Ihan turha tavallisten miesten valittaa, että ei löydy naista kun
mä ja moni muu tavallinen nainen ei kelvata näille miehille. Pitäisi ilmeisesti olla jumalaisen kaunis, huippuseksikäs, todella hoikka. Joku mallitasoa siis oleva.
En mä tavallisena naisena mitään jumalaista komistusta etsi. En tarvitse mitään lentäjä-kirurgia. Mulle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies, mutta mä en ilmeisesti suomalaisena naisena sovi herrojen arvolle. Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen. Vaikka näiden miesten käsityksen mukaan tavallinen nainen on luokkaa malli. Suuret on luulot näillä miehillä itsestään ja melkoiset harhat siitä mikä on tavallinen nainen.
Realisti44
Kommentit (312)
Miehellä pitää olla vakityö ja rahaa paljon koska muuten nainen ajattelee että joutuu elättää miestä. Omillaan toimeen tuleva mies ei riitä kun pitää olla satatuhatta säästötilillä. Ei naisille siis kelpaa tavis vaan joku toimitusjohtaja pitää olla. Suomessa on 500 000 tavallista sinkkumiestä jotka asuu yksin ja saman verran tavis naisia. Naiset tässä maassa on maailman nirsoimpia.
Vierailija kirjoitti:
Mieti sitä että miehet pitää kokematonta naista parempana kuin kokenutta, naiset taas päivastoin.
Niin? Ei haittaa kun miehellä on ollut 1-3 naista.
Tämä on klassinen tilanne.
Ap kuvittelee, että koska hän ei vaadi kalsarimalli-toimitusjohtaja-vuorikiipeilijää, ei hän ole liian vaativa.
Ap ei ymmärrä, etteivät ne loput 99,9% miehistä ole keskenään samantasoisia. Ap siis tavoittelee niitä paremmasta päästä olevia tavismiehiä, ja kitisee kuinka miehet ovat vaativia kun hän ei kelpaa heille.
Ap:lle itselleen ei kelpaa lyhyt, hintelä, köyhä, rumanaamainen, kokematon, epävarma, tms. Miehen pitää olla perusvahva kaikessa ja kenties hyvä muutamassa asiassa. Ap ei tajua, että tällainen mies on selkeästi kärkijoukkoa.
Miesten lähtötaso kun ei ole keskitaso; puolet miehistä ja naisista on keskitason alapuolella.
Ja voisin veikata ap:n olevan tukevasti keskitason alapuolella, niin ulkonäön kuin luonteenkin osalta.
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmissa ikäluokissa on vähemmän naisia kuin miehiä, joten kaikille miehille ei riitä naista. 50 v. eteenpäin tilanne on päinvastainen ja kaikille naisille ei riitä miestä. Valtaosa ihmisistä pariutuu kuitenkin suurinpiirtein oman ikäisensä kanssa.
Tämä on yllättävää, koska ainahan (ainakin mun nuoruudessani) on puhuttu että naisia on enemmän ja ikään kuin siihen tyyliin, että miehillä on mistä valita ja naisten pitää vähän niin kuin kilpailla niistä hyvistä miehistä.
15-49-vuotiaissa ero on n. 70000 enemmän miestä kuin naista, joten puhtaasti lukumääräisesti olisi mistä valita, jos kaikki olisivat heteroita ja pariutuisivat niin Suomessa olisi "vain" 70000 poikamiestä. (näinhän ei oikeasti ole)
Yli 50-vuotiaissa naisia on n. 150000 enemmän kuin miehiä, joten rakenne on se "perinteinen".
Sitä en sitten tiedä, miksi naisia on vähemmän kuin miehiä. Tästä tietysti helposti alkaa se maahanmuuttokeskustelu. Luulen kyllä, että osa suomalaisista naisista muuttaa maasta helpommin kuin miehet. Ulkomaan kansalaisia oli Suomessa sukupuolittain aika tasan v 2022, noin 9000 miestä ja 9000 naista. Sitten on tietysti Suomen kansalaisuuden saaneet. Kaikkea mun mielestä ei voi selittää sillä että "ulkomaalaiset vievät meidän naiset".
"Saa kai sitä ihmisellä mieltymyksiä olla? Monet miehet sanovat että eivät huoli naista joka on ollut "liian monen" miehen kanssa... Sama asia.
Minulle tuolla ei väliä.
Eri"
Saa saa saa, tottakai. Minua kiinnosti vain perustelut sen takana, varsinkin kun reaktio kokemattomuuteen oli melko töykeä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitää olla vakityö ja rahaa paljon koska muuten nainen ajattelee että joutuu elättää miestä. Omillaan toimeen tuleva mies ei riitä kun pitää olla satatuhatta säästötilillä. Ei naisille siis kelpaa tavis vaan joku toimitusjohtaja pitää olla. Suomessa on 500 000 tavallista sinkkumiestä jotka asuu yksin ja saman verran tavis naisia. Naiset tässä maassa on maailman nirsoimpia.
Mun miehellä on pieni palkka. Ei ole säästöjä. Ainoa omaisuus on auto.
Vierailija kirjoitti:
Paskan marjat, kyllä kelvataan miehille.. tai no olen mä hiukan keskivertoa kauniimpi :)
Mutta onhan noi prismat täynnä samanikäisiä pariskuntia. Se että 40-50 v sinkkumies ei kelpuuta naista ei tasan ulkonäöstä johdu vaan esim on tullut pettymyksiä parisuhteissa tai on tottunut siihen sinkkuuteensa ettei halua alkaa kompromisseja tekemään.
Mutta ei, ei miehet mitään missi / mallikaunotarta halua. Muutenkin luin vähän aikaa sitten jutun, jossa kerrottiin naisten luulevan miesten pitävän naisista joilla painoindeksi 17 vaikka todellisuudessa miesten ihannenaisen painoindeksi on 22.
Ja mikä onkaan 40+ suominaisten keskimääräinen painoindeksi?
Se ei ole 22.
Kyllä minä haluan sellaisen naisen, josta viehätyn. Jos toinen on olemukseltaan mitäänsanomaton jopa epäviehättävä niin persoonan pitäisi sitten viehättää todella paljon, että kiinnostuisin tutustumaan.
Itselle pikkulapset ovat ehdoton no-no, mutta varmaan on toisenkinlaisia miehiä.
Sitten arvot on kohdattava monella tasolla. Joku Dubaihin matkaava ja meikki- ja rakennekynsitaiteilija-someaktiivi tai konservatiivinen toksista miesmallia kannattava ovat todennäköisesti kaukana mun arvoista eivätkä kiinnosta parisuhdemielessä
Ota n e e k e r i. Ne ei nirsoile naisseuran suhteen.
Ap:lla on selkeästi vaatimuslista siitä miltä miehen pitää näyttää, mitä miehen pitää osata ja tehdä.
Haiskahtaa sellainen tilanne, että maskuliininen mies pitäisi saada kun taas oman feminiinisyyden kanssa on niin tai näin.
Itseäni ei ainakaan kiinnosta nainen joka toteaa "miehen pitää tietää mitä tehdä".
Jätin edellisen treffin kerrasta kun tuollainen asenne tuli ilmi. Yksi lause riitti. Tuollainen asenne on iso turn-off, ja ainoa syy miksi miehet katselevat sitä, on jos nainen on niin hyvännäköinen että miehet ovat valmiita tekemään kaiken työn kun nainen kieltäytyy kommunikoimasta miehen kanssa mikä miellyttää.
Miehet haluavat seksuaalisen naisen joka on taitava seksissä, ei ole ujo, estoinen tai kaino. Naisen tulee olla kokeilunhaluinen.
Ne seksuaalisesti kokemattomat aikuiset naiset ovat kaikkea muuta. Ovat siksi kokemattomia ettei seksi ole heitä kiinnostanut tai ovat estoisia.
Ne kokeneet naiset ovat haluneet seksiä ja ovat estottomia ja kokeilunhaluisia.
Sitten mies valittaa kun parisuhteessa nainen on frigidi ja pihtari joka ei halua kokeilla ikinä mitään uutta.
oma vikanne miehet!
Yliksellä on hauska lukea keskiverto-ukon käsityksiä itsestään.
Suomalaisia miehiä kuulemma suunnilleen jonotetaan (koska suomalaisten miesten komeus onkin käsite :D vrt. pohjoismaalaisten naisten kauneus). Sääli vaan että me naiset olemme pohjasakkaa ihan vaan olemassa olollamme. Läskejäkin olemme, ja rumia (yli 70% suomalaisista miehistä on ylipainoisia tai lihavia Finnriski 2022-tutkimuksen mukaan, naisilla luku yli 10% pienempi). Jännä kansa, kun naiset ovat kaikki riipputissisiä läskejä- ja miehet puolestaan marmorista veistettyjä malleja.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat seksuaalisen naisen joka on taitava seksissä, ei ole ujo, estoinen tai kaino. Naisen tulee olla kokeilunhaluinen.
Ne seksuaalisesti kokemattomat aikuiset naiset ovat kaikkea muuta. Ovat siksi kokemattomia ettei seksi ole heitä kiinnostanut tai ovat estoisia.
Ne kokeneet naiset ovat haluneet seksiä ja ovat estottomia ja kokeilunhaluisia.
Sitten mies valittaa kun parisuhteessa nainen on frigidi ja pihtari joka ei halua kokeilla ikinä mitään uutta.
oma vikanne miehet!
Nyt ei puhuttu kokeneesta vs kokemattomasta, vaan siitä kuinka monen kanssa sitä kokemusta on hankittu.
Naiset itse muistuttavat aina, että vakituisessa parisuhteessa niitä seksikertoja vasta kertyykin. vs irtosuhteet, sarjasuhteet ym säädöt.
Vierailija kirjoitti:
"Saa kai sitä ihmisellä mieltymyksiä olla? Monet miehet sanovat että eivät huoli naista joka on ollut "liian monen" miehen kanssa... Sama asia.
Minulle tuolla ei väliä.
Eri"
Saa saa saa, tottakai. Minua kiinnosti vain perustelut sen takana, varsinkin kun reaktio kokemattomuuteen oli melko töykeä.
Jos ei miellytä niin ei miellytä. Ei vaadi muita perusteluja. Ja tietysti ihminen ärsyyntyy jos hänelle yrittää tyrkyttää jotain jota ei halua.
Tavallisen miehen määrittely menossa, moninaisin reunaehdoin.
Arvasin.
Vierailija kirjoitti:
Te tavis naiset just vaaditte komeaa pitkää top 10 miestä. Tavis miehet teille ei kelpaa koska olisin muuten naimisissa ja saanut lapsia. Olen pyytänyt kymmeniä tavis naisia treffeille ja saanut aina suoraan pakit.
Pitäisikö sun katsella muita kuin tavisnaisia? Ehkä olisit jo tosiaan naimisissa ja saanut lapsiakin.
Minusta on alkanut tuntumaan että tavallisiksi itseään täällä kuvailevat eivät todellakaan ole mitään tavallisia...
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on selkeästi vaatimuslista siitä miltä miehen pitää näyttää, mitä miehen pitää osata ja tehdä.
Haiskahtaa sellainen tilanne, että maskuliininen mies pitäisi saada kun taas oman feminiinisyyden kanssa on niin tai näin.
Itseäni ei ainakaan kiinnosta nainen joka toteaa "miehen pitää tietää mitä tehdä".
Jätin edellisen treffin kerrasta kun tuollainen asenne tuli ilmi. Yksi lause riitti. Tuollainen asenne on iso turn-off, ja ainoa syy miksi miehet katselevat sitä, on jos nainen on niin hyvännäköinen että miehet ovat valmiita tekemään kaiken työn kun nainen kieltäytyy kommunikoimasta miehen kanssa mikä miellyttää.
Tämä juuri.
Tiedän naisen jolla tuo asenne meni läpi, koska ulkonäkö oli sellainen että miesten silmissä missit ja mallit jäivät varjoon ihan täysin. Eli kasvot kuin missillä, vyötärö ja sääret kuin mallilla, mutta enemmän kurveja perseessä ja reisissä.
Mutta tämänkin naisen täydellinen mies (komea, menestynyt ja mukava) jätti. Nyt nainen on nelikymppinen. Yhä hoikka ja kaunis kasvoista, mutta perse ja reidet ovat kadonneet ja vatsa ei ole enää pyykkilauta. Nyt ollaan katkeria kun parhaat miehet menevät mukavammille tai nuoremmille.
Taas ketju täynnä ihmisiä jotka eivät ole rakastaneet koskaan. Harmi. Ette tiedä mistä olette jääneet paitsi.
Tavalliset ihmiset molemmista sukupuolista kyllä löytävät kumppanin. Jos eivät, niin sitten eivät ole tavallisia.