Ihan turha tavallisten miesten valittaa, että ei löydy naista kun
mä ja moni muu tavallinen nainen ei kelvata näille miehille. Pitäisi ilmeisesti olla jumalaisen kaunis, huippuseksikäs, todella hoikka. Joku mallitasoa siis oleva.
En mä tavallisena naisena mitään jumalaista komistusta etsi. En tarvitse mitään lentäjä-kirurgia. Mulle kelpaisi ihan tavallinen suomalainen mies, mutta mä en ilmeisesti suomalaisena naisena sovi herrojen arvolle. Olen 40+ ikäisenä eronneena yhden aikuisen lapsen äitinä heidän mielestään pohjasakkaa enkä suinkaan tavallinen nainen. Vaikka näiden miesten käsityksen mukaan tavallinen nainen on luokkaa malli. Suuret on luulot näillä miehillä itsestään ja melkoiset harhat siitä mikä on tavallinen nainen.
Realisti44
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien normaalipainoa on pidetty todella hoikana?
Miehille naisissa se hoikka = normaalipaino ja normaalipaino = läski.
Läski mies= normaalipainoinen, urheilija tms, vaikka se "lihas" on se pallo siinä edessä.
Terveisin normaalipainoinen nainen
Tämä. Naisen normaalipainoon kuuluu pieni määrä rasvaa. Viimeksi kaksi viikkoa sitten minulle joku aivan random tyyppi (joka oli tuijotellut minua ehkä 2h baaritiskiltä), koki asiakseen tulla minulle kertomaan että olisin todella vetävän näköinen nainen jos minulla olisi ohuemmat sukkahousut ja muutama kilo vähemmän painoa.
Painoindeksini on 20, ja ulkona oli todella kylmä.
Pidän itseäni hoikkana, nuorempana taistelin alipainon kanssa... Ja todellakin laitan villaiset ja paksut sukkahousut jalkaan kun ulkona on kylmä.
Ei ollut mikään adonis tämä mies itsekään, huonot hampaat, reilummin mahaa ja selkeästi ei kauheana itsestään pitänyt muutenkaan huolta.
Sanonpa vain, että yäk.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään se, että mies haluaa kauniin naisen pudottaa mahdolliset kumppanit alle viiteen prosenttiin tarjonnasta, jopa paljon vähemmäksi kauneuskriteereistä riippuen. Hyvin harva ihminen, sekä miehistä että naisista on kaunis. Sanoisin että itse pidän ehkä 0,1% ihmisistä kauniina.
Rumia ihmisiä en ole itse tavannut oikeastaan koskaan jollei sitten heihin lueta elämäntavoilla itseään rupsauttaneita.
"Sanoisin että itse pidän ehkä 0,1% ihmisistä kauniina"
Tuo on kyllä yksi omituisimmista mielipiteistä mitä olen koskaan kuullut. Että vain yksi ihminen tuhannesta on sinun silmissäsi kaunis?? Oletko nyt aivan tosissasi?
Minä olen varmaan siihen 1% kuuluva nainen. Urheilullinen, rikas, hyvä kroppa, sievä naama, skarppi, koulutettu. Yleensä mukavakin ja joku jopa hauskaksikin sanonut, vaikka itse pidän itseäni aika vakavamielisenä. Toisaalta olen varustettu kuivakan nasevalla huumorilla ja osaan ilahtua pienistä asioista.
En oikein ymmärrä miksi aivan kaikki miehet tulevat ehdottelemaan, en itse ymmärrä mitä yhteistä minulla voisi olla jonkun aivan selkeästi kouluttamattoman ja jopa hieman alkoholisoituneen 20v vanhemman miehen kanssa. Tai jonkun 20v nuoremman opiskelijauroksen... Tai oman ikäiseni roikkujan.
Oma mieheni on aivan tavallinen, mukava insinööri ja parinvalinnassa minulle esim ulkonäöllä ja rahalla oli hyvin vähän merkitystä.
Valitsin sellaisen miehen joka tekee huonostakin päivästä hyvän. Ja olen ollut valitaani hyvin tyytyväinen. Ei ole rikas, ei perinteisessä mielessä komea, minua pari senttiä lyhyempi. Mutta joka päivä hänen kanssaan on pala taivasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään se, että mies haluaa kauniin naisen pudottaa mahdolliset kumppanit alle viiteen prosenttiin tarjonnasta, jopa paljon vähemmäksi kauneuskriteereistä riippuen. Hyvin harva ihminen, sekä miehistä että naisista on kaunis. Sanoisin että itse pidän ehkä 0,1% ihmisistä kauniina.
Rumia ihmisiä en ole itse tavannut oikeastaan koskaan jollei sitten heihin lueta elämäntavoilla itseään rupsauttaneita.
Tuo on kyllä yksi omituisimmista mielipiteistä mitä olen koskaan kuullut. Että vain yksi ihminen tuhannesta on sinun silmissäsi kaunis?? Oletko nyt aivan tosissasi?
Aivan tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan tosissani.
En minäkään näe ympärilläni kauniita ihmisiä kuin aivan _todella_ harvoin... Ehkä juuri sen yhden tuhannesta tai vastaavaa.... Loput ovat kivan näköisiä, hauskan, viehättävän, sievän, nätin, söpön jne näköisiä. Niitä kauniita oikeasti on se yksi tuhannesta. Ovat kuin taideteoksia. Kun sellaisen näkee niin se sykähdyttää!
Vierailija kirjoitti:
En minäkään näe ympärilläni kauniita ihmisiä kuin aivan _todella_ harvoin... Ehkä juuri sen yhden tuhannesta tai vastaavaa.... Loput ovat kivan näköisiä, hauskan, viehättävän, sievän, nätin, söpön jne näköisiä. Niitä kauniita oikeasti on se yksi tuhannesta. Ovat kuin taideteoksia. Kun sellaisen näkee niin se sykähdyttää!
Eiväthän he kauniita sitten olisikaan, vaan aivan tavallisia jos heitä jatkuvasti tulisi vastaan... Mikäköhän tuossakin vaikeaa. Kaunis ihminen on nimenomaan se harvinainen taideteos, yksi tuhannesta tai jopa kymmenestä tuhannesta. Loput ovat tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nykyään 48 vuotias ja kun erosin pitkästä liitosta, aloin panostaa täysillä omaan markkina-arvoni parisuhde markkinoilla.
Laihdutin liikakilot pois, valkaisin hampaani, aloin urheilla, kasvatin pitkät hiukset, otin rintojen kohotuksen ja DD-koon silinkoni rinnat. Pukeudun naisellisesti ja olen aina ollut iloinen ja kiltti luonne. Erottiin Ex miehen kanssa parhaina ystävinä edelleen.
Miehiä on riittänyt jonoksi asti. Minua isketään kaupassa, bussipysäkillä ja kuntosalilla jne.
Olen seurustellut jo ja olen ollut tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseen.
Ja tiedostan että moni nainen ärsyyntyy siitä ajatuksesta että pitäisi panostaa ulkoiseen viehättävyyteen mutta itse olen vain realisti. Miehet ovat visuaalisia olentoja ja he etsivät seksuaalisesti viehättävää naista. Se vaan on tosiasia. Näillä naisellisilla keinoilla sain paljon tarjontaa ja valitsin sitten itselleni sopivimman kumppanin. Y
Olin 43 kun erosin 20 vuoden liitosta. En tehnyt ulkonäölleni mitään, pukeudun useimmiten johonkin marimekon paitaan ja suoriin housuihin. Minulla on hyviä ja huonoja päiviä ja välillä olen itsekäskin. Exän kanssa pyrin pysyttelemään asiallisissa väleissä, jotta lasten yhteishuoltajuus onnistuu.
Olen uudessa suhteessa ihanan miehen kanssa. Ero oli parasta, mitä minulle on tapahtunut, pääsen elämään omannäköistä elämää ja minut hyväksytään omana itsenäni myös minä itse.
Kauneushan tietysti on katsojan silmässä... Mutta samaa siitä mieltä että oikeasti omasta mielestäni sävähdyttävän kauniita näkee vain harvoin, ehkä elämässäni livenä olen nähnyt yhdeksän sellaista... Ja muistan nämä kaikki tapaukset, jopa sellaiset jotka ovat vain kävelleet ohi kadulla eivätkä ole edes huomannut minua. Olen vain itse jotenkin ollut täysin lumottu siitä kauneudesta... Jäänyt mieleen.
Ap:lle sopii lesbosuhde oman sukupuolensa edustajan kanssa. Se nyt vain on niin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kokemattomuus ole mitään historiaa, se on nyt.
Kertokaa yksikin hyvä syy sille, miksi keski-ikäinen ihminen olisi neitsyt? Ollut 25 v koomassa sairaalassa, muuta ei tule mieleen.
Ei se neitsyys, vaan MIKSI on yhä kokematon iässä missä muilla on aikuiset lapset.
On vain kiinnostanut muut asiat, esim. uppoutunut uraansa. Asenne ratkaisee, ei kokemusten määrä.
Jos minun pitäisi valita kahden miehen välillä, joista toinen tulisi sänkyyn "kyllä minä tiedän mistä naiset tykkää, rehreh" -asenteella, ja toinen "kerro minulle, mistä sinä tykkäät, haluan saada sinut nauttimaan" -asenteella, niin valitsisin kyllä jälkimmäisen, ihan riippumatta kummankaan aiemman kokemuksen määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle sopii lesbosuhde oman sukupuolensa edustajan kanssa. Se nyt vain on niin.
Miksi kuvittelet että naiset hänet ottaisivat? Eikö naiset kaikissa muissa ketjuissa ole niitä kranttuja?
Onko ap sama joka viljelee vastaavia ketjuja täällä? Nyt vain sukupuolet vaihtuneet toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sama joka viljelee vastaavia ketjuja täällä? Nyt vain sukupuolet vaihtuneet toisin päin?
Kyllä se joku nais-Allu varmaankin on...
Vierailija kirjoitti:
Kauneushan tietysti on katsojan silmässä... Mutta samaa siitä mieltä että oikeasti omasta mielestäni sävähdyttävän kauniita näkee vain harvoin, ehkä elämässäni livenä olen nähnyt yhdeksän sellaista... Ja muistan nämä kaikki tapaukset, jopa sellaiset jotka ovat vain kävelleet ohi kadulla eivätkä ole edes huomannut minua. Olen vain itse jotenkin ollut täysin lumottu siitä kauneudesta... Jäänyt mieleen.
Kauniit ovat todella harvassa! Olisin onnellinen jos olisi tuon 9 nähnyt, 3 täällä. Ja kyllä, he jäävät mieleen vaikka vain kaukaa katsoisi! Yksi kymmeneen vuoteen.
Ei miehen tarvitse kovin vaativia kriteerejä naiselle asettaa, kun sellaisen löytäminen alkaa olla melko työlästä. Sellaiset naiset, joilla kaikki on kokonaisuutta katsoen sopivassa balanssissa, on aika harvassa. Suomalaiset naiset ovat vielä usein kovin herkkiä ja ennakkoluuloisia, joten tutustuminen voi tyssätä jo alkuvaiheessa, jos mies erehtyy naisen mielestä väärällä tavalla pyrkimään saada selville mikä tämä on naisiaan.
En voi ymmärtää tätä jauhantaa tasoista. Minä pidän kaikkia lähtökohtaisesti samantasoisina itseni kanssa ulkonäöstä tai varallisuudesta tai kokemuksista riippumatta, koska me kaikki ollaan vain ihmisiä ihmisten joukossa. Ainakaan toistaiseksi ei ole ilmennyt syytä ylläpitää mitään listaa ominaisuuksista joita en voi hyväksyä (joskaan en suostuisi tutustumaan esim. sarjamurhaajaan, se on varmaan ihan ymmärrettävää).
Naiset: "Naisen normaalipainoon kuuluu pieni määrä rasvaa."
Todellisuus: Naisella on 30kg ylipainoa.
Kauneudesta:
Mä työskentelen opettajana, ja olen työssäni satojen 20-30v ihmisten ympäröimänä joka arkipäivä. Omaan silmään sanoisin että n. 10-20 % ihmisistä on kauniita tuossa ikäluokassa, 10-20% on rumia, ja loput sitten on semmoista tavis massaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sulle kokematon mies?
Ei kiitos. En mä jaksa tällä ikää alkaa opettamaan miestä mitä naiselle pitää tehdä.
Realisti44
Niin eli sinä olet tässä portinvartijana, ei miehet.
Kuvitteletko, ettei sama portti ole edessä aina uudessa ihmissuhteessa?
Seksin perusasiat opitaan nuorena ikätoverin kanssa siinä ekassa romanttisessa suhteessa noin 15-20-vuotiaana, jos ollaan henkisesti normaaleja
Tosin ap on itse kokematon mies ja typerys, kun kuvittelee että kaikki naiset tykkäävät yhdestä ja samasta. Taidat itsesi kanssa riidellä täällä, incel-hyvä.
AP, kysymys liittyen niihin miehiin joista sinä olet kiinnostunut:
Osoittavatko tällaiset miehet koskaan kiinnostusta sinua kohtaan? Hakeutuvatko sinua kiinnostavat miehet koskaan juttusille kanssasi? Flirttailevatko he sinulle? Katsovatko pitkään? Pyytävätkö he sinua koskaan ulos?
Jos vastauksesi kaikkiin noihin kysymyksiin on "ei", niin sun kannattaisi kyllä alkaa ihan tosissaan miettimään että mitä sun pitää tehdä, että sä jatkossa kykenisit houkuttelemaan kiinnostavia miehiä puoleesi. Meinaan jos sä et kykene edes ollenkaan herättämään noiden miesten kiinnostusta, niin ei sulla ole mitään mahdollisuutta koskaan sellaista miestä saada.