Olen nyt nostanut tasoani jo 4 vuotta, mutta edelleen tinderissä tulevat tykkäykset lähinnä itkettävät
Mitä oikein teen nyt?
4 pitkää vuotta olen nostanut tasoani, ja onnistunutkin siinä kiitettävästi...Nykyään on vartaloni erittäin treenattu, pukeudun tyylikkäästi, varallisuutta on, hiukset/iho/hampaat huippukunnossa, tinderkuvat ovat tarkoin harkittuja, en polta tai juo, olen mukava kaikille ja kohtelen heitä kuten itseäni kohtelisin, olen hankkinut uudia harrastuksia, jne...
Mutta silti tinderissä minusta tykkäävät naiset ovat sellaisia jotka eivät herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Erittäin paljon on esim. Reilusti ylipainoisia vaikka itse tosiaan olen huippukunnossa.
Täm alkaa olla epätoivoista, kun ikääkin on jo 34. Löydänkö koskaan ketään kiinnostavaa johon ihastun ja rakastun, vai onko kohtaloni ottaa joku ketä kohtaan tunnen jopa hieman inhoa?
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Eli kun mies demonisoidaan kun se on ottanut oikeasti kunnon otteen elämästä ja kehittänyt itseään monella tavalla?
Ja sitten taas toisaalla koko ajan hoetaan naisettomille miehille että "nosta tasoas tai oo yksin".:DDDDD
Se että treenaa, puunaa ja laskelmoi ja sitten odottaa palkinnoksi p'llua kauniilta naisilta EI ole tason nostoa eikä itsensä kehittämistä.
Tinder ei toimi, koska siellä on 90 % miehiä.
Sun täytyy joko mennä mukaan livetapahtumiin ja tutustua ihmisiin siellä tai mennä keskustelemaan facebookin sinkkuryhmiin, joissa on 90% naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun mies demonisoidaan kun se on ottanut oikeasti kunnon otteen elämästä ja kehittänyt itseään monella tavalla?
Ja sitten taas toisaalla koko ajan hoetaan naisettomille miehille että "nosta tasoas tai oo yksin".:DDDDD
Se että treenaa, puunaa ja laskelmoi ja sitten odottaa palkinnoksi p'llua kauniilta naisilta EI ole tason nostoa eikä itsensä kehittämistä.
mitä vittua nyt sentään? Miten sä erottelet noi? Ihan varmasti ap:lla on myös ollut itsellään parempi olo, ja kehittyy myös itseään varten, vaikka aloituksessa painotettiinkin tuota kumppaninhakua.
Mies tekee niin tai näin, niin aina väärin. Aivan uskomatonta
Vierailija kirjoitti:
Tinder ei toimi, koska siellä on 90 % miehiä.
Sun täytyy joko mennä mukaan livetapahtumiin ja tutustua ihmisiin siellä tai mennä keskustelemaan facebookin sinkkuryhmiin, joissa on 90% naisia.
Toimii, jos on selvästi keskimääräistä paremman näköinen, kuten omalla kohdallani. Muuten joo, menee nihkeäksi. Keskivertomiehelle todellakin parempi tavata esimerkiksi työpaikan tai opiskelun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tinderin rahastus ominaisuudesta. Sovelluksesta kunnolla hyötyy vasta maksaessa. Miksi tykkäykset ei näy kuin maksaneille? Olisi helppo saada matcheja jos tykkäykset näkisi.
Täh? Ei Tinder ole mikään peli jossa eniten matchejä saanut voittaa. Tykkäysten tietämisestä ei ole mitään hyötyä. Tinder on vain väline ottaa uusiin ihmisiin yhteyttä, sikäli mikäli molemmat painoivat sydäntä. Ja sitä sydäntä nimenomaan ei pidä painaa sen takia että se toinen painoi sitä ensin.
Mutta sitähän nämä vääristä tykkäyksistä itkevät nimenomaan eivät ymmärräkään.
Se joka saa eniten tykkäyksi, sillä on isompi pooli osu siihen sopivaan. Ja mitä enemmän naiset tykkää, niin sitä enemmän saa tykkäyksiä, ja sitä "korkeatasoisemmat" naiset tykkäävät.
Jos mies saa tinderissä kaksi tykkäystä ja toinen tuhat, niin sillä kaksi saaneella ei _todellakaan_ ole ne tykkääjät mitään hyviä tai tasokkaita naisia, vaan sieltä asteikon aivan alimmalta portaalta. Kun taas tuhat tykkäystä saaneella on myös sieltä korkeammalta tasolta, vaikka joukkoon mahtuukin kaikenlaista.
Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä vittua nyt sentään? Miten sä erottelet noi? Ihan varmasti ap:lla on myös ollut itsellään parempi olo, ja kehittyy myös itseään varten, vaikka aloituksessa painotettiinkin tuota kumppaninhakua.
Mies tekee niin tai näin, niin aina väärin. Aivan uskomatonta
Ei. Ymmärrät nyt joko tahallasi tai aidosti väärin. On aivan eri asia oikeasti haluta "kehittää itseään", tehdä muutoksia elämässä ja ulkonäössä jne. Mutta siitä ei pidä odottaa palkinnoksi seksiä kauniilta naisilta. Ja sitähän AP tässä itkee. Huom, hänen sanansa: _itkettää_ kun vääränlaiset naiset tykkää. Tuollainen ei ole tervettä eikä normaalia ajattelua. Kukaan ihminen ei ole palkinto toiselle, ja niin kauan kuin APn kaltaiset miehet ei sitä tajua, he vain katkeroituvat kun omassa päässä kuviteltu "taso" ei vastaakaan todellisuutta. Vaikka se "taso" on nimenomaan se syy miksi naiset ei kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tinderin rahastus ominaisuudesta. Sovelluksesta kunnolla hyötyy vasta maksaessa. Miksi tykkäykset ei näy kuin maksaneille? Olisi helppo saada matcheja jos tykkäykset näkisi.
Täh? Ei Tinder ole mikään peli jossa eniten matchejä saanut voittaa. Tykkäysten tietämisestä ei ole mitään hyötyä. Tinder on vain väline ottaa uusiin ihmisiin yhteyttä, sikäli mikäli molemmat painoivat sydäntä. Ja sitä sydäntä nimenomaan ei pidä painaa sen takia että se toinen painoi sitä ensin.
Mutta sitähän nämä vääristä tykkäyksistä itkevät nimenomaan eivät ymmärräkään.
Se joka saa eniten tykkäyksi, sillä on isompi pooli osu siihen sopivaan. Ja mitä enemmän naiset tykkää, niin sitä enemmän saa tykkäyksiä, ja sitä "korkeatasoisemmat" naiset tykkäävät.
Jos mies
Sinä et nyt ymmärrä. Jos laskee tykkäyksiä ja tasopisteitä, ei ole ihmekään että ketään ei löydy. Me normaalit ihmiset oikeassa elämässä pariudumme jatkuvasti toisten normaalien kanssa, myös Tinderin avulla tykkäyksiä laskematta. Te saatte ihan rauhassa edelleenkin jäädä yksin hekumoimaan tuhansista tykkäyksistä ja korkean tason naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla ammatti hyvä, olethan sen maininnut? Rahaa pitää myös olla ja rokotus tieto pitää olla myös tinderissä kunnossa.
Kyllä, lääkäri tai lentäjä pitää olla. Korkeakoulutettu DI, auto tieto myös pitää olla profiilissa laitettu.
Millainen on matalakoulutettu DI?
Onkohan kyse Tinder algoritmista? En ole vuosiin ollut sinkku, niin en tiedä millainen se nykyään on. Mutta 3,5 vuotta sitten olin viimeksi sinkku vähän aikaa, tinder vaikutti muuttuneen aika armottomaksi miehiä/naisista pitäviä ihmisiä kohtaan. Olen siis itse bi nainen ja yleensä pitkäaikaisessa suhteessa, mutta joskus kun olen ollut eronnut olen ollut vähän aikaa sinkkuna ja silloin tinderissä.
Joskus 2018 kun olin sinkku sain aikalailla yhtä paljon matchejä naisilta ja miehiltä.
Sitten olin sinkku uudestaan 2020 vähän aikaa sain toooosi paljon matchejä miehiltä ja paljon hyvännäköisempiä miehiä helpommin kuin ennen. Ja sain tosi vähän matchejä naisilta.
Niin mietin että tapahtuikohan tuossa välissä joku muutos tinderin algoritmissä. Ja onkohan tuo muutos vaan eskaloitunut entisestään.
Naiset kaipaa keskustelutaitojakin, siksi viihtyvät niissä sinkkuryhmissä. Miehet taas haluaa katsoa vaan ulkonäön päälle ja venttaa tyhjää tinderissä.
Mitäs nyt voisi muuta sanoa, kuin että vakka kantensa valitsee? Minulla oli samaa tautia myös pari-kolmekymppisenä. Tindereitä ei ollut ja hortoilin enimmäkseen livenä asian suhteen. En tosin ymmärtänytkään kuin jälkikäteen että joku nainen yritti (ehkä?) tutustua minuun. Aika tavalla keskitasoa tai sen alle he olivatkin sitten ulkonäöltään. Ehkä he olisivat olleet luonteeltaan ja huumoriltaan sitten sopivia tai ainakin jokin heistä?
Teet asioita saadaksesi naisilta jotain vastinetta suurille uhrauksillesi.
Todellinen alfa tekee asioita tehdäkseen itsensä tyytyväiseksi ja kykenee olemaan onnellinen sekä viihtymään omana itsenään. Ei velvoita muita palkitsemaan itseään omasta omistautumisesta ja uhrauksistaan.
Tämä pieni, mutta merkittävä ero viestistäsi paistaa.
Et ole Jumala kenellekään eikä kukaan ole sinulle mitään velkaa. Mitä sinulla on laittaa pöydälle parisuhdetta ajatellen, jotta naisten mielenkiinto heräisi?
Ainiin. Sixpackilla pääsee parisuhteeseen, mutta sellaisella ei siinä pysytä. Terveisin bodari-iskä.
Vierailija kirjoitti:
Teet asioita saadaksesi naisilta jotain vastinetta suurille uhrauksillesi.
Todellinen alfa tekee asioita tehdäkseen itsensä tyytyväiseksi ja kykenee olemaan onnellinen sekä viihtymään omana itsenään. Ei velvoita muita palkitsemaan itseään omasta omistautumisesta ja uhrauksistaan.
Tämä pieni, mutta merkittävä ero viestistäsi paistaa.
Et ole Jumala kenellekään eikä kukaan ole sinulle mitään velkaa. Mitä sinulla on laittaa pöydälle parisuhdetta ajatellen, jotta naisten mielenkiinto heräisi?
Ainiin. Sixpackilla pääsee parisuhteeseen, mutta sellaisella ei siinä pysytä. Terveisin bodari-iskä.
Olisin tyytyväinen jos pääsisin edes hetkeksi suhteeseen, joten tuo totuutesi ei päde.
ap
En lukenut kuin pari sivua, mutta joko se mainittiin, että Tinderissä yli puolet ovat varattuja ja miehiä valtaosa. Vain livenä saat tietää millainen flaksi sinulle on.
Veikkaan että ongelmasi on se, että olet sosiaalisesti estynyt kuten valtaosalla tänne valittajilla. Silloin olisi parempi tutustua johonkin kaveripiirissä, ettei liiallinen jännittäminen pilaa lähestymisiä.
Kolmas juttu on se, että ikäisistäsi naisista valtaosa on jo varattu, ensimmäinen lapsi syntyy naiselle keskimäärin 30-vuotiaana. Mutta jos asut pk-seurulla, täällä pitäisi olla paljon tarjontaa naisista. Muualla Suomessa ongelmaksi nousee se, että siellä on miehiä enemmän kuin naisia.
Vielä kommentoin sitä, kun ei kelpaa, niin kyllä itsekin vähän ihmettelisin, jos minulle matchaisivat ainoastaan todella ylipainoiset ja oudon näköiset miehet. Minusta on luonnollista odottaa, että edes joku tarjokkaista miellyttäisi omaa silmää, joten pidän sitä vähän tekopyhänä, että ap:ta moititaan siitä.
Itselläni ei ole deittipalveluista kokemusta. Mutta sen perusteella mikä palaute livenä on aina ollut, niin minulla ei olisi mitään vaikeuksia löytää itseäni miellyttävää seuraa eikä olisi tarvetta mennä Tinderiin. Vain livenä näet pidätkö jostain tyypistä vai et.
Tinderissä ei ole yhtään ihmistä, joka ansaitsisi muuta kuin kertapanon toisen kaltaisensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kommentoin sitä, kun ei kelpaa, niin kyllä itsekin vähän ihmettelisin, jos minulle matchaisivat ainoastaan todella ylipainoiset ja oudon näköiset miehet. Minusta on luonnollista odottaa, että edes joku tarjokkaista miellyttäisi omaa silmää, joten pidän sitä vähän tekopyhänä, että ap:ta moititaan siitä.
Itselläni ei ole deittipalveluista kokemusta. Mutta sen perusteella mikä palaute livenä on aina ollut, niin minulla ei olisi mitään vaikeuksia löytää itseäni miellyttävää seuraa eikä olisi tarvetta mennä Tinderiin. Vain livenä näet pidätkö jostain tyypistä vai et.
On luonnollista etsiä omaa silmää miellyttävää kumppania. Sen sijaan ei ole emotionaalisesti ja psyykkisesti normaalia loukkaantua siitä ettei löydäkään etsimäänsä ja itkeä kun tykkäyksen laittajat ovat liian rumia, koska kyllähän minä - tällainen helmi että ihan kuntosalilla käyn ja hampaat on kunnossa - ANSAITSEN TYKKÄYKSIÄ KAUNIILTA NAISILTA. Tässä on ne avainsanat.
Unohda nyt se Tinder hetkeksi ja ole sosiaalinen livenä. Eniten mua ap sussa epäilyttää, että oot niin maan täydellinen, niin miten sitten et saa livenä ketään?
Jos sanot tuohon, ettet oikein käy missään etkä tunne ketään eikä sulla oikein ole mitään ystäväpiiriä, niin vastaus voi olla että olet epäsosiaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On luonnollista etsiä omaa silmää miellyttävää kumppania. Sen sijaan ei ole emotionaalisesti ja psyykkisesti normaalia loukkaantua siitä ettei löydäkään etsimäänsä ja itkeä kun tykkäyksen laittajat ovat liian rumia, koska kyllähän minä - tällainen helmi että ihan
No kyllä minäkin saattaisin itkeä, jos olisin vaikka laihduttanut runsaasti ja panostanut ulkonäkööni ja silti mörrimöykyt vain matchaisivat.
Toinen asia on sitten se, että nämä tason nostatukset eivät välttämättä ole sellaisia, jotka naiset kokevat tason nostatukseksi. Esimerkiksi lihaksilla voi olla jopa kielteinen vaikutus tasoon ja samaten sliipatulla ajokoira-lookilla. On siis vaikea vain lukemisen perusteella sanoa onko ap:n taso noussut vai ei. Ei nimittäin kannattaisi kysyä miehiltä mikä tasoa todellisuudessa nostaa, jos kerran vastaus on lihakset ja hyvä kunto.
Itse olen myös kolmekymppinen mies ja ikähaitari yleensä noin 18-23, mutta löytyy edelleen hyvännäköisiä nuoria naisia. En voi valittaa. Edellinen tyttöystäväni oli teini, esimerkiksi.