Ihan turha tavallisten miesten valittaa, että ei löydy naista kun
mä ja moni muu tavallinen nainen ei kelvata näille miehille. Pitäisi ilmeisesti olla jumalaisen kaunis, huippuseksikäs, todella hoikka. Joku mallitasoa siis oleva.
En mä tavallisena naisena mitään jumalaista komistusta etsi. En tarvitse mitään lentäjä-kirurgia. Mulle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies, mutta mä en ilmeisesti suomalaisena naisena sovi herrojen arvolle. Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen. Vaikka näiden miesten käsityksen mukaan tavallinen nainen on luokkaa malli. Suuret on luulot näillä miehillä itsestään ja melkoiset harhat siitä mikä on tavallinen nainen.
Realisti44
Kommentit (312)
Jos elopainosi on yli 100 kiloa niin se on pientä kaunistelua sanoa että miehet etsii jotain supermalliluurankoja. Kyllä niille miehille ihan normaalipainoinen nainen kelpaisi.
En minäkään ole löytänyt miestä, vaikka olen kaikin puolin hyvä nainen. Miehet vain leikkivät ja pitävät minua viihdykkeenä.
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään lainaaminen onnistu jostakin syystä. Mä en ymmärrä miksi mun pitäisi aikuisena naisena huolia kokematon mies. Kertokaa miksi? Kertokaa myös mulle miksi mulla naisena ei ole oikeutta sanoa, että en halua kokematonta miestä? Miksi en naisena saisi ihan itse sanoa mitä haluan ja mitä en?
Miksi aloituksen pointti unohdettiin eli se miksi tavallisille miehille ei kelpaa tavalliset naiset?
Realisti44
Ei kai se kauan kokematon ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Saa kai sitä ihmisellä mieltymyksiä olla? Monet miehet sanovat että eivät huoli naista joka on ollut "liian monen" miehen kanssa... Sama asia.
Minulle tuolla ei väliä.
Eri"
Saa saa saa, tottakai. Minua kiinnosti vain perustelut sen takana, varsinkin kun reaktio kokemattomuuteen oli melko töykeä.
Jos ei miellytä niin ei miellytä. Ei vaadi muita perusteluja. Ja tietysti ihminen ärsyyntyy jos hänelle yrittää tyrkyttää jotain jota ei halua.
Tai sitten jos oikeasti uskaltaisi katsoa peiliin ja hieman analysoida, niin sieltä saattaisi löytyä aika rumia ennakkoluuloja ja käsityksiä, jotka eivät välttämättä kestäisi päivänvaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskan marjat, kyllä kelvataan miehille.. tai no olen mä hiukan keskivertoa kauniimpi :)
Mutta onhan noi prismat täynnä samanikäisiä pariskuntia. Se että 40-50 v sinkkumies ei kelpuuta naista ei tasan ulkonäöstä johdu vaan esim on tullut pettymyksiä parisuhteissa tai on tottunut siihen sinkkuuteensa ettei halua alkaa kompromisseja tekemään.
Mutta ei, ei miehet mitään missi / mallikaunotarta halua. Muutenkin luin vähän aikaa sitten jutun, jossa kerrottiin naisten luulevan miesten pitävän naisista joilla painoindeksi 17 vaikka todellisuudessa miesten ihannenaisen painoindeksi on 22.
Ja mikä onkaan 40+ suominaisten keskimääräinen painoindeksi?
Se ei ole 22.
AP:n painoindeksi on 44.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole löytänyt miestä, vaikka olen kaikin puolin hyvä nainen. Miehet vain leikkivät ja pitävät minua viihdykkeenä.
Pitää valita hyvä mies eikä mitään jänniä pano-ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sulle kokematon mies?
Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.
Realisti44
Ikävä asenne. Luuletko että siihen menisi pitkäkin aika?
Miksi mun aikuisen naisen pitäisi huolia kokematon mies? Miksi mun pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa? Eikö mulla ole oikeutta sanoa mitä mä haluan ja mitä en? Sekö on naisella heti ikävä asenne jos kehtaa ja uskaltaa sanoa mitä ei halua? Jos asenne on tuo, niin parempi kun et ole kenenkään kanssa parisuhteessa.
Realisti44
Tuo sun kommentti on nyt yhtä äkkiä täysin päinvastainen kuin toi sun aloitus.. kenen tahansa miehen pitäisi huolia sut mutta et huolikaan heitä? Mut onnea vaan elämässäs.
Tämä on ehkä väärä paikka moisen ihmettelyyn sillä ne miehet jotka täällä pyörivät ovat juuri niitä sosiaalisesti kyvyttömiä kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa, mielenterveysongelmaisia, osa pahemman luokan sovinisteja joilla määrätyt oletukset omasta erinomaisuudestaan ja vain koska äiti joskus niin sanonut, ovat vailla äitihahmoa ja opettajaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos et olisi tavis, vaan kauniimpi nainen, niin muuttuisiko miesmakusi erilaiseksi?
Veikkaan, että suurin osa hakee samantyyppistä ihmistä kumppanikseen kuin itsekin on. Ihan tieteellisesti on todistettu, että sellaiset liitot toimivat parhaiten.
Urheilullisena naiseni etsin itselleni liikuntaa harrastavaa miestä. Jos olisin sohvaperuna, niin miehen liikunnallisuudella ei olisi minulle merkitystä. Varmasti myös ne, jotka käyttävät paljon aikaa omaan ulkonäköönsä, odottavat samaa myös kumppaniltaan.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehkä väärä paikka moisen ihmettelyyn sillä ne miehet jotka täällä pyörivät ovat juuri niitä sosiaalisesti kyvyttömiä kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa, mielenterveysongelmaisia, osa pahemman luokan sovinisteja joilla määrätyt oletukset omasta erinomaisuudestaan ja vain koska äiti joskus niin sanonut, ovat vailla äitihahmoa ja opettajaa jne.
Miksi täällä kirjoittavat miehet ovat aina sitä alinta pohja sakkaa, mutta naiset ihan tavallisia naisia? Eikö tuo nyt ole älyllistä epärehellisyyttä? Tämä on ihan kaikille avoin palsta, jossa voi kirjoitella kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos et olisi tavis, vaan kauniimpi nainen, niin muuttuisiko miesmakusi erilaiseksi?
Veikkaan, että suurin osa hakee samantyyppistä ihmistä kumppanikseen kuin itsekin on. Ihan tieteellisesti on todistettu, että sellaiset liitot toimivat parhaiten.
Urheilullisena naiseni etsin itselleni liikuntaa harrastavaa miestä. Jos olisin sohvaperuna, niin miehen liikunnallisuudella ei olisi minulle merkitystä. Varmasti myös ne, jotka käyttävät paljon aikaa omaan ulkonäköönsä, odottavat samaa myös kumppaniltaan.
t. eri
Minun havaintojeni mukaan tuo ei pidä paikkaansa.
Urheilulliset naiset hakevat ensisijaisesti geenikomeaa ja menestynyttä miestä, vasta toissijaisesti urheilullista miestä.
Jos urheilullinen nainen on kaunis, halutaan tuo kaikki. Mutta jos jossain pitää joustaa, niin ennemmin geenikomea ja menestynyt sohvaperuna kuin lyhyt, ei-komea ja pienituloinen urheilullinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kirjoittavat miehet ovat aina sitä alinta pohja sakkaa, mutta naiset ihan tavallisia naisia? Eikö tuo nyt ole älyllistä epärehellisyyttä? Tämä on ihan kaikille avoin palsta, jossa voi kirjoitella kuka tahansa.
Niin ja miksei me hyvät miehet muka täällä kirjoittelisi siinä missä naisetkin. Tähänkin väitteeseen olen törmännyt usein, ilmeisesti hyvillä miehillä on aina jotain muuta tekemistä eikä he käytä nettiä lainkaan jostain syystä. Onko tämä joku naisten fantasia ruutupaitainen metsuri joka vaan hakkaa metsässä puita ilman internettejä.
Sen olen huomannut että hoikkana miehenä ei voi saada kuin ylipainoisia naisia jostain syystä. Ilmeisesti ne hoikat naiset hakee sitten jotain lihaskimppuja tai nallekarhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskan marjat, kyllä kelvataan miehille.. tai no olen mä hiukan keskivertoa kauniimpi :)
Mutta onhan noi prismat täynnä samanikäisiä pariskuntia. Se että 40-50 v sinkkumies ei kelpuuta naista ei tasan ulkonäöstä johdu vaan esim on tullut pettymyksiä parisuhteissa tai on tottunut siihen sinkkuuteensa ettei halua alkaa kompromisseja tekemään.
Mutta ei, ei miehet mitään missi / mallikaunotarta halua. Muutenkin luin vähän aikaa sitten jutun, jossa kerrottiin naisten luulevan miesten pitävän naisista joilla painoindeksi 17 vaikka todellisuudessa miesten ihannenaisen painoindeksi on 22.
Ja mikä onkaan 40+ suominaisten keskimääräinen painoindeksi?
Se ei ole 22.AP:n painoindeksi on 44.
Älä viitsi olla lapsellinen. 44 on mun ikä. Pituus 169cm ja paino 64kg.
En etsi mitää miesmallin vaikka jotkut tässä sellaista tykkää jankuttaa. Etsin TAVALLISTA suomalaista miestä. Miksi tämä on niin vaikea tajuta.
Realisti44
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla projisointia nyt....
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pyörit niiden temppari-elmereiden seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sulle kokematon mies?
Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.
Realisti44
Ikävä asenne. Luuletko että siihen menisi pitkäkin aika?
Miksi mun aikuisen naisen pitäisi huolia kokematon mies? Miksi mun pitäisi kelpuuttaa kuka tahansa? Eikö mulla ole oikeutta sanoa mitä mä haluan ja mitä en? Sekö on naisella heti ikävä asenne jos kehtaa ja uskaltaa sanoa mitä ei halua? Jos asenne on tuo, niin parempi kun et ole kenenkään kanssa parisuhteessa.
Realisti44
Tuo sun kommentti on nyt yhtä äkkiä täysin päinvastainen kuin toi sun aloitus.. kenen tahansa miehen pitäisi huolia sut mut
Missä mä kirjoitin, että kenen tahansa miehen pitäisi huolia mut? En yhtään missään.
Kyllä joillakin nyt ottaa koville se, että en huoli kokematonta miestä. Ei kelpaa myöskään mut syyt tähän eli se, että mulla ei ole mitään mielenkiintoa alkaa opettamaan ketään ihan alusta asti ja haluan miehen jolla on jotakin osaamista seksistä.
Realisti44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla projisointia nyt....
Tai sitten ei. Ihan löytyy normaali, tavallinen suomalainen mies käsipuolesta eikä hän hengaile tällä palstalla. Eikä valita koko ajan milloin mitäkin naisista. Osaa kokata, käy töissä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja miksei me hyvät miehet muka täällä kirjoittelisi siinä missä naisetkin. Tähänkin väitteeseen olen törmännyt usein, ilmeisesti hyvillä miehillä on aina jotain muuta tekemistä eikä he käytä
Niin tai palomies tai poliisi jotka ovat jatkuvasti seksikkäästi virantoimituksessa ja hälytystilassa.... Ahh ihania tosimiehiä.
Naiset haluaa jännä miehen. Niin se on. Kai tässä jokainen kiltti ja kunnollinen mies olisi jo naimisissa jos tavis naisille kelpaisi tavis mies.