Ihan turha tavallisten miesten valittaa, että ei löydy naista kun
mä ja moni muu tavallinen nainen ei kelvata näille miehille. Pitäisi ilmeisesti olla jumalaisen kaunis, huippuseksikäs, todella hoikka. Joku mallitasoa siis oleva.
En mä tavallisena naisena mitään jumalaista komistusta etsi. En tarvitse mitään lentäjä-kirurgia. Mulle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies, mutta mä en ilmeisesti suomalaisena naisena sovi herrojen arvolle. Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen. Vaikka näiden miesten käsityksen mukaan tavallinen nainen on luokkaa malli. Suuret on luulot näillä miehillä itsestään ja melkoiset harhat siitä mikä on tavallinen nainen.
Realisti44
Kommentit (312)
Joku mt-kuntoutuja ja ikineitsyt ei ole normaaleja ihmisiä, ei siten että kelpaisi mullekaan suhteeseen.
Kokemattomuus ei ole ongelma, mutta ne syyt miksi on kokematon on iso red flag. Joko ei vehje toimi, on kaapissa tai sitten on saamaton (myös konkreettisesti ) mahdoton nysväke, että sitä saisi paapoa ja opettaa sitten aina.
Terve aikuinen mies oli aloittajalla haussa, ei mikään hyväntekeväisyysprojekti. Vähän niitä on vapaana tuossa ikäluokassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pariutuu enemmän saman älykkyystason ja huumorin, kuin ulkonäön perusteella. Ap ei nyt anteeksi vaan vaikuta mitenkään kovin syvälliseltä ihmiseltä. Kannattaa kalastaa kaltaisessaan seurassa.
Niin niin, kyllä se pärstä kertoin on ensimmäinen asia, sanoo kuka mitä tahansa, siihen katsotaan ensimmäisenä, jos ei ole mieluinen niin ei tule mitään, toinen asia on rokotus asia, miksi on pitänyt ottaa kaikki piikit, tälläiseenki monesti törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nykyään 48 vuotias ja kun erosin pitkästä liitosta, aloin panostaa täysillä omaan markkina-arvoni parisuhde markkinoilla.
Laihdutin liikakilot pois, valkaisin hampaani, aloin urheilla, kasvatin pitkät hiukset, otin rintojen kohotuksen ja DD-koon silinkoni rinnat. Pukeudun naisellisesti ja olen aina ollut iloinen ja kiltti luonne. Erottiin Ex miehen kanssa parhaina ystävinä edelleen.
Miehiä on riittänyt jonoksi asti. Minua isketään kaupassa, bussipysäkillä ja kuntosalilla jne.
Olen seurustellut jo ja olen ollut tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseen.
Ja tiedostan että moni nainen ärsyyntyy siitä ajatuksesta että pitäisi panostaa ulkoiseen viehättävyyteen mutta itse olen vain realisti. Miehet ovat visuaalisia olentoja ja he etsivät seksuaalisesti viehättävää naista. Se vaan on tosiasia. Nä
Heh, tarvitsee vain olla luonnollisesti lihaksikas, hyvät geenit ja kroppa kunnossa ilman urheilua, niin jo alkaa naisia pyöriä ympärillä. Varmaan aidosti luulet, että jos Pena Perusmies alkaisi "panostaa", niin hänelle kävisi myös niin...?
Tästäkin ketjusta näkee, että vapaana on lähinnä Alluja ja muita moniongelmaisia. On vaikea löytää tuossa iässä hyvää, tai edes normaalia miestä.
Me joilla sellainen on, ei tasan luovuta niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako ap:lle esim mt kuntoutuja joka hyvässä hoitotasapainossa? Onhan tämmöinenkin ihan tavallinen ettei pitäidi olla nokan koputtamista. Tai entäs työtön, jos tulee kuitenkin rahoillaan toimeen?
Ei kiitos mt-kuntoutujaa. Näen ihan tarpeeksi teitä töiden puolesta ja haluan elämäni olevan tasapainoista. Mä päätän ihan itse mitä haluan ja kyllä todellakin on nokan koputtamista kun mun elämästä kyse. Et sä sitä päätä mitä mä haluan. Ei kiitos myöskään työtöntä. Ei tarvitse olla korkeasti koulutettu vaan ihan tavallinen duunari kelpaa.
Realisti44
Kuulostat vaikealta tapaukselta ja sinulle on selvästi kertynyt elämäsi aikana paljon emotionaalista painolastia edellisistä suhteistasi joten ymmärrän hyvin että miehet eivät halua olla kanssasi. Jos yrittäisit korjata
Höpöhöpö. Ap kertoi haluavansa tavallisen miehen. Kokematon, mt-kuntoutuja tai työtön ei tähän joukkoon kuulu. Eikä ole yhtään liikoja vaadittu.
En tyytynyt pelkkään tavalliseen mieheen, koska olen itsekin enemmän kuin tavallinen. Kriteerilistani oli huomattavasti pidempi kuin aloittajalla ja siihen sisältyi mm. miehen älykkyys, korkea koulutus, liikunnallisuus, hyvä elämänhallinta, päihteettömyys, sijainti lähellä minua, talouden hallinta, lapset riittävän vanhoja, yhteiset arvot, mielenkiinnonkohteet ja tulevaisuudensuunnitelmat, rauhallisuus, avuliaisuus ja hyväsydämisyys. Enkä vaatinut yhtään liikaa, sillä löysin oman vastakappaleeni.
Vierailija kirjoitti:
Ex valitti mulle suhteemme aikana usein sitä kuinka hänestä ei koskaan aikaisemmin olleet kiinnostuneet muut kuin lihavat naiset (itse olen fitness). Samoin valitti mulle kuinka moni oli antanut hänelle pakit ja aloittanut suhteen sellaisen miehen kanssa joka kohtelee naisia epäkunnioittavasti. Siis tätä perus kilttimiehen valitusta, olen saanut tälle nimen vasta tältä palstalta. Oli ja varmasti on edelleen äärimmäisen itsekäs ihminen. Piti ja varmasti pitää edelleen itseään jonkinlaisena lahjana naisille vaikka jälkikäteen olen tajunnut että hän on todella toksinen. Olin hänen kanssaan pitkään koska en ajatellut että mulle voisi olla parempikin tarjolla. Nyt kun olen sellaisen paremman tajunnut, ymmärrän paremmin kuinka paskaa se suhde oli, ja kuinka paska se mies on. Terveisiä vaan. Vaihdoin parempaan.
Itse et olekaan yhtään toksinen, yleistä ja lokeroit miehiä johonkin palstan lanseeraamaan kilttimieskategoriaan. Miten tuo eroaa tuosta exäsi kommentoinnista lihavista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on klassinen tilanne.
Ap kuvittelee, että koska hän ei vaadi kalsarimalli-toimitusjohtaja-vuorikiipeilijää, ei hän ole liian vaativa.
Ap ei ymmärrä, etteivät ne loput 99,9% miehistä ole keskenään samantasoisia. Ap siis tavoittelee niitä paremmasta päästä olevia tavismiehiä, ja kitisee kuinka miehet ovat vaativia kun hän ei kelpaa heille.
Ap:lle itselleen ei kelpaa lyhyt, hintelä, köyhä, rumanaamainen, kokematon, epävarma, tms. Miehen pitää olla perusvahva kaikessa ja kenties hyvä muutamassa asiassa. Ap ei tajua, että tällainen mies on selkeästi kärkijoukkoa.
Miesten lähtötaso kun ei ole keskitaso; puolet miehistä ja naisista on keskitason alapuolella.
Ja voisin veikata ap:n olevan tukevasti keskitason alapuolella, niin ulkonäön kuin luonteenkin osalta.
Minkä takia yhdenkään naisen pitäisi siltikään huolia tällaista miestä? Tilastollisesti nainen elää pidempää ja terveempänä pysyessään sinkkuna. Huono mies vie ennenaikaiseen hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä keski-ikäisenä naisena tavallaan ymmärrän miksi keski-ikäinen tavallinen nainen ei kelpaa.
Meikäläiset on kovia valittamaan ja narisemaan. Moni on jo lösähtänytkin. (Sitä on kyllä keski-ikäiset miehetkin). Mutta miehet pääasiassa haluavat hyväntuulisia naisia ja niitä ei paljoa meissä keski-ikäisissä löydy.
En mä ainakaan ole kova valittamaan ja narisemaan. Miksi ihmeessä olisin? Ei se ole iästä kiinni vaan ihmisen luonteesta. Jotkut valittaa ja narisee koko elämänsä, myös jotkut miehet.
Realisti44
Koko aloitus on valitusta ja narinaa niin miten kehtaan valehdella että et ole kova valittamaan ja narisemaan?
Mitä ihmeen valitusta ja narinaa? Mä ihmettelen tavallisten miesten valitusta kun e
Enpä pysty kuvittelemaan kuka haluaisi elää kanssasi. Oletko itse vilkaissut ettei peilissä näy jotain sellaista mikä karkottaa miehet?
Vierailija kirjoitti:
"Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen."
Ja siinäpä se tulikin! Vastasit itse omaan kysymykseesi. Mikä siinä on teille ämmmille niin ylivoimaisen vaikeaa tajuta, että kukaan mies ei halua yh-akkaa riesakseen???!
Mun lapsi on aikuinen ja asuu omillaan. Äly hoi.
Realisti44
Palstalla ei liene yhtään normaalia miestä.
Vierailija kirjoitti:
AP, vaikutat juttujesi perusteella aika hankalalta luonteelta, ja itsekin totesit että et ole myöskään hyvännäköinen.
Miksi ihmeessä kukaan mies ottaisi naisen joka ei näytä hyvältä, ja on kaiken lisäksi veemäistä seuraa?
Ongelmasi ei todennäköisesti ole se että sinulla on lapsi, vaan se että olet epämiellyttävää seuraa etkä kykene kompensoimaan luonneongelmiasi hyvällä ulkonäöllä. Suosittelen sinua tekemään jotain ulkonäöllesi, jos ikinä enää meinaat miehen saada.
Missä mä totesin, että en ole hyvännäköinen? Näytä mulle se kohta. Se, että on tavallinen ei tee ihmisestä rumaa. Sä et tunne mua joten et voi sanoa mun luonteesta yhtään mitään.
Realisti44
Ap valittaa miehen puutetta ja siis haluaisi miehen. Tämä on hyvä, ettei kaikkein toksisimpien miesten vihaajien propaganda ole vielä eksyttänyt. On normaalia haluta vastakkaista sukupuolta. Epänormaalia vihata.
Vierailija kirjoitti:
Joku mt-kuntoutuja ja ikineitsyt ei ole normaaleja ihmisiä, ei siten että kelpaisi mullekaan suhteeseen.
Kokemattomuus ei ole ongelma, mutta ne syyt miksi on kokematon on iso red flag. Joko ei vehje toimi, on kaapissa tai sitten on saamaton (myös konkreettisesti ) mahdoton nysväke, että sitä saisi paapoa ja opettaa sitten aina.
Terve aikuinen mies oli aloittajalla haussa, ei mikään hyväntekeväisyysprojekti. Vähän niitä on vapaana tuossa ikäluokassa.
Miksi miehen kokemattomuudelle pitää aina väkisin etsiä joku red flag, jos ei muuta keksi, niin sitten saamattomuus? Miksei naisten kohdalla puhuta näin, vaan puhutaan vain siitä ettei ole löytänyt sopivaa tai ei ole huolinut ketä vaan. Naisella ihan kunnioitettavaa, miehestä tekee saamattoman?
Ei noi palsta-allut tajua, että tuossa iässä se lapsi jo asuu omillaan.
Miten onneton nysväke säilyy kokemattomana keski-ikään saakka? Mikä siinä on normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Palstalla ei liene yhtään normaalia miestä.
Eikä normaalia naistakaan?
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta näkee, että vapaana on lähinnä Alluja ja muita moniongelmaisia. On vaikea löytää tuossa iässä hyvää, tai edes normaalia miestä.
Me joilla sellainen on, ei tasan luovuta niistä.
Olet oikeassa! Ketjuun kirjoittaa pelkästään miesmaailman surkimukset ja naismaailman parhaimmisto.
Ei neitsyt iässä 44 v ole normaali yhtään sen enempää naisenakaan.
Vierailija kirjoitti:
"Vähän niitä on vapaana tuossa ikäluokassa"
Tämä on ihan totta. Naisen pitää itse olla aika erityislaatuinen, että kykenee tuollaisen miehen itselleen pyydystämään.
Mitä olen AP:n juttuja tässä ketjussa lukenut, niin on aika päivänselvää että AP on itse niin matalatasoinen, että hänellä ei ole mitään saumoja tuollaiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen kokemattomuudelle pitää aina väkisin etsiä joku red flag, jos ei muuta keksi, niin sitten saamattomuus? Miksei naisten kohdalla puhuta näin, vaan puhutaan vain siitä ettei ole löytänyt sopivaa tai ei ole huolinut ketä vaan. Naisella ihan kunnioitettavaa, miehestä tekee saamattoman?
Nämä on näitä naisten kaksois standardeja. Tosiaan kokemattomuus ei ole ongelma vaan huorin tekijät jotka nussii vastuuttomasti ympäriinsä ja saastuttaa synneillään ympäristöä. Kyllä minuakin harmittaisi jos olisin menettänyt neitsyyteni jollekin himonussijalle vaan ryhmäpaineen takia.
Minä olen 55 ylipainoinen setämies.
Kuitenkin naiset tuntuvat sympatiseeraavan vaikka olen ronkeli.
Minä tykkään luovista ja persoonallisista naisista.
Ei tuon pitäis olla niin vaikeaa.