Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?

Vierailija
01.12.2023 |

Rakkaus.?

Kommentit (986)

Vierailija
341/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi, oi miksi joku nuori neitonen haluaa olla vanhuksen kanssa? Eikö oman ikäinen viriili nuori mies olisi sopivampi hänelle?

Ei mene mulla jakeluun.

Nuori kolli voi olla kouluttamaton, köyhä, vailla elämänkokemusta, ei kunnioita naista ja uskoton pskiainen. Siinä pari syytä miksi voi valita toisin.

Tai sitten nainen etsii seurustelukumppanin sieltä yliopistolta, missä itsekin opiskelee. Yhdenkään naisen ei kannata tyytyä koulupudokkaisiin miehiin, niistä on pelkkää negatiivista koko elämän ajan.

Eli oma tasosi on riittänyt vain koulupudokkaisiin. Asia selvä.

Sinä taidat olla koulupudokas, kun et osaa kunnol

Äläpäs nyt käy ilkeilemään, kun et tiedä minusta mitään. Kommentti oli vain sitä, että ihmeen hyvin näytät tietävän, että koulupudokkaista on pelkkää negatiivista koko elämän ajan.

Vierailija
342/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aseksuaalinen tai joku tunteeton psykopaatti niin ehkä seksiin ei liity samalla lailla tunteita kuin normaalisti. Yksi kotityö muiden joukossa ja kaikkeen tottuu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen tuo elämään aivan uutta säpinää ja iloa, sekä mahdollistaa lisää jälkeläisiä. Vanhan koppelon kanssa mikään noista ei ole mahdollista.

Tämä. Sellainen vanha kurppa oikein imee elämänvoiman pois (ei kirjaimellisti, harmi kyllä) ja muuttaa arjen harmaaksi. Pitää hifistellä ja kuvitella itsestä jotain muuta mitä ei oikeasti ole.

Kukaan ei pakota miestä olemaan sen vanhan koppelon kanssa. Tosi outoa vinkua asiasta, ja jatkaa suhdetta. Syy on se, että mies tietää, että jos vaimo tajuaa ottaa eron, niin mies jää yksin, eikä löydä uutta naista, ja tietää silloin, että hänen elämänlaatunsa romahtaa silloin. 

Mielummin korjaisin sen suhteen jossa on koettu paljon ja jaettu arkea. Mutta toiseen on vaikea puhaltaa elämäniloa jos on katkeroitunut tai kuvittelee ansaitsevansa jotain parempaa.

Ja kyllä, tavismiehelle on työlästä saada uusi suhde jossa nainen on täysjärkinen. Ikävä kyllä yhteiskuntamme turvaverkot ovat tehneet miehistä yksilöinä tarpeettomia vaikka heidän selkänahastaan revitään se hyvinvointiyhteiskunnan ylläpito.

Vierailija
344/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisesta vanhasta miehestä jolla himot vielä tallella ole kuin prostituoituihin jotka tyydyttävät seksinnälän. Pitää vaan tyytyä siihen eikä kukaan muuten koskisi pitkällä tikullakaan, ellei vaan maksa hyvin. Sukupuolitautitesteissä kannattaa toki sitten käydä säännöllisesti. 

Vierailija
345/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tajuu. Mulla ja mun miehellä on 1v ikäeroa. Ollaan 55v ja 56v. Ja kyllä mies alkaa olemaan todella vanha, kuten myös minä. En tajua miten joku 30v nainen haluais olla ton kohta vanhuksen kanssa.

Äläs nyt, "Seppo" 50 vee kun ihastuu parikymppiseen Jasmineen, niin hän käy oikopäätä parturissa leikkaamassa ja värjäämässä hiukset ja kulmat, ajaa viimein risupartansa, rupeaa hulluna kuntoilemaan, laittaa vaatekaapin uusiksi ja ostaa vielä uuden auto tai harrikan päälle.

Harmi vaan, että tällä "muodonmuutoksella" ei itseään voi pettää loputtomiin, vaan turnausväsymys uuden nuorikon kanssa on väistämättä edessä.

Vierailija
346/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paremminkin pitäisi kysyä, mikä saa nuoren naisen ottamaan eronneen 50+ käppänän? Tätä en millään voi ymmärtää. En vieläkään, vaikka olen jo itse 50+. Mulle jo 5 vuotta vanhempi mies on aina ollut liian vanha käppänä, ihan puistatti ajatus olla niin vanhan kanssa. Miten ne nuoret saa torjuttua sen inhoreaktion, kertokaa.

Tuolla kyllähän tuo yksi kertoi. Raha kiinnostaa enemmän kuin seksi. 

Mutta kuitenkin sitä seksiä joutuu sen vanhan kurpan kanssa harrastamaan. Sitä en voi ymmärtää. Silmät kiinni ja ajattele rahaa? Ei onnistuisi ainakaan minulta. Mutta joiltakin ilmeisesti onnistuu, onhan meillä näitä "rakkauden ammattilaisia", jotka tekee sitä rahasta. Nämä golddiggerit eroaa edellisistä vain siten, että niillä on se yksi "asiakas".

Ainakin Johanna on sanonut, että heillä on hyvä seksielämä.

Vierailija
347/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tajuu. Mulla ja mun miehellä on 1v ikäeroa. Ollaan 55v ja 56v. Ja kyllä mies alkaa olemaan todella vanha, kuten myös minä. En tajua miten joku 30v nainen haluais olla ton kohta vanhuksen kanssa.

Jaa. Minun 55 v mieheni vetää vielä 23 leukaa ja  heittää permannolla voltin. Ja opiskeli työn ohessa juuri uuden ammatinkin. Kroppa on merkittävästi parempi -ja kunto- kuin suurimmalla osalla nuorista miehistä. Niiden surullinen fyysinen tilahan on alituinen huolenaihe mm. Puolustusvoimissa. 

Naama on tietysti molemmilla ikäisensä näköinen, ellei vanhempikin, koska ulkoilmaelämä. Mutta treeni ja tavoitteet edelleen molemmilla nousujohteisia, ja uden oppiminen helpompaa kuin nuorena, kun pohjatietoa on niin paljon. 

Mutta kukin vanhenee makunsa mukaan.

Vierailija
348/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äläpäs nyt käy ilkeilemään, kun et tiedä minusta mitään. Kommentti oli vain sitä, että ihmeen hyvin näytät tietävän, että koulupudokkaista on pelkkää negatiivista koko elämän ajan."

No sehän on itsestäänselvyys, että koulupudokkaista ei ole mihinkään. Miksi kukaan haluaisi sellaista riippaa omaan elämään?

Vierailija
349/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät tunnu tajuavan että miehille kolme asiaa ovat iso turnoff:

1. Ylipaino

2. Selluliitti

3. Rypyt

Nuorilla naisilla ei näitä ominaisuuksia yleensä ole, joka on syypää sille että me haluamme ikäistä nuorempaa. Ei tässä mitään isoa mystiikka ole.

Hirmu yllätys. Naisia ei puolestaan viehätä:

1.Ylipaino

2.Rypyt

3.Harvat hiukset/kalju

Tutkimuksen mukaan naiset alkavat vihata miehissä samoja ominaisuuksia, joita löytävät jo itsestään.

Linkitäppä tähän kyseinen tutkimus.....Ai niin, ei sitä ole. Sinua vtutti ko kommentti koska sinulla on ylipainoa, ryppyjä ja harvat hiukset. Paljastit asian omalla kommentillasi.

Olet harvinaisen väärässä. Kommenttini oli vain pieni täky ja arvasin, että tartut siihen, ennemmin tai myöhemmin. Eli käytännössä te aina ilkutte ominaisuuksille, joita löytyy usein myös itseltänne, mutta saatte raivarin, jos mies alkaa laskea leikkiä kustannuksellanne. Olen ihan normaalipainoinen, ehkä vähän joo löytyy jo ainakin naurunryppyjä naamasta ja hiuksetkin ovat vahvat ja tuuheat.

Vierailija
350/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläs nyt, "Seppo" 50 vee kun ihastuu parikymppiseen Jasmineen, niin hän käy oikopäätä parturissa leikkaamassa ja värjäämässä hiukset ja kulmat, ajaa viimein risupartansa, rupeaa hulluna kuntoilemaan, laittaa vaatekaapin uusiksi ja ostaa vielä uuden auto tai harrikan päälle.

Harmi vaan, että tällä "muodonmuutoksella" ei itseään voi pettää loputtomiin, vaan turnausväsymys uuden nuorikon kanssa on väistämättä edessä.

Joo. Lisäksi listaan voidaan lisätä syvä epätoivo ja masennus, kun mies tajuaa muutaman kuukauden päästä että nuorikko onkun raskaana, kovaa kyytiä lihomassa 15 kiloa ja kun ensimmäinen pulla saadaan uunista ulos ja tissit imetettyä eksän tissien näköiseksi, pian on vuorossa seuraavan piltin odotus ja lisää raskausarpia. 

Vierailija
351/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa vielä kerran kokea huumaa. 

Mikäs siinä. Se vaan hiukan hymyilyttää, kun sitten yli 50-vuotiaalla alkaa alusta vauvaruljanssi nuoremman naisen kanssa. Siinä iässä tykkäisi jo lomalla vaan golfata ja maistella laatuviinejä, ei istua Ruotsin laivan pallomeren reunalla ja aterioida korkeintaan Hesellä. 

Ai viisikymppisenä vaan golfata ja maistella laatuviinejä. Ei ole nuorempaa naista, mutta kyllä kuulosra tylsältä!

Vierailija
352/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei parikymppisen. Mutta näin m50 näkee ja kokee ympärillään että vain pienehkö osa ikäisistäni naisista haluaa enää intiimiä parisuhdetta - monia kiinnostaa enempi kulttuuri, matkustus ja sukkien kutominen. Eikä siinä mitään, varmasti sopii heille.

Itse en kuitenkaan koe, että haluaisin loppuelämäni hieroa ikäiseni rouvan jalkoja kun katsotaan yhdessä Emmerdalea.

Siksi m50 haluaa vielä elää ja kokea olevansa haluttava. Se onnistuu, ja siksi monet meistä hakee noin 10v nuorempaa 38-42v naista. Meitä ei kiinnosta kaikkia enää lapsiperhearki, itsekin tein vasektomian jo 10v sitten.

m50

Vierailija
353/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä. Se vaan hiukan hymyilyttää, kun sitten yli 50-vuotiaalla alkaa alusta vauvaruljanssi nuoremman naisen kanssa. Siinä iässä tykkäisi jo lomalla vaan golfata ja maistella laatuviinejä, ei istua Ruotsin laivan pallomeren reunalla ja aterioida korkeintaan Hesellä. 

Tuossa iässä vielä skeitataan,bailataan  ja urheillaan kunnolla.  yllä kirjotetut jutut sopii ennemmin 80+ ikäsille.

Tuo muuten totta, skeittaamista lukuun ottamatta. Eipä ole näkynyt kaukaloilla yli 50v naisia pelaamassa lätkää.

Vierailija
354/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen tuo elämään aivan uutta säpinää ja iloa, sekä mahdollistaa lisää jälkeläisiä. Vanhan koppelon kanssa mikään noista ei ole mahdollista.

Tämä. Sellainen vanha kurppa oikein imee elämänvoiman pois (ei kirjaimellisti, harmi kyllä) ja muuttaa arjen harmaaksi. Pitää hifistellä ja kuvitella itsestä jotain muuta mitä ei oikeasti ole.

Kukaan ei pakota miestä olemaan sen vanhan koppelon kanssa. Tosi outoa vinkua asiasta, ja jatkaa suhdetta. Syy on se, että mies tietää, että jos vaimo tajuaa ottaa eron, niin mies jää yksin, eikä löydä uutta naista, ja tietää silloin, että hänen elämänlaatunsa romahtaa silloin. 

Mielummin korjaisin sen suhteen jossa on koettu paljon ja jaettu arkea. Mutta toiseen on vaikea puha

Anteeksi? Naisetkin ei käy töissä ja maksa veroja? Nyt , kun naiset eivät enää suostu tekemään näitä hyvinvointiyhteiskuntaa ylläpitäviä pskaduuneja hiljaa, nöyrästi ja kiltisti ja pskalla palkalla, niin hyvinvointiyhteiskunta romahtaa. Ei ole hoitajia hoitamaan lapsia, vanhuksia eikä työikäisiä. Mietipä sitä, kun jonotat päivystykseen seuraavan kerran.

Vierailija
355/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän vielä suihkurusketus ja "toivosukari"-tangoja vaatekaappi täyteen :D

Vierailija
356/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainakin Johanna on sanonut, että heillä on hyvä seksielämä."

Ai hön on sannut noin sinulle teidän kahdenkeskisessä keskustelussa? Oletteko hyviä ystäviä? Jos noin ei ole tapahtunut, niin mitäpä luulet, pystyisikö hän julkisesti arvostelemaan henkilöä, joka elättää hänet?

Vierailija
357/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitäkö ihastuksen tunnistaa.?

Vierailija
358/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei parikymppisen. Mutta näin m50 näkee ja kokee ympärillään että vain pienehkö osa ikäisistäni naisista haluaa enää intiimiä parisuhdetta - monia kiinnostaa enempi kulttuuri, matkustus ja sukkien kutominen. Eikä siinä mitään, varmasti sopii heille.

Itse en kuitenkaan koe, että haluaisin loppuelämäni hieroa ikäiseni rouvan jalkoja kun katsotaan yhdessä Emmerdalea.

Siksi m50 haluaa vielä elää ja kokea olevansa haluttava. Se onnistuu, ja siksi monet meistä hakee noin 10v nuorempaa 38-42v naista. Meitä ei kiinnosta kaikkia enää lapsiperhearki, itsekin tein vasektomian jo 10v sitten.

m50

Jos on vielä vasektomiakin tehty niin onnea vain siihen naisten "katseluun". 

Vierailija
359/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä vielä skeitataan,bailataan  ja urheillaan kunnolla.  yllä kirjotetut jutut sopii ennemmin 80+ ikäsille.

Tuo muuten totta, skeittaamista lukuun ottamatta. Eipä ole näkynyt kaukaloilla yli 50v naisia pelaamassa lätkää.

Minkä ikäisiä naisia siellä on näkynyt pelaamassa lätkää? 

Vierailija
360/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin korjaisin sen suhteen jossa on koettu paljon ja jaettu arkea. Mutta toiseen on vaikea puha

Aikuisella ihmisellä on aikuisen ihmisen vastuu omasta elämästä. Yhteiskunnan palvelut on tarkoitettu kaikille, jos miehet ei niitä käytä, se on oma vika.

Tutkimusten mukaan parisuhteesta hyötyvät miehet ja naisille se on haitta, koska onnellisempia ovat sinkkunaiset, seuraavaksi tulevat parisuhteessa olevat miehet. Onnettomimpia ovat sinkkumiehet.

Avioeroa hakevat naiset, koska naiset havaitsevat suhteen ongelmat, ja yrittävät korjata niitä, mutta miehet eivät suostu. Sitten nainen ottaa eron.Miehille useimmiten riittää että on pillua ja pöperöt tarjolla ja akka pitää turpansa kiinni. Aika monelle tulee sitten yllätyksenä, kun naisille tämä ei riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä