Ihan turha tavallisten miesten valittaa, että ei löydy naista kun
mä ja moni muu tavallinen nainen ei kelvata näille miehille. Pitäisi ilmeisesti olla jumalaisen kaunis, huippuseksikäs, todella hoikka. Joku mallitasoa siis oleva.
En mä tavallisena naisena mitään jumalaista komistusta etsi. En tarvitse mitään lentäjä-kirurgia. Mulle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies, mutta mä en ilmeisesti suomalaisena naisena sovi herrojen arvolle. Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen. Vaikka näiden miesten käsityksen mukaan tavallinen nainen on luokkaa malli. Suuret on luulot näillä miehillä itsestään ja melkoiset harhat siitä mikä on tavallinen nainen.
Realisti44
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako ap:lle esim mt kuntoutuja joka hyvässä hoitotasapainossa? Onhan tämmöinenkin ihan tavallinen ettei pitäidi olla nokan koputtamista. Tai entäs työtön, jos tulee kuitenkin rahoillaan toimeen?
Ei kiitos mt-kuntoutujaa. Näen ihan tarpeeksi teitä töiden puolesta ja haluan elämäni olevan tasapainoista. Mä päätän ihan itse mitä haluan ja kyllä todellakin on nokan koputtamista kun mun elämästä kyse. Et sä sitä päätä mitä mä haluan. Ei kiitos myöskään työtöntä. Ei tarvitse olla korkeasti koulutettu vaan ihan tavallinen duunari kelpaa.
Realisti44
Kuulostat vaikealta tapaukselta ja sinulle on selvästi kertynyt elämäsi aikana paljon emotionaalista painolastia edellisistä suhteistasi joten ymmärrän hyvin että miehet eivät halua olla kanssasi. Jos yrittäisit korjata
Niin, että olen heti vaikea tapaus kun en halua alkaa hoitajaksi myös vapaa-ajalla. Asia selvä. Onneksi tiedän itse miten asiat oikeasti on. Hyvää jatkoa sulle äläkä missään nimessä haaveile mistään psykologin tms. urasta.
Realisti44
Vierailija kirjoitti:
Noh olen puoliksi naimisissa ja tässä iässä täytyy juu pujotella. En ole täyskuntoinen, mutta isketään silti. Ja olen aikas wanha!
Miehille kelpaa seksi, vaikka nainen olisi terminaalivaiheen saattohoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sulle kokematon mies?
Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.
Realisti44
Niin eli sinä olet tässä portinvartijana, ei miehet.
Tavallinen suomalainen mun ikäinen ei ole kokematon. Kyllä tavallisella miehellä on tuohon ikään mennessä jo kokemusta naisista. Tuon ikäinen kokematon mies ei ole tavallinen.
Realisti44
Selvästikään kyse ei ole siitä, ettet "jaksa opettaa" miestä, vaan kyse on syvemmästä halveksunnasta. Koska kyllähän uudessa suhteessa aina joutuu opettamaan ja opettelemaan uuden ihmisen kanssa. Kiinnostaa vaan, mistä tuo halveksunta tulee, miksi tuo on niin ylitsepääsemätön asia? Ja minulle on turha raivota ja sylkeä päin naamaa, minä en ole kokematon, mutta itse en suhtaudu naisen kokemattomuuteen noin negatiivisesti.
Eikö ole ap hyvä, etteivät tavalliset miehet ota tavallista naista vain siksi, että tällaisen he saisivat? Eikö ole hyvä, että myös miehet ovat oppineet valitsemaan kumppaninsa, eivätkä ota naista vain naiseuden vuoksi ja koska nainen suostuu?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä jännä juttu. Opiskelen yliopistossa erästä naisvaltaista alaa ja kesäisin olen töissä työpaikalla, jossa on voimakas enemmistö keski-ikäisiä naisia. Yliopiston naiset ovat iloisia, sosiaalisia, energisiä ja elämään innostuneesti suhtautuvia. Työpaikan naiset ovat väsyneitä intohimottomia valittajia. Mitä tuossa oikein tapahtuu?
Mun työpaikoilla on ollut iloisia, mukavia ja energisiä keski-ikäisiä naisia. Myös heitä vanhempia naisia. Mitäpä jos et yleistä sun kokemuksen mukaan?
Mutta onko ap:kaan tavallinen? Vaikuttaa olevan kovat kriteerit miehelle mitä pitäisi olla ja mitä ei. Pienempiäkään eroavaisuuksia ei suvaita. Mitä vikaa on mt kuntoutujassa? Ei mitään.
Huh huh, vihaiselta vaikutat. Nyt on puhe siis yhdestä ainoasta ominaisuudesta miehessä, kokemattomuudesta.
Miksi se mielestäsi määrittelee koko ihmisen, jopa siinä määrin että koet oikeudeksesi sanoa ettei sellainen mies ole tavallinen? Miksi tuo asia pilaa miehen totaalisesti? Senhän voi korjata harrastamalla seksiä?
Älä viitsi. Moni nainen ei halua kokematonta miestä. Minäkään en halua. Mun mies on sopivasti kokenut.
Luin just viikon vanhaa lehteä ja siellä 51v tavis mies etsi itselleen naista ikähaarukassa 25-40v!
Ja voin melkein vannoa että jos häntä lähestyy se 40v niin ei varmaan kiinnosta kun hakee ennemmin sitä lähemmäs 25v.
En tiedä missä utopiassa ne elää. En itsekään ottaisi mitään nalkuttava muijaa mut kyllä sen verran pitää olla realisti että on tunnistettava ensin oma tasonsa ja jos ei siitä liigasta löydy mieleistä niin on vaan sitten hyväksyttävä se fakta, että tulevaisuudessakin saa olla vailla kumppania.
Ei näköjään lainaaminen onnistu jostakin syystä. Mä en ymmärrä miksi mun pitäisi aikuisena naisena huolia kokematon mies. Kertokaa miksi? Kertokaa myös mulle miksi mulla naisena ei ole oikeutta sanoa, että en halua kokematonta miestä? Miksi en naisena saisi ihan itse sanoa mitä haluan ja mitä en?
Miksi aloituksen pointti unohdettiin eli se miksi tavallisille miehille ei kelpaa tavalliset naiset?
Realisti44
Vierailija kirjoitti:
Luin just viikon vanhaa lehteä ja siellä 51v tavis mies etsi itselleen naista ikähaarukassa 25-40v!
Ja voin melkein vannoa että jos häntä lähestyy se 40v niin ei varmaan kiinnosta kun hakee ennemmin sitä lähemmäs 25v.
En tiedä missä utopiassa ne elää. En itsekään ottaisi mitään nalkuttava muijaa mut kyllä sen verran pitää olla realisti että on tunnistettava ensin oma tasonsa ja jos ei siitä liigasta löydy mieleistä niin on vaan sitten hyväksyttävä se fakta, että tulevaisuudessakin saa olla vailla kumppania.
Ja juuri oli Iltalehdessä pitkä juttu 28-vuotiaasta Viviannasta, joka meni töröhuulien kanssa etsimään Slush tapahtumaan rikkaita miehiä ja "tiettyä tasoa". Mitä sitten? Ei se hullu joka pyytää, vaan joka maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään lainaaminen onnistu jostakin syystä. Mä en ymmärrä miksi mun pitäisi aikuisena naisena huolia kokematon mies. Kertokaa miksi? Kertokaa myös mulle miksi mulla naisena ei ole oikeutta sanoa, että en halua kokematonta miestä? Miksi en naisena saisi ihan itse sanoa mitä haluan ja mitä en?
Miksi aloituksen pointti unohdettiin eli se miksi tavallisille miehille ei kelpaa tavalliset naiset?
Realisti44
Paitsi että olet provoava mies.
Vierailija kirjoitti:
... Paitsi jos nostaa tasoaan ulkoisesti tai rahallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, vihaiselta vaikutat. Nyt on puhe siis yhdestä ainoasta ominaisuudesta miehessä, kokemattomuudesta.
Miksi se mielestäsi määrittelee koko ihmisen, jopa siinä määrin että koet oikeudeksesi sanoa ettei sellainen mies ole tavallinen? Miksi tuo asia pilaa miehen totaalisesti? Senhän voi korjata harrastamalla seksiä?
Älä viitsi. Moni nainen ei halua kokematonta miestä. Minäkään en halua. Mun mies on sopivasti kokenut.
No mutta sehän on teidän naisten ongelma joka tulee vain kasvamaan tulevaisuudessa. Pitäisikö teidän naistenkin kasvaa henkisesti ihmisinä? Se on kumma kun aina miehiä syytellään muttei omassa toiminnassa nähdä mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Realisti44
Aloituksen pointti on typerä, koska puhut vain itsestäsi. Sinä olet tilanteessa, missä et ole kelvannut joillekin miehille. Nyt sitten kirjoitat, että tavalliset naiset eivät kelpaa tavallisille miehille. Etkä ole vielä määritellyt tuota tavallista, etkä sitä, mitä nuo miesten suuret luulot itsestään ovat. Jätät tietoisesti vastaamatta siihen.
Vierailija kirjoitti:
Oon tavallinen ja kiltti mies. Minulle tuo lapsikaan ei ole turn off niinkuin yleensä kuulee sanottavan. Ja tätä minä ihmettelen? Jos mies on lapsi rakas niin käy yh ihan hyvin. Eikai sinussa ap pahemmin mitään vikaa ole ja on niitä toisen kierroksen miehiäkin jolla lapset tehtynä.
Ei ap ole yh jos ainoa lapsensa jo aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ei halua? Seksiä oppii kyllä harrastamaan, siitä se ei ole kiinni. Naiset jonottaa vankiloihin tapaamaan murhaajia, mutta kokemattomuus on ilmeisesti pahinta mitä mies voi sisällään kantaa? Tarviiko enää ihmetellä miksi osa miehistä jää kokemattomiksi, jos ei heti teininä ehdi siihen junaan? Johtuuko se miehestä, vai johtuuko se tuosta naisten asenteesta?
Vierailija kirjoitti:
Realisti44
Kokemattomuus ei ole ongelma. Kaikki on jostain alkanut. Kokemattomuus on vain söpöä ja pääasia ettei oo liikaa huorannut maita ja mantuja myöten. Se vasta turn off olisikin. Kannattaa miettiä ap.
Miehille kelpaa tavalliset naiset ja näitä näkee esim prismassakin pilvin pimein.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon aivo-kirurgeja ja raketti-insinöörejä vapaana. Valitset vaan sieltä sen joka miellyttää.
Kumpikin ammattinimike on omasta päästä keksitty. Toinen jopa väärin kirjoitettu. Mites nyt noin, sinä sukupuoliperusteisesti Mensan jäsen?
Nainen valitseekin sen joka miellyttää. Ei onneksi tarvitse ketään valita jos ei miellytä. Sisäistä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sulle kokematon mies?
Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.
Realisti44
Niin eli sinä olet tässä portinvartijana, ei miehet.
Tavallinen suomalainen mun ikäinen ei ole kokematon. Kyllä tavallisella miehellä on tuohon ikään mennessä jo kokemusta naisista. Tuon ikäinen kokematon mies ei ole tavallinen.
Realisti44
Mieti sitä että miehet pitää kokematonta naista parempana kuin kokenutta, naiset taas päivastoin.
Noh olen puoliksi naimisissa ja tässä iässä täytyy juu pujotella. En ole täyskuntoinen, mutta isketään silti. Ja olen aikas wanha!