Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan turha tavallisten miesten valittaa, että ei löydy naista kun

Vierailija
02.12.2023 |

mä ja moni muu tavallinen nainen ei kelvata näille miehille. Pitäisi ilmeisesti olla jumalaisen kaunis, huippuseksikäs, todella hoikka. Joku mallitasoa siis oleva.

En mä tavallisena naisena mitään jumalaista komistusta etsi. En tarvitse mitään lentäjä-kirurgia. Mulle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies, mutta mä en ilmeisesti suomalaisena naisena sovi herrojen arvolle. Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen. Vaikka näiden miesten käsityksen mukaan tavallinen nainen on luokkaa malli. Suuret on luulot näillä miehillä itsestään ja melkoiset harhat siitä mikä on tavallinen nainen.

Realisti44

Kommentit (312)

Vierailija
281/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää tätä jauhantaa tasoista. Minä pidän kaikkia lähtökohtaisesti samantasoisina itseni kanssa ulkonäöstä tai varallisuudesta tai kokemuksista riippumatta, koska me kaikki ollaan vain ihmisiä ihmisten joukossa. Ainakaan toistaiseksi ei ole ilmennyt syytä ylläpitää mitään listaa ominaisuuksista joita en voi hyväksyä (joskaan en suostuisi tutustumaan esim. sarjamurhaajaan, se on varmaan ihan ymmärrettävää).

En usko, että jos olet aivan tavallinen työssä käyvä nainen, että pidät esim. jotain rappionarkkaria samantasoisena itsesi kanssa. Ja ominaisuuksista puheenolleen koomisinta mihin itse olen törmännyt, että jos listaat ominaisuuksia, joista erityisesti pidät naisessa, se saa ne naiset vauhkoontumaan täysin, joilla noita ominaisuuksia ei ole.

Vierailija
282/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään se, että mies haluaa kauniin naisen pudottaa mahdolliset kumppanit alle viiteen prosenttiin tarjonnasta, jopa paljon vähemmäksi kauneuskriteereistä riippuen. Hyvin harva ihminen, sekä miehistä että naisista on kaunis. Sanoisin että itse pidän ehkä 0,1% ihmisistä kauniina.

Rumia ihmisiä en ole itse tavannut oikeastaan koskaan jollei sitten heihin lueta elämäntavoilla itseään rupsauttaneita. 

"Sanoisin että itse pidän ehkä 0,1% ihmisistä kauniina"

Tuo on kyllä yksi omituisimmista mielipiteistä mitä olen koskaan kuullut. Että vain yksi ihminen tuhannesta on sinun silmissäsi kaunis?? Oletko nyt aivan tosissasi?

Aivan tosissani. 

Ok. Et oo emotionaalisesti etkä älyltäsi normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tämä idioottimainen tunnevammainen sössötys.

Ei tietenkään löydy kumppania, jos lähtökohtaisesti vihaatte ihmisiä ja eniten itseänne.

Siitähän tasoteoriat ja ulkonäkökeskeiset jänkkäysketjut kertovat.

Te olette päästä rikki.

Vierailija
284/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sulle kokematon mies?

Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.

Realisti44

Niin eli sinä olet tässä portinvartijana, ei miehet.

Kuvitteletko, ettei sama portti ole edessä aina uudessa ihmissuhteessa?

Seksin perusasiat opitaan nuorena ikätoverin kanssa siinä ekassa romanttisessa suhteessa noin 15-20-vuotiaana, jos ollaan henkisesti normaaleja 

Tosin ap on itse kokematon mies ja typerys, kun kuvittelee että kaikki naiset tykkäävät yhdestä ja samasta. Taidat itsesi kanssa riidellä täällä, incel-hyvä.

"Seksin perusasiat opitaan nuorena ikätoverin kanssa siinä ekassa romanttisessa suhteessa noin 15-20-vuotiaana, jos ollaan henkisesti normaaleja"

Oletko tosiaan sitä mieltä, että esimerkiksi 25 vuotias, seksuaalisesti kokematon nainen on tarpeen automaattisesti leimata henkisesti epänormaaliksi? Ajatusmaailmasi on aika jääkylmä ja julma. 

Vierailija
285/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.

Realisti44

Seksin perusasiat opitaan nuorena ikätoverin kanssa siinä ekassa romanttisessa suhteessa noin 15-20-vuotiaana, jos ollaan henkisesti normaaleja 

Tosin ap on itse kokematon mies ja typerys, kun kuvittelee että kaikki naiset tykkäävät yhdestä ja samasta. Taidat itsesi kanssa riidellä täällä, incel-hyvä.

Sinun pitää nyt ottaa oman kuntasi mielenterveyspalveluihin yhteyttä. Olet selvästi pahasti traumatisoitunut tuon oppimasi uuden sanan myötä. Kerro asuinpaikkakuntasi, niin yritetään etsiä sinulle aluksi joku auttava puhelin, johon otat heti huomenna yhteyttä.

Vierailija
286/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa tämä idioottimainen tunnevammainen sössötys.

Ei tietenkään löydy kumppania, jos lähtökohtaisesti vihaatte ihmisiä ja eniten itseänne.

Siitähän tasoteoriat ja ulkonäkökeskeiset jänkkäysketjut kertovat.

Te olette päästä rikki.

Mulla on kokemus kumppanin hausta sekä rumana, että keskimääräistä kauniimpana.

Voin kertoa sinulle että keskimääräistä kauniimpana se oli aivan erilaista, ja paljon helpompaa, kuin rumana. Kyllä sillä ulkonäöllä vaan on ihan valtava vaikutus siihen miten ihmiset sinua kohtelevat.

Vierailija
287/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää tätä jauhantaa tasoista. Minä pidän kaikkia lähtökohtaisesti samantasoisina itseni kanssa ulkonäöstä tai varallisuudesta tai kokemuksista riippumatta, koska me kaikki ollaan vain ihmisiä ihmisten joukossa. Ainakaan toistaiseksi ei ole ilmennyt syytä ylläpitää mitään listaa ominaisuuksista joita en voi hyväksyä (joskaan en suostuisi tutustumaan esim. sarjamurhaajaan, se on varmaan ihan ymmärrettävää).

En usko, että jos olet aivan tavallinen työssä käyvä nainen, että pidät esim. jotain rappionarkkaria samantasoisena itsesi kanssa. Ja ominaisuuksista puheenolleen koomisinta mihin itse olen törmännyt, että jos listaat ominaisuuksia, joista erityisesti pidät naisessa, se saa ne naiset vauhkoontumaan täysin, joilla noita ominaisuuksia ei ole.

Olen eri. Mulle valtaosa ihmisistä on ihan taviksia. Mulle tavallisuus on enemmän tapa elää kuin esim. ulkonäkö. Toisessa ääripäässä on ellainen blingbling ja toisessa sitten se rappio, oli syy mikä tahansa. Siinä välissä suuret massat on ihan tavallisia. Käyvät töissä, harrastuksissa, hoitavat kotiaan ja lapsiaan, tekevät ne ostoksensa siellä Prismassa, kerran kaksi vuodessa käyvät ehkä jossain reissussa. Tavallisia. Se mikä erottaa yhden siitä valtavasta massasta on ihan mystinen juttu. Mä en itse ikinä kulkenut lista kädessä etsimässä ihmistä joka täyttää kaikki kohdat. Mä halusin nimenomaan löytää sen tunteen, joka erottaa yhden muista. Suureen Rakkauteen vaaditaan sitten vielä se, että itsekin herättää sen saman tunteen siinä toisessa. Siinä tarvitaan jo tuuria ja tähdet kohdilleen. Mutta kun se löytyy, ymmärtää että se oli kaiken sen odottamisen arvoista. 

Lyhyesti: avatkaa silmät, mieli ja sydän. 

Vierailija
288/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko tosiaan sitä mieltä, että esimerkiksi 25 vuotias, seksuaalisesti kokematon nainen on tarpeen automaattisesti leimata henkisesti epänormaaliksi?"

Miehenä on sanottava, että päinvastoin, tuollainen nainenhan on oikea helmi nykypäivänä. On muutama yli 20v neitsyt osunut matkan varrelle ja onhan se aivan erilaista alkaa seurustelemaan sellaisen kanssa verrattuna sellaiseen, joka on levittänyt koipensa jo useammalle nuoresta iästään huolimatta. Uskokaa tai älkää, mutta nainen, jolla on vain vähän tai ei ollenkaan seksikokemusta, oppii nauttimaan siitä oikean miehen kanssa paljon paremmin, kuin jo kaiken nähneet ja kokeneet.

Vierailija
289/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ehkä väärä paikka moisen ihmettelyyn sillä ne miehet jotka täällä pyörivät ovat juuri niitä sosiaalisesti kyvyttömiä kanssakäymiseen vastakkaisen sukupuolen kanssa, mielenterveysongelmaisia, osa pahemman luokan sovinisteja joilla määrätyt oletukset omasta erinomaisuudestaan ja vain koska äiti joskus niin sanonut, ovat vailla äitihahmoa ja opettajaa jne. 

Taitaa olla projisointia nyt....

Tai sitten ei. Ihan löytyy normaali, tavallinen suomalainen mies käsipuolesta eikä hän hengaile tällä palstalla. Eikä valita koko ajan milloin mitäkin naisista. Osaa kokata, käy töissä jne. 

Mistäs sä tiedät mitä se ukkos puuhailee, onko niin tiukka kontrolli? Kyllä me

ei täällä kukaan normaali kirjoittele, ei mies eikä nainen. Itsessä masokistin vikaa niin käyn täällä itseä kiduttamassa tyhmien naisten juttuja lukemalla.

Vierailija
290/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oletko tosiaan sitä mieltä, että esimerkiksi 25 vuotias, seksuaalisesti kokematon nainen on tarpeen automaattisesti leimata henkisesti epänormaaliksi?"

Miehenä on sanottava, että päinvastoin, tuollainen nainenhan on oikea helmi nykypäivänä. On muutama yli 20v neitsyt osunut matkan varrelle ja onhan se aivan erilaista alkaa seurustelemaan sellaisen kanssa verrattuna sellaiseen, joka on levittänyt koipensa jo useammalle nuoresta iästään huolimatta. Uskokaa tai älkää, mutta nainen, jolla on vain vähän tai ei ollenkaan seksikokemusta, oppii nauttimaan siitä oikean miehen kanssa paljon paremmin, kuin jo kaiken nähneet ja kokeneet.

Mies jolle seksi on naisen puolelta koipien levittämistä ei ole mikään suuri rakastaja. Sullekin on "muutama" osunut kohdalle. Yhtään näistä helmistä et ole saanut pidettyä? Wonder why. 

Vierailija
291/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle sopii lesbosuhde oman sukupuolensa edustajan kanssa. Se nyt vain on niin.

Ei kiitos. Olen hetero.

Realisti44

Vierailija
292/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Realisti44

Mä olen 44v nainen joka tietää mitä haluaa ja mitä ei halua. Missään en ole väittänyt, että kaikki naiset haluaa samaa. Kummallista, että joillakin meni noin pahasti tunteisiin se, että en halua kokematonta miestä. 

Realisti44

Vierailija
293/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä, olet siis nainen joka tietää mitä haluaa ja mitä ei halua. Hyvä. 

Mutta onko sulla mitään suunnitelmaa laadittuna että miten sä käytännössä aiot saavuttaa sen mitä haluat? Koska vaikuttaa siltä että tällä hetkellä sun pelimerkit ei yksinkertaisesti riitä niihin miehiin, joista olet kiinnostunut. Mitä toimenpiteitä aiot tehdä, että kykenisit joskus tulevaisuudessa tuollaisen miehen saamaan?

Vierailija
294/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mukaan on poikkeuksellisen komeat, poikkeuksellisen rumat, ja kaikki muut ovat taviksia.

Tätä on palstalla testattu muutamaankin otteeseen.

Tei itse gallupin jossa oli kaksi keskimääräistä komeampaa miestä, rock-tyylinen ja bisnestyylinen. Sitten kaksi keskimääräistä rumempaa, jotka edustivat samoja tyylejä. Naiset olivat yksimielisiä siitä, että kaikki neljä olivat taviksia.

Kuitenkin kaksi keskimääräistä komeampaa saivat 100% naisten äänistä.

Eli kyllä ne tasoerot ovat selkeät tavisten keskuudessa myös, Se ei muutu sillä että naiset uskottelevat itselleen että kyse on makuasioista.

Vierailija
295/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mukaan on poikkeuksellisen komeat, poikkeuksellisen rumat, ja kaikki muut ovat taviksia.

Tätä on palstalla testattu muutamaankin otteeseen.

Tei itse gallupin jossa oli kaksi keskimääräistä komeampaa miestä, rock-tyylinen ja bisnestyylinen. Sitten kaksi keskimääräistä rumempaa, jotka edustivat samoja tyylejä. Naiset olivat yksimielisiä siitä, että kaikki neljä olivat taviksia.

Kuitenkin kaksi keskimääräistä komeampaa saivat 100% naisten äänistä.

Eli kyllä ne tasoerot ovat selkeät tavisten keskuudessa myös, Se ei muutu sillä että naiset uskottelevat itselleen että kyse on makuasioista.

Tämä. Se makuasiahan oli siinä, pitääkö nainen rock-henkisestä vai bisneshenkisestä. Geneettisen ulkonäön suhteen naisten maku on sama, ja jokainen joka pystyy, tavoittelee sitä objektiivisesti komeampaa eikä anna rumemmalle mahdollisuutta. Jos sitten luonne tai arvot ei mätsää, katsellaan jotain muuta samalta ulkonäkötasolta.

Vierailija
296/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja te jaksatte jankata pelkästä ulkonäöstä. Johtuuko se ihan vaan siitä kun teille itsellenne naisen ulkonäkö on se tärkein juttu? Ettekö te millään saa tajuntaanne sitä että naiset eivät ajattele samoin? Se tavallisuus ei viittaa ulkonäköön. Tavallisuus on mm. neuronormaaliutta. Te ette ole tavallisia. 

Vierailija
297/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja te jaksatte jankata pelkästä ulkonäöstä. Johtuuko se ihan vaan siitä kun teille itsellenne naisen ulkonäkö on se tärkein juttu? Ettekö te millään saa tajuntaanne sitä että naiset eivät ajattele samoin? Se tavallisuus ei viittaa ulkonäköön. Tavallisuus on mm. neuronormaaliutta. Te ette ole tavallisia. 

Naiset noudattavat tasoteoriaa miehiä tarkemmin. Voin linkata sen tutkimuksen taas.

Katsos kun tämä ei ole siitä kiinni miten te itsestänne ajattelette. Se ratkaisee miten te toimitte. Vähän niin kuin sen vihreyden kanssa. Ei se ratkaise ajatteletteko te olevanne vihreitä, vaan se millainen hiilijalanjälki oikeasti on.

Se on ihan sama onko tasoteorian noudattaminen tietoista vai alitajuista.

Vierailija
298/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset noudattavat tasoteoriaa miehiä tarkemmin. Voin linkata sen tutkimuksen taas.

Katsos kun tämä ei ole siitä kiinni miten te itsestänne ajattelette. Se ratkaisee miten te toimitte. Vähän niin kuin sen vihreyden kanssa. Ei se ratkaise ajatteletteko te olevanne vihreitä, vaan se millainen hiilijalanjälki oikeasti on.

Hiilijalanjälki on öljy-yhtiön mainoskampanjaansa kehittämä konsepti jonka tarkoitus on saada tavikset keskittymään pullonkorkkiensa kierrätykseen jotta eivät ala osoittelemaan teollisuuteen missä ne oikeasti ongelmalliset päästöt ja haitat ovat. 

Arvaan että tulkintasi tasoteorioita tukevista tutkimuksista ovat yhtä löyhiä kuin käsityksesi vihreistä arvoista. 

Vierailija
299/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiilijalanjälki on öljy-yhtiön mainoskampanjaansa kehittämä konsepti

Tuohan on juurikin naisten juttu, että kierrätettään niitä pullonkorkkeja mutta ei luovuta

- ulkomaanmatkoista

- tilavasta asunnosta

- vaateostoksista

- sisustuksen vaihtamisesta

- massatapahtumista

Vierailija
300/312 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhannen ja yhden kerran. Jos teitä miehiä noin kiihottaa rahaan perustuva järkiliitto voitte kaikin mokomin hakea naista jota kiinnostaa kanskin ruveta talousliittoon. Teidän mielestä nainen ei saisi syttyä miehestään. Orkkuun johtavat "keskiyön huudahdukset" tulisi tulla joko alkoholin voimalla tai seteleillä. Mielellään naisen itse ostamillaan juomilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi