Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?

Vierailija
01.12.2023 |

Rakkaus.?

Kommentit (986)

Vierailija
981/986 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa, jossa kuninkaallisten juorut ovat ihan eri sfääreissä kuin siellä koti-Suomessa, tiedetään jo että Katelta on poistettu kohtu ja ehkä myös munasarjat. 

Sairasloman pituudesta ei voi arvuutella mitään koska eri maissa on eri käytännöt. Mulla työkaveri oli vastikään kohdunpoistossa. Hällä kaikki meni loistavasti mutta kolme kuukautta annettiin sairaslomaa ja työ ei ole todellakaan mikään edustustehtävä vaan rauhallista istumatyötä. 

https://www.google.com/amp/s/www.elcomercio.es/gente-estilo/kate-middle…

Vierailija
982/986 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus varmasti suurin syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/986 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli väärään ketjuun sori. T: 981

Vierailija
984/986 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykenemättömyys oikeaan rakkauteen. 

Vierailija
985/986 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittisivustoilla sen huomaa. Laittavat ikähaarukaksi 18-30v Itse en tuon ikäisenä olis ikimaailmassa huolinut jotain 50v äijänkäppänää.  

Minä, minä, minä ja sitten Minä.  Toiset vaan näyttää huolivan.  Ottaako ohimoon?  Tuskin ketään pakotetaan meillä Suomessa.

Vierailija
986/986 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ko. ikäryhmään kuuluvana naisena olen saanut todeta että mies vanhenee seksuaalisesti paljon naista nopeammin, jos nyt on ylipäätään ollut sill rintamalla aktiivinen. Purkista buustaamalla viisikymppiset miehet voivat esittäytyä muutaman kuukauden aktiivisina, mutta sen jälkeen, Oh dear, ei kyllä ole mitenkään aktiivista elämää. Ehkä seksiä vihaavat ja ylläpitoa etsivät nuoret naiset tuohon tyytyvät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi