Ihan turha tavallisten miesten valittaa, että ei löydy naista kun
mä ja moni muu tavallinen nainen ei kelvata näille miehille. Pitäisi ilmeisesti olla jumalaisen kaunis, huippuseksikäs, todella hoikka. Joku mallitasoa siis oleva.
En mä tavallisena naisena mitään jumalaista komistusta etsi. En tarvitse mitään lentäjä-kirurgia. Mulle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies, mutta mä en ilmeisesti suomalaisena naisena sovi herrojen arvolle. Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen. Vaikka näiden miesten käsityksen mukaan tavallinen nainen on luokkaa malli. Suuret on luulot näillä miehillä itsestään ja melkoiset harhat siitä mikä on tavallinen nainen.
Realisti44
Kommentit (312)
Pitää olla hyvin toimeentuleva, lääkäri, palomies, lentäjä tai taistelusukeltaja. Ei mieluiten rokotettu, sekin on välillä ollut iso ei kun on ottanut kaikki piikit. Pitää olla urheilullinen, treenattu ja pärstä kertoinkin kunnossa ja kaikki muut päälle. Ei se tavallinen mies kelpaa ei.
"Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen."
Ja siinäpä se tulikin! Vastasit itse omaan kysymykseesi. Mikä siinä on teille ämmmille niin ylivoimaisen vaikeaa tajuta, että kukaan mies ei halua yh-akkaa riesakseen???!
Vierailija kirjoitti:
"Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen."
Ja siinäpä se tulikin! Vastasit itse omaan kysymykseesi. Mikä siinä on teille ämmmille niin ylivoimaisen vaikeaa tajuta, että kukaan mies ei halua yh-akkaa riesakseen???!
Älä nyt puhu kaikkien miesten puolesta. Minulle naisen lapsi ei ole este, kunhan nainen ei yritä tehdä minusta isää lapselleen. Lisäksi omat asunnot olisi ehdottomat, mutta varmaan sille lapsellekin mukavampi, ettei joku setämies ala yhtäkkiä pyörimään nurkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehkä väärä paikka moisen ihmettelyyn sillä ne miehet jotka täällä pyörivät ovat juuri niitä sosiaalisesti kyvyttömiä kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa, mielenterveysongelmaisia, osa pahemman luokan sovinisteja joilla määrätyt oletukset omasta erinomaisuudestaan ja vain koska äiti joskus niin sanonut, ovat vailla äitihahmoa ja opettajaa jne.
Taitaa olla projisointia nyt....
Tai sitten ei. Ihan löytyy normaali, tavallinen suomalainen mies käsipuolesta eikä hän hengaile tällä palstalla. Eikä valita koko ajan milloin mitäkin naisista. Osaa kokata, käy töissä jne.
Mistäs sä tiedät mitä se ukkos puuhailee, onko niin tiukka kontrolli? Kyllä meillä töissä vaan ukkomiehet kitisi akoistaan ja k
Ei ole kontrollia ollenkaan. Ukkoni tekee sen verran itsenäistä työtä ja työpaikallaan toimii enimmäkseen yksin. Pomonsa käy kerran viikossa tsekkaamassa. Kenelle se siellä kitisis? Niille pikkuritsoille ym. joita sillä siellä pyörii vahdittavana?
Ihan on tällä hetkellä isänsä kanssa jouluostoksilla.
Onko se niin tavattoman vaikea uskoa etteivät ne täysipäiset äijät täällä pyöri vänisemässä vaan keskittyvät reaalielämään?
Alkaa vähitellen vaikuttamaan siltä, että miehillä on vaatimuksissa jalat maassa ja maalaisjärki mukana, ja taaseen naisilla vaatimukset pilvissä. Sitten kun tavoitellaan top-miehiä eikä saakaan mitä haluaa niin alkaa valitus. Ei top-miehet ole tavallisia, ne ovat huippu miehiä. Luulisi että aikuinen ihminen on jo oppinut sietämään epätäydellisyyttä eikä vaadi liikoja. Apnkin pitää oppia tekemään kompromissejä eikä olemaan liian ehdoton. Mm mt kuntoutujan pitää voida kelvata naiselle kuin naiselle ja se on sitä nykyaikaa.
AP, vaikutat juttujesi perusteella aika hankalalta luonteelta, ja itsekin totesit että et ole myöskään hyvännäköinen.
Miksi ihmeessä kukaan mies ottaisi naisen joka ei näytä hyvältä, ja on kaiken lisäksi veemäistä seuraa?
Ongelmasi ei todennäköisesti ole se että sinulla on lapsi, vaan se että olet epämiellyttävää seuraa etkä kykene kompensoimaan luonneongelmiasi hyvällä ulkonäöllä. Suosittelen sinua tekemään jotain ulkonäöllesi, jos ikinä enää meinaat miehen saada.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kukaan mies ei halua? Taidan sitten olla keskivertoa ihmeellisempi tapaus, kun minut - lähes viisikymppisen, kahden lapsen totaali-yh:n - halusi fiksu, ahkera, rakastava, liikunnallinen, lempeä, keskustelutaitoinen ja raitis DI-mies. Olemme kihloissa ja edelleen kovin rakastuneita, vaikka takana on jo viisi vuotta yhdessäoloa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kokemattomuuden demonisointi kertoo siitä, ettei henkistä kasvua ole juuri ihmisessä tapahtunut. Ikäänkuin oltaisiin jumituttu johonkin teini-ikään, jossa seksin harrastaminen on se ainut asia joka määrittää oletko aikuinen vai et. Luulisi että aikuisilla ihmisillä olisi syvällisempää ymmärrystä siitä, ettei maailma ja elämä ole ihan niin mustavalkoista, eikä kaikkien elämä mene samaa kaavaa. Kyllä aikuiseksi kasvaa, vaikkei olisi yhdynnässä koskaan ollutkaan. Se mitä minä en ymmärrä on se, miksi se tuntuu olevan asia, mitä ei saa anteeksi? Se on käytännössä ihan sama mitä muuten olet, kokemattomuus nollaa sen kaiken, eikä sen korjaaminen tunnu olevan mahdollista. Haluaisin kuulla tästä mielipiteitä, että miksi se on niin peruuttamaton ongelma useimmille? Onko kyse edes pelkästä kokemattomuudesta sinällään, vai oletetaanko että sen alle kuuluu automaattisesti liuta muitakin ikäviä ominaisuuksia?
Minä otin täysin kokemattoman miehen. Ei todellakaan ole haitannut, vaan ollut pelkkää plussaa. Ei joka toinen vastaantulija ole ex😆
Vierailija kirjoitti:
Ketjun aloitus on outo. Kyseinen nainen on kelvannut, ollut pitkässä suhteessa ja saanut vielä lapsenkin mutta nyt eronneena ilmeisesti 44-vuotiaana kokee miehen löytämisen vaikeaksi. Pariutuminen vanhempana on hieman erilaista mitä nuorempana ihan jo siksikin, että vapaina olevien ja suhdetta vielä etsivien miesten määrä on pienempi mitä nuorempana.
"Missä mä kirjoitin, että kenen tahansa miehen pitäisi huolia mut? En yhtään missään.
Kyllä joillakin nyt ottaa koville se, että en huoli kokematonta miestä. Ei kelpaa myöskään mut syyt tähän eli se, että mulla ei ole mitään mielenkiintoa alkaa opettamaan ketään ihan alusta asti ja haluan miehen jolla on jotakin osaamista seksistä.
Realisti44"
Tuota väitettä juuri haluaisin kyseenalaistaa, tarviiko ihmistä oikeasti niin hirveästi opettaa, että se tuntuu ihan taakalta? Jos ihmisen vain hyväksyy kokemattomuudestaan huolimatta, niin kyllä hän seksiä osaa harrastaa. Toki mieltymyksiä on ihmisillä erilaisia, mutta ei niillä ole kokemattomuuden kanssa mitään tekemistä. Voit joutua opettamaan tai huom. jopa itse opettelemaan myös kokeneemman kumppanin kanssa. Mutta jos oma ennakkoasenteesi kokematonta ihmistä kohtaan on lähtökohtaisesti se, että hän on vastenmielinen, eikä ymmärrä naisesta yhtään mitään, niin silloin on varmasti hankalaa, mutta se ei johdu miehen kokemattomuudesta, vaan omasta negatiivisesta suhtautumisestasi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehkä väärä paikka moisen ihmettelyyn sillä ne miehet jotka täällä pyörivät ovat juuri niitä sosiaalisesti kyvyttömiä kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa, mielenterveysongelmaisia, osa pahemman luokan sovinisteja joilla määrätyt oletukset omasta erinomaisuudestaan ja vain koska äiti joskus niin sanonut, ovat vailla äitihahmoa ja opettajaa jne.
Miksi täällä kirjoittavat miehet ovat aina sitä alinta pohja sakkaa, mutta naiset ihan tavallisia naisia? Eikö tuo nyt ole älyllistä epärehellisyyttä? Tämä on ihan kaikille avoin palsta, jossa voi kirjoitella kuka tahansa.
Niin ja miksei me hyvät miehet muka täällä kirjoittelisi siinä missä naisetkin. Tähänkin väitteeseen olen törmännyt usein, ilmeisesti hyvillä miehillä on aina jotain muuta tekemistä eikä he käytä
On täällä joskus näkynyt pari fiksuakin miestä linjoilla, mutta sinun kommenttisi eivät kuulu siihen luokkaan, kuten itse näytät luulevan. Halveksiva asennen naisia kohtaan ei ole hyvän miehen merkki.
Ex valitti mulle suhteemme aikana usein sitä kuinka hänestä ei koskaan aikaisemmin olleet kiinnostuneet muut kuin lihavat naiset (itse olen fitness). Samoin valitti mulle kuinka moni oli antanut hänelle pakit ja aloittanut suhteen sellaisen miehen kanssa joka kohtelee naisia epäkunnioittavasti. Siis tätä perus kilttimiehen valitusta, olen saanut tälle nimen vasta tältä palstalta. Oli ja varmasti on edelleen äärimmäisen itsekäs ihminen. Piti ja varmasti pitää edelleen itseään jonkinlaisena lahjana naisille vaikka jälkikäteen olen tajunnut että hän on todella toksinen. Olin hänen kanssaan pitkään koska en ajatellut että mulle voisi olla parempikin tarjolla. Nyt kun olen sellaisen paremman tajunnut, ymmärrän paremmin kuinka paskaa se suhde oli, ja kuinka paska se mies on. Terveisiä vaan. Vaihdoin parempaan.
Mulle käy synnyttänyt nainenkin vaikka olis väljä. Kunhan nauttii siitä ettei yksin tarvii nauttia
Ihmiset pariutuu enemmän saman älykkyystason ja huumorin, kuin ulkonäön perusteella. Ap ei nyt anteeksi vaan vaikuta mitenkään kovin syvälliseltä ihmiseltä. Kannattaa kalastaa kaltaisessaan seurassa.
Kun olisi hoikka ja minua pienikokoisempi niin ok. Syöttöporsaita en halua sänkyyni.
Itse harrastan monipuolisesti kaikenlaista liikuntaa, painonnostoa (ei sama kuin perus salihöntsä), pyöräilyä, juoksua, hiihtovaellusta jne. Olisi tosi vaikea hyväksyä naista, joka vihaa liikuntaa ja on lohturuokailija.
M39
Ap, miehen saaminen ei ole mikään ihmisoikeus joka kuuluu kaikille. Jos sinä et kerran kykene itsellesi iskemään sellaista miestä jonka haluaisit, niin tyydy kohtaloosi ja ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla projisointia nyt....
Tai sitten ei. Ihan löytyy normaali, tavallinen suomalainen mies käsipuolesta eikä hän hengaile tällä palstalla. Eikä valita koko ajan milloin mitäkin naisista. Osaa kokata, käy töissä jne.
Mistäs sä tiedät mitä se ukkos puuhailee, onko niin tiukka kontrolli? Kyllä me
pikkuritsoille? Hyi että millaista kieltä. Ilmeisesti koet nuoret tytöt jotenkin uhaksi itsellesi, vai miksi pitää nimitellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nykyään 48 vuotias ja kun erosin pitkästä liitosta, aloin panostaa täysillä omaan markkina-arvoni parisuhde markkinoilla.
Laihdutin liikakilot pois, valkaisin hampaani, aloin urheilla, kasvatin pitkät hiukset, otin rintojen kohotuksen ja DD-koon silinkoni rinnat. Pukeudun naisellisesti ja olen aina ollut iloinen ja kiltti luonne. Erottiin Ex miehen kanssa parhaina ystävinä edelleen.
Miehiä on riittänyt jonoksi asti. Minua isketään kaupassa, bussipysäkillä ja kuntosalilla jne.
Olen seurustellut jo ja olen ollut tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseen.
Ja tiedostan että moni nainen ärsyyntyy siitä ajatuksesta että pitäisi panostaa ulkoiseen viehättävyyteen mutta itse olen vain realisti. Miehet ovat visuaalisia olentoja ja he etsivät seksuaalisesti viehättävää naista. Se vaan on tosiasia. Näillä naisellisilla keinoilla sain paljon tarjontaa
Minulla on mieskaveri, joka ei juurikaan ulkonäöstään välittänyt. Risuparta ja pitkät likaiset hiukset ja vaatteet liian isot jne jne. Hän on silti aina ollut luonnollisesti vähän lihaksikas. Hänellä on hyvät geenit. Kroppa on todella kunnossa eikä hän urheile. Houkuttelin hänet parturiin ja ostin hänelle synttärilahjaksi vaatekerraston. Hän suostui tähän kaikkeen. Tiesin mitä sieltä alta löytyy. Ihan superkuuma mies. Käytiin sitten synttäridrinkeillä, niin kaksi naista lähestyi illan aikana kyselemään onko sinkku. Otettiin synttärikuvat ja laitoin omaan instaan illanvietostamme, niin naisten kommetit oli pelkkää sydäntä ja kyselyitä, että mistä olet tollasen bongannut.
Kun myös se mies alkaa panostaa, niin kyllä hän saa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vähitellen vaikuttamaan siltä, että miehillä on vaatimuksissa jalat maassa ja maalaisjärki mukana, ja taaseen naisilla vaatimukset pilvissä. Sitten kun tavoitellaan top-miehiä eikä saakaan mitä haluaa niin alkaa valitus. Ei top-miehet ole tavallisia, ne ovat huippu miehiä. Luulisi että aikuinen ihminen on jo oppinut sietämään epätäydellisyyttä eikä vaadi liikoja. Apnkin pitää oppia tekemään kompromissejä eikä olemaan liian ehdoton. Mm mt kuntoutujan pitää voida kelvata naiselle kuin naiselle ja se on sitä nykyaikaa.
Parisuhde ei ole hyväntekeväisyyttä. Joko tykästyt johonkin ja toinen tykästyy suhun tai oot yksin.
Mistäs sä tiedät mitä se ukkos puuhailee, onko niin tiukka kontrolli? Kyllä meillä töissä vaan ukkomiehet kitisi akoistaan ja kaikesta vaikkeivät ehkä vauvapalstailleetkaan.