Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt nostanut tasoani jo 4 vuotta, mutta edelleen tinderissä tulevat tykkäykset lähinnä itkettävät

Vierailija
02.12.2023 |

Mitä oikein teen nyt?

4 pitkää vuotta olen nostanut tasoani, ja onnistunutkin siinä kiitettävästi...Nykyään on vartaloni erittäin treenattu, pukeudun tyylikkäästi, varallisuutta on, hiukset/iho/hampaat huippukunnossa, tinderkuvat ovat tarkoin harkittuja, en polta tai juo, olen mukava kaikille ja kohtelen heitä kuten itseäni kohtelisin, olen hankkinut uudia harrastuksia, jne...

Mutta silti tinderissä minusta tykkäävät naiset ovat sellaisia jotka eivät herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Erittäin paljon on esim. Reilusti ylipainoisia vaikka itse tosiaan olen huippukunnossa.

Täm alkaa olla epätoivoista, kun ikääkin on jo 34. Löydänkö koskaan ketään kiinnostavaa johon ihastun ja rakastun, vai onko kohtaloni ottaa joku ketä kohtaan tunnen jopa hieman inhoa?

Kommentit (223)

Vierailija
201/223 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiedä missä piireissä liikut, mutta ihan normaaleille naisille tuo on puhdasta sontaa."

Melkoisissa sontapiireissä tunnut liikkuvan kielenkäytöstäsi päätellen. Sivusta.

Vierailija
202/223 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes lukenut kommentteja. Ap on tyhmä, kun puhuu ottamisesta - kaikki sukupuolet saavat kumppanin, sitten vain itse päättää haluaako hänet vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/223 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en polta enkä juo"

Monta avioliittoa olisi jäänyt solmimatta ilman alkoholia.

Vierailija
204/223 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin katson ensin kasvoja. Miellyttää tai ei. Jos ei, ei siinä timmi kroppa auta. 

Vierailija
205/223 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetko lapsetonta naista? Se rajaa omassa ikäluokassasi aika paljon naisia kriteereidesi ulkopuolelle. Tai jos haluat nuoremman naisen, esimerkiksi 10-vuotta nuoremman saamiseksi pitäisi olla geneettisesti komea tai todella supliikki. Puhumisen taito tosin ei varmaan paljastu tinderissä.

Ei se geenikomeus tai supliikkiuskaan tee vanhemmasta miehestä yhtään sen kiinnostavampaa. Koittakaa nyt jo uskoa, että valtaosa ihmisistä haluaa suunnilleen samanikäisen. Se, että vanhempi mies on geenikomea, ei vielä ole mikään vetovoimatekijä Tai vaikka hän kuinka olisi supliikki. Eivät nuo riitä parisuhteen ja seksuaalisen halun perustaksi, ja jos samaan aikaan toisen ikä on turn off, niin ihan sama mitä hyviä ominaisuuksia on.

Vierailija
206/223 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama korjaus.

Ne Burberry-huivitädit ja liikuntaa harrastamattomat toppatakinaiset ovat niitä lääkäreitä ja erityisasiantuntijoita jotka tienaavat rahansa itse.

Mutta suht pienituloiset ja keskituloiset timmit sporttinaiset päätyvät aina parisuhteen kautta varakkaille alueille. Ne kontulan ja Malmin legginspeppunaiset ovat parikymppisiä jotka eivät ole vielä pariutuneet. Pääosa ei ole sporttisia, kroppa on seksikäs nuoruuden ansiosta.

Ai että ihanko AINA pienituloiset ja keskituloiset sporttinaiset pariutuvat varakkaan miehen kanssa? Ja varakkaille miehille kelpaa aina se kouluttamaton legginspeppu Kontulasta, niinkö? (Ai niin muuten, NYTKÖ legginsit sitten eivät olekaan mauton vaate???)

No, ihan kuinka vaan, omapa on elämänne. Hiukan vain epäilyttää noin ehdottomat tilastot...

Vierailija
207/223 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun näet 30+ sporttisen ja timmin naisen kaupassa, on 99% mahdollisuus että nainen poistuu sieltä kalliilla autolla.

Jos näet vastaavan miehen kaupassa, on 50-50 millaisella menopelillä matka jatkuu.

Sporttisuus ja timmi kroppa vaihtuu aina korkeaan elintasoon."

Ok. No mitä tästä sitten pitäisi ajatella? Mitä tuo mielestäsi todistaa?

Vierailija
208/223 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä kommentoin sitä, kun ei kelpaa, niin kyllä itsekin vähän ihmettelisin, jos minulle matchaisivat ainoastaan todella ylipainoiset ja oudon näköiset miehet. Minusta on luonnollista odottaa, että edes joku tarjokkaista miellyttäisi omaa silmää, joten pidän sitä vähän tekopyhänä, että ap:ta moititaan siitä. 

Itselläni ei ole deittipalveluista kokemusta. Mutta sen perusteella mikä palaute livenä on aina ollut, niin minulla ei olisi mitään vaikeuksia löytää itseäni miellyttävää seuraa eikä olisi tarvetta mennä Tinderiin. Vain livenä näet pidätkö jostain tyypistä vai et. 

Ne ylipainoisetkin on ihmisiä, jotka on siellä hakemassa seuraa. Jos he eivät miellytä niin voi voi, mutta ei sieltä Tinderistä voi olettaa saavansa tietynlaisia tykkäysiä ja vieläpä sellaisilta, jotka omaa silmää miellyt

Mä olen ehkä erimieltä tosta, että urheilullisuus laskee tasoa. Kyse on ehkä ennemminkin siitä kuinka sen tuo ilmi. Väitän, että jos mies laittaa (ja monihan laittaa) profiiliin tän: 🏋🚴🧗🏄🏌🏸🤺🥋🎾🏑🏇 , ja lisäksi kuvissa on pullistelukuvaa ja kesken urheilun otettua kuvaa, niin se tuntuu jotenkin feikiltä. Niiku joo, kyllä sun koko elämä on yhtä aktiviteettia. Good vibes only sinnekin vaan. Harrastan itsekin 3-6 kertaa viikossa urheilua, mutta en koe olevani mikään atleetti, niin en tuo sitä profiilissa mitenkään erikseen ilmi. Jos taas miehellä on vaikka normi kroppakuva, ja siinä esim. hyvin istuva paita (vaikka neule tai t-paita), niin siitä kyllä näkee ruumiinrakenteen ja sitä kautta sen käykö tyyppi salilla. Toisin sanoen, pidän siitä jos mies harrastaa liikuntaa ja on kunnossa, mutta en ole kiinnostunut tyypeistä jotka rakentaa koko identiteettinsä sporttisuuden varaan. 

Vierailija
209/223 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"en polta enkä juo"

Tää on muuten ihan totta. Ei tarvi mitään perseitä olla vetämässä, mutta jos tyyppi on jotenkin vakaumuksellisesti absolutisti, niin ei kiitos. Kyllä mä ainakin haluan käydä kesällä terdellä ja ottaa saunan jälkeen oluen ilman mitään paheksuntaa. 

Vierailija
210/223 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset etsii omaa tasoaan korkeampaa tasoa. Oikeasti tasokkaiden ei edes tarvitse etsiä, ellei haussa ole joku moljonääri

Vierailija
211/223 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa tälläinen tarina :D Kukaan ei pidä sinusta koska olet pienen lapsen tasolla oleva rasittava jankkaaja. Äititraumasi ovat ottaneet elämästäsi vallan ja nyt vietät aikasi vauvapalstalla etsiessäsi "äitiä" jolle voit osoittaa mieltä. Sinulla ei näytä olevan minkäänlaista sairaudentuntoa joten eipä tämän toteamisesta mitään hyötyä ole

Vierailija
212/223 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mennyt epätoivoisten pohjatasoihmisten naittosovellukseen ja ihmettelet kun et löydä sieltä tasokasta laatuseuraa? Olet just oikealla tasolla ja siinä sulla on se valikoima mitä saatavilla on. Typerys. Tasokkaat tapaavat ja löytävät toisensa ihan muualla. 

Vierailija
213/223 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole treenattu enkä kauhean komea, mutta akateeminen ja osaan kirjoittaa kuvauksia joissa on jotain jujua.

Ihan OK-näköisiä mätsejä tulee toisinaan mutta ne parhaan näköiset ei mätsää ikinä - joten jos heistä haaveilet, niin tosiasia on, että vain todella komeat ja hyväpalkkaisessa ammatissa olevat saavat heiltä tykkäyksiä. Ap:n niin sanottu taso ei selvästikään riitä myöskään, ehkä ulkonäkö kunnossa mutta koulutus ja työ ei? Lisäksi monet vähän yksinkertaisemmat miehet arvioi tasonsa helposti yläkanttiin.

Pituutta et mainitse; jos se on alle 180cm voit myös ns. tasostasi tipauttaa pykälän tai pari pois, heh. Se on tärkeimpiä ulkonäkökriteerejä.

Vierailija
214/223 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"en polta enkä juo"

Tää on muuten ihan totta. Ei tarvi mitään perseitä olla vetämässä, mutta jos tyyppi on jotenkin vakaumuksellisesti absolutisti, niin ei kiitos. Kyllä mä ainakin haluan käydä kesällä terdellä ja ottaa saunan jälkeen oluen ilman mitään paheksuntaa. 

Tuollaisen asenteenkin takia siirryin ulkolaisiin naisiin. Vaikken ole absolutisti en tykkää että naiselle alkoholi on kynnyskysymys tai se tapa rentoutua. Suomalaisille alkoholi on oletus..

Tuo viittaa myös moniin muihin juttuihin, lyhyesti liiallisiin oletuksiin jotka on miehenä turn off.

Vierailija
215/223 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"en polta enkä juo"

Tuollaisen asenteenkin takia siirryin ulkolaisiin naisiin. Vaikken ole absolutisti en tykkää että naiselle alkoholi on kynnyskysymys tai se tapa rentoutua. Suomalaisille alkoholi on oletus..

Tuo viittaa myös moniin muihin juttuihin, lyhyesti liiallisiin oletuksiin jotka on miehenä turn off.

Ai niinkö. Samalla periaatteella kaikkien suomalaisten naisten kannattaisi siirtyä ulkomaisiin miehiin: mies ei osaa pukeutua- siirryn ulkomaisiin miehiin. Mies hakkaa- siirryn ulkomaisiin miehiin. Mies tupakoi- siirryn ulkomaisiin miehiin.

Vierailija
216/223 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeysjärjestyksessä:

1. Geneettinen komeus

2. Raha ja status (käyvätkö ilmi profiilistasi. tavalla joka vaikuta leuhkimiselta?)

...

...

...

...

...

3. Hoikkuus ja sporttisuus

4. Tyyli ja muut asiat

Huomaathan että 3. ja 4. kiinnostavat lähinnä naisia joita kiinnostaa 1. ja 2.

Tyylikäs pukeutuminen on plussaa jos sinulla on rahaa ja statusta, miinusta jos ei ole, koska silloin käytät rahaa "turhuuksiin". Sporttisuus on plussaa sporttisille naisille, mutta he eivät pariudu tyhjätaskun tai geneettisesti epäkomean kanssa, vaan mieluummin joustavat miehen sporttisuudesta.

Tämä.

Sporttisen ja timmin nainen on todennäköisemmin sohvaperuna, kuin köyhä ja geneettisesti keskiverto.

Varakkaat alueet vilisevät sporttisia l

Palstan wt- miehille 25- vuotias legginseissä kulkeva Vuittonin kassia kantava kumitissi- irtoripsi- feikkirusketus- hiuslisäke- geelilakkakynsi instabimbo on laatunainen. Oikeille menestyneille miehille ei ole. Heillä ei ole mitään tajua siitä, millaista elämää oikeasti menestyneet ihmiset elävät.

Vierailija
217/223 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäripäivien/juristien kokouksien aikaan päivystämään Pressaan  tai Hesperiaan. Nykyäänhän naiset ovat koulutetumpia. Hio myös Tinderiäsi Slushin aikaan - osta triplaplatinakoodi.

Ennemminkin kannattaa mennä liikuntatapahtumiin, koska ap on treenattu ja etsii sellaista naista. Hänen tasokas tarkoittaa kaunista ja treenattua.

Vierailija
218/223 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei nämä koskaan siirry sinne ulkomaalaisiin naisiin, vaan roikkuu täällä? Tervemenoa vaan, kukaan ei jää kaipaamaan.

Miksi nuori kaunis nainen haluaisi viettää aikaa jonkun murjottajan kanssa? Nuoruuteen kuuluu myös illanvietot ja alkoholi, deal with it. Opiskelijariennot on näitä kosteita bileitä, ja eikö juuri kauniit opiskelijanaiset olleetvsitä  kaivattua seuraa?

Olet sitä paitsi ihan liian vanha haluamaasi ikäryhmään, tuossa iässä ollaan jo pariutuneita, ja mielessä ihan muu kun pinnallinen tinderissä pullistelu. Jatkossa tilanne vaan huononee, pitäisi olla niitä pitkiä suhteita eikä mitään lapsellista tinderöintiä. Jos nuorta kaunotarta kaipaat, pitäisi sinun olla jo valmis lääkäri/juristi/muu menestynyt ihminen, ei mikään tinderin kuvakulmia säätävä hampaidenvalkaisija. 

Pinta ei auta, kun substanssi puuttuu.

Vierailija
219/223 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oppinut soittamaan klassista pianoa? Esim Beethovenin Kuutamosonaatti. Tai Chopinia? Siinä sulle tasonnostatusta kerrassaan.

En ole ap, mutta Kuutamosonaatti, ja jopa Waldstein sujuvat, samoin Chopinin poloneesit, valssit ja nokturnot. Hiljaista on silti ollut deittirintamalla. Eli ap: tämä oli surkea neuvo, aikaan ja vaivaan nähden tulokset ovat olemattomia.

Vierailija
220/223 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"en polta enkä juo"

Kyllä. Lisäksi se ujompi mies menettää sekä poikuutensa että saa ensimmäisen tyttöystävänsä todennäköisimmin kännissä.