Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan turha tavallisten miesten valittaa, että ei löydy naista kun

Vierailija
02.12.2023 |

mä ja moni muu tavallinen nainen ei kelvata näille miehille. Pitäisi ilmeisesti olla jumalaisen kaunis, huippuseksikäs, todella hoikka. Joku mallitasoa siis oleva.

En mä tavallisena naisena mitään jumalaista komistusta etsi. En tarvitse mitään lentäjä-kirurgia. Mulle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies, mutta mä en ilmeisesti suomalaisena naisena sovi herrojen arvolle. Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen. Vaikka näiden miesten käsityksen mukaan tavallinen nainen on luokkaa malli. Suuret on luulot näillä miehillä itsestään ja melkoiset harhat siitä mikä on tavallinen nainen.

Realisti44

Kommentit (312)

Vierailija
61/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, vihaiselta vaikutat. Nyt on puhe siis yhdestä ainoasta ominaisuudesta miehessä, kokemattomuudesta.

Miksi se mielestäsi määrittelee koko ihmisen, jopa siinä määrin että koet oikeudeksesi sanoa ettei sellainen mies ole tavallinen? Miksi tuo asia pilaa miehen totaalisesti? Senhän voi korjata harrastamalla seksiä? 

Älä viitsi. Moni nainen ei halua kokematonta miestä. Minäkään en halua. Mun mies on sopivasti kokenut.

Mutta miksi ei halua? Seksiä oppii kyllä harrastamaan, siitä se ei ole kiinni. Naiset jonottaa vankiloihin tapaamaan murhaajia, mutta kokemattomuus on ilmeisesti pahinta mitä mies voi sisällään kantaa? Tarviiko enää ihmetellä miksi osa miehistä jää kokemattomiksi, jos ei heti teininä ehdi siihen junaan? Johtuuko se miehestä, vai johtuuko se tuosta naisten asenteesta? 

En todellakaan huolisi mitään murhaajaa tai yleensäkään vankilassa ollutta. Ei ne ole mitään tavallisia miehiä.

Edelleen mulla on oikeus itse päättää huolinko kokemattoman vai en. Sä tai kukaan muu ei sitä päätä mun puolesta.

Realisti44

Vierailija
62/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään lainaaminen onnistu jostakin syystä. Mä en ymmärrä miksi mun pitäisi aikuisena naisena huolia kokematon mies. Kertokaa miksi? Kertokaa myös mulle miksi mulla naisena ei ole oikeutta sanoa, että en halua kokematonta miestä? Miksi en naisena saisi ihan itse sanoa mitä haluan ja mitä en?

Miksi aloituksen pointti unohdettiin eli se miksi tavallisille miehille ei kelpaa tavalliset naiset?

Realisti44

Saat haluta ihan mitä tahansa kuin pikkulapsi, mutta se ei kuitenkaan tarkoita että tulisit saamaan haluamaasi. Ole yksin ja lopeta ruikutus. Te naiset olette yhtä paljon syyllisiä nykyiseen "tapailu kulttuurin" kuin me miehet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh olen puoliksi naimisissa ja tässä iässä täytyy juu pujotella. En ole täyskuntoinen, mutta isketään silti. Ja olen aikas wanha! 

Miehille kelpaa seksi, vaikka nainen olisi terminaalivaiheen saattohoidossa.

Mää muuten kualen jos kerron ton lausahduksaesi Ladylle!

Vierailija
64/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään lainaaminen onnistu jostakin syystä. Mä en ymmärrä miksi mun pitäisi aikuisena naisena huolia kokematon mies. Kertokaa miksi? Kertokaa myös mulle miksi mulla naisena ei ole oikeutta sanoa, että en halua kokematonta miestä? Miksi en naisena saisi ihan itse sanoa mitä haluan ja mitä en?

Miksi aloituksen pointti unohdettiin eli se miksi tavallisille miehille ei kelpaa tavalliset naiset?

Realisti44

Älä vääristele, tottakai saat valita niinkuin haluat, eikä kukaan sinua mihinkään pakota, mutta kiinnostaisi kuulla ne perustelut sille, miksi kokemattomuus yksistään on niin perustavanlaatuisen ehdoton ominaisuus, mitä et voi sietää? Miksi se määrittelee tai pikemminkin tuomitsee miehen noin täydellisesti? Kertooko se enemmän siitä miehestä, vai sinusta itsestäsi? Onko miehessä pakko olla jotain muutakin vialla, jos on kokematon? Eikö tavallinen, hyvä mies yksinkertaisesti voi olla kokematon? Päteekö sama naisiin? 

Vierailija
65/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MODERAATORILLA on selvä ku...lin puute, kun pouistelee tekstejäni! Yritäkääs ny sinkumiehet tyydytää tää kiukuteleva moderaatori! 

Vierailija
66/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään 48 vuotias ja kun erosin pitkästä liitosta, aloin panostaa täysillä omaan markkina-arvoni parisuhde markkinoilla.

Laihdutin liikakilot pois, valkaisin hampaani, aloin urheilla, kasvatin pitkät hiukset, otin rintojen kohotuksen ja DD-koon silinkoni rinnat. Pukeudun naisellisesti ja olen aina ollut iloinen ja kiltti luonne. Erottiin Ex miehen kanssa parhaina ystävinä edelleen. 

Miehiä on riittänyt jonoksi asti. Minua isketään kaupassa, bussipysäkillä ja kuntosalilla jne. 

Olen seurustellut jo ja olen ollut tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseen. 

Ja tiedostan että moni nainen ärsyyntyy siitä ajatuksesta että pitäisi panostaa ulkoiseen viehättävyyteen mutta itse olen vain realisti. Miehet ovat visuaalisia olentoja ja he etsivät seksuaalisesti viehättävää naista. Se vaan on tosiasia. Näillä naisellisilla keinoilla sain paljon tarjontaa ja valitsin sitten itselleni sopivimman kumppanin. Yhdessä ollaan oltu jo vuosia. 

Vierailija
67/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tavallinen ja kiltti mies. Minulle tuo lapsikaan ei ole turn off niinkuin yleensä kuulee sanottavan. Ja tätä minä ihmettelen? Jos mies on lapsi rakas niin käy yh ihan hyvin. Eikai sinussa ap pahemmin mitään vikaa ole ja on niitä toisen kierroksen miehiäkin jolla lapset tehtynä.

Ei ap ole yh jos ainoa lapsensa jo aikuinen. 

Pakko jatkaa omaa kommenttia. Olen huomannut, että tuntuu elävän ajatus, että yh- ja eroäitien maailmassa aika pysähtyy, ja lapsi on ikuisesti pieni. Vaikka olisit tullut ainoa lapsesi äidiksi 20v sitten, niin silti oletuksena sinun olevan pikkulapsen äiti, jos olet eronnut tai yh. Tällainen jännä havainto vain näistä keskusteluista. 

Vierailija
68/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nykyään 48 vuotias ja kun erosin pitkästä liitosta, aloin panostaa täysillä omaan markkina-arvoni parisuhde markkinoilla.

Laihdutin liikakilot pois, valkaisin hampaani, aloin urheilla, kasvatin pitkät hiukset, otin rintojen kohotuksen ja DD-koon silinkoni rinnat. Pukeudun naisellisesti ja olen aina ollut iloinen ja kiltti luonne. Erottiin Ex miehen kanssa parhaina ystävinä edelleen. 

Miehiä on riittänyt jonoksi asti. Minua isketään kaupassa, bussipysäkillä ja kuntosalilla jne. 

Olen seurustellut jo ja olen ollut tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseen. 

Ja tiedostan että moni nainen ärsyyntyy siitä ajatuksesta että pitäisi panostaa ulkoiseen viehättävyyteen mutta itse olen vain realisti. Miehet ovat visuaalisia olentoja ja he etsivät seksuaalisesti viehättävää naista. Se vaan on tosiasia. Näillä naisellisilla keinoilla sain paljon tarjontaa ja valitsin sitten itselleni sopivimman kumppanin. Y

Ja aivan samalla tavalla myös alkavat naiset lähestyä miehiä samoissa paikoissa. Kun mies kehittää ulkonäkönsä maksimiin, jos siihen vain on geneettisesti mahdollisuuksia.

Vierailija
69/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän vain ulkonäköön keskittyneitä ihmisiä yksinkertaisina. Oletko sinä ap kenties tälläinen? Pitääkö olla pitkä, tumma ja komea? No saahan sitä toivoa vaikka kuuta taivaalta ja eri asia on mitä saa. Yleisesti sanottuna ihmiset on liian pinnallisia. Ulkonäkö näyttelee liian suurta roolia joka paikassa. Tämän perusteella luulen, että työpaikka haussakin ulkonäkö ratkaisee eikä ammattitaito.

Vierailija
70/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Mieti sitä että miehet pitää kokematonta naista parempana kuin kokenutta, naiset taas päivastoin.

Miehillä enemmän kristillinen lähtökohta asiaan kuin naisilla. Kokemattomampi on parempi. Ei ole mennyttä taakkaa ja luurankoja satunnaisista panoista. Myöskään ei ole tauteja. Tämmöistä puhdasta pulmusta miehet arvostaa ja varsinkin parisuhde mielessä. Kehoitankin naisia pitämään itsensä puhtaana ja kunnossa.

Vierailija
71/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Mieti sitä että miehet pitää kokematonta naista parempana kuin kokenutta, naiset taas päivastoin.

Miehillä enemmän kristillinen lähtökohta asiaan kuin naisilla. Kokemattomampi on parempi. Ei ole mennyttä taakkaa ja luurankoja satunnaisista panoista. Myöskään ei ole tauteja. Tämmöistä puhdasta pulmusta miehet arvostaa ja varsinkin parisuhde mielessä. Kehoitankin naisia pitämään itsensä puhtaana ja kunnossa.

Ja mitä nainen saa tuossa diilissä?

Vierailija
72/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan marjat, kyllä kelvataan miehille.. tai no olen mä hiukan keskivertoa kauniimpi :)

Mutta onhan noi prismat täynnä samanikäisiä pariskuntia. Se että 40-50 v sinkkumies ei kelpuuta naista ei tasan ulkonäöstä johdu vaan esim on tullut pettymyksiä parisuhteissa tai on tottunut siihen sinkkuuteensa ettei halua alkaa kompromisseja tekemään. 

Mutta ei, ei miehet mitään missi / mallikaunotarta halua. Muutenkin luin vähän aikaa sitten jutun, jossa kerrottiin naisten luulevan miesten pitävän naisista joilla painoindeksi 17 vaikka todellisuudessa miesten ihannenaisen painoindeksi on 22.

Vierailija
73/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te tavis naiset just vaaditte komeaa pitkää top 10 miestä. Tavis miehet teille ei kelpaa koska olisin muuten naimisissa ja saanut lapsia. Olen pyytänyt kymmeniä tavis naisia treffeille ja saanut aina suoraan pakit.

Jos näin on, niin et yksinkertaisesti ole tavismies. Olet jotenkin heikompitasoinen jos naiset eivät kiinnostu. Ne tavalliset miehet hyvällä todennäköisyydellä ovat parisuhteissa, näkeehän sen kun katsoo ympärilleen. 

Vierailija
74/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdota treffejä jollekin itseäsi kiinnostavalle tyypille 

Vierailija
75/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te tavis naiset just vaaditte komeaa pitkää top 10 miestä. Tavis miehet teille ei kelpaa koska olisin muuten naimisissa ja saanut lapsia. Olen pyytänyt kymmeniä tavis naisia treffeille ja saanut aina suoraan pakit.

Jos näin on, niin et yksinkertaisesti ole tavismies. Olet jotenkin heikompitasoinen jos naiset eivät kiinnostu. Ne tavalliset miehet hyvällä todennäköisyydellä ovat parisuhteissa, näkeehän sen kun katsoo ympärilleen. 

Saahan sitä tavoitella top-miehiä, mutta harva saa sellaisen. Top-miehet tietävät oman markkina-arvonsa ja tietävät sen, että laatukissaakin saavat. Eivät tyydy vähempään kuin pakon edestä tai jonkun perverssion takia. Naisten pitäisi alkaa kelpuuttamaan myös meitä vähän rumempiakin miehiä. Ei kaikki voi olla kauniita.

Vierailija
76/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka täällä valittavat eivät ole tavallisia miehiä, eikä aloittaja ole tavallinen nainen.

- tavallinen mies

Vierailija
77/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kokemattomuuden demonisointi kertoo siitä, ettei henkistä kasvua ole juuri ihmisessä tapahtunut. Ikäänkuin oltaisiin jumituttu johonkin teini-ikään, jossa seksin harrastaminen on se ainut asia joka määrittää oletko aikuinen vai et. Luulisi että aikuisilla ihmisillä olisi syvällisempää ymmärrystä siitä, ettei maailma ja elämä ole ihan niin mustavalkoista, eikä kaikkien elämä mene samaa kaavaa. Kyllä aikuiseksi kasvaa, vaikkei olisi yhdynnässä koskaan ollutkaan. Se mitä minä en ymmärrä on se, miksi se tuntuu olevan asia, mitä ei saa anteeksi? Se on käytännössä ihan sama mitä muuten olet, kokemattomuus nollaa sen kaiken, eikä sen korjaaminen tunnu olevan mahdollista. Haluaisin kuulla tästä mielipiteitä, että miksi se on niin peruuttamaton ongelma useimmille? Onko kyse edes pelkästä kokemattomuudesta sinällään, vai oletetaanko että sen alle kuuluu automaattisesti liuta muitakin ikäviä ominaisuuksia? 

Vierailija
78/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen omasta mielestäni täysin tavallinen. Ulkonäöltäni en ehkä keskiverto mutta mä koen tavallisuuden enemmän tapana elää kuin ulkonäkönä. Mua tavallisempaa ei ole. Käyn töissä, harrastan, hoidan kotia ja lapsia, näen ystäviä, elän kaiken kaikkiaan hyvin rauhallista ja tavallista elämää. Olen ollut pitkissä parisuhteissa koko elämäni ja niiden välissä on vientiä riittänyt. Elämäni rakkaudenkin löysin lopulta. Hän on varmaan monin tavoin kaltaiseni. Ei ehkä ulkonäöltään keskiverto, mutta elämäntavoiltaan minun tapaani hyvin tavallinen. Olen onnellinen. 

Vierailija
79/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realisti44

Älä vääristele, tottakai saat valita niinkuin haluat, eikä kukaan sinua mihinkään pakota, mutta kiinnostaisi kuulla ne perustelut sille, miksi kokemattomuus yksistään on niin perustavanlaatuisen ehdoton ominaisuus, mitä et voi sietää? Miksi se määrittelee tai pikemminkin tuomitsee miehen noin täydellisesti? Kertooko se enemmän siitä miehestä, vai sinusta itsestäsi? Onko miehessä pakko olla jotain muutakin vialla, jos on kokematon? Eikö tavallinen, hyv

Saa kai sitä ihmisellä mieltymyksiä olla? Monet miehet sanovat että eivät huoli naista joka on ollut "liian monen" miehen kanssa... Sama asia.

Minulle tuolla ei väliä. 

Eri

Vierailija
80/312 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnosta tutustua toisten miesten entisiin vaimoihin ja jälkeläisiin uutta parisuhdetta aloittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä