiin ihmisiin yhteyttä, sikäli mikäli molemmat painoivat sydäntä. Ja sitä sydäntä nimenomaan ei pidä painaa sen takia että se toinen painoi sitä ensin.
Mutta sitähän nämä vääristä tykkäyksistä itkevät nimenomaan eivät ymmärräkään.
Ap:n ongelma on se, että hän kuvittelee, että naisten pitäisi nyt rientää hänen luokseen, koska hän on nähnyt vaivaa. Ajatelkaa, ihan naisia (huom. monikko) varten on alkanut huolehtia hygieniastakin, eikä enää syö mitä sattuu ja käy oikein salilla. Olkaa nyt hyvät naiset kiitollisia, kun joku noin raataa! Miettikää nyt mikä saalis, tämän kun saat itsellesi niin.. pääsee ap reppana viimein rentoutumaan ja saa jälkeen olla oma itsensä, ei tarvitse enää olla esim. mukava kaikille.