Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?

Vierailija
01.12.2023 |

Rakkaus.?

Kommentit (986)

Vierailija
321/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa vielä kerran kokea huumaa. 

Mikäs siinä. Se vaan hiukan hymyilyttää, kun sitten yli 50-vuotiaalla alkaa alusta vauvaruljanssi nuoremman naisen kanssa. Siinä iässä tykkäisi jo lomalla vaan golfata ja maistella laatuviinejä, ei istua Ruotsin laivan pallomeren reunalla ja aterioida korkeintaan Hesellä. 

Tuossa iässä vielä skeitataan,bailataan  ja urheillaan kunnolla.  yllä kirjotetut jutut sopii ennemmin 80+ ikäsille.

Vierailija
322/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremminkin pitäisi kysyä, mikä saa nuoren naisen ottamaan eronneen 50+ käppänän? Tätä en millään voi ymmärtää. En vieläkään, vaikka olen jo itse 50+. Mulle jo 5 vuotta vanhempi mies on aina ollut liian vanha käppänä, ihan puistatti ajatus olla niin vanhan kanssa. Miten ne nuoret saa torjuttua sen inhoreaktion, kertokaa.

Tuolla kyllähän tuo yksi kertoi. Raha kiinnostaa enemmän kuin seksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset selittelevät taas että tasa-arvoisuuden puute olisi se ongelma.

No ei ole.

Minun tuntemani ikisinkkumiehet ovat järjestään niitä liian tasa-arvoisia. Eivät kiinnostaneet naisia parikymppisinä, kun se tietynlainen vähän röyhkeä miehinen dominanssi puuttui. Eikä kolmekymppisenä, kun naiset etsivät jämerämiehiä hoitamaan perheprojektia.

Naiset kyllä nalkuttavat keskenään kuinka mies tätä ja putkiaivo sitä. Mutta näitä miehiä he halusivat.

Erehdyt siinä kun kuvittelet ettei mies voi olla sekä dominantti että tasa-arvon kannattaja. Itse asiassa sellainen mies on se kaikkein kuumin ja halutuin. Siis sellainen joka ei tarvitse naista itselleen alamaiseksi tunteakseen itsensä vahvaksi ja jämäkäksi mieheksi. Alfojen alfa kestää vahvan ja tasa-arvoisen naisen, heikko mies ei. 

No ei voi olla. Sellaisia miehiä on vain naisten päiväunissa. Alfat ovat sitten ihan eri asia, he tekevät mitä haluavat muiden mielipiteistä välittämättä ja se voi naisista jotenkin vaikuttaa tasa-arvoiselta kohtelulta vaikka alfa ei ota kantaa muuhun kuin omaan elämäänsä ja sen edistämiseen. Joko sopeudut siihen tai lähdet.

- eri

Vierailija
324/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oma poikaystävä oli parikymppisenä vartaloltaan kuin kreikkalainen jumala. Kiinteä, vatsalihakset näkyvissä, leveät hartiat ja kapea lantio, tuuheat hiukset ja mikä uskomaton takapuoli. Haluja ja varsinkin kykyä riitti ja ne yhdistettynä tietynlaiseen uteliaisuuteen sai aikaan uskomattomia hetkiä ja muistoja. Ai että."

Tuosta taitaa olla jo aikaa, eli aika kultaa muistot, etkä enää muista, millaista hosumista ja reisille laukeamista se oikeasti oli.

Miksi se sinua häiritsee, kun kerron, millaista seksi nuoren miehen kanssa on? Hosuminen ja reisille laukeaminen taitaa olla sinulle tuttua, mutta poikaystävän kanssa tuollaista ei sattunut. Hyviä seksikokemuksia ei unohda ikinä.

Vierailija
325/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole.

Minun tuntemani ikisinkkumiehet ovat järjestään niitä liian tasa-arvoisia. Eivät kiinnostaneet naisia parikymppisinä, kun se tietynlainen vähän röyhkeä miehinen dominanssi puuttui. Eikä kolmekymppisenä, kun naiset etsivät jämerämiehiä hoitamaan perheprojektia.

Naiset kyllä nalkuttavat keskenään kuinka mies tätä ja putkiaivo sitä. Mutta näitä miehiä he halusivat.

Erehdyt siinä kun kuvittelet ettei mies voi olla sekä dominantti että tasa-arvon kannattaja. Itse asiassa sellainen mies on se kaikkein kuumin ja halutuin. Siis sellainen joka ei tarvitse naista itselleen alamaiseksi tunteakseen itsensä vahvaksi ja jämäkäksi mieheksi. Alfojen alfa kestää vahvan ja tasa-arvoisen naisen, heikko mies ei. 

Höpön löpön.

Totuus on, ettei se "vahva ja tasa-arvoinen nainen" halua mitään tasa-arvoista parisuhdetta.

Mitä oikeasti halutaan on mies joka puhuu illallispöydässä korrektisti tasa-arvosta ja vahvoista naisista, mutta nainen voi katsella ylöspäin silmät lautasina kun mies on häntä älykkäämpi, menestyneempi ja sanavalmiimpi. Kotona tämä mies ehkä hoitaa osansa kotitöistä, mutta ottaa silti selkeästi miehen roolin ja ottaa naisen dominoivasti kun tämä alistuu koulutyttömäisesti kiljuen mestarilleen.

Nainen haluaa tasa-arvoa yhtä paljon kuin vihreitä arvoja. Ne ovat brändejä jolla saadaan kivoja fiiliksiä. Tosielämässä halutaan se dominoiva mies ja tasokas elämä jossa ei hiilijalanjäljestä murehdita.

Vierailija
326/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kovin kauaa tätä palstaa lukea niin ymmärtää, että miksi sekä nuoret että vanhemmat miehet haluavat jakaa elämänsä mieluummin nuoren naisen kanssa kuin toksisen (ja lihavan) tädin kanssa.

Ja ulkona ei tarvi kovin pitkään ympärilleen katsella kun huomaa että nuoret alkaa olla kokoajan vaan lihavampia kuin edeltäjänsä...

Siksi moni mies etsii vaimonsa Aasiasta, koska siellä naiset ovat vielä itsestään huolehtivia. Osaavat pukeutuakin naisellisesti.

Vierailija
327/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät vallantunteesta enemmän kuin naiset. Vanhempaa naista ei voi hallita, hän voi olla hyvätuloinen ja hyvästä perheestä joten häntä ei tarvitse edes elättääkään. Miehet haluavat mieluummin hallita taloutta ja naisia joten valitsevat nuoren naisen jolla voi olla huonot lähtökohdat. Isoimmat pukit taas eivät edes kykene parisuhteeseen mutta päätyvät ilotyttöihin ja runkkaamiseen. 

Vierailija
328/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole.

Erehdyt siinä kun kuvittelet ettei mies voi olla sekä dominantti että tasa-arvon kannattaja. Itse asiassa sellainen mies on se kaikkein kuumin ja halutuin. Siis sellainen joka ei tarvitse naista itselleen alamaiseksi tunteakseen itsensä vahvaksi ja jämäkäksi mieheksi. Alfojen alfa kestää vahvan ja tasa-arvoisen naisen, heikko mies ei.&nbs

Sori mutta minä tunnen useamman tällaisen miehen. Ovat äärimmäisen kuumia ja heillä on kauniit tyytyväiset naiset. Osallistuvat kotitöihin, ovat kaikille kohteliaita ja ystävällisiä, silti jämäköitä. 

Vierailija
329/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori nainen tuo elämään aivan uutta säpinää ja iloa, sekä mahdollistaa lisää jälkeläisiä. Vanhan koppelon kanssa mikään noista ei ole mahdollista.

Tämä. Sellainen vanha kurppa oikein imee elämänvoiman pois (ei kirjaimellisti, harmi kyllä) ja muuttaa arjen harmaaksi. Pitää hifistellä ja kuvitella itsestä jotain muuta mitä ei oikeasti ole.

Kukaan ei pakota miestä olemaan sen vanhan koppelon kanssa. Tosi outoa vinkua asiasta, ja jatkaa suhdetta. Syy on se, että mies tietää, että jos vaimo tajuaa ottaa eron, niin mies jää yksin, eikä löydä uutta naista, ja tietää silloin, että hänen elämänlaatunsa romahtaa silloin. 

Vierailija
330/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys.

Vierailija
331/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pitävät vallantunteesta enemmän kuin naiset. Vanhempaa naista ei voi hallita, hän voi olla hyvätuloinen ja hyvästä perheestä joten häntä ei tarvitse edes elättääkään. Miehet haluavat mieluummin hallita taloutta ja naisia joten valitsevat nuoren naisen jolla voi olla huonot lähtökohdat. Isoimmat pukit taas eivät edes kykene parisuhteeseen mutta päätyvät ilotyttöihin ja runkkaamiseen. 

No sittenhän tuo mätsää, koska naiset pitävät alistumisesta enemmän kuin miehet.

Vierailija
332/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei maininnut vielä tiukkaa tavaraa. Olen pettynyt Vauva-palstaan, ryhdistäytykää nyt.

Hohhoijaa. Hohhoijaa. Hihhoohhoooo. 🤔😘😘😘🥴🥴

Vierailija
333/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2875 kirjoitti:

No eihän nyt kukaan kolmekymppinen mitään viiskymppistä äijää ota. Saati nuorempi.

Renny, Renny, Renny

Älä unohda däniä. Silläki koputtelee oven takana nuorikkoja. 

Vierailija
334/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole.

Erehdyt siinä kun kuvittelet ettei mies voi olla sekä dominantti että tasa-arvon kannattaja. Itse asiassa sellainen mies on se kaikkein kuumin ja halutuin. Siis sellainen joka ei tarvitse naista itselleen alamaiseksi tunteakseen itsensä vahvaksi ja jämäkäksi mieheksi. Alfojen alfa kestää vahvan ja tasa-arvoisen naisen, heikko mies ei.&nbs

Sinun sukupolvesi miehet tunnistaa tästä tavasta "keskustella" naisten kanssa, eli #manspleining. Onneksi nuorissa miehissä teitä on todella vähän. Luonto on tehnyt tehtävänsä.

Vierailija
335/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ajattelevat 30-40 v etteivät halua lapsia. Sitten 50 v iskee vauvakuume. Naisen on oltava tässä tapauksessa reilusti nuorempi. Tuttavissa on muutamia 15 v ikäeroja. Ovat tutustuneet, kun nainen on 25 mies 40 v nurkilla. 20-30 v ikäwroja ei ole yhtään.

Vierailija
336/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän syynä on raha, nuori kaunotar on joku miljoonaperijätär?

Vierailija
337/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök... vanhat isomahaiset rusinat nuorten perässä 🤢🤢🤢 noh himot ne on hiirelläkin. 

Vierailija
338/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät tunnu tajuavan että miehille kolme asiaa ovat iso turnoff:

1. Ylipaino

2. Selluliitti

3. Rypyt

Nuorilla naisilla ei näitä ominaisuuksia yleensä ole, joka on syypää sille että me haluamme ikäistä nuorempaa. Ei tässä mitään isoa mystiikka ole.

Hirmu yllätys. Naisia ei puolestaan viehätä:

1.Ylipaino

2.Rypyt

3.Harvat hiukset/kalju

Miehet määräävät kuka naiselle kelpaa. Naisella ei ole siinä minkäänlaista päätösvaltaa.

Olet täysin väärässä.

Vierailija
339/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremminkin pitäisi kysyä, mikä saa nuoren naisen ottamaan eronneen 50+ käppänän? Tätä en millään voi ymmärtää. En vieläkään, vaikka olen jo itse 50+. Mulle jo 5 vuotta vanhempi mies on aina ollut liian vanha käppänä, ihan puistatti ajatus olla niin vanhan kanssa. Miten ne nuoret saa torjuttua sen inhoreaktion, kertokaa.

Alitajuntasi saa sinut vertaamaan saman ikäluokan miehet itseesi, siksi inhoreaktio, käppänä.

Vierailija
340/986 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla kyllähän tuo yksi kertoi. Raha kiinnostaa enemmän kuin seksi. 

Mutta kuitenkin sitä seksiä joutuu sen vanhan kurpan kanssa harrastamaan. Sitä en voi ymmärtää. Silmät kiinni ja ajattele rahaa? Ei onnistuisi ainakaan minulta. Mutta joiltakin ilmeisesti onnistuu, onhan meillä näitä "rakkauden ammattilaisia", jotka tekee sitä rahasta. Nämä golddiggerit eroaa edellisistä vain siten, että niillä on se yksi "asiakas".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä